Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gstyle Creative Commons License 2001.06.14 0 0 239
Ok, közölnifogom azeredményeit:))
Az nagyon fajalenne, hajövőre a F-3000-ben versenyezne.
Előzmény: nekrofil (238)
nekrofil Creative Commons License 2001.06.14 0 0 238
ok!

azert majd kozold az eredmenyeit, szimpatikus srac, ahogy a nyilatkozatokatolvasgatom. Jovore szerintem mar az f3000ben latjuk

Előzmény: gstyle (237)
gstyle Creative Commons License 2001.06.14 0 0 237
Nekro!

Mostanában nem volt "Super Racing Weekend".
Szerintem a GT osztályban versenyző pilóták a LeMans-i 24 h-ra készültek, és ezért van szünet.

Előzmény: nekrofil (236)
nekrofil Creative Commons License 2001.06.14 0 0 236

kicsit utanaolbvasgattam, es tenyleg nagy sztar lehet majd belole

Előzmény: nekrofil (235)
nekrofil Creative Commons License 2001.06.14 0 0 235
gstyle, hogy all a farfusod?

Volt azota f.renault verseny?

Mnemomic Creative Commons License 2001.06.14 0 0 234
Itt használták először a "parc ferme"-t éjszaka itt őrizték az autókat, hogy senki se tudja illegálisan javítgatni.
Mnemomic Creative Commons License 2001.06.14 0 0 233
101 km/h-a volt az átlagsebessége a kocsi rajtszáma a 3A volt.
Előzmény: gstyle (228)
Mnemomic Creative Commons License 2001.06.14 0 0 232
Pontosan! Nekem megvan róla egy videóm hát nem szép látvány :( Volt egy másik eset is mikor Roger Williams benégett az autójában mert a pályabírók nem csináltak semmit 1973-ban. Egyedül a barátja David Purley csinált valamit de egydül sajnos kevés volt hozzá :(
Előzmény: gstyle (229)
gstyle Creative Commons License 2001.06.14 0 0 231
A Szisz Ferenc Renaultjának adatai:
Előzmény: gstyle (230)
gstyle Creative Commons License 2001.06.14 0 0 230
Képek az 1906-os Renault-ról, és Szistz Ferencről:


gstyle Creative Commons License 2001.06.14 0 0 229
Ha jól emlékszem 1977-ben történt a Dél-Afrikai GP-n
Az egyik Shadow lerobbant, és a pálya melett leparkolt. Két "tűzoltó" (jobbanmondva egyetemista) kezükben a tűzoltó palackkal átrohant a pályán, hogy estleg eloltsák a tüzet(a Shadow nem gyulladt ki). Ez egy bukkanó mögött történt. Két versenyző csodával határos módón kikerülte őket, de Tom Pryce(Shadow), aki mögöttük jött már nem tudta kikerülni őket. Az egyik "tűzoltót" elütötte, és az emberke kezében lévő tűzoltópalack viszont szegény Pryce fején landolt, és szabályosan agyonütötte a versenyzőt.
Előzmény: Ain (227)
gstyle Creative Commons License 2001.06.14 0 0 228
SZISZ FERENC

1906. június 26-27, az I. Grand Prix de France
Helye: Le Mans melletti La Sarthe útvonalon (Le Mans-St. Calais-La Ferté Bernand)
Hossza: 1230 km (egy kör: 103 km)

Szisz Ferenc első és egyben utolsó GP győzelmének a története az Ő szavaival:
"A pesti Helios garázsban tanultam szerelést, majd felszabadulásom után, egészen fiatalon kerültem Berlinbe, Lyonba és onnan Párizsba. A Renault-nál bejáratós lettem. Ebben az időben ott dolgozott Pintér Géza, Molnár Béla, Diószegi Gyula és Krajcsik nevű barátom. Már négy hónapja dolgoztam ott, amikor a gyár főmérnöke, a magyar Rothmüller sándor megkérdezte: indulnék-e a Grand prix-n? Vállaltam. A francia Michelin Gumigyár egy újfajta, pántra szerelt köpennyel kísérletezett. Ez annyit jelentett,hogy defekt esetén néhány anya meglazítása percek alatt új pántot, illetve gumit lehetett a kerékre tenni. Hát ilyen gumikkal látták al a Renault kocsit. Ugyancsak ezzel szerelték Lancia és a már akkor híres olasz Nazzaro Fiat versenyautóit is, akik a GP előtt Gordon-Bennet vándordíjas versenyeken sok sikert arattak.
A Le Mans-St. Calais-La Ferté Bernand 103 km hosszú háromszög-pályán 12 kört kellett futni. A győzelem nem is annyira a motorokon, mint inkább a gumikon múlott. A tréning meg abból állt, hogy a versenyzők és kísérőik naphosszat gumit szereltek. Tudták jól, az győz, aki gyorsabban javít gumit.
Én bíztam a motorom 105 lóerejében, no meg fiatalságomban. Tudtam, hogy ellenfeleim sokszorosan kipróbált versenyzők, tehát nem is igen akartam én őket "megverni". Csakhogy másként alakultak a dolgok. A verseny láza elkapott, és olyan gyorsan vezettem a lánchajtásos autót, mint még soha. A motor hörgött, üvöltött. Amikor első nap, a táv felénél megszakítottuk a versenyt, több mint tízperces előnyünk volt Nazzaróval szemben.
Másnap minden elölről kezdődött. Most még merészebben vezettem. Ha visszagondolok ezekre az órákra, hát bizony borsódzik a hátam. Miféle őrültség volt olyan primitív fékberendezéssel és azokkal a gyenge gumikkal száguldani a helyenként szörnyen poros országúton? De hát az akkori kölyök Szisz nem törődött efféle apróságokkal. Már győzni akartam. Megmutatni, hogy a magyarok is értik ezt a sportot. Amikor gumiszerelésre került a sor, úgy járt a kezünk, mint a motolla.
Amikor a portol feketén befutottam a célba, összesen mintegy félóra előnyöm volt Nazzaro és a harmadik helyre érkező későbbi autógyáros, Lancia előtt. Alig fejeződött be a verseny, amikor újabb, nem egészen sportszerű esemény hozta izgalomba a verseny előkelő közönségét. Egy bizonyos Karl Schmöllhaus nevű versenyző le akart lőni, de valaki kiütötte a kezéből a revolvert. Ez a közjáték még jobban kihangsúlyozta népszerűségemet.
Még folyt a pezsgős győzelmi ünnepség, amikor egy nagyon szép asszony megszólított olaszul. Csakhogy én nem beszéltem csak magyarul, meg egy keveset németül. Tolmácstól tudtam meg, hogy a ragyogó fiatal nő az olasz Fiat gyár tulajdonosának neje, és arra akart rávenni, hogy menjek át versenyzőnek hozzájuk. A Renault gyárat ugyan otthagytam, de nem mentem át a Fiatékhoz.
Hát ez volt az első Francia Grand Prix, valamint az én első és egyben utolsó versenyzésem története"
Forrás: Autó-Motor, 1956. augusztus 1

Szisz Ferenc 25 évesen nyerte meg a Francia GP-t.
A Renault versenykocsiban egy 12800cm3-s motor volt.

Ezen a versenyen indult hódító utjára két jelentős műszaki újdonság: a Michelin féle gumiabroncs, és a nagyfeszültségű Bosch-mágnes.
Ugyancsak ezen a GP-n derült ki, hogy könnyíteni kell a motorok súlyán, és biztonságosabbá kell tenni az alvázakat.

Szisz Ferenc
Született: 1881. január 29-én, Nógrádverőcén
Elhunyt: 1970. június 22-én, Tiszaszentimrén.

Ain Creative Commons License 2001.06.14 0 0 227
Helló! Örülök, hogy ismét megy ez a topic.
Lenne egy kicsit off kérdésem.
Valahol régen olvastam egy afrikai GP-rol
(D-Afr.?), ahol az egyik versenyzo elütötte az egyik tuzoltót és o is meghalt. Kb.a hetvenes években lehetett. Volt ilyen eset? Hol és mikor?
Mert nehéz ekkora biztonsági-szervezési hibát
elkövetni, de az Ember találékony...
Thanx.
gstyle Creative Commons License 2001.06.13 0 0 226
Örülök, hogy valami újat tudtam adni a Tisztelt kollegáknak:))
Előzmény: fastcar (225)
fastcar Creative Commons License 2001.06.13 0 0 225
Ezt a történetet még én sem olvastam a Nuvolari féle elöadásban! :))))

Valóban súlyos és igaz szavak azok ott a végén.

Már az akkori GP-autók is tudtak 250-260 km/h sebességet. Az 50-60-as években ez már túl volt a 300-on.

Ezek szerint együtt engedték pályára a Voiturette és a GP-autókat?

Előzmény: gstyle (216)
gstyle Creative Commons License 2001.06.13 0 0 224
Háy Math!

hát az az igazság, hogy én a rip verziót használom. Persze kipróbáltam a CD-t is. A gép konfigja miatt alaphelyzetben nem szabadna fagynia, max az fps-nél számit a gép procija és memória.
Végül is azért írattam meg cd-n is, mert akartam régi carshape-eket bevinni a játékba, de sajna így sem jött össze.
De ha gondolod összeállítok neked egy CD-t, amin a rip lesz, plussz a játékhoz tartozó összes progi és kiegészítő.
A rip nekem tuti nem fagy.

Ha ajánloD e topicot másoknak is, azt csak megköszönni tudom.
Tehát:
KÖSZI:))

Előzmény: MathiasR (223)
MathiasR Creative Commons License 2001.06.13 0 0 223
Hali Gstyle!
Először egy off:
Kösz, megjött és nyomatom a gp3-at, már nyertem párat, de a dög gyakran fagy. (p II.366 Cel. 16M videoval) ezek szerint ez kevés nekije?Ráadásul úgy is fagyott, hogy kiírta, hogy gp win én, aztán halál. Émmeg mentem élezni a baltát......(o:
on
Nagyon örülök a cikkednek, én spec még sose olvastam erről a magyar versenyzőről, a Szisz Ferencet emlegették mindig, de hogy gp-n résztvett volna más is, sőt, nem is rosszul szerepelve, ez eddig nekem homály volt. Sajnálom szegényt, akkoriban télleg életveszély volt még a közút is, nemhogy a versenyzés..... Ha nem lenne ily hosszú, beraknám az alfások topicjába, hadd örüljenek, de nem hiányzik, hogy anyázzanak, ezért csak ajánlom....(o:
Még1x thx !
MathiasR
Előzmény: gstyle (213)
gstyle Creative Commons License 2001.06.12 0 0 222
Igen, köszi!
Előzmény: Ordas (220)
Ordas Creative Commons License 2001.06.12 0 0 221
F@sze' lett ilyen kicsi... Ele kene egy font size= parancs is. :)
Előzmény: Ordas (220)
Ordas Creative Commons License 2001.06.12 0 0 220

Resemeyer(AU) Stuck(AU)
2.38,15 2.39,83
Brauchitsch(MB) Nuvolari(Alfa)
2.39,87 2.40,08
Caracciola(MB) Varzi(AU)
2.40,34 2.43,12
Tadini(Alfa) Chiron(MB)
2.47,52 2.49,65
Hartmann(Mase) Dobson(Alfa)
3.10,56 2.53,21
Martin(Alfa)
3.02,51


Vhogy igy kepzelted? :)

Notepadben Tabulatorokkal igazitod a tablazatot, majd a tabl. ele a pre HTML kodot illeszted [kacsacsor], vegere meg a /pre kodot.

Előzmény: gstyle (219)
gstyle Creative Commons License 2001.06.12 0 0 219
ÁÁÁÁÁÁ felrobbanok!!!!!!!!
namajd így:

Rosemeyer(AU)......Stuck(AU)
2.38,15............2.39,83
Brauchitsch(MB)....Nuvolari(Alfa)
2.39,87............2.40,08
Caracciola(MB).....Varzi(AU)
2.40,34............2.43,12
Tadini(Alfa).......Chiron(MB)
2.47,52............2.49,65
Hartmann(Mase).....Dobson(Alfa)
3.10,56............2.53,21
...................Martin(Alfa)
...................3.02,51

bocs a sok pontért, de jelenleg ez jutott ezsembe.
A formátumot, hogy hogyan kéne ezt elkészíteni még nem ismerem.

Előzmény: gstyle (217)
nekrofil Creative Commons License 2001.06.12 0 0 218
:)

stuck az nagy arc volt. es a fia is jo kis pilota lett

Előzmény: gstyle (216)
gstyle Creative Commons License 2001.06.12 0 0 217
a francba!!
A fene abba atáblázatba.
Bocs de nem sikerült.
hátha most

Resemeyer(AU) Stuck(AU)
2.38,15 2.39,83
Brauchitsch(MB) Nuvolari(Alfa)
2.39,87 2.40,08
Caracciola(MB) Varzi(AU)
2.40,34 2.43,12
Tadini(Alfa) Chiron(MB)
2.47,52 2.49,65
Hartmann(Mase) Dobson(Alfa)
3.10,56 2.53,21
Martin(Alfa)
3.02,51

Előzmény: gstyle (216)
gstyle Creative Commons License 2001.06.12 0 0 216
AZ ELSŐ MAGYAR GRAND PRIX

1936. június egyik forró vasárnapján került sor a budapesti Népligetben az első magyar autós Nagydíjra.
Mindez a következőképpen történt:

A verseny nagy favoritjai az ezüstszínű Mercedesek voltak, amelyek sorra nyerték a Grand Prix-ket. Nem is véletlenül, hiszen ezek a nyolchengeres, 4000 cm3-es, több mint 300 lóerős "ágyúgolyók", valamintezek vezetői, a verhetetlennek tartott német Caracciola, Brauchitsch és a francia Chiron közül bármelyik alkalmasnak tünt a győzelemre. De hasonló eséllyel érkezett Budapestre az ugyancsak német Auto-Union csapat, az akkor még kevésbé ismert Ferdinand Porscheáltal szerkesztett farmotoros versenyautóival, amelyek teljesítményben egyenrangúak voltak a Mercedes rakétákkal. S az AU "ezüst szivarjait"ugyancsak híres versenyzők kormányozták, mint Stuck, a "Hegyek királya", azután Rosemeyer és az olasz Varzi. No és rajthoz állt még a világhírű scuderi Alfa a félelmetes hírű Nuvolarival, Tadinival és a brit Dobsonnal. Az ő 8 hengeres 3800 cm3-es Alfáik is 300 lóeővel dicsekedhettek.
A GP-t rendező Magyarországot már a rajtnál hátrányban lévő Hartmann lászló képviselte, akinek hathengeresMaseratija mindössze 1500cm3-es motorral szerénykedett. Rajta kívül még egy "privát" indulója is volt ennek a GP-nek, éspedig a brit Jim Martin, egy igazi verseny Alfa Romeóval.

A mért edzésidők alapján ilyen sorrendben álltak a rajt kockákba:
Resemeyer(AU) Stuck(AU)
2.38,15 2.39,83
Brauchitsch(MB) Nuvolari(Alfa)
2.39,87 2.40,08
Caracciola(MB) Varzi(AU)
2.40,34 2.43,12
Tadini(Alfa) Chiron(MB)
2.47,52 2.49,65
Hartmann(Mase) Dobson(Alfa)
3.10,56 2.53,21
Martin(Alfa)
3.02,51
(Martin taktikai okból cserélt helyet a magyar versenyzővel)

A pálya hossza5 km volt, 22 kanyarral,a célegyenes 720 m.
a verseny másnapján a következőket mondta el a sportújságírónak a győztes Tazio Nuvolari:
"Jól láttam, hogy az egymással rivalizáló két német csapat formálisan öli egymást. A rajt utánni éles jobb kanyarban Rosemeyer AU-ja sodródik,majd a további ezüst nyilaksüvítenek tova. Én ötödikként csúsztattam piros Alfámat a veszedelmes kanyarba. Elhatároztam, kivárom, amíg a németek kikészítik egymást, hiszen gégéig tankolt súlyos kocsijaikat csak üggyel-bajjal voltak képesek az úton tartani. Nehéz volt türelemmel kivárni ezt az esztelen párbajt, miközbenén mind hátrébb csúsztam a rangsorban. Idegfárasztónak éreztem ezt az állandó önkontrollt, azaz a gázpedál "kímélését". Amikor vagy száz kilóval könnyebb lett az Alfám, elkezdtem tépni. Elsőként stuckot előztem. Erre a Mercedes-depóból Brauchitschot utasították, engedje maga elé Caracciolát, ugyanis ő körönként növelte előnyét. Mindezt jelezték a depómból.És amint fogyott Alfám benzinje, úgy javultak köreim, hiszen eddig kíméltem motoromat. Nem úgy a németek; a favorit Caracciola MB-jének motorja már nem forgott símán. Mindezt akkor véltem hallani, amikor elébe kerültem. De Brauchitsch tartotta magát, igyekezett elzárni előlem az előzés lehetőségét. Ám a 30. körben, amikor a német "megjárdázta" a Mercit, sikerült azelőzésem. Most már csak Rosemeyert kellett "bekerítenem". A hosszú Auto-Union kocsival nem könnyen boldogult a nyurga német, és végül azegyik nyújtott kanyarban elébe kerültem. Igaz a "Rozi" nem adta meg magát, jól láttam a tükörből, ha az élen akarok maradni, akkor padlóig kell nyomni a gázpedált, és ennek eredményeként, a 41. körben felállítottam a körrekordot 2.35,68 perccel, ami 115,8 km/h átlagot jelentett. Nem dicsekvésként említem, utánam a legjobb Rozi volt:2.36,79 perc alatt teljesítette a 49. kört.
A győzelemhez nemcsak nagy akarat szükséges, hanem, ami a legnehezebb, az önfegyelem is, azaz a versenyzőnek önmagát kell legyőznie. Mert én is széthajthattam volna a motoromat."

Azt gondolom Nuvolari rövid összefoglalója nagyon érdekes, és az utólsó sorok szinte még most is érvényesek a versenyzőkre.
Én személy szerint csodálom az50-es 60-as évek pilótáit merészségükér, akaratukért stb. Hogy azokban a nulla biztonsági felszerelésű gépekben néha akaár 250 km/h-val is képesek voltak száguldozni.

gstyle Creative Commons License 2001.06.12 0 0 215
Hát igen.

különben most gépelem az 1936-os Népligeti GP eseményeit.

Előzmény: nekrofil (214)
nekrofil Creative Commons License 2001.06.12 0 0 214
ez erdekes

es pont farinaval, a kesobb f1 VBvel akaszkodott ossze

Előzmény: gstyle (213)
gstyle Creative Commons License 2001.06.12 0 0 213
Egy kis érdekesség a magyar autósport történetéből.

KI VOLT HARTMANN LÁSZLÓ?

1929-ben feltünt egy új név a magyar autósportban,
Hartmann László. Akiről így emlékezik meg a Királyi Magyar Automobil Club Jubiláris Aranykönyve.

Hartmann László rekordja:
"Az esztendővég parázs szenzációja Hartmann Lászlónak, a Királyi Magyar Automobil Club lelkes tagjának állóstartos nemzetközi rekordja.
Hartmann László a sportbizottságtól rekordjavításra kért terminust. A bejelentett rekordkísérlet előfeltételeit rendben találta, s a nagyjelentőségű sportesemény december 23-án délelőtt le is zajlott.
Hartmann László az 1 km-es állóstartos futamot 8 hengeres, 2263cm3-es Bugatti gépén29,3 mp alatt futotta le, ami 124 km-es átlagsebességnek felel meg, és ezzel megdöntötte Kaye Donnak, a világhírű versenyzőnek Brooklandben, 1928. július 30-án egy ugyanilyen kocsival 29,33 mp-cel felállított 122,741 km-es nemzetközi rekordját.
A rekordotazóta az Association jóváhagyta, a diplomát elküldte, s ezzel Hartmann László beírta nevét az automobilizmus világkönyvébe."

"Hartmann László az első magyar versenyző, aki nemzetközi rekordot állított fel."

Így indult Hartmann László híre határainkon túlra.

a Motoros című szaklap, 1931. május 25-i számában beszámolót közölt a táti nemzetközi rekordnapról:

" A nap főattrakciója Hartmann (Bugatti 2,3) kísérleteiben öszpontosult:198,167 km-es sebességgel új nemzetközi repülőrajtos mérföld-rekordot állított fel, és egyik visszamenetelében 214 km-es sebességet ért el, ami a legnagyobb sebesség, amit valaha Magyarországon mértek."

Később, 1936-ban Hartmann László elmondta egy róla közölt cikkben, hogy 1929. december 25. óta van gyors kocsija, amikor megvásárolta a Zichy-féle Bugattit. A beszélgetés idejéig száznál több kategóriagyőzelmét jegyezték fel, és az elmúlt évben(1935) a Maserati legeredményesebb versenyzője volt, amit egy elismerő levélben köszönt meg a gyáros. Ez a körülmény döntően befolyásoltaaz évi versenyprogramját. Egy waldhausi diák autogramkérő leveléhez csatolt egy német sportújságból kivágott cikket, mely szerint a lap eredménylistáján H. L. a 13. helyen áll Európa legjobb autóversenyzői között.
Kétségtelen tény, hogy a magyarautósport Hartmann László révén került be a nemzetközi rekordlistába, illetve a Grand Prix-versenyek történetébe.
E beszélgetésünk után három évvel, pontosan 1939. május 15-én, a tripoli GP-n állt utoljára rajthoz Hartmann László a piros-fehér-zöld színűre fényezett Maseratijával. Az afrikai hőségben szinte párologtak a pálmák, és a hirhedt El Malaha versenypályán megtörtént a tragédia. Az olasz Farina "tengelyt akasztott" a magyar versenyzővel, azaz az Alfa Romeo jobb hátsó kerekét beakasztotta Hartmann Maseratijának bal első kerekébe...!
Tripoli akkori kormányzója, Badoglio tábornok mondott búcsúbeszédet az általa is nagyon kedvelt magyar autóversenyzőkoporsójánál, aztán egy olasz repülőgép hazahozta a gerinctörött Hartmann László tetemét.

Helter Skelter Creative Commons License 2001.05.19 0 0 212
Érdekes, ahogy az olaszok (kíméletlenül) megfogalmazzák véleményüket az A1-ringen történtekkel kapcsolatban:

Spielberg, 2001. május 14., hétfo (MTI) -Az olasz lapok élesen bírálják a nemzeti kincsnek számító Ferrarit, mert a vasárnapi Osztrák Nagydíj utolsó körében a brazil Rubens Barrichello elore engedte márkatársát, a vb-pontversenyben vezeto német Michael Schumachert, aki így lett második fo riválisa, a skót David Coulthard (West-McLaren-Mercedes) mögött.

Azzal, hogy a brazil pilóta hagyta magát megelozni, Schumacher nem négy, hanem hat pontot kapott ausztriai szerepléséért, így a címvédonek jelenleg 42, Coulthardnak pedig 38 pontja van. "Ez csapatmunka vagy technikai hiba volt? Barrichello hiába lett harmadik, o a nagy vesztes" - írta hétfoi számában a milánói Il Giornale.

A Corriere dello Sport még keményebben fogalmaz: "Mérgesek vagyunk. A világ egyik legjelentosebb versenyén a trükkök révén csorbult a sportszeruség. A Ferrari öngólt rúgott. Barrichello a csapat érdekében hozott áldozatot. Úgy érezheti magát, mint akit elárultak. Rubensnek düh, csalódottság és szomorúság jutott. Schumi beragadt a rajtnál, feltartotta a Montoyával vívott párharc, aztán a csapatvezetés mégis neki ajándékozta a második helyet."

Ízelíto még két olasz lapból: La Gazetta dello Sport: "Párharcok, ütközetek és ajándék. Schumi és Montoya kicsúszott: a kolumbiai hibázott, de Schumacher nagyképu viselkedésével kiprovokálta a közjátékot. Barrichello a verseny áldozata. Coulthard gyozelme újra teljesen nyílttá tette a küzdelmet."

La Repubblica: "Schumachert megajándékozták a második hellyel, miután Barrichellót utasították: engedje maga elé csapattársát. Schumacher a bábjátékos, Barrichello a báb. Schumacher talán azért próbálta olyan eroszakosan elozni Montoyát, mert utóbbi a fél világ elott nevetségessé tette ot Brazíliában. Lehetséges, hogy a Ferrari világbajnoka elobb vagy utóbb vasárnapi úrvezetové válik, aki baleseteket okoz?"

Az angol újságok érthetoen inkább a West-McLaren-Mercedes sikerét emelték ki: "Coulthard gyozelmével felzárkózott, pánikban a Ferrari. A skót uralkodott Ausztriában, Schumachernek segíto kezet nyújtottak." - írta a Daily Mail.

Daily Express: "David Coulthard gyozelmének tisztasága olyan felfrissíto volt, mint az osztrák Alpok levegoje."

The Times: "Coulthard röviddel a cél elott problémát okozott a Ferrarinak."

The Independent: "Coulthard nyílttá tette a világbajnoki címért folyó küzdelmet. A skót szorongatja Schumachert."

The Guardian: "Coulthard tökéletes kerékcseréje a Ferrarikkal szemben. A skót egy olyan férfi magabiztosságával versenyzett, aki tudja: eljött az o ideje."

Előzmény: gstyle (211)
gstyle Creative Commons License 2001.05.16 0 0 211
Math, Helter!

Amit írtatok, az a lehető legjobb megfogalmazás, aminél jobban már nem lehet a dolgokat leírni(209, 210).
Teljesen egyetértek veletek.

MathiasR Creative Commons License 2001.05.16 0 0 210
Hali!
Maximálisan egyetértek, végre normálisan meg lehet beszélni dolgokat....(o:
Szvsz Montoya se fafej(sőt!), azaz egy utolsó versenyen az egyik vb-esélyessel ő se húzna ilyet, mint Ausztriában.De azon kívül nagyon keményen megharcoltatja az előzni kívánót, és ez nekem tecc, bárkivel is csinálja, sokkal jobb, mint pl Frentzen szokta, vagy most Panis, akik úriemberek, de a vb címhez ez kevés.
Azzel is 1etértek, hogy a jelenleg vb kvalitásúnak tartott emberek nem mennének Suhamérrel 1 csapatba.....Barri is bánnya, mint a kutya.....Még1cer kijelentem, Rubens jobb annál, amit a Ferrarinál nyújt.Meglátjuk, ha elmegy, pl. a Mclarenbe a nyugdíjas Hakka helyére. Kúlhárd fölköthetné....(o: Bár, lehet, hogy a Dave gyerek is megváltozna egy vb-címtől, eléggé agresszív, de anyomás akkor lekerülne róla, ugyanúgy, ahogy az első győzelem után lekerül valakiről, feltéve, hogy nem a Ferrarinál Suha csapattársa....)o:
MathiasR
Előzmény: Inner Circle (206)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!