Sajnálom, de semmi érdekes egy több nyelvű füzetecske jobbára a közlekedésről elindulásról megállásról szól.Én is vadászok valami érdemlegesre már egy jó ideje de sehol semmi egyenlőre.A mellékelt képet nem rég találtam, a 4T- hez való, de nincs rajta a korlátozó kivezetés,bár az csak saját magába tér vissza.
Sziasztok!
Egy ideje gondolkozok egy ilyen motoros kerekpár megvételén, és itt láttam hogy jó párotoknak van is, olyan kérdéseim lennének hogy mennyire megbízható, csak munkába járásra használnám napi 17-18km oda vissza szóval napona nem tenne meg többet mint 18 km, és még olyan érdekelne hogy mennyit fogyaszt 100km-en, annyi lenne a feltétele a vásárlàsnak hogy kb 35-40 km/h - al tudjon gondtalanul haladni.
Előre is köszönöm
Üdv! Vettünk egy Polymobilt, 4 ütemű, majdnem uj, nincs szikra, már minden létező elemet bemértünk , minden jó , de szikra nincs, kapcsolási rajzot sajnos nem találok sehol. Valakinek valami ötlet? Köszönöm
sziasztok bangma 2 ütemü gépem van és gumi szilentet keresek,eladót amivel a blokk fel van fogatva a vázhoz.aki tud vagy boltot az léci irjon,elöre is köszi.meg nagyon sokminden érdekelne tuningolás az a leg jobban.
Ha, ha ha jót nevettem! Dehogynem hibrid! Megvan természetesen a helye az aksinak és látszik is a kivezetés a hátsó kerékből csak tőben el lett vágva valamiért. Egyébként a szomszédé volt és amikor még müködött láttam is, hogy hangtalanul suhan az utcában..... a lába nem mozdult! :-DDDD
Erről a hibrid kerékpár motorjáról, vagy magáról a kerékpárról, ha valaki tudna információt netán leírást adni nagyon megköszönném. A benzines motorja nehezen húz nem pörög úgy ki ahogy kellene esetleg milyen beállítást igényel karburátor terén? Nem igazán reagál a karbi állításokra. Mit állít az a két csavar? Olajcsere milyen olajra? Használtan került hozzám szeretném rendbe tenni. Elektromos rész megfelelően működik. Köszönettel várok minden segítő infót!
Szia! Érdeklődnék, hogy az eltelt idő óta mi a benyomásod a motoros bicajodról, volt-e bármi gondod, mennyire látod megbízhatónak? Még mindig tanakodom a vásárláson. Válaszod előre is köszönöm!
Üdv Zodes.Szerintem ennek nincs villany meghajtàsa csak benzines meg ugye pedàl amitől hibrid lesz a masina!Ennyiért ha jó a motorja nagyon megérte.Nekem csak 2 villany bringàm van de azokba 3db jó nagy akkumulàtor van amitől dögnehéz a jàrgàny.Ja és azoknak a hàtsó csőtengelyen megy be a vezeték villanymotorba.
Vettem kettőezer magyar forintért egy ilyen lofty hibrid kerékpárt. :-) Állítólag a benzines része jó, működik. A villany rész (motor), az rossz. Még kábel sem jön ki a tengelyből - néztem. A kérdésem. Valaki javított ilyesmit? Van ehhez valami szervíz könyv, robbantott ábra? Esetleg bekötési, huzalozási rajz van erről a loftyról? Köszönettel: Zoli
Az már szép kilóméter ettől a csöpp bloktól. Kevesebbre számoltam a hűtéséből kiindulva :D Igen olvastam hogy te elég dúrván meg külted azt hiszem meg is ragasztottad :D :D Én igazából csak 40környékén használom mert az át tétel úgy adja ki hogy utána nagyon sokat forog, félek hogy szét repül. :D A ventilátoros hűtésen én is gondolkoztam, városba nagyon jó lenne csak azzal hogy leburkolod nagyobb sebességnél meg a szellőzés ellen dolgozol :S És ebből kiindulva csak az olaj hűtés lenne járható, de annyit nem ér az egész blokk szerintem :D :D a kajás kérdéssel az a baj ha sok kaját adsz neki pont méretéből kiindulva hisztis lesz kis gázadáskor. Mert ezen a körön végig futottam ezért tudom. De nem tudom várom a tippeket hűtés ügyileg. Át raktam a hőmérő szenzort közvetlen a hengerre de így is 110fölé kúszik. Az meg már ilyen időbe elég gáz :D most van 20fok. Bár hogy őszinte legyek nem is vártam többet tőle mert annyira rossz minőségű minden hogy az valami borzalom... Te gépedről menet közben nem teszel fel videót? Kiváncsi vagyok rá :D Képről itélve jól meg lett csinálva.
Öcséd simsonjához gratula. Nagy kár hogy nekem nincs jogsim. Akkor nem főne a fejem az ilyen kérdésekben :D
megnéztem pontosan 8560 km van benne sigma kerékpár óra szerint... Nyugi nem egyedi jelenség hogy forró mert olyan aprócska a borda rajta. az enyém is melegszik főleg hogy nyomom neki szinte mindig de bírja elég jól egyedűl amit cserélnem kellet rajta az a szelepszár szimering és a szelepfedél tömités... sajna ha nyomod neki nagy melegben meg tavasszal akkor elég jól felmelegszik. lehet kisérletezni olajhűtővel de elég drága mulatság lenne megcsinálni. vízhűtés olcsobb de azzal az a gond hogy elég kicsi a hengernél a hely a hűtő elhelyézése meg komlikált. A ventis megoldás hogy lezárom az oldalait és előlre egy mondjuk egy 8cm-es delta magasfordulatú venti már kijönne 5000-ből de vajon az aksi hogy viselné? elbirná vagy esetleg egy hőkapcsolós megoldás lenne jó? arról nem beszélve hogy furán mutatna kicsit a blokk... de tény hogy valamit nem ártana kezdeni vele mert a nyár nagyon meggyötri a masinát főleg ha úgy használja valaki mint én :D próbáld azt ki hogy legnagyobbra rakod a kaját és nyáron több levegőt adsz neki a csavarral talán igy kicsit jobb lesz a helyzet... ha kevés a kaja és a sok a levegő az is hevíti elviekben bár én ehhez nem értek csak a szerelő haverom mondta hogy tegyem ezt mert igy kicsit kimélem majd a blokkot.
Öcsémnek a vízhűtéses a simsonja és még nyáron sem forró a blokk szóval tuti jó lenne pedig az ő gép 11500-as fordulattal megy, télen szar neki mert még 10km után is csak éppen hogy kezd langyosodni a víz ezért nem is nagyon használja olyankor. gondolj bele hogy télen hogy szopnánk e miatt hogy hideg van igy is nehezen indulnak ilyenkor és ha nem játszok a gázzal könnyen le is áll bemelegedésnél...
Én épp ezen csodálkozom hogy ennyit el megy.:D mert szereltem rá
henger hőmérőt és nem ritkán ha lassan megyek 120fok fölé megy a motor. Nem tudom hogy ez csak nekem ilyen, vagy ez ilyen :D csak az a baj 120ig mer a hőmérő. De azért egy léghűtésesnek felső határ a 130fok. És még nincs nyár. Ha gyorsabban megyek kicsit jobb a helyzet.