Lenne egy kérdésem. Szóval az A2-em vezetőoldali elektromos ablakát lehúztam teljesen, viszont vissza már nem akar menni. Eddig semmi problémája nem volt, hirtelen történt. Ha a gombot megnyomom le vagy fel, hallom hogy próbálkozik de csak egy rövidebb ideig, szóval reagál tehát nem a biztosíték és nem a gomb a gond. Elakadhatott vagy a motor lett gyenge? Ha nem muszáj nem akarom szervizbe vinni. Van ötlet? A válaszokat előre is köszi!
Azt nem tudtam, hogy az a hatsoajto also resze amiben a lampatestek vannak muanyagbol van. ?? Amit a videon is leszerelnek kulon. Azt hittem aluminium az is.
Akkor vegul is teljesen mindegy milyen anyagu a komplett vilagito test. Marmint a ket kapaszkodo reszre gondolok, ami a lyukba kapaszkodna, ha olyat rakok bele. Azert is lenne jobb kivulrol bepattinthatos, mert akkor nem kell szetszedni az egesz hatsojat legkozelebb.
igen amugy tudom, hogy nez ki a lampatest. Enyemen is oda van a ket csavar. De meg nem birizgalom :) majd.
Találtam eredeti lámpákat 6 ezerért darabját, meg is rendeltem kettőt, így ezekkel már nekem nem valószínű, hogy foglalkoznom kell. A hétvégén szétszedtem és legalább a pót féklámpát is átforrasztottam, mert abban is pislákolt már az egyik szegmens.
Valamit félreértesz, az A2-ben nem fémben van a lámpa hanem a hátsó ajtó alján lévő műanyag borításban. Ott nincs elektrolízis, vagy eltérő fémek problémája. Az egyedüli gyenge pont a nem rozsdamentes csavar. Ami műanyag fészekbe van tekerve, és ezáltal ha elkezd rozsdásodni akkor egyrészt beleszorul a helyére másrészt a "megdagadó" csavarfej eltöri az átlátszó búrát.
Itt egy pár videó, ebből egyértelmű lesz a kialakítása.
audi TT 8n. Talan ez? Itt is vannak meretek. Kicsit kabelezi is kell. De ha megvan akkor talan orokos:) Es nem kell szetszedni az egesz ajtot tobbet. 8.5 x 3.6 cm kulsomeretei.
Rendszamtabla vilagitas! Eppen azokat nezegetem mikent lehet masmilyenra: audi Ax -es ere atkonvertalni, ugyanis abban amit nezek nincsen csavar, olcson adjak az ebay-on. Csak a mereteket kene tudni.
Ha kiszeded akkor tolomerovel lecci merd le a AZ AJTOBAN A LYUKAT, MEG AZ EGESZ LAMPAT amiben van az egesz vilagitas berakva. Koszi. Mert az alapjan lehetne bele rakni bepattintos full muanyag lampatestet. Mer van fem kapaszkodos tamszos is, de akkor elektrolizis lesz az alu es a fem kozott es az is berohad. Ezert inkabb teljessen muanyag kialakitasuban gondolkodom . :) Ha megcsinalom egyszer, akkor prezentani fogom!
Valami ilyesmire konvertalni: Mert nem kell csavar, meg nem rothad be. :) NEM AZ A LENYEG, HOGY LEDES, HANEM A KASZTNIJA, HOGY MUANYAG, CSAVARMENTES BEPANTITTOS. GONDOLKODJ EL RAJTA. A BARDINAL KIADJAK KIPROBALNI ES VISSZAVESZIK, HA A SZAMLA IS MEGVAN. HATHA BELEPASSZOL. :)
En is szedtem mar szet a hatsojat. Ajtozar Szolenoid motor miatt. Epitettem egy masikbol bele 1 et. :) ?Mer a bena ebay-os, pont masikat kuldott ami az audi Ax -se. Az pedig nem huzza, hanem tolja a nyito rudat a zar fele.
De szetkaptaqm es megforgattam belul par dolgot a mechanika-ban, meg beleraktam az enyembol a muanyag tolo reszt. Szoval nincsen lehetetlen :))). Kotegelovel osszekelett szoritsam a motor dobozkajat, mert tornek a fulek, ragasztani nem akartam, e igy barmikor szerelheto maradt.:)
Ha esetleg kene ebayrol valami (lampa) akarmni, akkor szoljal, regebben is mondat. Segitek. :)
Stetten , es Laci koszonom a valaszokat! Olajozos, . .. ketyegos motor ugyben.
Ezt olvastam: Abban a wv gyari olajos leirasban: 1.4 1.6 benzinesre koncentralva:)
VW 502.00 Lényegében azonos a 501.01-es specifikációval, de tartalmazza a VR6-os motorokra is a gyári jóváhagyást. Viszkozitási osztályok: 0W-40, 5W-40, 10W-40
VW 503.00 A specifikáció magában foglalja az összes benzines motort magában foglalja kiterjesztve a hosszú szervizperiódust, ami maximum 30000 km is lehet! VIGYÁZAT NEM VÁLTJA KI A 502.00 jóváhagyást!! Az olaj igen nagy folyóképességű, kis viszkozitású, régebbi motoroknál ez hatalmas olajfogyasztáshoz, problémákhoz vezethet! Viszkozitási osztályok: 0W-30 Longlife változat, azaz változó szervizintervallumú motorokhoz is használható!
Szoval ezen elgondolkodni is erdemes. A tul folyosnal, meg azt olvastam, hogy nem alakul ki a megfelelo oljanyomas. ???????? A szallitasi kepesseg? Csak hangosan gondolkodom. :)))
En az 502 es szerint cserelem, 10 ezer, vagy 1 evenkent.
Amugy erdekes: Mikor megvettem a kocsit csendes volt. Gyanitom, hogy a az auto dealer ontott bele esetleg WINS hidrotoke kiemelo adalekot(Halfordban kapni itt, LACI -nak mondom, probald ki nem vesztesz semmit), vagy egyebet. Olaj csere utan kezdett ell ketyegni. Vagy tul hig az olaj amit beleraktam. A szerelom azt javasolta otthon, hogy rakjak bele amit gyarilag is raktak 10w40 asszem felszintetikus. Majd most lesz olajcserem kiprobalom :) 22 font 5 liter. Azrtan ha nem hallgat el, akkor kap 1 WINS hidrotoke kiemelot, es utanna nylatkozom. :)
Bar olyat is olvastam valahol, 1 srac visszavitte a szalonba a kocsit (1.4 benzin), es azt mondtak, hogy sajnos ezekben az 1.4 es motorokban a gyuruk letapadnak a dugora, es abbol adodik aztan valami. Bocsi de homalyosan emlekszem.
mint a kormányzárakról. Csak arra jók hogy a tulajt szivassa, egy tolvajnak ezek nem akadályok. A németek az immo kütyüt lengyelkulcsnak nevezik. Vajon miért? :-)
Ez jó hír. Akkor lehet hogy igazad volt hogy egy hibás kontakt miatt (említetted az esőt) nem indult? Én biztosan átnézném a hozzáférhető kontaktokat, de ez eltart egy darabig..
Ma beültem, kulcs elfordít, és mintha mi sem történt volna az utóbbi 5 napban. Beindult, hibatárolót ki lehet olvasni.
Gözöm nincs mitöl van ez. Minden esetre ez az autó megbízhatóságán az en szememben nagyot esett. Az ilyen néha elöjövö hibáknál nem nagyon van rosszabb. Most várhatom mikor döglik be megint.
Itt nem nagyon vannak ám bontók. A keletiek egyben el szokták vinni a bontásra ítélt autókat. Itt köröznek egész héten az az utánfutókkal a románok, magyarok, ukránok, lengyelek, bolgárok, stb…
Én éppen arra gondoltam amikor írtam, hogy egy autó bontóból kérsz egy vezérlőt és ha jó akkor kifizeted. Meg lehet beszélni velük, mert különben soha nem adják el.. Hát persze, hogy át kell programoznod , de ezt pont neked nem akartam részletezni :) De ahogy írtam, ez is csak egy ötlet amivel segíteni akarunk neked.
Vagy vidd be egy szervízbe ahol láttak már A2-est, lehet, hogy találkoztak ezzel a hibával vagy jobb ötletük van.
Vagy valamelyik biztosíték, vagy egy kábel, csatlakozó. A biztosítékot majd reggel még megnézem, meg lekötöm az akksit egy fél órára.
Erre is gyanakszom, mert pl a km számlálók is sötétek, a középsö kis kijelzön sem jelenik meg semmi. Nem világít az immo hibára utaló kis kulcsos ikon sem.
A gyakorlatban fura lenne erre valakit megkérni. A bolt előtt leszólítok valakit. Bocsi kikaphatnám a motorvezérlőt az autójából? Csak egy napra kellene. :-)
Egyébként sem úgy van hogy beteszel egy másik vezérlőt és próba. Illeszteni kell előtte.
A motorvezérlőn nem néztem élő adatot, csak kiolvastam a hibatárolót. Ránéztem a google-n az immo deaktiválásának VCDS-el. Egyrészt nem is egyszerű, másrészt onnantól hogy nem érem el a műszeregység vezérlőt ahol az immo is van, felejtős a történet. :-(
Rendeltem egy OBD csatira csatlakoztatható immo deaktivátort (rá kell dugni, át kell kapcsolni OFF állásba és ennyi) de attól tartok az sem fogja elérni a vezérlőt. A motorvezérlőt megnéztem az ülés alatt, vizet nem kapott. Múlt hétvégén amikor elromlott, nagyon nagy viharok voltak nálunk.
Ha nem jön össze házilag, muszáj leszek elvontatni valami műhelybe. Nem lenne gond, de baromi rossz tapasztalataim vannak az itteni szerelőkkel. Semmit nem tudnak megcsinálni, de azt jó drágán.
Nem, ez a tapasztalatok alapján tipikus immo hiba. Röffen egyet a motor mielött leáll. Elképzelhető hogy ezzel valamit jelezni akarnak, pl hogy nem motorhiba van, stb... Az én autómban még a kis sárga kulcsos autó piktogramm sincs ami jelezné az immo hibát.