Lehet javítani, de nagyon költséges, inkább cserélik az elromlott alkatrészt. Sokan már ezért is eladják az autót, miután rádöbennek, hogy mennyibe kerül.
Korábban ebben a fórumban is sokat írtak róla és a javításáról is, ha van időd akkor érdemes visszaolvasni vagy rákeresni. Tudok adni kontaktot ahhoz a szervízhez aki már javított ilyent de ha jól emlékszem akkor (6 éve) 300K körül volt a végszámla!
Hogy lehet a külsö tükrök borításait leszedni? Le szeretném festeni, ahhoz meg szét kellene szedni. A tükörlapok egyszerüen kipattinthatóak? Próbáltam, de eléggé tartja magát, eltörni meg nem szeretnék semmit.
Sziasztok! ma vettünk egy audi a2-t ami napfénytetős. A kérdésem annyi lenne, hogy úgy tűnik motorikusan jó, de az egyik felén, mintha elakadna ahogyan elhúznánk, majd visszafele is. Mit tudnátok nekem erről mondani, illetve a javításáról? Előre is köszönöm dzéprn a válaszokat :)
Sziasztok. Segitsetek légyszi.... Kb fél éve kinlodok egy osztrák peldannyal....1.2 3l.... Régi vágyam volt, 2. Tulaj ,kevés km, kisebb hibák.... Gondoltam jó lesz alapnak. Azóta 4 fektarvsa betetekkel, kerekcsapagy csere, 2 új első lengescsillapitó, 2 lengőkar, gombfejek,stab.pálcák, új agm akku, onindito felújítás, gumik..... Ezutan kuplungcsere, mert szetesett a kinyomo.....most megy, de startstop nem működik és csak n be indul és váltó elektronikat vmi / startstop talán/ behulyiti......pl ha nbe leallitod es ujrainditod, akkor nem rakja a sebessegeket csak akkusaru levetel segít vagy a biztositek kiszedes a valto vezerlonél..... Nem tud vki nekem vmi ötletet adni?? 😥😥😥
A német fórumon valami légzsákvezérlö hibát említenek ami összefüggésben lehet a kürt halálával. Illetve maga a kürt az müködöképes, csak nem kap áramot.
Közben sikerült hozzá férnem az orr bontása nélkül de rá jöttem hogy nem kap áramot kimértem és a csatlakozóban sincs áram. Úgy hogy tovább kell keresnem.Valószínűleg a kormánynál lesz valami gond mert amióta nincs kürtőm azóta kb jelez a légzsák hibát is a kijelző valaki nem járt már igy esetleg?
Itt van egy kis adalék egy német fórumból. Van benne egy leírás amit a google fordítóval magyarosíthatsz. Ha valamelyik mondat nagyon érthetetlen, másold be ide és lefordítom.
Audi A2 1,4 benzin 2001-es évjárat van valahol egy videó vagy link ami alapján letudnám szedni a orr rész a kürtöt szeretném meg csinálni de elakadtam és nem találok semmit a google hiába a barátod.Köszönöm előre is
Hello!Az enyém 1.4 benzin,mindig mérem a fogyasztást 6.5-nél több még nem volt.Utoljára hétfön raktam tele és 6.2-re jött ki klimával.Csak a Molnál 95-öst./8 Ft-al olcsobb a benzin a kártyámmal/
Nekem ilyen fogyasztáshoz hosszú etapok kellenek és pályán max 115-120-as tempó óra szerint, a többi úttípuson meg max +10% a plafon. Egyébként nekem is 4,5 - 5,2 az átlagom.
Az általam írt fogyasztási eredményhez nem utolsó sorban kell egy jó benzinkút is, ahol jó minőséget mérnek, és pontosan. Ez a kettő együtt azért ritkán természetes. Lehetőleg mindig ÖMV-nél tankolok, és ugyanott. Eddig korrektek voltak, kopp kopp.
165/65 -ös gumi van fenn, az is számít. A korábbi Kumho gumik mintegy 2 dl-el takarékosabbak és csendesebbek voltak, mint a jelenlegi Dunlop. Viszont a Dunlop szebben fut. Fontos még a kocsi alján a motorburkoló műa. lemez megléte. Jó légellenállású az A2 karosszériája, amit érdemes kihasználni, országúton 100-110-ről lendületesen hosszan elfut, tartja a tempót üresbe téve is, pl. körforgalomhoz közeledve stb. Ilyeneket mind érdemes kihasználni, és nem tuty-mutyi, hanem lendületes vezetés mellett is kijön a meglepő eredmény. :-) Rövid szakaszokon használva persze magasabb a fogyasztás.
Még annyit, hogy az utóbbi hónapban sokat mentem autópályán nagy tempóval, nem csak ezzel, a Honda Jazz-el is. Mindkettőt egyformán tolja, billenti a széllökés előzéskor, stb. Csak kis mértékben, ami nem vészes.
Nem ismerem az autó előéletét, használtan vettem. Nem zárom ki, hogy esetleg belenyúlhattak a vezérlőpanelba. Érdekes tulajdonságai vannak. 100-150 km/h között brutális, fantasztikusan meglódul, (nem 75 LE-szerint, hanem legalább 100), rendkívül jó vele közlekedni, és előzni, ennek ellenére a végsebessége nem nagy, 160 fölé nem szívesen megy, viszont gyorsan ott van.
Tegnap én is csináltam egy 780 km-es túrát. Ebből autópálya 300 km, 130-140-es tempóval, a többi országút, lakott területek, város, folyamatos légkondi használat mellett, 3,66 liter/100 km-es fogyasztással.