Az extra listáknál a ceedservice-n, fel van sorolva a sárfogó gumi. Én kaptam elsőt és hátsót is és nem szólt róla senki. Pedig a Kresz már nem követeli meg. Most láttam, hogy feláras és hogy nincs is még ára.
nem fognak az 5 különböző felszereltséghez 10 féle műszerfalborítást fröccsönteni! az igazság mögötte van! neked csak a helye van meg, másoknál meg van mögötte valami. aztán lehet szívverés érzékelő, fénycsóvavisszahúzórugó előfeszítőt ott lehet állítani, ott jön ki a dzsin, hangosbemondó, vákuumszivattyú, ott fújódik fel a robotpilóta, vagy csak ottfelejtették, vagy valami szervíznyilás! valaki nézze már meg a használatiban mert sosem lesz vége a tiptyeknek :)
nem az lehet a gyújtáskapcsoló világítás helye! valamelyik felszereltségben benne van! vagy a másik motorindító gomb helye mint a rönyőban! ez mondjuk csak mint tipp! na embörök kinek van még tiptye? akkor a sok tipbű össztudunk egy nagy tiptyet rakni ( Hofi után szabadon)
115......lassan olyan leszek mint Robinson húzom a strigulákat és ha meglesz a kocsim isten bizony Pénteknek nevezem el!
Azt tudja valaki, hogy a gyújtáskulcs mögött a műszerfalon az a kis rácsos kerek nyílás mire való, mit csinál? Ma először használtam az ablaktörlőt és nagyon tetszett a permetezéses módszer, csak túl sokat nyom oda is, ahová már nem ér a lapát.
Mivel az alábbi megjegyzésemmel valszeg én indítottam el az itteni gyűjtést, engedd meg, hogy idézzek:
"
Sztem ha jön 3-4 visszajelzés a két hétvége közül valamelyikre, akkor a talis topikban elkezdhetnénk gyűjteni a jelentkezőket.
"
Tényleg csak próbáltuk Lovaggal felmérni, hogy egyáltalán van e érdeklődés a talira. Gyakorlatilag a TE hozzászólásod lett volna a fordulópont, ahol mindenképp átmegyünk a talis topikba.
Jogos, csak gondoltam felmérem a jelenleg online emberkék érdeklődését, de ez amint látom olyannyira megvan, hogy már önnálóan használjátok a Ctrl-C, és CTRL-V billentyűkombinációkat a találkozós topic-ban is... :D:D:D:D:D
Miért nem az arra való fórumon gyűjtjük a jelentkezéseket? Már így is több oldalnyi hozzászólás születik mindeféle ügyben, lehet nem kéne ezzel is bővíteni, ha ráadásul van is külön fóruma. :)
Két időpontot jelölök, mivel jobb hirtelen nincs, Lurdy parkoló, mondhatnám szokott hely (hátsó rész, ami közel van a vágóhíd utcához). Program: kötetlen beszélgetés, műszaki tartalmak kibeszélése, egymás autóinak kipróbálása, fikázása... :) Kajálni önköltséges alapon a Lurdy-ban lehet... :) Időpontkezdet, du 3, így vidékről is kényelmes, meg előtt mindenki kajálhat otthon... :)
Az időpontok alá írjátok a Nick-eket, természetesen kopi-pasztázva az előzményt... :) Valahogyan így (nekem mindkét időpont OK):
Két időpontot jelölök, mivel jobb hirtelen nincs, Lurdy parkoló, mondhatnám szokott hely (hátsó rész, ami közel van a vágóhíd utcához). Program: kötetlen beszélgetés, műszaki tartalmak kibeszélése, egymás autóinak kipróbálása, fikázása... :) Kajálni önköltséges alapon a Lurdy-ban lehet... :) Időpontkezdet, du 3, így vidékről is kényelmes, meg előtt mindenki kajálhat otthon... :)
Az időpontok alá írjátok a Nick-eket, természetesen kopi-pasztázva az előzményt... :) Valahogyan így (nekem mindkét időpont OK):
Hát igen. Az 50-60 autó egy merőben elméleti lehetőség csak :-D
Szervezést esetleg megpróbálhatom de semmiképp nem a mostani talira, merthogy most még nincsenek nyitva. Kiülős hely ugyanis, tehát akkor nyit mikor már tartósan jön a jó idő. Sztem piti is sejti melyik helyről beszélek :-)
Tudom, hogy átmentél rajta, iwiw-en láttam a lányod, gyönyörű! Tök jó az a kép mikor fekszik rajtad és alszik. Szólok ha kell tipp természetesen (bár sztem mire én meló után géphez jutok, Móni mindent letárgyal az nlc fórumon :-D) A rokonságot inkább hagyjuk, már most összeszorul a gyomrom ha rá gondolok. Komolyan mondom, jobban tartok ettől mint a szüléstől (természetesen - legalábbis számomra - ott voltam végig, és mondanom se kell nem bántam meg, SŐT!).
15. gyakorlatilag nemzeti ünnep, viszont a 16 már nem. A lurdy parkolót meg csak nem zárják le két napra a nemzeti ünnep miatt! Ettől függetlenül részemről a 8-9 tökéletes! Csak legyen már valami!
Sztem ha jön 3-4 visszajelzés a két hétvége közül valamelyikre, akkor a talis topikban elkezdhetnénk gyűjteni a jelentkezőket.
Noja, az ilyen hely se rossz, kérdés le lehet-e szervezni, bár azért én 50 autóra nem számítanék még... :)
A babás dolgot vágom, én is pár hete mentem át ezeken... ha tippek kellenek, majd szólsz... :) A rokonság gáz, de túlélhető, erről is tudnék mesélni... :) Kitartást hozzá! :)
Márc 15 elvileg nemzeti ünnep, arra tán megintcsak nem ildomos rászervezni, meg olyankor ki tudja miket zárnak le... jobbak a tiszta hétvégék... 8-9 pl, ahogy írtad... :)
Car-Pit-nál voltam tárgyalni, jó anyagokkal dolgoznak, de nem hozta őket lázba egy többezer fős autós klubbal való együttműködés, és kicsit drágának találtam őket...
Nekem Marcsi csinálta az előző autómat, az minőségi volt, jó áron, igényesen... a mostanit azért nem, mert gyárilag bőrös...
Én benne vagyok a taliban természetesen, de ha lehet, akkor inkább olyan 2-3 hét múlva.
Pénteken hozom haza kicsi családom (akik ismételten köszönik a rengeteg jókívánságot!), tehát ez a hétvége illetve a következő részemről kizárva. Márc. 8-9 vagy 15-16 részemről még "szabad", de utána megindul a család megnézni a babát és "kioktatni" minket, hogy mit, hogy csinálljunk.
Na ez az amit nagyon szívesen kihagynák, de sajna szinte semmi esélyt nem látok arra, hogy ez sikerülni is fog.
Szóval részemről az említett két hétvége OK tali szempontjából, előtte és utána viszont sajna részemről kimarad. Helyszínnek sztem jó a Lurdy, de egy esetleges következő dumálós-kajálós talira tudok javasolni egy klassz helyet itt Szigethalmon.
Van itt egy nagyon jó kis hely ahol isteni sülthalat lehet kapni, a közelében van megfelelő (kb. 50-60 autónak elég) parkoló. (Mondjuk sztem arra esély sincs, hogy miattunk aznapra vagy akár 2-3 órára bezárjanak, de egy próbát talán megér)
Jobb, de nincs az a hű de jó filingem tőle! :) A távolsági viszont határozottan jobb. Nekem nem volt vele gondom, vizes úton éreztem gyengébbnek talán a tompítottat.
Egy (régi) új fórumolvasó vagyok, régóta nyomon követem a kedvenc fórumom a Kia Cee'd-ét, de tegnap regisztráltam végre, mivel autóvásárlás előtt állunk! :)
Igen igen, és a Kia Cee'd-et néztük ki! :) Már eddig is nagyon sok dolgot megtudtam erről a kocsiról, és remélem ez ezentúl is így lesz!
És kedves ZoliBa, engedd meg, hogy gratuláljak a kisfiadhoz! Igazán nagyon aranyos! :) Sok boldogságot és örömet hozzá Neked és a párodnak is!
Keresek Budapesten vagy környékén olyan szakembert aki válalja a kormány bőrözését. Kerestem, de nem tudtam igazán egyet sem találni, amit lássunk be nem túl valószínü, tehát a hiba az én készülékemben van.
Ha valakinek van tapasztalata és ismer megoldást kérem ossza meg velem.
racsnis kulcsal + toldó nem lenne egyszerübb mint 12 vkulcsal nőgyógyászt játszani? csak kérdezem! én még nem láttam mert 114 napja várom :)))
Majd egyszer meglátod, a villás is csak megdöntve fér be... :-)
Tettestárs linkelte be ezt a képet:
A nyíl mutatja a 12-es anyát amit tekergetni kellene, de nem tudsz igazán fogást venni rajta. Amúgy ez a feszített állapot, oldott állapotban felfelé eltűnik az anya.
Feszített állapotban nem tudod tekerni, oldott állapotban még ennyire sem férsz hozzá.
"Aki nem kapott csomagtér hálót de jó volna, látogasson el az OBI-ba és ott 2.300 ft ért vásárolhat."
Sajnos te vagy akciósan vetted, vagy rosszul emlékszel az árra, mert ma 4100 volt az OBI-ban és elég gagyi kinézetű, így lehet hogy marad a gyári vétel :(
Sélesebb mint bármi, a kategóriában amit eddig vezettem. A kúton rendszeresített ablakmosóval, csak lábúj hegyre állva érek át - mielőtt kezdenétek: 1. nem vagyok törpe, 178, 2. normár méretű e kezem 3. normál méretű a lábam, mi van még más nemjut eszembe - a szélvédőn. Nem számítok rutintalan sofőrnek, de a szélesség nekem szokatlan, főleg a garázzsal gyűlik meg a bajom, érdekes, hogy a hosszal /sw/ nics gondom. Persze előnye, hogy olyan váltér van, hogy gorillát is szállíthatsz a jobb 1-ben nem fog összeérni a vállatok. A tükör egyébként nállam /sw/ kb olyan széles, mint az autó hátulján a legszélesebb pont, így azért ez segít.
Szomorú vagyok, ugyanis náluk vettem az autót, láttam a szervízt, nagyon pöpec, jól mutat a merci mellett a mi magocskánk, és valóban abban a minőségben is szervízelnek, de az árak kiábrándítóan csillagászatiak...
Eddig marad Szabó Úr és az Érd M6 versenben meg persze a többiek akiktöl jön ajánlat.
Minőség, csillagászati ár!
Megtsiteltek ha ott is kommentáljátok hozzászólásaitokkal, ugyanis, itt mindenki szétszórja a véleményét, ott ellenben meg van egy heléyen és másoknak meg jól jöhet.
Bemegy az, remekül érezni az autót. Remélem vettél hozzá elektromos csomagot, mert akkor nem kell körülugrálni az autót minden alkalommal. Nálam is hasonló a helyzet. Amúgy meg gratulálok, használd sokáig, élvezettel!
Nos tudod, a könyöklő nagy tárolórekeszének alsó burkolatát kiszeded, és ott van alatta a csavarral való állítás lehetősége, csak a hozzáférés nehéz, lásd alábbi üzenetem... :)
Nos, az M6-ban 20k szervíznél mondtam Gézu mesternek, hogy úgyan húzzuk már utána a kézit... Ő csinálta, láttam, hogy "pinavájkálós", mondanom sem kell, Ő is "szerette"... :))))))))
Az autót Jászberényben vettem. Értékesítő teljesen korrekt volt. '94-es astrám beszámították.
Autóval mentem 120 km-t tegnap. Nem akartam kiszálni belőle. :) Remélem minden okés lesz vele. :) Viszont új garázsajtót kell csinálni, mert mindkét oldalon 2-2 centi van behajtott tükrökkel... :$
Tudnal nekem is ujra kuldeni kodot, mert a rendszer kuldott eloszor aztan azt megvaltoztattam, es utana kaptam egy ures levelet, es azota nem tudok belepni.
Most szoltak a kereskedesbol, hogy naluk van mar az auto :) , de csak hetfore lesz vonohorog, igy kb kovetkezo het kozepe fele lesz meg. Mar csak 1 het.
Az enyém is zöld, de nem SW. Jó választás volt. Mivel nincs problémám a kocsival, ritkán írok, de rendszeresen olvasom a magos híreket.
Ha már billentyűzetet ragadtam, egy kis tapasztalat: most OMV Carrera 95-öt tankoltam, mert kicsi volt az árkülönbség a simához képest. Érezhetően jobban megy tőle a verda, és a hangja is sportosabb. A fogyasztásra kíváncsi leszek. Korábban próbáltam a MOL EvoNeo-t is, de annál nem vettem észre semmit.
. Viszont ami nagyobb költséggel jár az a vonohóróg kábelköteg, ezt kifizetteték velem, annak ellenére, hogy megálapodtunk hogy ajándék lesz a vonóhorog. (nem tudták, hogy ilyen is kell hozzá, az én Cee'd-emre raktak először, de nagyon szépen megoldották)
Ha tudsz, kérlek rakj fel egy képet alulról fényképezve.
Tudom házilag állítani? Valószínűleg az enyémnek is ez lesz a sorsa előbb utóbb, de azt hittem szervízbe kell mennem.
Könyöklő aljából kiszeded a takaró filc lemezt és alatta látod az állító csavart. Csak piszok nehéz hozzáférni a 12-es kulccsal (max 7cm-ert tudod mozgatni egy irányba)
Írtad, hogy a Budapest és környéki szervizektől kértél ajánlatot. Azt szeretném megkérdezni, hogy a KIA Gödöllő-től is kértél-e, mert akkor én nem kérdezem meg még egyszer?
ez érdekes! nekem plö a megrendelésemet nyitvatartási időn kívül csinálta meg az egyik srác ( szombaton 8kor) mert épp bent volt valamiért! aztán próbakör, majd kb 1-2 órán át még beszéltünk is! elmondta véleményét a kocsiról! aztán a konkurens márkákról is beszéltünk, tehát nekem nagyon jó benyomást tettek! kiváncsian várom mi lesz a jövőhét történése! bízom benne hogy egy korrekt megoldást találunk, ha már ennyire türelmes vagyok!
bár nekem eddig mondom csak pozitív tapasztalatom van velük ( leszámítva a 114 napot) lehet hogy kereskedő függő és nem éppen az egész Kia Lurdy számlájára irható!
Csak hozzáállásbeli, mert nem kerültem velük közelebbi kapcsolatba. Volt hogy ügyintézővel se tudtam beszélni, ha igen akkor is csak foghegyről beszéltek velem. Volt olyan akiről az volt az érzésem, hogy a konkurenciának dolgozik vagy az a feladata, hogy elüldözze az érdeklődőket. Az autókat gondosan kulcsra zárták és csak hosszas unszolásra voltak hajlandóak felállni és kinyitni stb.
Egy lelkes srác volt azért, neki valahol meg van a névjegye, ha érdekel. Ő korrektnek tűnt, bár ő meg egy kicsit az a túl lelkes és túl magabiztos fajta volt. De egyedül vele lehetett beszélni, a többiekkel gyakorlatilag nem!!!
Nekem is csak hallomásból van infom róluk, talán valamelyik Doki mondta, hogy nálluk volt és korrektek, olcsóak voltak és hogy lehet vinni olajat /bár én ehhez se feltétlen ragaszkodnék csak ahhoz hogy ott állhassak az autó mellet és senki ne jöjjön nekem munkavédelmi dumával/. Jelen pillanatban az M6 és Szabó úrék vezetnek nálam. Talán még Westék, bár ott a szalon hozzáállása miatt /Lurdy/ egy kicsit elbizonytalanodtam, velük nekem is rossz tapasztalataim vannak.
Hát, nemtom, én mielőtt megrendeltem a Cee'd-et, náluk is voltam, tesztvezetni, de nem lopták be magukat a szívembe. A kereskedő srác gyakorlatilag azon kívül, hogy a Cee'd-nek is négy kereke van, semmit nem tudott mondani róla, én jobban tisztában voltam a dolgokkal.
Persze, a szervízük lehet, hogy teljesen rendben van.
Nekem eddig az M6 szimpatikus, az általatok elmondottak alapján, bár nekem még csak valamikor ősszel lesz esedékes a 20 ezres szervíz.
Úgy tudom hogy, újra kell vizsgáztatni a kocsit, ha rakatsz fel vonóhorgot (amikor én is rakattam és újrakellett vizsgáztatni, a kereskedés rendezte és már úgy adták át). Az alsó takarólemezből vágnak ki egy darabot és nem a lökösből. Viszont ami nagyobb költséggel jár az a vonohóróg kábelköteg, ezt kifizetteték velem, annak ellenére, hogy megálapodtunk hogy ajándék lesz a vonóhorog. (nem tudták, hogy ilyen is kell hozzá, az én Cee'd-emre raktak először, de nagyon szépen megoldották)
Lehet hogy összekeverték a benzinessel, mert oda meg ESSO 5W-40-es olajat ajánlottak, ami pedig teljesen szintetikus. Mindegy, az ára ennek is ott van, ki lehet számolni mindent. Viszont itt is 4l olajjal számoltak (a benzinesnél), amikor mindenki tudja hogy 3,3l kell bele. Nekem is kicsit szakmaiatlan és összekapott ajánlatnak tűnik.
Igen, nekem ők is benne voltzak a top 3-ban, egyébként. Bár ez az olaj dolog egy kicsit durva, szakmaiatlan és rendkívül drága, mármint ez a pénz ezért az olajért....
De ez félszintetikus olaj. Én biztos nem raknám a CRDi-be. És tényleg csak 4 literrel számolnak. Ez elírás lehet. Ha átütjük 5,3-ra az Excel kiszámolja. Pozitív, hogy lehet vinni olajat, így viszont a többi költség nagyjából megegyezik egy nem horror árú szerviz ajánlatával.
Köszönjük szépen mindenkinek a gratulációkat! Megtiszteltetés, hogy már a Ceedinfón is fent van a nagy hír. Köszönjük!
Más.
Az a sötétzöld nekem is nagyon bejön. Ha én választom a színt, akkor vagy azt, vagy bordót vettem volna, de nálunk úgy alakult, hogy Móni hagyta magát rábeszélni a Cee'd-re (mondjuk nem kellett túl sokat győzködni :-)), én meg hagytam, hogy ő válassza ki a színt.
Én eddig jókat hallottam róluk, de ez most elég kuszának tűnik. A 10W-40 Total olaj nem flélszintetikus? És ezek szerint 4l megy a crdi-be? Azért az igencsak alsó nívó.
Egy zold van es tenyleg eleg sotet. A FrediBeninel lattam kiallitva egyet (pont sw volt). A fekete es az olajkek kozott johetett meg szoba, de porosan is :) ez nezett ki a legjobban. Azert is csodalkozom, hogy keves van belole. Persze tudom izlesek es pofonok.
Szia! Itt a fórumon is van úgy emlékszem két kollégának zöld, de már nagyon régen nem jelentkeztek. Egyébként először én is zöldet rendeltem, nekem is nagyon bejött. Kicsit tényleg sötét, de fényben gyönyörű a színárnyalata szerintem.
En 02.09 rendeltem meg a KIASZABOtol egy raktaron levo zold KIA CEED SW ECS vonohorog, valtozaras autot es mar nagyon varom :). Ugy latom meg nincs zold auto a forumon.
A rendszer működéséről nincs információm, én sem igazán értem hogy maradhatott le(ki) a megrendelés. Talán okulnak ebből s a későbbiekben nem vétenek ilyen hibát! Remélem számodra kedvező megállapodásra jutsz a kereskedővel!
Én a Cee'd -re való várakozás alatt tudtam meg, hogy apuka leszek. A fórumot olvasgatva a sok hasonló eset alapján lehet hogy téged is meglepetés ér...
én még ráérek a 26 évemmel! egyenlőre kocsi legyen, meg ház aztán majd 30 körül jöhet a gyerek! de ha így áll a helyzet ahogy most akkor lehet előbb lesz meg a gyerek mint a kocsi :)))
Gratulálok és nagyon sok örömöt, egészséget és boldogságot kívánok nektek! Mi júniusra várjuk a picit. A többség itt a fórumon szerintem tényleg hasonló (harmincas) korosztály lehet.
@Solarys: csak tudod egyet nem értek! hogy ott bent hogy működik a rendszer? a kereskedések elküldik a megrendelést, majd van egy kolléga aki az SAP-ban elfelejti le OK-ézni a megrendelést!? majd 2-3 hónap múlva észreveszi, hogy hoppá bammeg ezek még itt vannak és gyorsan bekattintja, talán nem vették még észre?! nemértem!
114. egyenlőre tűzszünetet tartok! most még nem állok neki sz****al hadakozni ( mert ismeritek a mondtást? ) Tegnap beszéltem a kereskedéssel és emlékeztek hogy én jöv.héten szabin leszek. szal mondták ugorjak majd be valamelyik nap hogy letudjunk ülni beszélgetni! szóval most píííísz van! remélem sikerül megeggyezni!
Egyébként a mi oldalunk Ceedservice - azért lesz objektív ( reményeim szerint ) mert nem csak én szerkesztem, hanem mi mindnyájan a véleményünket gyurjuk egybe.
nekem pl. a pappas nagyon szimpi volt, néluk vettem a verdát és ngaon elégedett voltam velük. Szervíz az más tál tészta. Tuti jó a szervíe, de az árra kíváncsi vagyok. tőlük is kértem, de még nem jött... :-(
Aztán ha látunk egy összeképet akkor lesznek kereskedések akik ki fogják hangsúlyozni, a mi oldalunkat egyesek meg egynesen a pokolb akívánják majd, de ezt Ők saját maguk alakítják.
No azt hiszem kidőltem, mert holnap (ma) korán kelek, mennem kell a hivatalba a gyerek születési anyakönyvi kivonatáért... miért bonyolították meg ezt is ennyire? :(
Félreérted... nem az oldal konkurencia, hanem Ő mintha picit elkötelezett volna bizonyos kereskedő(k) felé, de nem látok bele... így az Ő oldalán aligha célszerűen jelennek meg infók más dílerekről... így értettem... :)
Ha nagyon ráérsz és nem az About részt szerkeszted, akkor egy kis infó a kocsimhoz...
extrák: gyárival paralell működő saját riogató, légterelők, téligumik, színben harmonizáló plüssmenyét a kalaptartón... :) Csak mer tnéztem az autóink XLS-t... amúgy a színt nem kellet volna felvnni, meg esetleg a rendszámokat? Aki nem akarja, az nem adja meg... :)
Az a helyzet, hogy ez a sz..os hol küldi hol nem, mint valami makacs szűz.
Így van olyan aki regisztrált és 2 jelszót is kapott egyet a rendszertől egyet tőlem manuélisan generálva és van olyan aki csak egyet tőlem, meg olyan aki semmit.
Amúgy post-oltam az oldalon, hát mit mondjak, nem egy júzerfrendli cucc, pedig én informatikus vagyok... ezt sem programozó találta ki logikailag, az tuti... :)
Szerintem még senki nem kapta meg ezt a bizonyos konfirm e-mailt, így aztán jön szegény piti81, szétcsapja a szervert, és kiküldi manuál... ez van... :(
Ha jól értem, eddig a legjobb szervízárat az M6 adta, mert 20k-t dízelre 35e alatt fizettem, és ebben volt pollenszűrő-cs is, csak az üzemanyagsztűrőt hagytam 30k-ra külön... tőlük is lett bekérve vajh szonda ajánlat?
Gratulok T. kolléga, gyűlünk itten szépen hasonló autó, hasonló örömök... Dalma lányom tegnap volt 1 hónapos, lassan üldözhetem az udvarlókat... :)))))))))))))))
Állítólag a gáztelókat, amik a csomagteret emelik, azt is törökben gyártják... de az enyimben német van... ha mázlim van, lehet, hogy nekem még német lengéscsillapítóból jutott, mert járok én sokat xar utakon, de nekem semmi nesz hátul...
Ha szoftveres, akkor miért nem mindenkinél jön elő? Nem vagyok meggyőzve... komolyan, beültetlek az enyimbe, én meg beülök a tiedbe, és keresztpróbázunk...
Azért érdekes, hogy a szervizek sajátosan értelmezik, hogy mit mikor kell cserélni. Pollenszűrő, üzemanyagszűrő. Amit az Óbuda ír, az meg egy merő marhaság. Tiszta dedó! Tipikus: jaj, nem szabad, mert 7 év a gari és akkor nem szabad, ha 2 év lenne, akkor megengedné a bácsi, de így nem.
Nem vagyok teljesen magamnál, de ha egy kicsit tovább olvastok, sztem ezt indokoltnak tartjátok.
!!!!!!!!!!OFF!!!!!!!!!!!
Engedjétek meg, hogy bemutassam nektek Bálintot:
Bálint ma délután 14 óra 40-kor született, súlya 3450 gramm, hossza 51 cm. A haja szőke, a szeme kék, akárcsak a gyönyörű édesanyjáé.
Teli vagyok élményekkel (+némi alkohol tartalmú itallal) és mesélni valóval, de az az igazság, hogy egyszerűen képtelen vagyok kiírni magamból őket. Remélem elnézitek nekem ezt.
Reggeltem magam és 2 tized másodperc múlva jött is a jelszó. Mondom hurrá! Bejelentkezek, megváltoztatom, minden rendben. Majd 10 perc múlva jön egy mail "ceedservice jelszó" címmel és a levél tartalma "click.prm". Hát?! A megváltoztatott jelszóm meg már nem is jó... :(
A "Szervízajánlat KIA Óbuda" bejegyzés kétszer volt meg. Remegő kézzel töröltem a második példányt, de sikerült (remélem nem okkal volt fönn kétszer!). Tudok szerkeszteni! Nekem legelőször kicsit bonyolultnak tűnt a weboldal, de hamar megszoktam és rájöttem a logikájára. Így most már bátrabb vagyok és én is bíztatok mindenkit, szerkesszük együtt!
Én november 8-án vettem át, és voltam is már szervízben a kopogás miatt. Nekem akkor hátsó stabilizátorokat cseréltek (kutyacsont), de a kopogás megmaradt. Viszont, most, hogy nincs olyan hideg, nem hallom. Sőt, amikor kopogott, akkor is addig, amíg fel nem melegedett az autó!
Ha tényleg Sachs a lengéscsillapiitó, akkor ne csodálkozzunk, h kopog mert a legpocsékabb ami csak létezik a piacon. Ez nagyon lehangoló, de ha igaz, akkor legalább tudjuk, h mi a kopogás oka. Ha pedig széra hiba, akkor kb mikor gyártották? Az én kocsim nov eljén került hozzám. Ti mikor vettétek át?
Egy ismerősöm ismeröse a központban dolgozik és ő utána nézett a rendelésnek, így derült ki ez az infó. Ha nem érdeklődök utána nem tudom meddig kell még várakozni.
Az elektromos csomag 100, a tolató radar 50-60 körül lehet, így jön össze a motor ára közötti különbség. A GPS, a szőnyeg és talán a csomagtértálca már fájdalomdíj, de sokkal többre nincs sansz. Még éppen hogy de, a 3 hónapos szállítási határidőn belül vannak, ezért nagyon nem reklamálhatók, az autóra viszont már szükségem van.
Ha a kedvezőnek tűnő ár miatt odavitted az autód ők nyertek. Gondolják ha ott vagy,ezt úgy is cserélteted és ezzel ők a pénzüknél vannak,valszeg üza szűrőt is cseréltetsz hogy ne kelljen sűrün menned.Ha ezek az ajánlatban is szerepelnének,átgondolnád és lehet más ajánlatot is keresnél.
Köszi,Csalódott lennék ha ez lenne a megoldás.Ehhez szerintem még túl fiatalok ezek az autók.Nos az enyém alig múlt 3 hónapos 7000 km-vel a háta mögött.Eddigi autóim lengéscsillapítói évek múltán sem kopogtak több 10 ezer km után sem.Érdekes!!!
Pollenszűrő-t azérd add még hozzá és esetleg ha igényled és nem akarsz 30ezernél megint menni akkor esetleg az üzemanyagszűrőt is és akkor ott van ahol a KIA Szabó ajánlata. Szerintem mindekttő korrekt ajánlat.
Hát igen, az adott gázpedál álláshoz tartozó befecskendezési mennyiséget, időt, sok dolog határozza meg, többek között az aktuális fordulatszám, a hőmérséklet, a turbónyomás, a kipufogógáz összetétele stb. stb. A lambda szonda illetve a légszűrőbe épitett légmennyiség mérő adatai döntően befolyásoló tényezők lehetnek.
Most, hogy szárazak az utak, este nem is tűnik gyengének a gyári fényszóró világítás,így az Osram Silverstar izzókat még nem szerelem be, csak, ha kiégnek.
Azt nem tudom, hogy milyen izzók vannak benne, tavaly májusban vásároltam az 1,4 EX-t.
Nekem is kopog(ott) hátul. Mondom ez nem lehet lengéscsillapító, és kipakoltam hátulról mindent: kalaptartó, csomagtér alja, szerszámok, csak a pótkerék maradt jól rögzítve. Próbaút....és kopogott:( Na ekkor mentem el szervízbe, úgyis ingyenes téli átvizsgálás volt, mondom megemlítem. Autó megemel, l.csillapító gyanús, megrendel. 2 hét múlva a cserekor derült ki, hogy csak egyet rendeltek, mert csak egy szivárgott. Bal kicserélve (jött belőle az olaj rendesen) és mostmár pontosan hallható, hogy kopog a jobb oldal, bal teljesen csendben van. SACHS Made in Turkey:((( Szóval a hátulról jövő kopogást a lengéscsillapító okozza SZERINTEM:))
Persze hogy nem, ezt nem is teljes komolysággal írtam, csak a gondolatmenet megértése miatt. Nekem akkor is az a megérzésem, hogy a lambda szondának köze lesz majd a megoldáshoz közvetlen, vagy közvetett módon.
Egyébként nekem sem "rángatott" csak egyszer enyhébben amióta megvan. Szoftvert ezért nem akarok cserélni, jól fogyaszt és megy mint a golyó.
Új szervízajánlat a http://ceedservice.extra.hu -n. A KIA Lurdy is megtisztelt minket ajánlatával. Pár kérdést ( pl. milyen olajat teszbnek bele és lehet e vinni az olajat ha akarom stb. ) még pontosítás alatt, ha meglesz az adat akkor updatelem.
A linkek alatt KIA lurdy szervizajanlat cimszo alatt nem csak omlesztve de táblázatban is elérhető.
Lehet véleményezni. ( pesze ha valakinek van hozzászólni valója )
Ha a szűrő lenne akkor nagy fordulaton / nagy terhelésnél amikor nagy az üzemanyag fogyasztás,akkor jelentkezne! Volt eddig pár dieselem,de így nem tud eltömődni, ill amikor elkoszolodik nem ilyen :( Ez valami szoftveres hiba lehet,mert most más fordulaton csinálja..várjuk még ,hátha másnak is észreveszi...nekem is tünetmnetes volt az első héten,pedig probálgattam!! Az elözönél is ez volt jeleztem a hibát és kb 4-5 honapra rá mások is észreveték... Mondjuk akkoriban kevesebben voltunk jóval :)))
Szerintem az sem kizárt, hogy más baja van a gépnek... mondjuk szimplán egy üzemanyagszűrő a kezdetekkor bekapott valami extrát... fenetudja...
az azért elgondolkodtató, hogy ez a jelenség jelentkezett mondjuk 20%-nál itt a fórumon, de frissítés után gyakorlatilag még csak Te mondtad, hogy nem jó...
Az nem lehet, hogy a lambda szonda egyes értékeire reagál így a vezérlés, hogy tudja tartani a kipufogógáz környezetvédelmi előírásainak az értékeit, ezért a rángatás néha?. Ezt az is bizonyíthatja, hogy valaki írta már itt a fórumon, hogy neki a lambda szonda érintkezésével volt problémája, utána megszűnt a rángatása. Nekem ez az elmélet tetszik a legjobban, megmagyaráz mindent. Lehet, hogy nem is a vezérlő program, hanem maga a szonda szar szériában? Lehet hogy létezik olyan szoftver, ahol nem rángat néha a motor, viszont nem kapsz zöld kártyát? Mi a véleményetek erről?
Ha a rángatás nálad éppen nem is jelentkezik a csörömpölés igen. Egyenlőre ennek sem ismert az oka. AMúgy természetesen ha a te járgányod jól megy amihez gratula attól a hiba (vagy típushiba) még létezik, hiszen néhányan írják, hogy nekik bizony van.
Az alacsony fordulaton történő üzemeltetésnél pl 5. ben alapjáratról azért ne várjuk még egy dieseltől sem, hogy simán felpörög, de azért 1500 2000 környékén ugyan már ne rángasson. Döntse el, hogy akar pörögni vagy sem. : - )
Én vagyok az akinek 3000 km után egyik típushiba sem jelentkezik, így a rángatás sem /az asszonynak szokott......60 -nál 5. ben, mint a Gyulainak :)))) / . Én a dízeles csörömplésről beszéltem.
Ja egy típus hibám mégis van, -5 ben nekem is rá kell segíteni a telóra, dehát a gázok viselkedése már csak ilyen, nem hiszem, hogy ez megváltozik, ha lépten nyomon kicseréltetjük.
Bocsi, hogy beleszólok, de szerintem nem kéne belenyugodni ebbe a rángatásba, ugyanis mivel ez más motoroknál nem jelentkezik illetve ennél a motornál is, hol jelentkezik, hol nem, ezért olyan problémával állunk szemben amiről nem tudni mi okozza.
Egy motornál a néha van - néha nincs dolgok azért nem természetesek.
Talán a befecskendezés vezérlésének környékén keresendő a hiba ?
lehet, hogy éppen akkor kezd rángatni amikor a turbo igazán elkezdene dolgozni ?
Alapjáraton elgyorsítva, főleg nagyobb gázra ez van. Ez van. Vigasztaljon, hogy cserébe sehol máshol nincs dízeles hangja. Engem is zavar, de nagyobb baja ne legyen. Nők és autó terén én már csak nagyon óvatosan nyilatkozok - szándékosan nem írtam népítéletet sem még - de így 3000 után szembe kell vele néznem, hogy ez szerelem, elvesztem. Pedig én alapvetően benzines párti vagyok!
nekem csak 2000km környékén jelentkezett,nem értem addig miért nem? vagy csak akkor vettem észre? De eleinte sokkal finomabban vezettem és akkor csinálnia kellett volna erősebben...
Nekem (1.6 CRDI 700km) tegnap előtt kétszer jelentkezett a rángatás, azóta viszont semmi.
Viszont ma elkezdett csörögni: 1200-1600 fordulaton, gyorsítva van egy csúnya csörgő dízeles hangja. (Éppen olyan mint a céges Astra és Focus traktoroknak)
De ez egy Ceed! nem lehetne ilyen hangja!
Idáig ezt nem hallottam, most viszont egy kicsit csalódott vagyok. Nem tudom mitől van. Idáig csag brummogás jött a motorból de ez a csörgés zavar.
Mitől lehet?
Amúgy a fogysztás rendben van városban mentem első tankkal 700km-t és a maradék km 380. Ha tényleg elmegyek vele 1000km-t városban akkor nagyon szép lenne.
Hát abból nem vesznek zsíroskenyeret, ami pénzt én nálluk hagyok. A legjobban a munkadíj tetszik, szerintem vetekszik egy Jaguár szalonéval. Hát ők tudják. Nekik jogukban áll annyit kérni amennyit nem szégyelnek /és nem szégyelnek/ nekünk meg jogunk van oda menni szervízbe ahol olcsóbb. Uff.
Nekem frissítés után is rángat,de máshol! Most pont városi sebességnél 55-60 körül 4. ben (1500körül) :(( Az elöző verzioban 1800-2200 között volt a hiba! Majd csinálnak egy másik szoftver,ha másnak is jelentkezik akkor megint felfigyelnek,h nem egyedi eset... Lassan elmehetnék a KIA hoz tesztelőnek, az elöző rángatást is az elsők között jeleztem !! 10e Km el ezelőtt!!
Ha jól emlékszem régen esett szó a hátúlról hallható kopogásról.Sajnos nálam is jelentkezett,talált-e valaki erre megoldást?A dieseles rángatás is egyre többször jelentkezik,persze szándékosan nem tudom előidézni.Valóban megoldódik a szoftverfrissítéssel?Mintha úgy olvastam volna hogy valakinek ezután is rángat.Köszi az infókat.
A hétvégén találkoztam a volt kollégámmal a Délpest-nél munkafelvevő ,megkérdeztem tőle mennyi náluk egy 20. e km-es szerviz a dieselnél.
A válasza az volt 56 000 Ft ,jah és olajat nem lehet vinni garanciális autónál ...mondtam neki fasza ...,tehát Szabó úrnak valóban jó az árajánlata sztem.
Ez tényleg elég zavaró lehet (sőt életveszélyes nagy tempónál), de szerintem ez az ablatörlő lapát hibája lehet. Cserélt már valaki lapátot és változott valami ezáltal?
Szerintem brutális az ár... ez komment volt... még ha az üzemanyagszűrőt levonom, akkor is 57e a 20k szervíz... jó minőségű az az olaj, de ennyiért? én 35-öt se fizettem vitt olajjal összesen, ami szintén nem volt gagyi... de erről írtam korábban...
Kérdem én, hány bar nyomással kellene fellőni az ablakmosó tartályból a vizet, hogy a motorháztető végétől a szélvédő közepére tudjon fújni, 30-nál és 160-nál is? Mert vagy az egyik, vagy a másik.
egyébként ezt hogy sikerült kinyomoznod? érdekelne! én mikor beszéltem velük csak egy hebegő hangú emberkével beszéltem akinek érezni lehetett a hangján hogy széttárja kezét és nemtudja mivan!
igazából nem nagyon engednek az árrésükből! ECS+ is 150.000 HUF! tradar az kb 50-60.000 HUF. Szerintem kérj még....:)
SW-ben lehet hogy kellene az az 1.6 de nekem volt 1.4-es kombim az se volt rossz. Pedig az 98 lovas volt csak. Ha full extrát kérsz akkor azért lehet hogy jo lesz! kérhetsz még téligumát, felnit, tetőcsomagtartót.... hátha.
gratula! de azért ez tényleg érdekes hogy 15 kocsit csak úgy "elfelejtenek" megrendelni! én mindenesetre feltárom ezt az ügyet magasabb kiások felé is!
Azért olyan nagyon hurrá hangulatom nincs. Korábban 1,4 benzinest akartam, anyagi okokból, de azután az 1,6 benzines SW ExLimited Piston Gray mellett döntöttünk. Most így vissza az 1,4 benzineshez és a kisebb motor -150 000,- árkülönbsége miatt kapok elektomos csomagot és tolató radart. A többit már csak bónuszként próbálom kialkudni (GPS már megvan).
Ez vicc... Akkor kb nekem is jo árakat mondtak multkor!!! Kiváncsi lennék még egy- két kereskedés árajánlatára!!! Majd azokat is ird be a forumra ha megjöttek. A végén amikor már bejött pár ajánlat akkor az oldal elérhetőségét elküldhetnénk a szervizeknek,nézzék meg hol vannak az áraik egymáshol képest :)))
A Kia Szabónál tényleg történhetett vmi nagy változás. Az imént felhívtak mivel annó októberben jártam ott érdeklődni, s kérdezték aktuális-e még az autó utáni vágyam s elmennék a hétvégi nyílt napukra? Közöltem már rendeltem, erre kérdezték küldhetnek-e hírlevelet mert a szervízdíjuk kedvezőbb lett, s szívesen látnak majd szervízelésre. Ezek szerint Szabó úr gatyába rázta az embereit.
Igaz, már egyszer belinkeltem a képet, de nálam kifejezetten zavaró. Ha keveset nyomok rá, akkor nem hord magasra - rondán töröl, ha pedig sokat, akkor iszonyatosan visszahúzza a vizet - másodpercekig nem/vagy csak nehezen lehet kilátni. Mellesleg OFF Xsaramon nem volt ilyen probléma. Pedig az is porlasztós volt.
Ma új fejlemények történtek. Inditottam egy kis nyomozást, ami meglepő eredménnyel zárult. Az autónkat nálunk is "elfelejtették" megrendelni a vezérképviseletnél (állítólag 15 ilyen kocsi van), csak a februári gyártásba kerül bele, ezért még legalább egy hónap lenne mire megjönne.
A keresekedésből ma felhívtak s felajánlottak egy ugyanolyan de 1,4-es kocsit elektromos csomaggal, tolatóradarral. Én még kialkudtam egy GPS-t is és kértem még logós szőnyeget és csomagtértálcát is, bár a kereskedő szerint az utóbbiakból csak az egyik oldható meg, mivel nálunk még nem futottak ki a 3 hónapos szállítási határidőből (két hét még van). Nekem már nagyon kell a kocsi, így belementem s most várom mikor jön meg a kereskedésbe.
Itt a fórumon is sokan panaszkodtak a szélvédőmosóra. Az elején nekem is furcsának tűnt (én is hőbörögtem), de rájöttem, hogy hosszan kell nyomni (5mp) és akkor szépen felülre is felviszi a löttyöt. Nem kell sajnálni, mert a tapasztalatom alapján alig fogyaszt belőle. Nekem bevált. Állítólag mérnökök hada dolgozott csak az ablaktörlő spriccoló működésén. Persze nagyobb tempónál (100 km/h felett) a menetszél miatt lejjebb hord, de melyik autónál nem, nálam nem zavaró.
"Az autó egyik legfájóbb pontja az ablatörlő, illetve a mosó. Már 50kmh-nál is csak a szélvédő alját éri a mosó, pályán pedig esélye sincs. A törlőlapátok elég gyengén muzsikálnak, pályán 130nál esőben pedig nehezen bírják tisztán tartani a szélvédőt, de lassú tempónál is szeretnek meszelni, a tisztitási hatékonysága gyenge. " - Totalcar Népítélet, Toyota Corolla 2.0 D4D Luna
nem kellene egy kör email-t küldeni a kereskedőknek, hogy küldjék el a szervíz ajánlatukat? szerintem a forum látogatottsága indokoltá tenné. lehetne hivatkozni a hozzásszólások számára és regisztráltak számára
egyszer volt velem egy eset! bulgár elektronika cégtől rendeltem egy mikrokontroller fejlesztő kit-et! telt múlt az idő 1 hónapig semmi! majd írtam nekik levelet barátságosan! erre olyan nyálas visszaédesgető levelet kaptam, plusz megfejelték egy drágább kivitellel. és nem csak annyi volt hogy sajnáljuk bammeg ez van, örülj hogy lesz! valahogy ezt a hozzáállást hiányolom most én emiatt vagyok morcos és mindenre elszánt! :) bukni ezen csak ők fognak! mert én átgangolok konkurenciához und csüssz! továbbá az az min 5 ember aki majd megkérdezi hogy mit tudsz a KIA-ról megkapja ezt a merkúros esetet aranykötésben!
gyűlik a címlista! :) benne van KIA.HU, KIA EASTERN EUROPE, KIA LURDY, KIA ANYA CÉG! egy bajom van hogy a két magyar kivételével a többiek nem fogják érteni a "levélváltás a merkúrral" című megnyilvánulást :) Továbbá kis iróniával megtűzdelve beleraknám azt is hogy ilyen hozzáállásal elég nehéz lesz majd a konkurenseket legyőzni! nem kérek sokat! nagyob felszertségi katergória + pótautó! különben minden lehetséges fórumon negatív kampányba kezdek és példaértékű esetet kreálok belőle! nem azzal van a baj hogy hibáztak hanem hogy egy sajnálommal akarják letudni! ez a mai kiélezett piaci helyzetben elfogadhatatlan és hatalmas döfést jelent a marketingnek!
"Ha bármilyen oknál fogva azt érzi, hogy a márkakereskedés és a vezérképviselet vezetésével történő kapcsolatfelvétel után további segítségre van szüksége, hívja bizalommal a Kia Motors Szöulban, Koreában található Ügyfélszolgálatát"
levél megfogalmazva, fordítás alatt! elküld : KIAMOTORS HUN, KIA MOTORS EAST EUROPA, Kia Lurdy. oszt majd meglássuk! Ezzel nem egy autóról van szó, hanem a presztízsveszteségről amit ezzel okoznak! kielégítő ajánlat esetén "csak ajánlani" fogom a márkát.
Őszintén örülök neki, mert akkorát ugrott kétszer mint a bakkecske a Renault, amikor megállt előttem, hogy betólja az arcát. Kutakodok tovább a memóriámban. :-)
Abból indult ki, hogy nekem is 60.000 van beleírva. De az maradt a vélemény, hogy nem bízunk annyira az orosz gázolajban, hogy 60000-nél cseréltessük, hanem 30000-nél.
5 év múlva lehet, hogy megengedheti magának a KIA, hogy le....jon eg ilyen panaszt, most még nem. És jelenleg túl sojat költenek piarosokra és marketingesekre. Na meg egy koreai mentalitása, gondolkodásmódja egész más, mint egy európai, pláne egy magyar / ha a kettő ugyanaz egyáltalán/ emberé.
Ha az előző akkor este megírom amit tudok róluk, mert otthon van a garázsban a könyv, esetleg addig valaki segíthet, ha nem este megnézem. Szerintem megéri, a papírtól mindenki úgy fél, mint ördög a tömjén füsttől, az európaiak meg az anyacégtől.
Egyre több dologban lehet pozitívan is csalódni. Nekünk már itthon is van sok jó tapasztalatunk, pedig mindegyik csak próbálkozásnak indul (biztos, hogy lesz@rják jelszóval).
Szia Piti81! Nemsokára tényleg küldöm az árajánlataimat, amiket kaptam, csak van amelyik ki van nyomtatva és meg kéne találnom, hogy scannelhessem. Írni még nincsen nagyon miről. Egyébként az Autodon-nál vettük a kocsit.
Próbálok visszaemlékezni. Előttem a két kocsi (az első bevágott elénk parkolásból) elment jobbra a Királyon. Nem jobbról jöttél másodmagaddal a Szív utcából, közvetlen az Andrássy előtt, azt hiszem egy francia kocsival?
persze nem rossz ötlet, csak szerintem nemtudom mire megyek vele! megsirat majd a koreai nagyfőnök a kia motors elnöke és iderepül a magán gépén hogy ez a gyerek szenvedett már eleget?!!! :) végülis miért ne! mivel eddig csak SAJNÁLOM hangzott el részükről így nem érzek már semmilyen fair viselkedést velük szemben ( mármint KIA Magyarország) hát majd elsírom bánatom...oszt a végén kapok egy 2,0 CRDI SW TX-et :))) muhaha
Ez azért megérne egy angol nyelvű levelet Szöulba, a használatiban benne van a címük, vagy ha jól beszélsz angolul, vagy segít valaki fel is lehetne hívni őket, a telefonszám is megvan!
Megnéztem közben a táblázatot és neked beige-ed van (nekem az is tetszett, de csak 5 ajtósban). Szemből sötét jött. Ma is megyek arra felé, 11 körül. :-)
Azt tényleg felesleges, hiszen örökéletű. Nem lehet olyan rossz, a szinkrongyűrűket meg spéci olajjal is tönkre lehet tenni, ha van valakinek hozzá érzéke. Esetleg izzítógyertya csere valakinek napirenden? :-) Lehet, hogy én mégis maradok az Edge-nél, mert inkább 5W-40-re lehet szükségem a nyáron, tartósan 1200 km-rel délebbre.
Kedves Szabó Úr! A C3-as olaj tulajdonságait csak a koromszűrős motorok igénylik, a mieink meg nem azok. Max, ha valamelyik szürke import. Köszönöm a válaszát, nekem is az logikus, amit írt nekem.
Összeségében 6 x 2.100 Ft volt az olaj + 1.300 Ft a kiszállítás + 8.000 Ft a szerviz. Ez így nagyjából 22.000 Ft. Szerintem megéri ez a csere. Nem mennék bele, ha valaki az ellenkezőjéről akar meggyőzni, már késő! :))) Legalább tudom mi van benne, és ez is fontos nekem. Sőt, volt aki még a váltóolajat is lecserélte... :))) Na azt már tényleg nem tervezem!
Mivel a hátsó ajtók teleszkópját úgy is cserélni kell, ezért addigra csak megjavul a kütyü és rá lehet tölteni az új szoftvert. Annyira nem aggódok, mert nagyon ritkán csinálja, így simán kibirok 1-2 hetet, ha kell.
Szia! Bocsi, de késő volt és mobilról írtam, úgy meg hosszadalmas visszakeresni. :-) Tényleg nem sok amit fizettél, valószínű hogy én is benevezek egy ilyen ajánlottra, mégha nincs is bizonyított értelme. Néha elég a tudat is. A rángatás nálam még nem jött elő. Köszi az infókat.
Hát igen... rászántam magam és végiglépkedtem a "bonyolult" regisztrációt. :o) Elvileg szombaton megyek bőröztetni, így elvileg vasárnap már fel tudom tenni a képeket.
Szükségem lenne majd segítségre esetleg admin-okra az oldalon, hogy hatékonyabban tudjuk szerkeszteni. Estleg egy tali alkalmával meg tudnánk ejteni ezt, meg moderálni is kell... :-D
A kormánybőrözéses vélemény és hadművelet leírását akár képekkel ilusztrálva ha átküldenéd közzé is teszem, vagy hozzéászólásban fel tudod tenni, de képet még nem tudsz úgy fletenni, ha bejelentkezel és az írás meü alól publikálsz ellenben a képeket is lehet insertelni. Ha küldenéd az anyagot akkor: ceedservice@extra.hu
Nem akartam vitázni és le a kalappal az oldalad előtt. Ahogy meglesz az első szervizem, én is véleményezni fogom. Illetve (ma már írtam) képekkel szeretném illusztrálni a kormányom bőrözését. Ha gondolod, azt is feltehetjük.
Mindenki respektálja a fáradozásodat és biztos vagyok benne, hogy Greg is, csak egyszerűen kevés a szervíz tapasztalat még,
Más: Ma a Bp. 06 ke. Izabella utcakb 10:30 és 11:00 között vörös /vagy bordó/ cee'd sw. Húú, szép volt. Mivel én "nem választhattam színt" mindig eljátszok a gondolattal, hogy milyet választottam volna.....
Én 3900ft-ért vettem fél éve az olajszűrőt (gyári), és a múlthéten érdeklődtem az éves szerviz árai után, és ott 6500ft-ért számlázzák majd ki.:( Sajna tudom a gyári szűrő bruttó beszerzési árát is. :(((
Ne érts félre, minden tiszteletem a Tied, nem kevés hasznos tanáccsal és útmutatással járultál hozzá a fórumhoz amitől én messze vagyok még... Nem vitázni szerettem volna veled, nem ez a célom. Mindenkinek a sajátja fáj... Ezért csináltam a ceedservice oldalt is, bár messze nem tartom hatékonynak, mivle csak páran írnak véleményeket oda, vagy küldik nekem, hogy frissítsem az adatbázist.
Ezzel az új kollégáknak és nem csak nekik ( köztük magamon is ) segíteni akartam. Remélem lesz ez még jobb is...
Aki szeretné az hozzászólhat és commentben meghagyhatja a véleményét a http://ceedservice.extra.hu -n is, ahol az a célom, hogy tematizálva megtalálhatóak legyenek a tapasztalatok egy helyen, ne keljen több 10 oldalt visszaolvasgatni a fórumon, és összeirogatni, hanem mind egy helyen legyen.
Nekem az előző off Peugeot 1.4 Hdi-n üz. anyagszűrő nélkül 20k-s szervíz 28000Huf! Szerintem nem gáz a Kia ára! A 20k*s szervíz nekem is pontosan 22000Huf volt olaj nélkül, de ezt már feltettem egyszer!
Erre annyit tudok mondani... párom új Swiftjének első éves szervize (olajcsere, szűrőcsere) 35.000.-!!!!!!! forint volt. (persze többet nem visszük ebbe a szervizbe)
Ez eddig ok is. De idáig üzemanyagszűrő nélküli 20ezres cserére 30-35 ezer ft.-ot tartok reálisnak, amit a KIA Szabó ajánlata is közelít ugyebár ha leveszed az üzemanyagszűrő költségét.
Én meg erről beszélek, hogy ieselnél is van olcsóbb lehetőség nem csak 50 ezer forintos.
Benzinesnél a 20-25 ezer ft-ot tartok normál árnak. Ez az én véleményem.
Végül is - róluk ugye már több forrásból tudjuk, hogy korrektül igyekeznek eljárni tehát vehetjük összehasonlítási alapnak egy az Önökéhez hasonló korrekt szervíz esetén - ugyanazt a végösszeget kapju /még hozott olaj esetén is/ ha hozzáadjuk az üzemanyag szűrőt. Én magam részéről inkább cserélek olajperiódusban, mert ha hozzáadom az utánjárást, időt és plussz szervízköltséget akkor ugyanott vagyok és nem utolsósorban /ismerve a magyar üa. minőséget/ nem is árt a rendszeresebb csere.
Így van, és a szutyi leginkább por jelleggű cucc, ami, ha már a nafta erősen fogy, szinte sárszerű elgyet alkot... ha nagyon leüríted a tankot, akkor ezt a sárszerű anyagot zúdítod az üzemanyagszűrőre... nem egészséges... tankolj hamarabb, és higítsd legalább fel... kizárni sajna úgysem tudod...
8-ra mentem az M6-ba, annak rendje és módja szerint sikerült is 15 percet késnem, köszönhető a Fazekas dűlőnek, amit utcának néztem. Persze mind2 létezik Érden, csak 10 km-re egymástól! Mind1, koordinátákkal odataláltam! :)
Nos a tapasztalatokról tömören:
Korrekt kiszolgálás, nagyon korrekt szerelő (Bédy Géza) és csak pozitív tapasztalatok 1 kis csalódottsággal a végén. Csak ajánlani tudom őket, szerintem az árak is elfogadhatóak.
- garanciális kézifékkar állítás, mert gyenge volt
- garanciális 2 teleszkóp rendelés hátra, mert hidegben (-5 fok és alatt) nem emelte
Ami nem történt:
- szofverfrissítés - én lettem volna az első a vadi új 2.500.000 Ft-os műszerrel, akinek frissítenek, de valamiért nem akarta a gép az igazat
Árak:
- olajszűrő: 3323 Ft
- kartercsavar alátét: 185 Ft
- segédanyagok: 838 Ft
- olajcsere: 3600 Ft
Összesen: 7946 Ft
Más:
Összefutottam KiberLovaggal, mert ugye utánam jött 10-re és megvártam hátha nem lesz elég neki az 5l ugyanolyan olaj (én 6l-t vittem). Végül elég lett. :) Megnéztem a LED-es lámpákat elől és hátul és tényleg nagyságrendekkel jobb lett a világítás, főleg elől a helyzetjelző. Kicsit dumáltunk, aztán eljöttem. A többit majd leírja Ő. :)
Természetesen így már másképp fest az ajánlatt, de ugye ezt nem tudhattuk, mivel nem minden szervíz cserél üa. szűrőtt 20 e -ként. / Igaz én összeadtam, benzines ár+ olaj különbözet+9000,- üa. szűrő, a különbözet 6869,- a különbség és talán ez egy kicsit sok dízel olajszűrőnek/ Nézze el bizalmatlanságunkat, de valahogy az az érzése az embernek, hogy a szervizek többsége "meg akarja húzni a dízeleseket" mert az ugye "bonyolultabb" stb, valahogy úgy vannak vele mint a kormány az üzemanyag árakkal, hogy fizessenek többet a dízelesek, ha már az úgyis olyan népszerű lett és amúgy is kevesebbet eszik, ne má jól járjanak vele.
Gondolom a fenti ár különbség abból is ered, hogy több munkaórát számolnak / 5.3 l olaj ugye tovább csöpög le, mint a 3, valamennyi :) /.
De egy szónak is száz a vége, így már korrektnek találom az ajánlatot - különös tekintettel az olaj árakra - és máltánylom az üzemanyag szűrő cserét a többlet költségek ellenére, mert én se szívesen mennék 30 ezrenként plussz szervízre!
Természetesen Gb kollégával találkoztunk, volt olyan kedves, és megvárt, bár valóban nem ment a teknőbe 5l több olaj, így ezt a részét potyázta... :( A szoftverfrissítése viszont elbukott autóján, mert a kihelyezett többmilliós kütyün (Windowsos ütésálló laptop USB-n frissíti egy szép KIA feliratú szervízkocsin) valami nem klappolt, amire a KIA központ is csak széttárta a karját... bocs... :(
No mind1, én nem akartam frissíteni momentán, de legalábbis nagyon ráér, mivel nem rángatok... de neki nem lett volna mind1, igaz ritkán, de rángat...
A korábban emlegetett jobb első ABS-szenzor garis cserére került, noha az eset óta tünetmentes volt, biztos, ami biztos... csak nehogy fentebb a csatlakozónál legyen hiba... :(
A 20k szervízre ügye vittem az olajat, helyben vettem az olajszűrőt, a légszűrőt, a pollenszűrőt, és az alátétet... így 22e HUF-ot fizettem, ebben az olaj persze nincs benne... (az házhozszállítással 12e HUF volt, így mindösszesen 34e HUF-ba fájt a szervíz) ebből a legdrágább tétel a pollenszűrő, de a mellékelt képen elrettentőnek feltettem... cirka 70% BP közlekedéssel átvétel óta így néz ki... hát lehet, szerzek pollenszűrőt, és magam cserélem gyakrabban a kesztyűtartó mögött, mert ez gáz...
Üzemanyagszűrőt majd 30k-nál cserélek, ezért ugyan külön oda kell menni, de nem olcsó cucc sajna... forrást felkutatok ócsítás végett... :)
Jah igen, a kéziféken kicsit húztunk, de más hiba nicns a gépen, szépen át lett nézve... :)
A dízelek üzemanyagszűrőjét csak 30k km-nél kell cserélni gyári előírás szerint... tehát ettől a 20k szervíz nem lehet drágább, max ha az ügyfél kéri soron kívül a cserét... ez azoknak javasolt max, akik összevisszamindenkútról vételeznek anyagot... ha valaki rendszeresen bejáratott kúton tankol, akkor szükségtelen... én ma voltam 20k szervízen, és eszem ágában nem volt kicserélni... mellesleg ez is az az alkatrész, amihez fell kell kutassak alternatív forrást, mert a márkaszervízek érthető anyagi okok miatt csillagászati áron adják sajna... :( Biztos, hogy lehet olcsóbban is eredeti KIA-sat szerválni...
na jó nagyon nem kötekedem, viszont sajnos a szutyi (főleg a lebegő szutyi)nem tudja, hogy éppen mennyi a bentlévő hasznos anyag amiben éppen lebeg, tehát az nem csak az alsó 5 cm en, hanem az úton zötykölődő autóban szinte folyamatosan felkeveredett állapotban van.
A kötelező szervizek következő időpontja mindig az előző elvégzett szerviz időpontjától számítódik.
Pl. ha egy dízel Cee'd-en 16.000 km-nél valaki mecsináltatja a szervizt, akkor a következő szerviz értelemszerűen 36.000-nél lesz esedékes. (persze az egy éves limit szem előtt tartásával)
A 0. szerviznél, mondjuk 2.000 km-nél, ami csak olajcsere, ugyanez igaz, azzal a kivétellel, hogy a 20.000-ik kilométernél nem kell ugyan olajat cserélni (majd csak 22.000-nél) viszont az üzemanyagszűrő és pollenszűrő cserét, illeve az átvizsgálást el kell végeztetni.
1. A tank alján van 5cm magasságban nafta, benne a lebegő szutyi...
2. A tank alján van alig valami nafta, benne ugyanannyi lebegő szutyi...
találós kérdés: mikor kapja fel a szívócső nagyobb sansszal a szutyit?
megfejtés: természetesen ha nagyon kevés a nafta, akkor az ugyanannyi lebegő szutyi "koncentráció" nyilván tömörebb... ergó szinte tuti kapod a szutykot is felfelé... legkevesebb előbb tömődik el az üzemanyagszűrő...
Abban az esetben jár, ha ez szükséges. Azt javaslom /saját dolgomból okulva, csak úgy vedd meg ha kapod a csavarokat, egyébként nincs üzlet és megspórolsz magadnak egy utánjárást na meg jó sok autókázást a 04. ker. bolt és a 15.ker. raktár között!
A Cee'd szervizeknél alap helyzetben alkalmazott olaj az OMV BIXXOL premium 5W-40.
A táblázathoz hozzátettem a felárát (a teljes olajcsere árára vetítve) az OMV BIXXOL special C3 5W-30 motorolajnak. (ha valakinek ez lenne a szimpatikusabb)
Egyébként ezt írják valahol az oldalon? Mármint, hogy jár hozzá csavar is. Én még sehol nem láttam... de biztos rossz helyen nézem.
Nekem is csak a hölgyike mondta amikor visszaigazolta a rendelést.
A számlán jelképes 1Ft az ára.
Sőt kaptam a második 4-es garnitúra Extreme1-hez is amit nem szereltettem hanem a raktárukból hoztam el a majdani téli gumikhoz. (meg műanyag központosító gyűrűt is)
Úgyhogy most van egy tartalék zacsi csvar és gyűrűkészlet.
Pont ma gondoltam rá, hogy esztergáltatok műanyag alátétet a csavar alá (Alu és a vascsavar közé)
Ha jól emlékszem ezen információk tőlem származnak, valamikor 2007 január végéről. A regadó és üzembehelyezési költségi az akkori árakat tükrözi, de valós információk. Túl vagyunk az 1 éves kötelező szervízen. A szervízt Baján ejtettük meg. A kiszolgálás korrekt. Telefonon érdeklődtem jelen lehet-e lenni a szervízben és lehet-e vinni olajat és mindez mennyibe kerül. Segítőkészek és rugalmasak voltak. Az olajat vihetjük, szervízbe bemehetünk, de tudják munkavédelmi előírások. Az olajjal olyan 30 000 Ft körüli összeg várható, ha nincs egyéb probléma. Az olajat megrendeltem és postázták is másnapra. Castrol EDGE 5w30 4l postaköltséggel 11500 Ft volt. A szervízben a munkafelvevő jött a munkavédelemmel, de én követtem a szervizes kollegát és tőle is megkérdeztem be lehet-e menni. Természetesen probléma nélkül beengedett. Az autót vizsgapadon átnézték, mert nekünk is jönnek néha furcsa hangok jobb hátulról, de az alapos átvizsgálás ellenére semmit sem találtak. Az alapvető átvizsgáláson és cseréken kivül a pollen szűrőt is cserélték (szép fekete volt) így fizettünk 21259 Ft-ot. Az átvizsgálás szerintem alapos és teljes volt és a kormány és ülésvédőt sem felejtették el. Tehát mindennel együtt olyan 33000 Ft volt a szervíz költsége egy 1.6-os benzines esetében szerintem az egyik legjobb olajjal együtt ( a maradékot visszakaptuk). OFF A kecskeméti szervíz (nem tudom már melyik, 2 van) 30-as mobil felhív (szerintem főnök vagy kisfőnök felveszi): - Jó napot! -bemutatkozás- Az első éves kötelező szervíz díjai érdekelnének Kia Ceed 1.6 EX benzines autóra. - Mi vagyunk a legközelebb Önökhöz? - Nem, ha így nézük Baja van a legközelebb. - Akkor ott tessék érdeklődni, telefonszámot nem tudok mondani, de telefonkönyvben meg tetszik találni, Hiezl Autóház. Nagyot nyelek , banbán nézek a telefonra. - Akkor köszönöm, viszont hallásra! Kicsit nem ezt a hozzáállást vártam, nem éri meg szervízbe vinni az autót hozzájuk? Azért érdeklődtem kecsón, mert oda mentünk azon a héten és hátha jók a feltételek és időm is engedi. De ha nem, hát nem. ON Kicsit hosszú lett, sorry.
egyébként jah! sőt itt csak három felszereltségi típust különböztetnek meg! és alapból mind ESP-s, mert a németeknek csak olyan szekér jó ami biztonságos! aztán a többi rész viszont szét van szedve csomagokra! tehát jobban lehet ízlésre hangolni! és itt simán elgendnek 2-3000 EUR-t az árból!
A 20.000-es dízel szerviz ára azért magasabb a benzines 15.000-esével, mert benne van az üzemanyagszűrő cseréje is, több olaj megy bele, illetve az olajszűrő is drágább valamivel.
"Egyébként ma voltam bent az Abaqua Kft.-nél és "kivertem" belőlük a csavarokat. Próbélkoztak, de végül is beadták a derekukat / miután beszéltek a szervizesekkel/."
De. Az ujabb egy év onnantól ketyeg. Én cseréltettem olajat félidőben és a kispapírra azt jegyezték be, hogy következő csere plusz 15ezerkm nél, vagy egy év múlva.
Így igaz!!! Idő előtti olajcsere nem kötelező!!! Én még tavaly nyáron elvittem 1500Km-nél, de megbántam! Persze nincs a szervízkönyvben hely ahova ezt be tudnák pecsételni és nem is pecsételik!!! Felesleges!!! Az vigye el akinek az olajszintje nincs rendben! Amúgy akkor nekem 15000Huf volt!
-:) na látotd...ha kevés ha sok üzemanyag van a tankban, az ellátás mindég ugynarról az alacsony szintről történik. Tehát az üzemanyag elfogy és kész. Nem szed össze az aljáról semmit. Ezt írtuk az előzőkben is. Részemről PONT-:)
Ez tényleg érdekes még én sem láttam olyan ü.tankot ahol fentről szivta volna ...na mindegy :D
Gyerekek az időszakos átvizsgálás elötti olajcsere nem kötelező!!!!!!! ezt a szervizkönyvbe sem jegyzik tehát nem onnan számit az 1 év hanem a vásárlástól !! mivel ez csak!!! egy olajcsere és nem átvizsgálás ..
-:) komolyan? 15 év alatt szétbontottam legalább 100 üzemanyag rendszert, de még egyben sem találtam olyan rendszert, amely az üzemanyag felületéről élelmezne-:))) Persze ez bíztosági okokból sem lenne kivitelezhető! Jocó
De, ha német rendszámú autóhoz, német bejelentett lakcím kell, akkor hogy lehetett még pár hónapja szlovák rendszámú autókat venni? (még valami biztosítási botrány is volt belőle)
de használhatom itthon német rendszámmal, csak ha majd pár év múlva mikor hazajövök akkor megszűnik a kint bejelentett lakcímem! és akkor muszáj lesz magyar rendszám!
Ez a jó az EUO 4-es motorban hogy ha mész vele 6.000km-t akkor is egy év! nincs semmi köze az olajcseréhez. rá kell hogy nézzenek 1 évesen, én úgy tudom.
Én tuti gyakrabban. Átlagban 25ezer km-et megyek évente. Bár most egy kicsit brutális a kilométer fogyasztásom :) (nov. 29én vettem át, és most 7200km)
Szerintem meg ha ekkor bepecsételnek a könyvbe, hogy volt olajcsere és átvizsgálás, akkor innen számít az egy év, persze ha nem éred el addig a húszezer kilométert. Aki megcsináltatta már ezt, mit mondtak neki?
az zsír! egyébként közben megtalálta nekem a google! 1,6-os motornál 445.000HUF a regadó! na most szólt vissza a kereskedő hogy kaphatok kedvezmény, és ha sikerül egy 500.000 (2000 EUR ) lelalkudni ami itt nem nehéz! akkor nyertem! és német lesz a kocsi! aztán majd pár év múlva ha akarom akkor leregadóztatom itthon :)
szerintem ( meg olvastam is valahol) az idő előtti olajcsere nem kötelező sőt ebből fakadóan nem is muszáj! emiatt szerintem a szervízperiódus sem fog tolódni!
Másik osztrák kia oldalon olvastam vagy 15/20 ezerres szervíz peridóus vagy/de legalább évenként!!!
A két múlva érvényes illetéket nem tudom, de Dave kolléga ezt írta korábban:
Én ezek alapján számoltam hogy mennyit alkudhatok:
"Ekkor elővette a nagyker árlistát amiben láthattam az LX-en a regadó nélküli ár 5% -a az árrés.
----------
Az autó vételára 4 086 000 Ft A regadó erre az autóra 450 000 Ft !!!!!! Az ÁFA 606 000 Ft! Az üzembehelyezés kb 70-80 000 Ft! Tehát ez a 3 együtt az államnak 1 136 000 Ft !!!! Az autó ára így már nem is olyan sok: 3 030 000 Ft!"
Nemtom mennyire hiteles források, de kiindulásnak mindenképp jó.
A gázolaj átlagára a szerdai emelés után 303,8, a 95-ös benziné pedig 298 forint körül alakul majd. Várhatóan egyetlen kúton sem kapni majd háromszáz forintnál olcsóbban gázolajat.
Én pont ezért gondolkodom az idő előtti olajcserén, hogy utána csak egy év múlva kelljen legközelebb menni a szervizbe (én pl. nem megyek húszezer km-t egy év alatt). Ha ez nem így van, akkor biztos hogy nem fogom megcsináltatni, mert nem fogom végignézni, hogy a drága, még jó olajamat egy pár hónap múlva megint lecsurgatják.
Én a benzinesét néztem. Az rendben van :) 25923 forint nem rossz a 15ezres szervizre. De ahogy nézem, kb. azonosak lesznek a szervizköltségek. Csak Ti egyszerre nagyobb összeget fizettek... viszont ritkábban.
Ezért lenne jó tudni, hogy ebbe az árban benne van-e a dízelhez az üzemanyag szűrő. Ez önmagában is 9000 Ft körül mozog. Van ahol 30e km után cserélik csak, de vannak szervizek, ahol 20 ezrenként. Hogy tisztán lássunk, tényleg tudni kellene, hogy pontosan mit tartalmaz az ajánlat.
Egyébként ma voltam bent az Abaqua Kft.-nél és "kivertem" belőlük a csavarokat. Próbélkoztak, de végül is beadták a derekukat / miután beszéltek a szervizesekkel/.
Ha csinálok egy idő előtti olajcserét (kb. 2000 km-nél), akkor az első szervíz eltolódik annyival? Van valakinek valami sejtése? Nem kicsinyeskedésből kérdezem, csak érdekelne, mert lehet, hogy április-májusban lenne aktuális. Az már 2-3 hónap eltolódás utána.
A KIA Gödöllő 0. (idő előtti) olajcsere ajánlatáról, pedig a következőket gondolom:
" Azt mondták, hogy Castrol 5w-30 SLX Professional olajat tesznek bele. Ha én viszem az olajat (tehát lehet vinni), akkor olajszűrő 3323,- munkadíj 5000,- alátét "párszáz",-" "
Maga ez az olaj szerintem egy kimagasló minőségű termék hosszított csereperiódussal, a neten 2700Ft/l-ért már lehet venni.
Ha én vinném ugyanezt az olajat: 6x2700=16.200,-Ft olajszűrő 3323,-Ft munkadíj 5000,-Ft Összesen: 24.523,-Ft ( így kb 4000 Ft-al olcsóbb + marad majdnem egy liter lötty tartalékba, után tölteni ha kell)
Egy kicsit "olcsóbb" olajjal amit én vinnék (pl. amit KiberLovag vett, bevált és el is fogadják: Magnatec 5w30 Softec Plus C3 - 2200,-Ft/l), ki lehet jönni itt is húszezer forint körül összesen.
Bár ha tételest látnék lehet, hogy más lenne a véleményem. Ebből az se derül ki, hogy szintetikusak e az olajok vagy nem. Így elsőre nekem egy 10 e. -rel túlárazottnak tűnik. /Bár az aloj ára még túl jónak is tűnik, ezért nem értem a többit/
Szerintem azokat tartalmazza, amelyek a könyvben is benne vannak kötelező címszó alatt, de várjuk me KiberLovag és Társa jelentését a mai M6-os mai látogatásáról.
Köszönjük a szervizajánlatot Szabó úrnak! Szerintem az árak így elsőre elfogadhatóak. Én még kíváncsi lennék az olaj pontos típusára (OMV BIXXOIL ) és hogy a 0. (idő előtti) olajcsere mennyi lenne. Az is érdekelne, hogy a dízelnél a 20e km-enkénti szervizárban benne van-e az üzemanyagszűrő cseréje - pontosabban: mit tartalmaznak ezek az árak?
Egy tévhitet szeretnék eloszlatni. Természetesen nem tanácsos megvárni amíg kiürül a tank, de azt is tessék elhinni, hogy az üzemanyag szivattyú bizony normál körülmények között is a tank legmélyebb pontjáról szippantja fel az üzemanyagot. Ebben az esetben teljesen mindegy, hogy a tankban éppen mennyi gázolaj vagy benzin van, tehát a tank alján felgyülemlett szennyeződés adagolóba, vagy motorba kerülését nem az üzemanyag szint hanem az üzemanyag szűrő fogja meggátolni.
Barátom ott vette a Sorrentóját. 2x motorcsere, 2x turbócsere, üzemanyag rendszer csere, sebváltó szétesett, stb.... Azért nem ennyire rossz a KIA :-)))
Mindez lassan két éve volt. Vélhetőleg nem csak az autó hibájából. Azt mondta, szinte 1-2 havonta új szerelő arcokat látott. Ez pedig nem megnyugtató.
A szervízt csak kívülről láttam, de számomra nem túl bizalomgerjesztő.
Voltam a Pappas szervízében is, az legalább szép....
mennyi lehet majd a regisztrációs adó egy KIA CEED 1.6 CRDI SW-re mondjuk úgy két év múlva! most éppen ezen töröm a fejem! ha kapok egy jó ajánlatot mondjuk egy EX-re úgy 18000 EUR körül akkor pápá Kia Lurdy!
u.i: ja még semmi hír! semmi ajánlat, semmi kedvezmény, semmi kölcsönautó! 113 napja és ha márciusban gyártják le akkor áprilisig semmi autó! Mindenkinek ajánlom aki most rendel, folyamatosan kérdezze őket mi hír a kocsiról, mert......
A KIA Szabó szervízajánlata megtalálható a http://ceedservice.extra.hu -n a linkek menüpont alatt és a megjegyzésekhez már lehet is írni ha gondoljátok a vélemlnyeiteket róla.
Akit érint, volt egy kérdez-felelek a Kia szervízzel felniválasztással kapcsolatban.
ezt kérdeztem: Tisztelt Kia Szerviz,
Kérdésem lenne egy 1.6 -os Kia Cee'd CRDI vel kapcsolatban.
Mit gondolnak egy KIA Cee'd 1.6 CRDI -re rakott 16-os alufelni aminek az adatai - Körosztás: 5x114,3 Méret: 7,0x16 ET 40 - okozhat túl nagy terhelést a futóműnek vagy a csapágyaknak? Jelenleg egy 195/65-R15-ös gyári acélfelnis szett van a gépkocsin. Ez az összeállítás megfelelő, vagy csak bajt okoznék vele. Ha ez nem megfelelő akkor milyen felnit szerelhetek a gépkocsira, ami nem okozhat gondot?
Év a válasz:
Az Ön által megadott adatok alapján, a felvetődött 16" felni + gumi probléma nélkül felszerelhető a gyári katalógus alapján.
kösz az ajánlatokat :) sajnos 8-17ig meló. csak előtte meg utána tudok nézelődni a vidi-kisteszko tengelyen. de akkor van rá időm mert gyalog járok minden nap :)
gsanyika! Neked melyik szervízben vették ki a szélvédőt? Írtad, hogy a művelet "alig látszik". erről tudnál esetleg képet felrakni? Csak azért kérdezem,mert kaptam egy követ, és elindult egy kb 3cm-es repedés is. Ezeket mondjuk megcsináltattam, de nem tudom meddig tart a jó minőségű útjainkon.
sziasztok egyelőre énis csak read-only vagyok, mivel még nincs miről irnom :) már egy jó ideje meresztgetem a szemem itt fehérváron, de csak néha láttam egy-egy cee'd-et. Sőt az utóbbi pár hétben egyet sem (pedig mindig figyelem). Erre pénteken láttam kapásból hármat is. Az egyiket itt a vidi ipari parkban az Emerson előtt az 5. kapunál (ezt ma reggel is láttam ugyanitt). Ezüst szinű SW. Netán a forumról vki? Kiváncsi vagyok, hogy olyat láttam-e, akinek az írásait olvasom nap mint nap. :) További szép napot, majd ha lesz már miről írnom, akkor újra read-write üzemmódba kapcsolok.