Van néhány névrokonod.A munkahelyedre gondoltam(arra a fazonra gondoltam hogy te vagy aki itt dolgozik)De nem fontos csak a Scara klubba akartam meghívót küldeni...
Még valami:nézzétek meg a vízszivattyúra menő alsó csövet. Hiába van ráhúzva gyárilag egy védő, az enyémen már kikoptatta a nagyon közel levő konzol és már a gumicsövet kóstolgatta. Elég car egy megoldás...
Még valami: a vízpumpa nem a legalacsonyabb pont, ergo nem folyik le az összes fagyálló. A hűtő alsó csöve a legalacsonyabb. Asszem a bal idomot vissza leszeded, amit a fesszabhoz lekaptál, es hozzáférsz. Vagy az alsó idomot, de az gubbaszkodós.
Olaszéknál előfordul, h csak hajtják...de az asszony osztrákból hozott Renaultjából is olyan szűrőket szedtem ki, h én szégyelltem magam. A fagyálló az enyémben is gyári lehetett. Kb 1.7l az össz mennyiség. Sajna nem tudom a nullázást, az még rám is vár. Apropó, tudtátok, h lehet állítani a kormány- lengéscsillapítót? Van egy lapolás a munkahengeren, ha tekersz rajta, megszorítja a szárat, így után lehet állítani a kopásának.
A hengerfejen, bal oldalon van egy légtelenítő, olyan, mint a fékeken. Azt nyitsd meg, miután felöntötted fagyállóval, ott ki fog nyomni egy kis levegőt, aztán jön a folyadék. Nektek a hűtő alsó T elágazású gumicső nem ereszt? Az enyémen enyhe fagyállónyomok láthatók, már az alsó műanyag idomon is. Le kell gyártatnom a T elágazót fémből, ha nem találok más megoldást.
ha 20 évig jó volt ott akkor pár évig talán még elmegy ;)
Bolond olaszok oda raktak mindent ahova jónak gondolták így nekem is marad ott :P
Ja és a 2 szállat zsugoroztam én is! De mivel nem vágtam el a kábel köteget így nagyobb zsugort ugye az egészre nem lehet rakni ezért maradt a jó öreg Zöldsárga csíkos :P
jó lesz az ,nyugi.(max szét szedem újból :)) )
Hűtőfolyadék csere: ahogy én gondolom, leg egyszerűbb alsó cső lehúzva a vízpumpáról és kifolyik minden? Aztán új folyadék vissza a kiegyenlítő tartályon keresztül és ennyi?
Én a fesszabot átraktam kicsit előrébb a hűtő fölé ,ahol kb félig éri a menetszél is.Nagyon necces,mert a kormánystabi is ott jön ki-be,de éppen befért.A csatikat mindenütt úgy tettem hogy bontás(vagy minimális,ülés körüli műanyag)bontásával hozzáférhető legyen.pld az önindító behúzótekercset is felraktam az akku mellé,továbbá itt az összes csati aminek elég hosszú volt a kábel.
A fesszab hátsó(3 sárga) csatija a gyári kábellel éppen a jobb oldali (ha leveszem az ülés alattit)részen hozzáférhető.
Csak a tartalékfesszab (ha kell)miatt.
Talán nem bízom meg a technikában? Igen,ez lehet az oka:))
Valami hasonló gondolatom van nekem is. Ki szívatom a felső tartályokból a régi olajat aztán kezdem le nyomni, nyitogatva a légtelenítőt.
Csak az zavaró kicsit hogy ugye nem tudom a rendszer hogy épül fel ezen (mármint a kombinált fék) a jobb fékkar csak az első, a bal viszont első - hátsó.
És valahogy ezzel nekem olyan fura gondolataim vannak!
autónál a sima fék köröknél a legtávolabbival kezdünk és onnét jövünk a közelebbiek fele, és itt?
fel töltjük olajjal aztán előbb a hátsókeréknél,majd a két első nyeregnél?
Vagy hogy? aztán a jobb karral ismét a két elsőnél??