Amúgy ezt én is tapasztaltam már, áremelésnél is és árcsökkentésnél is. De, ahogy írtam, egyforintos termékért is kértek már el 9 forintot, csak mert merészeltem minimálárat beállítani. Igaz, annak az árát is elkérték.
Utálok személyeskedni, de kib#&#@Ą^˘°ul irritál a pökhendi mindenttudnivélő arroganciád.
Szerinted nem azért kérdeztem, mert a kérdés előtt 5 perccel próbáltam egy termék kikiáltási árát csökkenteni, és csak néztem, hogy miért akarnak a módosításra megvágni 9 Ft-tal?
Nem kérik el, mert nem nyomok a továbbra.
Különben elkérnék.
De tessék, mert szerinted nem kérik el, de a vatera ezt másképp tudja.
Mindjárt megkapod, hogy csak kitaláció a probléma. :-)
Amúgy ilyet én is láttam, ahol nem egy 1 ft-os termék árát variáltam, mégis elkérték a 9 forintot. De biztosan csak kitaláltam. :-)
Én mondjuk azt nem értem, hogy ha 1 ft a termék, plusz teszek rá minimálárat, akkor az miért 9 ft + a minimálár díja?
Az 1 ft termék feltöltése 0 ft, bármennyi is a végső ár. Ha nem viszik el, akkor is.
A minimálár esetében miért nem ugyanez a helyezet? Ha elviszik, akkor fizetek jutalékot, ha meg nem, akkor meg ott van a minimálár díja. Miért kell ilyen esetben a 9 forintot is kifizetni?
A logikai megoldásod miatt javasoltam neked: nem írok az ügyfélszolgálatnak => nincs problémám => csak kitaláció a dolog.
Pár hete egy parkolóban üvöltözött egy csóka kb. 200 méter távolságból, hogy mi a facér állok be egy autóval két autó helyét elfoglalva. Nem válaszoltam, hanem mentem tovább az áruházba, nem kezdtem neki elmagyarázni, hogy gyalog vagyok... :-)
Nem mindegy, hogy mit és hogyan hírdetsz (1ft vagy reális kikiáltási ár, fix ár vagy licitálás), meg persze hogy mikor (pl. az adott termék sláger abban az időszakban), mert az alapján áll össze a vevők köre. Meg persze szerencse kérdése is. Azt mindenestre megfigyeltem, hogy minél magasabb az ár, annál kevésbé jellemző az ilyen: aki nagyon keres valamit és hajénadó is fizetni érte, az nem nagyon szokott variálni, örül, hogy végre övé a motyó. Inkább azok problémáznak, akik minden szart be akarnak gyűjteni egy forintért, és fel vannak háborodva, hogy ha egy ötperces hosszabbítás alatt meg kell küzdeni egy hasonló figurával, és így nem 1 vagy 11, hanem mondjuk 21 forintért tudják megvenni a motyót.
Amúgy igazad van: ha lenne problémám, valóban felkeresném őket. De problémám nincs, csak egy levelet kaptam, amit érdekességként megosztottam a topikkal, de nem rémlik, hogy kerestem volna az okát. Írtam, hogy már nem nagyon akarom használni az oldalt, így nem is nagyon látom értelmét, hogy megkérdezzem az ügyfélszolgálatot. Ha meg ők akarnak valamit, úgyis előkerülnek még.
És problémám már csak azért sem lehet, mert nem örökre lettem kirakva, csak átmenetileg, így ha akarnám használni az oldalt a jövőben, megtehetném.
Én csak egyszer-kétszer találkoztam ilyen alkudozókkal, pedig jó pár éve vaterázom. Na mindegy, a többieknek igaza van abban, hogy ha ki akarod deríteni, hogy mi a gond, akkor ki tudod - ebben viszont mi, fórumozók nem tudunk segíteni, csak az ügyfélszolgálat. Ha mégis utánajársz a dolognak, akkor azért dobd be ide, engem érdekelne a végkifejlet!
Ha a rendszer képes arra, hogy levelet küldjön, tehát tudja, hogy van valami, ami miatt levelet kell küldeni, akkor nem lehet úgy beállítani, hogy az indoknak megfeleleő levelet küldje el?
Vagy kiderül a dolog, vagy nem, vagy lesz folytatása, vagy nem, annyira most amúgy sem fontos a dolog, nem nagyon akartam már ettől függetlenül sem használni az oldalt, nem nagyon tudok már mit kezdeni az "elviszem egy forintért, de akkor azonnal zárd le az aukciót és a postát is te fizeted" meg a "most azonnal érjél rá és add át a motyót mert én most érek rá" arcokkal.
A kapcsolatfelvetel nem fog valaszolni. Ezek az emailek is nagy valoszinuseggel automatikus levelek, nem egyesevel fogalmazzak meg oket.
Ha tartozol, arrol kettucat emailt kapsz, valamelyiket csak lattad volna; meg normalisan tudnod is kellene. Egyebkent ha szamlanemfizetes miatt vagy letiltva, a "fizetes" szekcioba akkor is be tudsz lepni.
Ha szabalytalan aukciod volt, azt toroltek - belepes nelkul is lathatod, hogy nincs fenn egy-ket teteled. (Persze ha tobbszaz aukciod fut, akkor problemas kiszurni, de ugy erzekelem elozo hozzaszolasodbol, hogy nem igy van.)
Ha szabalytalanul probaltal volna valakivel kapcsolatba lepni, azt azert csak tudnad...
Meg valami lehet; ha a megadott adataidban valami gyanus(nak tunik), nem valos, stb. De ebben az esetben felhivnak adategyeztetesre, igazolasra.
Gondolom, vannak ennél durvább kijátszások is, és akkor vagy mindet megírják vagy egyiket sem. Amúgy passz, csak találgatok. Ügyfélszolgálatot próbáltad elérni?
Nem értem, mi bajuk lehetne abból, ha megírnák, hogy tkp. mit is követtem el. Ha megírják, hogy pl. tartozom, vagy az egyik termékem szabálytalan, vagy esetleg fel akartam venni az egyik érdeklődővel a kapcsolatot a céget megkerülve (más ok nem jut eszembe, ami miatt esetleg kizárhatják az embert), akkor rájövök, hogy hogyan kell meghekkelni a rendszerüket, hogyan kell kijátszani a szabályokat?
Amúgy azért is érdekes a cég védelmezőinek hozzáállása, miszerint én biztosan hazudok és szar alak vagyok, mert én pl. kaptam már közműcégtől és önkormányzattól is téves levelet. És ha onnan jöhet ilyen, akkor egy "sima" kft-től is.
Értelek, ja, elvárná az ember a magyarázatot. A gyakorikérdéseken írta egyszer egy ügyfélszolgálatos, hogy azért nem indokolják az ilyesmit, mert azzal feltárnák a biztonsági rendszerük működését. Ez is érthető, de így patthelyzet. Remélem, kitalálnak rá valami megoldást. Amúgy tényleg érdemes ilyenkor átrágni az ÁSZF-et, abból ki kell derülnie, hogy mit csináltál szabálytalanul.
Igen, dolgoztam 23 hónapig a Vateránál. Más területen ugyan, de azért van némi fogalmam a működésről is. Plusz gyakorló felhasználó vagyok. Ezt a fórumot ha nem is rendszeresen, de olvasom egy ideje. Lehangolóak a tiedhez hasonló hozzászólások, a destruktív hozzáállás. Ez nem tájékozatlanság, hanem valami más. Nem minősítem, mert nem kívánok személyeskedő vitába belemenni.
Továbbra is az a véleményem, hogy pontosan tudod miért kaptad a felfüggesztést és az nem lehet kis dolog. A Vateránál pontosan szabályozott belső folyamatok alapján megy a munka. Mindennek nyoma van, minden intézkedésről mennek a levelek. Ha tisztességesen állnál hozzá a kérdéshez, akkor itt az okot itt is megosztottad volna. Ha meg nem tartod jogosnak, akkor megreklamáltad volna az ügyfélszolgálatnál. Megtetted? Nem? Vajon miért nem? Vagy igen? Akkor nem az lenne a korrekt, ha megosztanád az egész történetet hangulatkeltő, csúsztató félinformációk helyett?!
Nehezen szántam rá magam az írásra (még így új névvel is), de nem is kívánok tartósan ilyen ügyekben írogatni, nincs rá gusztusom.
Kérdés: ha van külön levél, akkor ez miért szerepel itt?
További információért, kérjük, olvassa el a Vaterán érvényes Általános Felhasználási Feltételeket! Kérdésével forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!