Vett-e már valaki sport légszűrőt a Traficjába 2002 F9Q? Jótékony hatás? Sajnos tavaly egy turbótengely törés után egy un. után gyártott turbo (Wizard-éktól) került be, és ezzel alul kissé erőtlenebb a járgány. A turbo szívó oldali lyuka egyébként valamivel kisebb a gyári Garetténél. Kc-már beletette a jóságos bitjeit...
Sok hülye kereskedő irkálja bele a baromságait a hirdetésükbe. Vagy nincs tisztában az autó felszereltségével vagy tényleg át akar baszni? Egyik esetben sem korrekt! Milyen kereskedő az ilyen? El kell keserítselek, ebben az autóban nincsen sem esőszenzor, sem elektromos ablak hátul, sem izofix rendszer, nem beszélve a tempomatról! (Hacsak nem utólagos, bár kétlem) Még az mp3-ban kételkedem, nem rémlik ennél az évjáratnál, hogy lett volna.
A km futásról csak annyit h. én 85 kg vagyok és lassan az ilyen motorral szereltel elérem az 500 ezret. Az ülésem nincs kiszakadva! csak kicsit puhább a jobb elsőnél. Porlasztók 250 környékén voltak cserélve, láncszett 400 -nál.Turbó eredeti...
Ugyan még csak lélekben tartozom hozzátok,de remélem hamarosan én is egy vivaro vagy trafic tulajdonosa leszek. (jó lesz az nekem? :) )
Használtautó.hu-t böngészem egy jó ideje és persze ezt a fórumot is,gondolván majd okosodom a témában.
Ma megnéztem egy újabb kiszemelt vivarot. Kereskedésben van az autó,Belgiumból hozták a km nem volt megadva a hirdetésben de én már senkinek sem hiszek óraállás ügyben,8 éves autónál bármennyi lehet.
Azt szeretném kérdezni Tőletek,h az óraállást nem csak a km óra rögzíti, -úgy hallottam több helyen is meglehet nézni az autóban- (persze lehet,ezeken a helyeken is átállították) a szervízben tudják ezeket a helyeket?
A motor vezérlésénél melyik az olcsóbb,jobb a láncos vagy a szíjas?
A hátsó kiegészítő fűtésnél a tetőben kivannak alakítva a barázdák és kapcsoló is van ugyan de befúvó csak a lábnál van.kilehet alakítani vhogy a felső befúvást?vagy hátulra elég ami az első sorban található befúvó nyom?
Szia! Azt kérdezném,hogy az említett két dolog produkálhatja azt a hibát amit leírtam,és sikerült megtalálnod a hasonló hibát amit említettél két hete?
Segítsétek kérem, van egy Renault Master 2.5 dci (120LE) motoros autóm (2006) az autó minden ok nélkül leáll, ezután gyújtás le és fel. Azonnal indul és megy tovább, a hiba kiszámíthatatlan az utolsó olasz utamnál vagy 20x leállt és már nagyon bosszantó (főleg egy előzés közben...) A hiba terhelve (1t felett) sokkal gyakrabban jelentkezik, mint üresen és kis tömeggel. Van úgy, hogy 2 hónapig hibátlanul megy, ezután váratlanul megjelennek a leállások, kb. fél éve küzdök vele, de sehol nem tudják megfejteni mi lehet a probléma okozója. Az autón újak a befecskendezők 210e-ért csinálták, én még a turbóra gyanakszom mert emelkedőkön és erőtlenek érzem az autót, de ez csak tipp. Viszont üresen nagyon dinamikus az autó. Én már teljesen tanácstalan vagyok, mit tegyek vele? Várom a hozzászólásokat.
Üdv.Mindenkinek,aki próbált segíteni az autóm hibakeresésében! Sajnos tovább folytatódik a veszőfutás. Vezetékeket a kábelkötegben végig néztem,és minden rendben volt.Egyedül a váltó,és a kaszni közti vastag testkábel volt elszakadva amit megcsináltam,de sajnos továbbra is rapszodikusan leáll. Azt szeretném megkérdezni,hogy az EGR szelep,vagy a gázpedál potmétere miatt,leállhat e az autó,és utána nehezen újra indul.A hiba olvasás továbbra is csak annyi,hogy üzemanyag rendszer,amit kiír. Előre is köszönöm,a segítséget!
Nem lehet, de egy jó tanács, utángyártott légtömegmérőt 25-pár ezer forintért ne vegyél, mert nem fogja érteni az autó, csak gyári minőségűt szabad venni (siemens, hella,stb.)
Nekem ugyanezt csinálja a scenicem, amibe ugyanez a motor van 1.9 dci. Sima úton még csak-csak megy de a dombok megfogják, 60-70-el araszolok felfelé úgy,hogy végig parkettázom.Már egyszer volt ilyen hibám,légtömegmérő volt a ludas.A villanyszerelőm simán kiolvasta,h ez a hiba.Jövő héten veszek is 1 újat.Apropó nem lehet ezt valahogyan megjavítani?