Egyébként teljesen életszerű, hogy amikor fél óra múlva jön a következő autóbusz, akkor mindenki szépen nyugodtan várakozni fog a megállóban, és senki sem kísérli meg a gyalogos átkelést. Gondolom irdatlan összegeket emésztene fel ledobni a híd mellé egy könnyű gyalogos átkelőt.
Ki van jelölve egy sáv a gyalogosoknak, de ha megnyit a LIDL és megnövekszik a forgalom, nem lesz egy életbiztosítás. Jelenleg még gond nélkül át lehet sétálni. Igaz utána meg lehet a sárban tapicskolni a híd és a Budaörsi között.
Valóban nem nagy távolság, viszont nincs gyalogútra lehetőség a Lidl-től a Tiefenweg utcai megállóhoz, valószínűleg biztonsági okok miatt is tér be a 22-es a Patak utcába, hogy az emberek ne az autók által használt hídon át közlekedjenek.
A CNG tenderről sincs továbbra sem hír... Dante még novemberben írta, hogy bírálati szakaszban van. Mégsem Conecto lesz? :D
Az elektromosok esetében lehet a töltők hiánya miatt van a jelenlegi helyzet? De azért elég húzós, hogy a vadiúj buszok a betont védik hónapok óta, az a pár darab kiadott meg mindig ugyanaz, nem is rotálódik (plusz ha meg már vettek űrtechnikát egy vagyonért, kvázi semmi hasznot nem termelnek így, csak értékvesztenek egy helyben állva, tényleg nonsense).
A szomszéd topicban és Érden laknak a NABI-k, Kelenföldön láttam az egyiket a napokban. Egy SL MAN-t (talán a 474-est) pedig Biatorbágyon, a vasútállomás alatt láttam parkolni karácsony után.
Kombinált a szituáció. Legjobb tudomásom szerint van benne gázolajos kályha, de ilyen brutális füstöt nem szabadna produkálnia (egy sokkal lazább, fehér füst lenne üzemszerű).