Hát igen, nagyon élvezték a "kölkök". Ma is mikor találkoztunk a suliban mondták menjünk vissza... Írásban feltetettem nekik pár kérdést, mi tetszett stb.... Majdnem mind első helyen említette a svédasztalt pedig nem szegény gyerekekről van szó, átlagos anyagi körülmények között élnek.. Néhányan már jártak tengerparton is. Aztán tetszett nekik a szigetre hajózás, láttunk egy nagy csapat szamarat is. Hősiesen fürödtek, pedig elég hideg volt a víz. Remélem a torkom csak nekem fáj :-) És ez az egész nemis került sokba nekik. 28 fointból kihoztam 2 éj szállást, Brijunit, a buszt.... Már egy másik osztály is jelezte, hogy tavasszall megszervezhetném nekik. Szívesen elmegyek velük is.
A szálloda fel van újítva, tiszta, a szobákban hütőszekrény és kisméretű laptv van. A kajáról csak felsőfokon lehet beszélni..... hatalmas válszték reggel este. Hófehér terítők, szép teríték, udvarias, gyors személyzet. Sajnos lépcső az elég sok van a pavilonok és a tenger, valamint az étterem között, de kibírható. Játszótér: hinta, mászóka az étterem mögött van.... bár lehet, hogy nem ehhez a hotelhez tartozik, de nem hiszem, hogy szólnának... Bicikli kölcsönzőt láttam a sétányon.
Az albánok barátságos, vendégszerető népség. Biztonság: nem tudom, mit gondolnál, ha valaki azt mondaná, ne menj a Nyírségbe, meg Borsodba mert nem biztonságos. Valószínűleg bolondnak néznéd, pedig tudjuk vannak rázós helyek arrafelé, ahová a rendőrök sem mennek be. Valószínűleg Albániában is vannak ilyen helyek, de turistaként nem valószínű, hogy oda fogod tervezni az utat. Messzeség: pont a déli, legtávolabbi részre érdemes leginkább menni, a Lloghara hágótól délre biztos nagyon fog tetszeni. Nagyon meg fogsz döbbenni, ha Albániát egy elmaradott helynek gondolod. Se Magyarországon, se Horvátországban nincs olyan szállodasor, plázs stb. mint ott. Leginkább Olaszországhoz lehet hasonlítani, annyi különbséggel, hogy minden vadonat új, rendezett (Saranda pl.). A montenegrói határhoz közeli részek nem igazán érdekesek.
A bookinggal szerintem nincs semmi gond, én már nagyon sokszor foglaltam náluk. Mindig korrektek voltak, és a szállásnál sem volt soha gond.
Egy alkalommal fordult elő, hogy a foglalt szállásról pár óra múlva jött a visszajelzés, hogy éppen felújítás van, ezért nem tudnak fogadni. Ez elvileg nem ingyen lemondható szállás volt, mégsem kellett fizetni semmit, mert nem a mi hibánkból történt. Ilyen előfordulhat, de nem tartottam nagy problémának.
Bár nem engem kérdeztél, de a Girandella nem rossz hely, részben felújított szobákkal. A tisztasággal viszont soha nem volt gond, a kaja is nagyon jó, nagy választékú és bőséges. Lépcsők viszont vannak, van játszótér is. Biciklit ha jól emlékszem, itt nem lehet kölcsönözni, de nem messze, az Allegro hotel bejárata mellett igen.
azt én sem értem sokszor hogy meg lehet adni mennyi gyerek.
van olyan hogy nem lehet részletezni mennyi idősek.
vagy ha igen, akkor is egy 2 éves gyereknek pl a booking kiad egy ágyat és számol a személlyel.
ami nem baj, csak nincs olyan opció hogy viszek utazó ágyat és a család a másik 11 évessel beférne a 3 ágyasba simán, de 4est dobál ki, merthogy annyi a személy szám.
de volt hogy felvettem a kapcsolatot a tulajjal rákérdeztem hogy 2+1-esbe vihetünk e még a 2 évesnek egy utazóágyat, és ő ajánlotta fel hogy neki is van foglaljam 3 fővel nyugodtan.
Foglalással kapcsolatban nekünk volt pozitív irányba is tapasztalatunk. 4 személyre foglaltuk le az apartman-t (2 személyes nem is volt, ráadásul iker babakocsi, gyerekágyak nem is fértek volna el egy 2 ágyas szobában). Az interneten az apartman ára úgy volt megadva, hogy 4 fős apartman (!!!) / éj. A megérkezésünk után derült, ki hogy 3 év alatti gyermeknek alapból ingyenes a szállás, ezért (nem is a mi kérésünkre, hanem meglepetésünkre ők számolták) csak a 4 személyes apartman árának a felét kértél el tőlünk. (lopar-apartmanok.com -on foglaltunk) - A foglaláskor azt kellett megadni hány felnőtt és hány gyerek van. 3 év alatti gyerek opció nem volt választható.
Makarska,szálloda milyen volt?kaja,tisztaság,mennyi lépcsö van,lehet biciklit bérelni,játszótér van e?Nézegetném a jövö évi helyeket és ez is szóba került.
köszönöm a linket. A párom idegenkedik, de arra lennék kíváncsi árak alapján megéri -e ilyen messze menni? Na meg a párom a biztonság kérdését feszegeti.
mivel több hasonló sztorit hallani (ismerőseim is megjárták, nálad rosszabbul) booking és más hasonló oldalakkal, nem feltétlen mondanám magyar jellegzetességnek.
(amúgy közvetlen a szállás kiadójánál is megeshet hasonló eset,szóval nyilván kommunikációs hiba, de a kicsinek kapacitása nincs, a nagynak meg ... hagyjuk :D)
sajnálatos eset, de úgy gondolom mivel gyorsan küldtek mailt a másik árral így valamelyest tolerálható, de ha már feljött a bookingról egy kis szösszenet:
apartman lefoglalva, visszaigazolás megjött, mindez július 1-én szeptemberre.
Aztán szeptember 1-én küldök az apartmannak bookingon keresztül egy mailt, hogy várhatóan később, éjfél körül érkezünk. Az apartman még aznap visszaír, hogy OK, de a foglalás során hiba történt s valójában nem 100 eur, hanem 200 eur, azaz dupla annyi a szállás. Nekem meg ott a 100 eur visszaigazolás a kezemben, természetesen írtam neki, hogy azért ez nem így megy. Booking ügyfélszolgálat felhív, ahol készségesen a segítségemre voltak, hívták a szállást, majd engem. Mehetünk 100 euróért. Az az igazság, hogy ilyen tili-toli után én már nem akartam erre a szállásra menni, nyugis napokat szerettem volna és nem rosszalló pillanatokat meg semmi "helyszínen" fizetendőt, amit esetleg a szállás beszedett volna, így végül az ügyfélszolgálaton keresztül sikerült lemondási díj nélkül stornózni, tekintettel a körülményekre.
Viszont az, hogy a szállás aug 26. után ír vissza, (addig lehet ingyenes lemondani elvileg a szállást, utána full díj fizetendő) egy már július 1-én lefoglalt helyre egyáltalán nem fair.
Így Isztria helyett Dél-Dalmácia lett, amit nem bántunk meg :) (talán még a szeptember eleji időjárás miatt is szerencsésebb volt a választás )
Persze nem esett bajom és a pénzem is megmaradt....de...
A gondom az ,hogy kiválasztasz egy személyednek,családodnak megfelelő paraméterekkel rendelkező (szállás,helyiség,út,ár,időpont,stb.) foglalást (ami nekem nem 2 perc) és a végén kiderül,hogy tök feleslegesen nyomod le a foglalás gombot mert nem azt foglaltad amit a monitoron láttál.Sajnos erre nem szívesen fektetek időt "energiát"....aztán jön a visszautasítás majd jöhet a következő választás aminél esetleg újra felmerül az említett probléma.Ezek szerint nincs garancia arra,hogy ez az említett weboldalon ne fordulhasson elő akár többször is.
Talán korrektebb és kulturáltabb lenne ha mondjuk az új ár vagy jövő évi ár kalkulálásáig nem engedne a honlapon adott időpontra foglalást indítani adott időpontra hamisan feltüntetett ellenérték fejében. :) ....Szerintem....
Szomorú,hogy ebben a történetben is felmerül a "csak úgy magyar módra...."
Szerintem nem esett bajod, hisz nem veszett kárba 'felesleges' pénzed, nem foglaltál le tudtodon kívül több pénzért szállást.
Egyrészt, teljesen normális vagy a főszezon után vagy év elején lesz új ár. Másrészt, befoglalhatták volna és nemes egyszerűséggel kapod a visszaigazolást és a leemelt 30%-ot a magasabb árból, akkor joggal lehetne háborogni.
Így viszont egy árváltozásba ütköztél, ahol volt lehetőséged dönteni, hogy kéred vagy sem, tájékoztattak, szerintem ez rendben van. Keresel mást.
Azért van lehetőséged foglalni így, mert idő míg, a közvetített szolgáltatásokban minden állomáson updatelik az infot. Sokkal rosszabb, ha túlfoglalnak és utazás előtt derül ki, hogy nem érvényes a foglalás (ez is elő szokott fordulni az ilyen szálláskereső portálokon)
Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy Európa országainak jelentős részébe utaztam már úgy, hogy nem fizettem előleget szállásra, főként ha azt ennyivel előbb foglalom le.
Közvetlen szállásadónál, booking,( feltételek részletes olvasása kötelező, mert szállásonként eltérő, hogy kell-e előleg, mennyi és milyen feltételekkel meddig mondható le a szállás) sem volt bajom.
Volt már meghiúsult nagy összegű utazásunk minimális veszteséggel, a fenti gyakorlattal.
Érdemes még nézegetni az airbnb-t is, de ott is meg kell nézni a lemondási feltételeket, és ott is 1 nap a visszaigazolás, hogy egyáltalán foglalható-e.
Meg szeretném osztani veletek mai napi csalódásom történetét,mely egy ismert szálláskeresőn konkrétan a szállás.hu-n tett foglalásommal kapcsolatban ért.
Horvátországi nyaralást böngésztünk a családdal a 2016-os évre természetesen 30% előleg befizetéssel,mi bajunk lehet ne halasszuk az utolsó pillanatra.
Meg is találtuk a megfelelőt 121075.- ft egy hét egy kulturált apartmanban.Na akkor jöjjön a foglalom gomb...ezek után megkaptuk a visszaigazolást minden korrektül leírva dátum ill.összegszerűen ami a szállás.hu honlapján is szerepelt és hogy a visszaigazolás folyamatban van a szállásadóval melyet emailben úgyszintén meg fogunk kapni.
Eltelt 24 óra és rendkívüli gyorsasággal megjött a második email is melyben és most jön a döbbenet...Közölték,hogy a szállás foglalás visszautasítva.
Idézem:
A xy apartman sajnos nem tudja Önt fogadni az xy számú foglalása alapján!
ennek oka: Tisztelt xy, abban a pillanatban, amikor küldte a kérését, az ár nem volt még aktualizált a következő évre. Most ez a lakás árai itt érvényesek a következő évre, azért kérjük hogy nézze meg ezeket, és ha foglalni kíván, akkor szívesen küldjön nekünk egy új foglalási kérelmet. Üdvözlettel xy idegenforgalmi iroda.
Az új ár 187628.- ft volt... a foglalt 121075.- ft helyett, 50 %-nál is több az árkülönbözet mint az eredetileg feltüntetett illetve a foglalásban szerepeltetett összeg.
-Kérdem én miért van lehetőségem olyan árral konkrét időpontot konkrét szálláshelyet foglalni hamisan feltüntetett összeggel mely nem fedi a valóságot...
-A következő kétely mely felmerül ,hogyan válasszak a több ezer ajánlatból amit a honlap kínál megfelelőt,ha a megadott összeg foglalás után visszautasítható és a visszaigazolásban írt adatok inkorrekt módon a vevő,vásárló,vendég kárára módosíthatóak ill. megváltoztathatóak.
Természetesen a telefonos ügyfélszolgálaton tett panaszom során is elmagyarázták szépen ,hogy ez így normális és nem tudnak mit csinálni.
Ezek után sajnos csak egyet tudok tenni...nem élek többet a honlapon adott igazán kecsegtető aktuális ajánlatokkal melyek sajnos ebben az esetben nem fedték a valóságot és keserű szájízzel keresek másik hasonló szálláskínáló weboldalt hátha ott jó kereskedő módjára a vevő,vásárló,vendég érdekei is számítanak valamit a megfizetett ellenérték fejében.
Ha tudtok olyan weboldalt melynél ilyen hibákkal remélhetően nem találkozik a vevő, kérem írjátok le.
Ha valamit ellopok azt értékesíteni, vagy használni akarom. Egy fél flakon naptej piaci értéke közelít a nullához, talált naptejet meg kevés ember ken magára. :-)
Sajnos :-( , de legalább szerencsésen :-) hazaértünk. Megbizonyosodtam róla, hogy a 3 nap csak egy "lótás-futásra" elég. Mindenesetre minden programot teljesítettünk. Voltunk Brijunin, Pulában, ha csak egy röpke látogatásra is. Felmentünk Labinba, fürödtünk, napoztunk, fényképeztünk sokat, vásároltunk a Plodinében....... Mindenki elégedett volt a szállással, a kajával. ÉS MINDENKI MARADT VOLNA MÉG!!!
Nekem viszont van egy negatív élményem. A strandon felejtettem a naptejemet.... és másnapra nem volt meg. Ilyent még soha sehol nem tapasztaltam, pedig ott szoktuk hagyni a strandon a törülközőket meg mást is.... Kicsit elvette a kedvemet mert nem egy olcsó napozószer volt és még jó félig....