72E ft de engedménnyel 49E ft jó nagy darab .volt egy másik német is hirtelen nem tudom a gyártót de a ruwile kidolgozotabb volt megyözőbb.Amugy megoldodott a vizbe oaj folyásom,de nem egyszerüen és olcson)))De legalább most minden ok.)
Én meg nem vagyok oda a jobbkormányosakért, úgyhogy akkor hagyjuk. Meg még egy kicsit korai is, még jó lenne ha mennének dolgok az előzőből. Amit linkeltél már nincs meg. Asszem van most egy 90 Amperesem, holnap megnézem.
Azt nem figyeltem, hogy a skála kiosztása váltoik e, de holnap kipróbálom......
Ha nem változik, akkor is állítható, és mph-ban méri a sebességet, a filcet meg inkább a szinezőre kell használni, vagy ablakot sötétíteni vele...::DDDD
Én is ezeket vettem észre, illetve van sansza hogy a lámpáiban nincs E betű (akár még szimmetrikus is lehet az első, illetve talán piros a hátsó index), ami megoldható persze.
Nem vagyok oda a 4szelepes motorokért, ettől függetlenül ha jó az ár megegyezhetünk mert semmi elől nem vagyok elzárkózva. Nekem nincs szükségem se turbóra se adagolóra. Gondold végig mi az ami számodra jó lenne, és eladható belőle, és megtárgyaljuk.
Én ezzel szimpatizáltam még. Csak nagyon kevésenk tűnik az a 270e km... Mondjuk őszinte leírás ami van róla az biztos :-) Gondolom ez Neked nem annyira klappol mert ennek valószínű lelakott a belseje, erre nem vigyáztak használták...
Akár találunk olyan autót ami megfelel nekünk akár nem, nekem mindenképp szükségem lenne egy generátorra. A 124-eseken elég kicsi van, az enyémen például csak 70A-os van ettől combosabbat szeretnék. Szokott lenni ilyesmid?
Igen azt melegíti, de az enyémben állítólag nincs keringetőszivattyú. Hogy igaz-e nem tudom. Gondoltam arra is hogy esetleg szar mert felkapcsoltam indulás előtt 15 perccel, de nem mozdult meg a vízhőmérséklet jelzője... Füstölni mondjuk füstölt rendesen... :) Lehet, h meg kéne nézetni az égőfejet benne?
A lényeg,hogy a kéderek az ajtó felső zsanérjától a zárig legyenek hibátlanok,ha azokon lejebb szakadt,hiányos,az nem baj,mert csak a felső rész lessz használva,de azoknak szépeknek kell legyen,és az első hátsó ajtók felsősarkának találkozásai nem lehetnek rosszak.
Igen, de egyféle gyári színben létezett, birodalom zöld volt a hivatalos neve......
Sem kék, sem feketében nem létezett.....
A birodalom zöld, viszont bizonyos szögből, feketének látszott.
Ja, és még vlami, az összes, mind az 1000db 92-ben gyártódott, nincs sem előtti, sem utáni évjárat......
Ennél az autónál az volt a szép, hogy nem csak elindulni, gyorsulni tudott, de úgy meg is állt, ilyet azóta sem tapasztaltam egy autónál sem, pedig volt egy pár.
Amikor fékeztem, nem bólintott az eleje,... elje, hátulja rányomult az útra, hihetetlen volt......
A gyorsulása pedig..........de amikor megszülettek a gyerekeim, utána nem sokkal eladtam, fel kell nevelni őket, gondoltam....
5-6évvel ezelőtt 2db-ot hirdettek, egy kéket meg egy feketét. Azóta sem láttam őket, csak élőben egy másik feketét. Álomautó.. mai napig bármivel felveszi a versenyt. Csak a nagyrészének csúf vége lett épp ezért :(
Mondtam a legutóbbi találkozón,hogy ugyanolyan ember vagyok,mint más,így szvsz. nincs elővásárlási jogom a kocsidra. Az egy másik dolog,hogy én érzelmi okok miatt akarnám.....( V8,W140,stb)
Félreértést kerülvén! Szeretném a Zsiga autóját,DE:
- ez nem azt jelenti,hogy Zsiga másnak nem adhatná el.... - nem tudom,mikor megy el a kocsim --->nem tudom,mikor tudnám elhozni a 420-ast - jó a svájci frank állása (100ezer felett a lakástörlesztő)---> lehet,hogy nem is fogom tudni :-((
A Zsiga kezét nem kötöttem meg,ezért minden következmény nélkül eladhatja másnak. Persze,ha el akarja,vagy megvan az utódja a sajátjának.
Szép és jó kocsi az S140/420-as, csak ha még életemben váltani akarok talán most van az ideje. Fülesnek tetszik a gép, tudja az utolsó négy évének a történetét amióta a tulajdonom. Elviekben megegyeztünk, nekem nem sürgős, Fülesnek pedig még el kell adni a S140/350TD-t.
Fateromnak van egy eladó A 170CDI Mercedes-e. Tehát első kérdésedre "volt" a helyes válasz :-DDD 4-5 éve van meg Neki, kopó alkatrészen kívül nem nagyon volt hibája :-) Fogyasztás 5-6,5 literig, mondjuk nem az a sietős típus :-D
Nekem is most adta meg magát a vizpumpám,folyt a viz belöle .Én Ruwihle t vettem az is német és 50 e ft volt.A szij az nem önfeszitős te állitod a fesszeségét?
Ez az oldal pont a valós fogyasztásokról szól, sok-sok felhasználó által beküldött adatokból. Az persze kérdés ki mennyire valós adatokat küld be, de itt zömében német tulajok irkálnak, azok meg állítólag precízek. Amúgy nagyjából stimmel az átlag azzal amit Te írtál: W168 5,8L/100km; W169 6,1L/100km.
W168 fogyasztása W169 fogyasztássa Üdv a családnak! Mond meg apádnak, hogy Jenő nagyon elégedett volt apád munkájával. Egy fél órán át csak jókat mesélt róla.
hát egy lotusomega odaver mindenre szinte...egy olyannal nem is állnék ki....:) de oylanokkal sem mint pl 1es golfban 1.9-es pdti motoros vagányokkal sem:D azok már űrhajók:))
Amikor a lotus omegám volt, voltam kint egyszer kétszer a gyorsulási versenyen a ringen.
Beálltam a sorba, de nem akart senki versenyezni, egy lotus omegával.
Egyszer csak mellém áll egy alfa, azt hiszem 164-es, olyan hangja olt, mintha mennydörgött volna....
spoiler, nagy felni, meg minden...
Átszól a gyerek, hogy megyünk egyet?
Mondom végre, valaki......
Erre megkérdezi, hogy van e valami tuning az autóban, a spoilereken kvül.....
Én mondom neki, nincs semmi, úgy gyári, ahogy van......
Mondja, akkor jó, és csak azért hívott ki egy körre, hogy szokjam a féklámpáját.....
Én csak hallgattam tágra nyílt szemekkel, de leesett, hogy nem ismeri az autót.
Az eredményt gondolom nem kell elmesélnem, de a futam után odajött a srác, és mondta, megnézné a motort, mert úgy elmentem, alig tudott szemmel követni, nemhogy autóval.....
Megnézi, aszongya, becsaptam, mert azt mondtam gyári.....dehát mondom, ez így gyári, rá is van írva lotus omega.......:)))
A w211-ben a rechner javithatatlan, lehet 100e ft-ért vásárolni, de volna egy ilyen kompletten : Model no:BE 7039 a211 870 00 89 001 Rádió,Cd,Mp3,DVD !!!!! Mercedes benz DVD alapú navigáció a rechner Mercedes benz audiogateway
Be lehet épiteni vajon ezt a kütyüt ugy hogy nem kell be-át épiteni semmit, ill. nem kell hozzá tanitani?
Én nemrég cseréltem vízpumpát,szíjat,görgőket.Olcsót vettem mindenből-válság van. Dayco szíj,Ruville görgők és feszítő,olasz utángyártott vízpumpa.Eddig jó....:))
Nekem olyan állófűtés van amit manuálisan kell bekapcsolni, ha jól tudom ez nem is igazi állófűtés hanem csak ilyen rásegítés, mert a vizet nem keringeti. Ennek ellenére sokat segít. De jó lenne egy távirányítós vagy programozható is! :) Vagy esetleg tévedek és ki kéne próbálnom, hogy ha bekapcsolom akkor fél óra múlva meleg-e a víz? :) Vagy tévedek?
Egy hete szíj csere volt az autómon. Két nap múlva panaszkodtam a Sanyinak, hogy kihagy a Servo. Tegnap elkezdet valami morogni a motornál. Nem találtam meg akkor, hogy mi. Ma meg egyszer csak elkezdett csikorogni valami. Gondoltam ennek a fele sem tréfa, és megálltam. A csikorgás a vízpumpa felől jön, és látszik is, hogy mintha ütne a tárcsája. A morgást a generátor csinálja. A Servo már alapjáraton szinte nem is megy., a kormány rángat. Szerintem kicsit feszes lett a szíj. ? :-( Most azt várom, hogy a klíma mikor kezd bele szólni a kórusba. Eddig ez hány pénz lehet? (kicsit lazítottam rajta, de a vízpumpa tuti megadta magát. Talán a Servó is (az javítható ilyen esetben, vagy csere) A Generátor így , hogy lazítottam a szíjon, most csendben van, vagy csak már nem hallom a csikorgástól. Vízpumpából mit érdemes venni? (már ha érdemes egyáltalán utángyártottat.)
92-e2 w124 300DTurbo automata váltóst, hogy lehet rávenni, hogy hidegen ne 2000 vagy 3000-es fordulaton váltson, hanem előbb mondjuk 1200-1500-nál?
A helyzet: reggel néha sietni kell és nincs idő pár percet járatni csak úgy. Ilyenkor lassan el szoktam vele indulni és gurulok párszáz métert, de nincs szívem 2000-es fordualtig pörgetni a hideg motort. Ahogy megfigyeltem ha kicsit nyomom be a gázpedált 2000 környékén vált el, ha jobban akkor 3000 és ha lenyom jól, akkor hajaj....
Lehet hogy zöldséget kérdeztem, de ez ez első automata autónk.
Osztrák tilosban parkolás 20 Eurós büntetését ha nem fizetem be, durva utóhatása lehet??
Klagenfurti a történet, és a helyi parkolási társaság kintlévőség kezelője a G4S Security, akinek van magyarországi leányvállalata is (pénz szállítós).
Utánam nyúlhatnak ennyi miatt??
Valahol olvastam, hogy 70 Euro alatt nem mennek át a határokon a papírokkal se a német, se az osztrák rendőrök. ( több mint 2 éve Passaunál 50/70 vakuról nem jött semmi)
Osztrák tilosban parkolás 20 Eurós büntetését ha nem fizetem be, durva utóhatása lehet??
Klagenfurti a történet, és a helyi parkolási társaság kintlévőség kezelője a G4S Security, akinek van magyarországi leányvállalata is (pénz szállítós).
Utánam nyúlhatnak ennyi miatt??
Valahol olvastam, hogy 70 Euro alatt nem mennek át a határokon a papírokkal se a német, se az osztrák rendőrök. ( több mint 2 éve Passaunál 50/70 vakuról nem jött semmi)
Érdekel valakit 30024V turbós motor? Találtam egész jó árban és itthon van, indítható, nem kell külföldről szállítani. Ha valakinek köllene megadom a számot elég korrekt az emberke.
amit nézegetek (esetleg megvennék) azon nehéz lenne beállítani, mert aszogya az eladó, hogy nem látszik semmi a kijelzőn... mi a hiba vajon?? van tipp? 124 420E 1993
Automatikusan a fűtőmotort 3. fokozatra kapcsolja amikor bekapcsolod. Nekem a tapasztalat hogy '1/2 óra üzemelés kell ha kint sok minusz van. ( de már 10 perc üzemelés után is érzed )
Ez a fogyasztás egy örök zöld téma. Szerintem mercedes ( benzines) legyen az bár milyen motorral szerelve 10-20 liter között fogyaszt. Egy Hungária űton kifogott dugó, vagy egy 110-es tempóval való autópálya menenetet nem lehet összehasonlitani.
Volt egy 320-as "bálnám" is. Határozottan állitom, hogy a V8-as és a sor 6-os között nincs fogyasztásban jelentős különbség ( benzines ). Természetesen nem "sportos" vezetésnél ( ez nem célzás !!! ) Vezetni sokkal jobb a V8-at.
Az állófűtés előre való beprogramozása természetesen jó dolog. Ugy gondolom valahogy jobban bevált a "távirányitó" mert sokszor nem tudom előre hogy egy programom meddig tart, vagy mikor indulok reggel.... Nekem még nem sikerült eldöntenem, hogy hideg időben, nagykabátba vagy anélkül célszerű a hideg kocsiba beülni közepesen hosszú útra.
Először is köszönöm a kedves tájékoztatást.320benzinre gondoltam,mert "kisértékűpénzzelközösülő"(ahogy ti mondjátok fillérb..ó:D) vagyok.Nem szeretnék 500-ast.Nem tudom miért,de nem szeretnék:) A rozsdásodás annyira nem zavarna,mert tudjuk '93 óta rozsdásodik a merci:DNa jó csak viccelek.Remélem nem váltok ki vitát ezzel:)Az airmatikos felfüggesztésről hallottam már sok mindent én is.Kékled koléga eléggé közelről tapasztalta,amit én hallottam.Bár ha valóban megveszem,akkor tervezek hozzá donort venni angolországból.Az első szériásakat tudnám csak megfizetni,mivel nincs arany életük az autókereskedőknek errefelé sajnos.Ha valakinek még valami eszébejut,akkor ne tartsa magában.Nagyon tetszik a tipus amúgy.Szerintem sokkal több komfortot ad egy 140-esnél,de ez érthető meg kinek a pap,kinek a paplan.(ezzel se szeretnék vitát indítani:))Sajnos elég szűk a kínálat az olcsó és jó kategóriában:)Köszönöm mégegyszer:)
Értem. Használati tapasztalat (hoszabb távon) nincs, ezért nem is tudom a meghibásodási szokásait sem. Néha gurultam egy 2001 320cdivel, nem emlékszem a km állásra, de talán 160körül, végigszervízkönyves német (az első tulaj is) autó. Ha jól tudom neki is csak az egyik légrugóval volt valami, de nem lett cserélve talán. Pedig lassan 1,5-2éve itthon rója az utakat napi szinten.
126/3000 benzines mercim volt 1989-es kiadás. Emlékeim szerint nem volt vele semmi baj.... Kb. 1 évig hajtottam, ugy emlékszem gyenge volt a motor a nagy kasznihoz.
Köszönöm...nekem nem modern webastóm van hanem még a 126ba való gyári rendszer mindenestül..USANKÁS dieselhez volt anno..szóval pont jó az én diesel 26omhoz:D
Gabi mondta, kerék közép, kerék ív távolság 41 cm.
Ha ettől kevesebb, az az airmatik haldoklik.....
Ha indítás után ráemel, nem tartja a levegőt, ez is airmatik hibára utalhat.....
Ha a két eleje, vagy a 2 hátulja ül, airmatik kompresszor.....
Ha emelsz az autón, (kapcsoló a műszerfalon) mindehol egyformán emeljen, közben figyeld a kompresszor hangját, olyan, mintha egy 12 voltos kis kompresszorral kereket fújnál)
Korrozió.
Sárvédők, lökhárítók találkozása, ajtók alsó hátsó sarkai.
Kerregő hang a motortérből, többnyire generátor szabadonfutó csapágy....
Ha a hűtőventillátora szól, észre veszed, mert egyébként hangtalan a motor ( 500.as, nem diesel, ott ugysem hallod::)) nem gáz, mert a meghajtó motor felújítható, nem kell kopletten cserélni 6x ezerért, ( ez ebay ár, itthon kárpát 26x ezer..)
Én a 140 ezer km alatt, cseréltem az összes légrugót, vízpumpát, az összes első futómű gömbfejet, hűtőventillátor motor ( felújítva), airmatik kompresszort.
Más baja nem volt az autónak.
Azt még elmondanám, ha itt egy légrugó kidurran, főleg ha első, sehova az autóval, mert ráül szinte a kerékre........
Ha esetleg az 500-as mellett döntesz mégis, tudok egy jót...:))))
Nézegettem a 220-as S-eket.320-as motorral.Egy pár infót szeretnék róluk kapni,mivel közeleg a karácsony és ez egy jó karácsonyi ajándék lenne nekem:)Hö.hö(egyik fórumtársunkat idézve)Na de félre a tréfával tényleg kiváncsi lennék,hogy mit kell ezeknél nézni,meghogy szabad-e az első szériásokból venni.Meg úgy eleve a 320-ast.Fogyasztás,hibák stb.Elsősorban Kékled kolegától kérdezem,de mindenki tapasztalatára kíváncsi vagyok.Köszönöm és üdvözlet:)
Nekem a G 350td-ben volt, télen az üzletből záráskor, meleg, a hótol leolvadt autóba ültem, a többiek, meg intenzíven havat takarítottak a z autójukról.
Az enyém nem távirányítós, hanem programozható volt.
Az állófűtés szerintem nagyon jó dolog ha "távolról" ( kb 100 m ) tudod bekapcsolni. Kereszturi út 116 Tel: (20) 933-4257 Ha megvan minden alkatrészed, azt hiszem 35000 Ft a beszerelés. A "távirányitó" és a hozzátartózó elektronika 80 000 Ft beszerelve.
Érdekel ! Természetesen állom a postát, és vissza is küldőm. Be scanelem és felteszem majd valahová, mindenki okulására :-) Részleteket mail-ben, vagy telefonon megejtjük. Köszi előre is.
Más: szereztem webastó állófűtés rendszert a w126-ba..hol tudják szakszerűen beszerelni? Meg vettem 126os pakolható könyöklőt:)) ezt sem hiszem hogy sok mindenkinek van:D
Ha létezik ilyen oldal, azt én is megköszönném, ha valaki belinkelné. Addig is ha legközelebb jössz itt van az autóm minden prospektusa, árlistája a polcon.
Úrak! Valaki legyen szíves tegye közkincsé, ha ismer olyan oldalt, doksit, akármit, ami a korabeli C (202) és E (210) felszereltségi, és a választható extrák listáját tartalmazza árakkal együtt. Semmi oka nincs, csak már régen keresem és nagyon érdekelne. Köszi
Köszönöm szépen! Tudom, hogy összetartó és segítőkész a klub tagsága, de mindig jól esik újra megtapasztalni :-) Most sikerült szereznem pár darabot, azzal szerintem kihúzom, amíg megyek Miskolcra. Meg Neked sem szeretnék plusz kilométereket. Köszi még egyszer és mindenki másnak is!
Két hete Hollandiában "hétvégéztem". Nézegettem 1 klasszikus autókat hirdető újságot. Európai autó szinte csak Mercedes volt benne. Volt gyári állapotú 123-as 21.000eu-ért, de a legolcsóbb 190-es is 5000eu volt. Kicsit meglepett!
Láttam élőben csuszkálni. Van pár apro fejleszteni való, de elég komoly cucc. No és ugye a látvány.. mindenki valami 4hengeres max 200le mocit vár.. Bérelnék is hozzá P rendszámot egész évre, hadd szaladjon utcán is :)))
Mekkorák kellenek Zoli? Mire akarod használni, kérdem ezt azért, pakolni akarsz bele, tehát teljes doboz kell, vagy olyan is jó, ami meg van vágva kicsit?
Kironnak ilyen motorja van meghúzva, nagyon jó motorok egyébként. Itt találsz hozzá nagyobb porlasztócsúcsot, a gyári adagolód belseje elég nagy teljesítményhez elég ha jól van összerakva (250-260 ló) turbó cooler stb... A többiről kérdezd szerintem Krisztiánt, Krézi ex autóját vette meg.
Sprinter, ha a fényezőm is úgy akarja akkor a szept 25-i hétvégén megyek haza (Felsőzsolca - Miskolc mellett) és visszafelé tudok neked egy kisebb adag dobozt hozni megott kollégától, ha a család nem jön akkor több is befér a kombiba, mert üres lesz a "plató" :-)
Kovetkezo heten megyek miskolcra.tobb kobmeter helyem nincs de azert valamennyi akad,meg a teton is van hely. Ha szukseges,tudok hozni-vinni dolgokat kombi g astra van-nal.
November 14.-én megyek Miskolcra. Nem vontatok, így 130 a plafon, de nem szoktam kihasználni. Ha tudsz nekem szerezni addig, akkor elhoznám. Max 2-3 köbméter helyem lesz üresen, több nem fér be :-) Leviszem azt is, amit kértél. Ha addig kell még valami írj! Köszi!
Hol tart EZ! a közös megvásárlás projekt? A belső színe úgy nézem, olyan mint az én autómé. Kormánya Barna? És ha jól látom fa betétes. Ha érdemes felújítani, akkor engem érdekelne ha nem lenne drága
Az segít az elszakadásban, hogy anno a régi Swiftekhez, Wagonokhoz ilyet árult a Suzuki "gyári" kiegészítőként? Fateroméknak ilyet vettem a gyárból a pótalkatrész-raktárból, most is benne van nekik a Polo-ban.
Mi a jó abban, ha egy autókerekedő feltesz egy hirdetést a mobile.de-re egy jó autóról jó áron, majd a telefont nem veszi fel, sőt kinyomja, mailre, sms-re nem válaszol? Egyszerűen nem tudok rájönni. Pedig el még nem adta, mert ma megint megújította a hirdetést. Holnap megint megpróbálom :-S
Megnéztem gugliban, tényleg több. A pályától 220m, viszont egy kört kell menni, így 2km. Csak arra emlékeztem, hogy ott van a pálya mellett közvetlen. :-)
Közértben, zöldségesnél még csak vékonykákat láttam. A zöldséges ráadásul eléggé leamortizálja. Olyan kéne amilyeneket pl. barkácsáruházban dobálnak ki ezrével. Nagyobb, erősebb dobozok. Holnap egy vízhűtőt kell postáznom és csak nagy nehezen sikerült szereznem két dobozt, amibe nem fér be. Kezdhetem a kettőt összetoldozni.
Urak! Nem dolgozik valaki olyan helyen, ahol felesleges kartondobozokat dobálnak ki? Kellene nekem sok különféle méretű doboz, de nem sikerült szereznem.
Nekem tetszik,ennyiért depláne.Mondjuk a dinnyést nemértem,járok arra naponta,de elég hullaszag van azt hittem már bezártak-a telep állagát tekintve- úgy 4éve.Ettől még lehetnek vérprofik,csak mint a hirdetéshez kapcsolódó infó...
és a SRS lámpa?? az nekem para... a jobbos B oszlop belső kárpit/ borítás hiányzik és az öv is darabokban van, lehet az övfeszítő patron miatt és a visszajelző??
Még nem csináltam új képeket róla,és majd ha lesz ,akkor újra fel lesz téve... De igen,belefáradtam a sok "ingyenfullostkarcmentestkevéskm-skocsit" akaró emberektől. Minden érdeklődő profi Mercedes szerelő...mindegyiknek a szíve csücske a mostani Mercedese is........csak az a sok szeméthalom,amivel eljönnek megnézni az enyémet.:-(((((
mennyit érne meg? Teljesen új,dobozában van,papírokkal,tartóval,kiszedőszerszámmal,4x45W-os,CD-s. Egy ismerősöm kapta az off-jába de vett egy másik offot,beépített rádióval.Szívem szerint megtartanám és csábít, de a korhű,gyári Beckert most még többre tartom.:-)
Én úgy jártam, hogy keresgéltem a Sprinterhez bontóban zöld 3szög ablakot, de csak az egyik oldalit kaptam, aztán kiderült újban olcsóbb, mint a bontóban. A 201eshez a hővédős új 24,88
Így igaz. Nem szoktam, de épp siettem. Gondoltam a határig nyomom neki. Máskor mindig 88km/h-ra nyomom a tempomatot GPS szerint, így nem kell a kamionokat előzgetni és viszont. Mire megláttam őket a felüljárón már biztosan bemértek 120al, de onnan nem látszott az utánfutó. Mire meg már látszott az utánfutó, addigra 80al mentem. Nem jött semmi csekk. A nagy autó előnyei :-)
Én is voltam nála. Egy 92'-es 250d-t néztünk 2,3-ért. 2,2-t kináltunk de nem adta. Mikor behozta jobb oldala végig volt gyalulva, mutatta a lecserélt elemeket. Szerintem ez korrekt dolog. Valószinű, hogy tényleg jobban jársz egy német vagy (ahogy már írták) olasz autóval, de az rengeteg idő és pénz! Sok sikert!
Én jártam nála személyesen. Egy kombi dieselt voltam megnézni vásárlási szándékkal. Az elég megviselt darab volt. Alvázszám lekérdezés szerint klímátlan volt, de mégis volt benne klíma, javítva volt több helyen a fényezése (ráadásul elég csúnyán), és az automatája sem volt tökéletes. Mondta is, hogy úgy látja igényesebb vagyok annál, hogy ezt megvegyem. Nem túl alaposan, de ha már ott voltam megnézegettem a többit is. Volt ott egy még nem E class, full fapados 2,5 szívódé, 2,5 millióért, na az eléggé korrektnek tűnt, na de hát az ára lelökte a szíjat :-)
Az azóta összegyűjtött tapasztalattal ma ha S124 D-t szeretnék venni biztosan kint néznék valami fapados, egygazdás, keveset futott nyugdíjas darabot, aztán betenném ami nekem hiányzik. Persze egy évet rászánnék a keresésre. Csak nagyon halkan mondom, hogy más ne hallja: megnézném az észak-olasz kínálatot is, ott ugyanis nincs tél és só, de nem annyira vészes a helyzet, mint délebbre. Legutóbb egy makulátlan, rozsdamentes, eredeti fényezéses, uniproprietario, S123 300 TTD-t láttam, aminek ámulatba ejtett az állapota.
Hali! Új vagyok még itt, és a hasonló fórumokon, azért írok, mert segítséget szeretnék kérni, 124-es, vagy 126-os merci vásárlásán gondolkozom. 1993 óta egy 190D van a családban, 300 ezren túl, szinte 0 meghibásodással, nagy megelégedéssel használjuk, örökre marad, de sajátot szeretnék, és ha lehet nagyobbra váltanék. Eléggé siralmas, vagy horrorisztikus árú a magyar kínálat, ezért már külföldön is próbálkozom a kereséssel, azonban a http//124.atw.hu oldalon árul egy srác nagyon szép állapotú, kevés kilométerrel rendelkező külföldről behozott merciket. Kérdésem lenne: van-e valakinek tapasztalata vele?, valóban olyan jók az autók, mint amilyennek kinéznek?, nem a szokásos lehúzás?(órateker, políroz, parasztot elvakít, mélyen a zsebbe nyúl?), vagy tényleg korrekt állapot, kevés kilométer, egy-két szükséges dolog cserélve. Mivel a pénz nem vet fel, az árai relatíve húzósak kérnék mindenkit, aki bármilyen infóval tud szolgálni, az ossza meg velem, esetleg egyéb ötleteket, lehetőségeket is szivesen vennék. Köszi, Dízelmercis
Üdv URAK!Elnézést, de az esőerdőben egyszerűbben lehet tűzet gyújtani, mint ide képet felrakni.Én erről beszéltem... http://www.expressz.hu/auto/alkatresz/szemelyauto/gumi/hirdetes-22411204/
Mai posta, rendorseg, autopalyan (M3) 80 helyett 105, raadasul utanfutoval, kicsit sokba lesz a faterom gyari gephaztetoje. :( Megint szeretem a magyar rendorseget, persze amikor a boltunkba betortek csak pingvinezni tudtak. Magyarorszag en igy szeretlek.
Bentley-ben, meg eredeti Merciben én is szó nélkül megbíznék. Meg azt mondom, a felniben is, mert aki felnit tud gyártani (akármilyet), az profi, annak már az egycsavaros sem jelent gondot. De maga az adapter, aminek kérdéses a származása, amit lerajzolhattam mondjuk én otthon és az olcsóság jegyében leesztergáltattam a szomszéd utcában, valami bugából, ami kilágyul, mire leszedem a felesleget (a külső átmérőből kell kiindulni). Ha meg hegesztett, na arról inkább ne is beszéljünk :)
A segítségeteket szeretném kérni: most vettem egy öreg 124 250d-t, kellene hozzá pár apróság: fehér villogók (nagyon nem tetszik a sárga:(), műszerfal felső burkolat, stb... Szóval nem tudtok valakit, akit ilyet bont és korrekt áron elad? (egy-két bontós majdnem drágább, mint a gyári, sajna)
Itt most nem utcai és nem verseny autókról van szó hanem oldtimererről . Nem kell hozzá légkulcs ki van ez találva , állt egy bentley 40 évet egy pajtában az ülések elporladtak benne és simán letekertük a központi anyákat mind a 4 kerékről nem jellemző hogy rárohad Az anyák anyaga vagy réz vagy bronz szokik lenni . Az agy meg sima vasból volt már ezelőtt 60-70 évvel is.
A küllőnél eresztés lehetőségét már mondták előttem, na de a motorok kereke is kemény marad valahogy. Ha másképp nem, tömlős abronccsal. Ott viszont fennáll a durrdefekt veszélye (motornál még gázosabb, nekem volt, fel is néztem az égre, mikor sikerült megfogni és megállni kb. 100-ról, utassal). A másik meg a rögzítése: bevált megoldás, a sirályszárnyason is ilyen (egycsavaros) volt annakidején. Meg mindenféle versenyautókon. Utóbbiaknál 1-1 versenyt kell kibírnia (persze nagyobb igénybevétellel), az utcaiakat meg nyilván igen gondosan megtervezték (kúpszögek, anyagok súrlódási együtthatói...). De erre (mármint az átalakító pogácsára) talán egyik sem igaz. Komoly gyártó, vagy a versenyautó-építő a csonkot tervezi egycsavarosra. Ez egy szellemes és praktikus megoldás, ilyet bárki bármilyen szilárd anyagból megcsinál (mondjuk ez acél, akár még jó is lehet, de azért próbáld ki egy reszelővel). A színe, a különbözősége kicsit "bazári". Ez egy "toldat", tehát plusz hibalehetőség (ha nem is nagy). A zárt anyán a hatlap elég alacsony, nem biztos, hogy kényelmes azon egyensúlyozni a kulccsal... Ja, kulcs: ilyen egycsavaros megoldásokban az a közös, hogy a vezető nem száll ki tekergetni (versenyző, vagy arisztokrata). Te viszont igen: téli-nyári csere, defekt, út szélén, sötétben, a leghülyébb helyen. És nálad nem lesz légkulcs (ezeket illik azzal meghúzni), max 1 méteres cső a kerékkulcsra (ez még belefér), de meghúzáskor sérülhet kezed-lábad + az anya és még egy luk sincs keresztbe, hogy egy sasszeget átdugj, csak a magad megnyugtatása végett...
De mindenképpen szép. Esetleg nézz meg többet (ha van) és a sok szép közül a biztonságosabb(nak tűnő)t vedd meg, hogy tényleg örömödet leld benne!
Nekem nagyon tetszenek a sok krómos vasak, persze, ha jó minőségű a munka...
valamint tetszenek a nagy amerikai krómfelnik is, nem érdekel, ki mit mond, nekem jöjjön be - ízlés dolga, a te ötszázasodról én a hátsó szárnyat venném csak le, ha az enyém lenne, mert nekem a négyajtós nem megy együtt szárnnyal, szerintem az coupéra és kabrióra való... és a lorinser w140-ről négyajtósról, ami a hahun van is azonnal levenném a szárnyat :)
Volna holnap kb fél órád telefonon? Ha korán végzek esetleg be ugranék (útba esel mert Kecskemétre megyek reggel :D) értekezni (vagy holnap után) Régebbi szakmád tapasztalatairól szeretnélek kérdezni, és tanácsot kérni. Na meg valami ilyesmikről. LINK 1 LINK 1
Szia/sziasztok! Bocsánat, hogy ismeretlenül írok, de gyakran olvasom ezt a fórumot. Nem akarom senki üzletét rontani, de a küllős kerekeket nagyon alaposan nézd át, mert hajlamosak arra, hogy egészen lassan engedjék a levegőt valamelyik küllőnél, sérüléseket macerás javítani...ja és persze a tisztítása sem egyszerű. Sok vele a macera, mint a szép és mutatós dolgokkal úgy általában ;-) Sok szerencsét az SL-hez!
Kellene pontosan tudnom mi kell Neked a motorhoz (hűtő, klíma, cooler, elektronika, kuplung, lendkerék, adagoló, stb). Jó lenne látni az autót érdemes-e elbontani. Kellene még alkudni belőle.
Remélem nem nagyon zavarok egy eladó felnigarnitúrával.
Eladó egy garnitúra 7x16 ET37 méretű Gyári Mercedes lemezfelni garnitúra. 2003-as C320 Mercin volt, 3 telet ment. Gyári dísztárcsák is vannak hozzá. Irányár 22 000Ft.
A fene tudja... Elvileg lenne egy komplett ilyen motor sallangokkal mindennel 300-ért, de szerintem sok érte. (nem irreális, csak én nem adok érte ennyit lesz még az építésben ami viszi a pénzt) Hát ennél olcsóbban jöjjön ki nekem egy motor és akkor már jól vagyok.
Érdekelne a többi? Nem tudom mit érhet az autó többi része, Nagykőrösön van ennyit tudok róla.
Azt sajnos nem tudom,hogy et-ben mennyi férne el. Megegyezel az eladóval,hogy gumival kipróbáljátok(ez félreérthető :-D ),és akkor meglátod. Ha nem lesz jó,akkor max semlegest írtok.