Sziasztok! Z19DT motoromnál van egy csapágy jellegű csörgés, ami pontosan a kipufogó motorblokkhoz való rögzítése tájékáról hallható a leghangosabban. Ez a kipufogó flexi része előtt van közvetlenül. Autószerelő azt mondta, hogy nyelestengely csapágy. Szeretnék venni, de a Cromaxban lehet kapni úgynevezett elsőt és hátsót. Melyik van az említett hely közelében?
sziasztok mennyiért újítanak 2.2 direct magasnyomású szivattyút . neten csak egyben találtam 100ezer felett , de javító szettet nem ill csak az ebay-en köszi a válaszokat
Sziasztok c vectrát szeretnék vásárolni . 2005, 270 ezer km, 2.2 benzin automata , mennyire meg bízható ? Miből tudom meg ,hogy ebben melyik típusú váltó van ? válaszokat előre is köszönöm üdv
Opel olajat még nem használtam, castrol olajjal egyszer volt gondom még régen 525tds -ben 5000km után csúnya kopogós hangja lett, akkor váltottam Q8-ra, de előtte mindig castrolt használtam.
Ki kell próbálni ha nem tetszik csere, ártani nem hiszem hogy ártana. A gyárban is ezt rakják bele gondolom én :).
Köszi az építő jellegű hozzászólásod ,egyik autóm se eszi az olajat a megengedettnél jobban . Nem is a specifikációtól való eltérés lett volna a kérdésem lényege hanem igazándiból a gyártókra lettem volna kíváncsi .
Az "Opel" olajokról nem sok jót hallottam (bár tudják a specifikációt ) fele annyiba kerülnek mint a Castrol Edge (ami szintén tudja a specifikációt ) .
Na pont ezt a baromságot kellene abbahagyni de nagyon gyorsan... A kopással összefüggő olaj-viszkozitás növelés a legutóbb az IZS, GAZ, Moszkvics és a Zetor szinvonalú motoroknál volt javasolt.
Az az olajat kelle beleönteni, ami eléri a gyári specifikációt.
Nekem a szívócső nyomás érzékelő (Map)csinált ilyet xdth-n, de az egr is szeret játszani alapjárat közelében. Aztán ha leállítod és újraindítod megint jó egy darabig. Csodálom hogy nincs hibakód. Mivel próbáltad kiolvasni? Menet közben kéne nézni a map szenzor értékeit.
Van egy Opel vectra c tipusú 2.0 dti y20dth motorkódú vectrám.Találkozott -e már valaki olyan problémával,hogy menetközben random módon safety módba teszi magát az autó.Megy tovább csak 2500-nál feljebb nem engedi a fordulatot,és természetesen ilyenkor 120km/h a max , erőtlen .2500-as fordulatig húz kb,80%-an,főlé nem megy a fordulat.Ha leállítom és azonnal újra indítom rendesen megy megint ,van,hogy 1 hétig minden rendben,aztán 1x csak megint safety-be teszi magát. A computer nem jegyez hibakódot!
Köszi ! 5W-30-ra gondoltam de melyik márka leginkább viszonylag rövid távon használom városba . A többi autómba Castrol Magnetec 10W-40-et használok ,azok régebbiek .
Én olyanokat olvastam itt ott,hogy az 1.8-as motor a legjobb,de szerintem ahhoz nagy a kasztni és esetleg gyengus lesz,bár nem volt még olyan motoros Opelom és nem szeretném leszólni azt a motort,az enyém a 2.2-s az 155 lovas,jól szedi a lábát ,viszont a váltója nem pályához van hangolva 3000 fordulaton 130km/h az azért nem túl jó,viszont a városban tökéletes.
Meg ha szereted esetleg,hogy megy a jószág akkor válassz esetleg egy erősebbet.
Van egy srác aki kintről hoz be ilyen veciket,zuglóban van a hely,én tőle vettem a combit,korrekt és normális autót ad át,szerintem a használton most is van neki legalább egy fent.
Nekem 3 opelem van, ebből 2 vectra c ,az egyik kombi 2,2 direkt macis (benzin), köpködik sokan,de szerintem ha valaki odafigyel és megadja neki amit kell (prémium alkatrészek) akkor a világból kimegy,a másik egy 2.8 v6 OPC az egy magasabb kategória,jóval drágább is mindene,de ahogy a szerelő barátom mondja "akinek disznója van etesse" a harmadik az egy öreg F astra cabrió 1.6 benzin,csak hobbi,garázsban áll letakarva évi 3-5000 km.
Én két dieselt váltottam le tavaly benzinesre,volt új dieselem is megane II Renault (az egy fos).Az okosak azt mondják azt kell tudni,hogy mire szeretné az ember használni,városi alacsony tempónál nem jó a diesel,a benzinest preferálják jóban.
Nektek kell eldönteni a benzines többet eszik,viszont egy magasnyomású szivattyú ,ami a dieselben van az akár 600.000.-is lehet plusz a porlasztó csúcsok ,stb.stb.
Míg a benzinesnél egy trafósor,plusz gyertya (amit Te is kicserélsz a garázsban) max 70.000.- tudom mert mindkettőn túl vagyok,a különbözet meg egy jó kis nyaralás 2 hétre a balcsin.
A sógoromnak van zafiraja 19cdti 120lovas azzal sincs gond egyszerűbb a motor, az enyém 150lovas hát jól megy :), ezek olasz motorok szerelték még alfákba, saab-ba. Előtte vectra b-m volt 2.0dti avval is az egr-el volt gond meg hogy kokszosodott a szivó oldal. Én a dizelből a 1,9cdti-t ajánlanám talán, de nagyon meg kell nézni főleg a részecske szűrő miatt (egy utángyártott 300euró) de amúgy is. Ha füstöt látsz a kipufogó végén vagy nincs benne vagy tönkre ment. 2005-ig volt amibe gyárilag nem volt.
Nem ismerem a benzines válaszokét 30éve dízelt hajtok :) Szerintem 120ló allatt kínlódik egy ekkora kasztnival a moci. Bár ez nagyon szubjektív. És az ismeretségi körömben sincs opel benzines.
Nekem caravan 19cdti-m van, olasz motor, meg vagyok vele elégedve, 4éve van a családban én január óta használom. Motorikusan eddig egy Map szenzort és 2 porlasztó csati a hibalista 60.000km alatt kb, most 235.000km van benne. Nekem még a utastérventi kapcsoloja vacakol de a Wd40 megoldotta . Pakolni, cipekedni, autópályázni nagyon jó. Futómű elég kemény, de lehet csak nekem. Fogyasztása 4,5-6,9 között volt eddig. Két féltengelyt , és két első rugót kellett még cserélni. Kicsit megnyomta a hó németben.
Kérdés mire akarod használni? Rövid távra benzinest vegyél mert hamar ki lehet nyírni a részecske szűrőt ha nem figyel az ember, meg az egrt. Bár én is rövid távokat megyek mostanában.
Nemrég vettem egy Vectra C-t 1.8-as benzinest ,a szervizkönyvben 5W30-as olajat írtak be sokáig de az előző (2.) tulaj 10w40-es Opel olajos kannát adott,hogy legutóbb azt rakták bele .Milyen olajat ajánlanátok bele ?