Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.14 0 0 6039

Az mindig ajánlott. Vagy egy hozzáértő segítség.

Előzmény: aeromukodj! (6037)
Mcsabi71 Creative Commons License 2018.05.14 0 0 6038

Szia!

 

Köszi a tippet. Kértem ajánlatot,de még nem kaptam meg bár telefonon 4-500e körül mondták amitől dobtam egy hátast!! Az Udvari mobiltól is kértem ajánlatot...ők 300 e körülre mondták a javítást.

Előzmény: VolvoDiesel (6036)
aeromukodj! Creative Commons License 2018.05.11 0 0 6037

Nagyon régóta fent van ez az autó, vagy fél éve, nem tudom miért. Személyesen nem láttam, mert nálam eleve kiesett a rostán mivel külföldről behozott, dokumentációról sem ír semmit, az óraállás így max. tájékoztató jellegű. Volvo szervizes átvizsgálás ajánlott. :)

Előzmény: Sziszike123 (6028)
VolvoDiesel Creative Commons License 2018.05.10 0 0 6036

Én 100%-ban ugyanezt a melót csináltattam Seres Karcsinál 2 éve.

Nem olcsó buli, 250-alatt nem igazán áll meg, készülj rá... Mondjuk az Ivanics nem tudom mennyiért csinálná, de tuti többért.

Te kértél tőlük ajánlatot? Mit mondtak?

Előzmény: Mcsabi71 (6035)
Mcsabi71 Creative Commons License 2018.05.10 0 0 6035

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Tud valaki olyan volvo szakit pest megyében vagy budapesten aki s60 2.4 D5 motorral szerelt autómban szakszerűen és nem ivanics áron cserél hidrotőkét himbákkal egyűtt??

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.10 0 0 6034

Ez a "más országokban több extra van..." mondat butaság, helyesen úgy lehetne fogalmazni, hogy eltérő a szériafelszereltség. Az S60 pl. pont egy olyan autó volt, aminek esetében bizonyos szinteken a magyarországi modell felszereltebb volt, mint a német, viszont a németeknél a nálunk kinetic néven árult fapad gyakorlatilag nem létezett, de drágább is volt az alapmodell.

 

Hátsó ülésfűtés szériaként pl. tudtommal nem volt sehol, Magyarországon meg talán opció sem, mert nem olyan az éghajlat. Ugyanígy nem rendelhető Magyarországon az a csomag, ami az izraeli modellek esetében képes arra, hogy a tolvajt ártalmatlanná tegye (ha jól emlékszem, ideggáz befújásával), mert nincs rá szükség, illetve illegális.

Előzmény: was77 (6032)
imagepeace Creative Commons License 2018.05.08 -1 0 6033

Sziasztok..

Fura dolog történik.. V70 24 170 LE /2005   Mikor rálépek a fékre hátul a biztosítéktábla egyet sípol.. olyan elektromos síp hang mint pl a riaszto mielött kikapcsolod.. De nem folyamatosan csak egyet.. minden lámpa működik semmi üzenet a comp-tól. csak egyet sípol.. tudja vki mi lehet?

 

was77 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 6032

Koszonom a segitseget.

Amugy igen mas orszagokban tobb extra van az autokban es annak a kabelei.

Pl. ULLESFUTES, minibar, extra szivargyujto, TV modul, fulhalgato, ........... es meg masok is.

 

koszi

 

Sziszike123 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 6031

Köszönöm a választ... :-) 

 

Előzmény: Törölt nick (6030)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.06 0 0 6030

Nem túl jók a képek, de ha minden igaz, ami a hirdetésben van, akkor csak alkudni kell. :-) Ha nincs szükséged az összkerékre, akkor érdemes megontolni a dolgot, mert azzal lehetnek költséges problémák, de egyébként egy nagyon jó autó, ha arra használod, amire való (országút / autópálya, rossz időben is). A várost mindegyik turbós Volvo utálja: baja nem lesz tőle, de szemmel látható lesz a fogyasztása*. :-)

 

*A dízel sem szereti, csak másképp büntet.

Előzmény: Sziszike123 (6028)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.06 0 0 6029

6025, első mondat, illetve a kolléga is jelezte már. Kapható volt extraként hátsó ülésfűtés bizonyos piacokon.

Előzmény: was77 (6026)
Sziszike123 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 6028

Üdvözletem mindenkinek....egy s60-assal szemezgetek. Szeretnék véleményt kérni róla. A hahu-ról van. https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/s60/volvo_s60_2_5_t_awd-11741646

 

N0rthF4c3 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 6027

Pl hátsó ülésfűtés...

Előzmény: was77 (6026)
was77 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 6026

Hello

Ezt igy ertem es jogos is.

engem meg is az erdekelne mire szolgalnak azok a csatik. 3 - 3 drb a hatso ulles alatt.

Az auto s60 D5 2003, xenon navi, tel, programozhato allofutes, full bor, tetoablak, automata,  tempomat..... stb. De ezek mind elol vannak.

Hatul mi lehetne? Mi hianyozhat???

Előzmény: Törölt nick (6025)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.02 0 0 6025

Fűtés, más ott nemigen lehet.

 

Üres csatik: csomó extra nem létezik bizonyos piacokon, illetve bizonyos motorokhoz, akkor sem, ha "fullos" az autó, de gyakoribb, hogy valójában kimaradt belőle ez-az, csak az eladó hirdeti akként.

Előzmény: was77 (6024)
was77 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 6024

Sziasztok, Tudja valaki a hatso ulles alatti ures csatlakozok az S60 D5 2002 nel mire szolgalnak. Milyen extrak maradtak ki az enyembol.

Egy reszletes rajz, vagy leiras jol jonne.

Rengeteg az ures csatlakozo az autoban amire nincs semmi sem kotve csak ott van, pedig elvileg fullos.

 

Koszi elore is

N0rthF4c3 Creative Commons License 2018.04.30 0 0 6023

Sziasztok,

 

ki jár velem hasonló cipőben, hogy brutál kattogás hallatszik az első ülések támlájából kanyarodásnál. 2006-os XC70-ről van szó. Kb a háttámla és az ülőlap találkozásnál... Volt elméletileg erre vonatkozólag anno egy visszahívás, amikor valahogy, valamilyen formában orvosolták ezt a problémát...

VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.29 0 0 6022

Upsz; árul(gát)om,árul(gat)om

 

 

Előzmény: VolvoXC70Assistance (6019)
VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.29 0 0 6021

Ennek igazán örülök. :-) 

Előzmény: Törölt nick (6020)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.29 0 0 6020

Irányárnak már elmegy.

Előzmény: VolvoXC70Assistance (6019)
VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.28 0 0 6019

Megvan az utód, mostantól nem csak árul(gát)om, hanem szeretném is eladni.

2.3 millió helyett 1.95 millió. 

 

Előzmény: VolvoXC70Assistance (6018)
VolvoXC70Assistance Creative Commons License 2018.04.21 0 0 6018

Sziasztok,

 

A Volvo fórumon már érdeklődtem, de szeretném itt is közzétenni, ha esetleg valaki pont egy XC 70-ben gondolkodna.

 

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volvo/xc70/volvo_xc70_2_4_d_d5_awd_automata_volvo_assistance_szolgaltatas-12850053

 

Szép hétvégét!

 

Üdv.:

Róbert

was77 Creative Commons License 2018.04.16 0 0 6017

Köszönöm a tippet, mar mindent kiprobaltunk de megis ugyanaz a hiba.

A napokban azonban megtalaltuk / megtalaltak a bajt.

Van az Interculeren be vagy ki menö csövön telyesen mindegy, a söför oldalon egy lapos negyszögü szenzor.

Allitolag az normalisan csak egy szimpla nyomasmero szenzor 2 drot megy bele.

Az enyembe 4 szal megy mert van benne hömerö is erröl senki nem tudott.

Lemeres utan kiderult h. a hömerö resze a gond. Kicsereltuk azota jol megy.

Köszi megegyszer a tippet.

 

Előzmény: Tele Peti (5991)
zorko Creative Commons License 2018.04.10 0 0 6016

Hat igen...

De neha latok most is jo ajanlatokat, szerintem 1,0-1,5M korul is lehet kifogni jokat. Csak esetleg joval tvabb tart...

Amugy azt tanacsolnam, hogy nezzel meg egyet-kettot, akar kereskedesben is, hogy legyen egy benyomasod. Aztan meglatod, hogy tudsz-e, erdemes-e nyujtozkodni, es meddig. Vagy inkabb masik paripa lesz a nyero. :)

(Eggyel kisebb kategoria pl a V50, nekem az is tetszett, csak a belseje nem annyira, es vegul a nagyobb csomagtarto gyozott. :)

Előzmény: FunTom74656 (6015)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.10 0 0 6015

Köszönöm a válaszodat.

Akkor végülis te közel 2 millióból hoztad ki az autót. Ez számomra irreálisan magas összeg. Ha nyagyon muszáj tudok nyújtózni egy kicsit de ez már a duplája.
Az én Mazdámon még nem volt javítva a sárvédő, fent középen van belülről egy rozsdafolt, de még gyári fényezésű.

Előzmény: zorko (6014)
zorko Creative Commons License 2018.04.09 0 0 6014

Kb. fél évet keresgéltem, nézegett, míg végül választottam, nem kellett sietni. :)

Elolvastam a becsületesnepper vonatkozó cikkeit több évre visszamenőleg, a végére néhány típusra szűkült a kör: Skoda Octavia, VW PAssat, Mazda 6 (mind kombiban, és dízelben) - amik árban is passzoltak az elképzeléshez.

12-16 éves, 1,2-1,4M körül gondolkoztam. (Ebből a Honda pl. kiesett az ár miatt.)

A V70 mintegy véletlenül került a képbe menet közben, inkább a közepe vége felé.... :)

 

Szóval az előbbiekből megnéztem párat, egyet sem találtam, amibe békességgel beültem volna, mind olyan leharcolt-lepusztult volt. (Na  persze mihez képest, de mondjuk nekem akkor egy Fiat Lineám volt, 138e km-rel (új korától volt nálam), a belseje ezekhez a járgányokhoz képest, érintetlen új volt. :)

Mazdából egyet sem találtam, ami a sárvédőíveknél ne lett volna már rozsdás (vagy belülről kigittelve, újrafújva), Passatból és Octáviából, amiben ne lett volna ránézésre is minimum 300e km (130-150-es óraállás mellett).

 

Aztán megnéztem egy D5-ös V70-et, amit 1M-ért hirdették, tulajdonképpen rendben volt (rozsda sehol :), motor is szépen járt, de nagyon el volt használva a belseje. Ha eladásra se tudja kitakarítani, akkor mennyire lehet(ett) gondos vajon...? Letettem róla.

 

Aztán elkezdtem nézegetni a többi ajánlatot, emelkedő árakkal. (Automata, full bőr, 4WD, benzines nem játszott, így szűkült a kör.)

Itt is tanácsolták többen, hogy 1M alatt ne reméljek sokat, amit annyiért adnak, azok már olyan állapotúak, hogy sokat (esetleg irreálisan sokat) kell (vagy kellhet) majd rákölteni. Ebben azért nem lennék 100%-ig biztos (nem lehetetlen kifogni viszonylag olcsón valami jót), de azért mindenképp van benne valami. :) Ha ilyesmire pályáznék, az biztos, hogy sok időt kell rá számítani (nem egyhamar lesz ilyen ajánlat), vagy ismeretségi kör kell, és még nagy szerencse is, plusz gyorsan le kell rá csapni, mielőtt más megveszi.

 

Lényeg, hogy végül 1,7-ért találtam egy nagyon jó állapotút, több jel is mutat arra, hogy valós 157e km-rel, hát ezt vettem meg. Ez most már több mint egy éve volt, azóta huszonvalamennyi ezer km ment bele, és semmi komolyabb baja nem volt. (Bal első kerékcsapágyat cseréltem, pohártartót, egy légbeömlőt, egy ajtóbehúzót (kapaszkodót), egy hátsó ajtóhatárolót, első féktárcsákat az ősszel, valami kis rőgzítőlemezeket, amik a kipufogót tartják (zörögtek), meg volt egy vezérléscsere, ami amúgy is esedékes volt a km alapján. Emellett olajcsere (váltóban is :), és egy téli nyári gumiszett. Ez utóbbi (a gumik + négy felni) volt a legnagyobb kiadás, az összes többi szervíz amúgy nem haladta meg a 40-60e Ft-ot.)

Motor, futómű, kormányszerkezet, karosszéria minden jó, nem kellett ezekre semmit költeni.

 

Az olajat abszolút nem fogyasztja, nem füstöl, megy mint a gép, és 6,5-7,0 liter körül fogyaszt nem nagyon visszafogott vegyes használattal. :)

Előzmény: FunTom74656 (6012)
dane Creative Commons License 2018.04.08 0 0 6013

Listaáron 540k a lendkerék listaáron , plusz a munkadíj.

A többi sem lesz olcsóbb mint a Mazda szerintem. 

Ha sokat mész, hosszú távon szeretni fogod a Volvot. 

Előzmény: FunTom74656 (6012)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.07 0 0 6012

Köszönöm! A leírás alapján nekem az jött le, hogy egyrészt a karosszéria nem tartogat meglepetéseket, tehát ezen lehet spórolni, alkatrész téren pedig hasonló költségekre lehet számítani, mint a Mazdánál. A kettőstömegű kicsivel olcsóbb, és ha jól tudom Bosch üzemanyagrendszere van ami felújítható, míg a Denso nem.

Előzmény: stevie-13 (6011)
stevie-13 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 6011

Lecserélném egy soröt dízel Volvóra, nekem ezek az autók a biztonság, a megbízhatóság, a kényelem és minden skandinávság megtestesítői.

 

https://s60v70.blog.hu

Előzmény: FunTom74656 (6008)
FunTom74656 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 6010

Nem zavarna ha öregebb lenne a Mazdánál. 1 millió fölött nagyon kivételes állapot vagy végig vezetett valódi szervizkönyv esetén adnék érte. Lehet ki is mennék. Nagyon elrugaszkodott?

Előzmény: Törölt nick (6009)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!