Na megint aktív ez az OBU? Felmerül ezzel kapcsolatban több kérdés is. Ha tényleg ez a kocsi az, akkor hogy a miért. Ha nem akkor pedig, hogy melyik kocsi OBU-ja és miért ezt a "nevet" kapta.
A 2022-es pótlás hétköznapokon is zajlott,ráadásul 10 napos volt. Ez 2 napos volt csak.
Gondolom összelogisztikázni sofőrrel együtt 200 km távolságokról Ikarusokat nem nagyon lenne értelme.
Jelenleg 13 db 280/C80 van forgalomban(+2 retro), a 2 évvel ezelőtti parádézás 10 kocsit vett igénybe.
Tehát egy Cinkota-Kerepes pótlást elvileg még össze lehetne hozni.Jó eséllyel minden sarkon videóznának,és fényképeznének.
Minimális esély csak akkor van rá,ha hétköznap is van pótlás. A felső Kerepes-Gödöllő szakaszt egyébként hétköznap is megoldja Gödöllő már Econellekkel.
Hétköznap nem tudom,azóta volt e már Örs-Kerepes közt hosszabb karbantartás.
Akkor neked is elmodjuk. A H8 nem ment rá az Ostoros úti átjáróra, ergo arra mehetett ap csuklós. Ellentétben a H8A, ami viszont a cinkotai buszfordulóban fordult meg, ergo érintette az átjárót. Így arra nem mehetett csuklós. Amúgy a H9-el ment párban, szóval 2 szóló=csuklós. Nincs mit.
Érdekes, hogy a H8 pótlón alacsonypadlós csuklósok vannak. 2022-ben, amikor Cinkota és Kerepes között volt pótlás, az ország különböző részeiről hoztak rá Ikarus 280 és C80 csuklósokat, mert volt egy átjáró, ami annyira kiemelkedett, hogy az alacsonypadlós csuklósok fennakadtak volna rajta. Azóta átépítették azt az átjárót? Vagy más útvonalon megy 2022-höz képest?
Tegnapi nappal Újpest-Városkapunál kicserélték a Volánbusz-jegyautomatákat MÁV-osra. Gondolom máshol is megy a csere ha már az egész kóceráj a vasúté lesz alig több mint két hónap múlva.
Mindig érdekes látni a hétvégi H6-pótlást az ITK-s kocsikkal, illetve a csuklóssal egyébként dugig levő szigethalmi telephellyel, aminek aztán tényleg nem fájt volna kiadni még kemény két kocsit. (Vagy egy ép háromtengelyest a normál szigeti fordában törötten járó helyett, de ez már más történet.)