Mash_bakter  2018.02.03  
     
    
        0 38779 
     
   
  2008-ban már ott voltak a tervek Rozika asztalán...
nem csodálom, hogy nem hisz ezeknek...
hiszen 10 éve alatt egy kapavágás nem történt a tervezett nyomvonalon...
még csak a régészeti feltárás sem
 
Előzmény: Aladár46 (38766)  
  
    
        dimelo  2018.02.03  
     
    
        0 38777 
     
   
  2002, vagy 2006?
 
2003. CXXVIII. Autópályatörvény
 
2007. LXVIII. törvénymódosítás (M4 Üllő-Berettyóújfalu)
 
"Alap-axiómaként le kell szögezni...."  (idézet)
 
és azután jött Sukoró...és ment az EU-s forrás az M3-ra Nyh-Vaja.
 
 
Előzmény: berva1 (38775)  
  
    
        adiaboli  2018.02.03  
     
    
        0 38774 
     
   
  Ciklusok és gyorsforgalmi átadások, 1+1 is, de 2*2 (2*3) bővítések nélkül. A választások utáni másfél év átadásai az előző ciklushoz számoltattak. 
  
1964 01.01. - 1991 12.31        349 km 
1992-1995                     36 km 
1996-1999                   178 km 
2000-2003                     95 km 
2004-2007                   370 km              (PPP. 59 km) 
2008-2011                   298 km              (PPP: 148 km) 
2012-2015                   119 km 
2016-2019                     47 km            (terv: további 152 km)
           
  
    
        dimelo  2018.02.03  
     
    
        -1 38770 
     
   
  Szubjektív... Hm...
 
Aki ott volt, és még tanúi is vannak, az egyszer majd előveheti  a számokat, a tényeket.
 
A legutóbbi hírben ilyen nincs! Olyan képviselő nyilatkozik most a megyei kormánysajtóban, aki egy gazszálat nem tett érte...
 
Nekem mindig a számok és a dokumentumok vannak legelől , csak a fórum bulvárműfaj... mint a Kormányinfo...
 
Ha más - ellentétes, cáfoló tényeket ismersz, oszd meg, előbb-utóbb objektív lesz az ismerethalmaz.
 
Hidd el, nem lesz hiábavaló...
Előzmény: Aladár46 (38766)  
  
    
        adiaboli  2018.02.03  
     
    
        0 38768 
     
   
  FU: Ha egyszer megépül az M4, Dimelo nem fog tudni miről írni többet :-)) 
M0Ny, M10?
A: Úgy érzem, hogy itt hiába jönnének a számok és a tények, az érzelmek mindent elnyomnak. :) 
 
"Ha nincs végig engedély, ha nincs elkülönített forrás és nincs határidő sem..."  (d)
 
:))) (B)
  
    
        dimelo  2018.02.03  
     
    
        -2 38765 
     
   
  Melyik előző? Mert az előző is ez a kormány volt.
Persze, aki amnéziás, annak kimarad 2010-2014 is. (De élénken emlékszik 2006-ra?)
 
Ezért menjünk egészen az elejére:
A bűn 1998-ban kezdődött  (korábbi szándékoknak nem volt gazdasági alapja, és nem is indokolta a forgalom sem).
Akkor K. Lajos már elárulta az M4-et az M35-ért , ezért  minden előkészítés 2010-ig egy láthatatlan, de érezhető aknamunka  között történt.
 
Meg is lett, meg is van a következménye... Például: 2010 helyett csak 2019-re készül el az M35, addig az M4-en rajta maradt a béklyó! 
... és ezzel az önző akarnoksággal telt el újabb NYOLC év !!!
 
Vajon miért van még szabadlábon a sok bábáskodó, akik keze között halt meg az M4-nek keresztelt "gyermek"?
A bűnjeleket nem sikerült eltüntetni... 4-8 évig tagadják, most jön a felismerés?
Még a 2017. szeptemberi 1636. Kormányhatározat sem tartalmazta a most sunyi módon hírbe hozott szakaszt.
Ez tehát semmi más, mint kampányhazugság!
Ha nincs végig engedély, ha nincs elkülönített forrás és nincs határidő sem , akkor abszolút érvényes a hír utáni első 38738  reakcióm!
 
Ne most ígérgessenek aljas szándékból, ha 4-8-12 évig mindent megtettek ELLENE! 
 
 
Előzmény: bevallalo (38762)  
  
    
        dimelo  2018.02.02  
     
    
        0 38750 
     
   
  Nem láttam, csak a fórumon olvastam róla.
Ez a hányaveti körülírás még rosszabb.
Vagy tudja, hogy mennyit határoztak meg, vagy ne mondjon egy számot sem.
 
A valóság (M4 Üllő-Pilis szakaszból kiindulva) 90 km = 170  Milliárd Ft
(Kisúj elkerülőnél 11 km-en csak félpályát kell építeni)
Előzmény: Aladár46 (38747)  
         
        
          
            
            
    
        
       
        Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!