Egy kérdéssel fordulok, hozzátok hiszen az 1963-as évjáratú Skoda Octaviánkhoz szeretnénk fehér kilóméter órát vásárolni. Aki tudna ebben segíteni az kérem segítsen. Előre is köszönöm.
Már találkoztam ilyen tünettel favoritnál.Itt is teljesen kiszámíthatatlan volt,hogy mikor áll meg.Elektromos hiba volt,ama bizonyos mágnesszelepnél.A favoritoknál elég szar a biztosíték tábla,ott veszett el az áram.A tábla hátsó részén kellett átforrasztani egy két csatit(nem először-volt,hogy az index nem ment) Le tudod tesztelni,hogy ez e a hiba.A mágnesszelepre kell adni egy "biztos"pozitív tápot.Ha nem áll meg,nyertél..... ez csak egy tipp.......
Köszönöm szépen a segítséget! Reménykedem, hogy ez a probléma. Sajnos semmilyen rendszer nincs a motorleállásában, semmihez nem tudom kötni. Váratlan és kiszámíthatatlan.. Ami biztos, hogy nem hideg motornál történik.
Nem ez lesz a megfelelő topic, de a tipikus hiba az szokott lenni, hogy lecsúszik a saru a karburátoron lévő mágnesszelepről. A motorral szemben állva, a motor mögött (a szélvédő felőli oldlaon) a nagy kerek tányér (légszűrőáz) alatt megy egy fehér/sárga színű vezeték a tányér alatti karburátorhoz, ha az nem csatlakzik a karburátor oldalán lévő hengerszerű fényes alkatrészen lévő saruhoz, pont ezt a hibajelenséget produkálja a motor. Tesztelni úgy is lehet, hogy valaki hallgatózik, amikor ráadod a gyújtást... egy határozott kattanásnak kell hallatszódnia a légszűrőház alól. Ha ez nincs meg, lecsúszott a saru, esetleg elromlott a mágnesszelep. Ha a saru csúszott le, az autó jobb oldalához állva (az akkumulátor mellett benézve a motor mögé), meg kell látnod a lógó fehér/sárga vezetéket, aminek a vége a karburátorhoz csatlakozna.
Nem tudom mennyi időstől számít veteránnak egy autó, csak magamról tudom, hogy veterán korú vagyok és segítséget szeretnék kérni!
Majdnem 20 éves Skoda formanom van, elvileg megkímélt, garázsban tartott, eredeti fényezéssel, 78.000 Km-rel. Az a problémám vele, hogy menet közben, ha gázról levesezm a lábam, leáll a motor. Üzemanyag rendszer teljesen ki lett tisztítva. Tudna valaki ötletet adni, mi okozhatja a hibát? Sajnos napi használatra van szükség az autóra, egyébként számomra megközelíthetetlen helyen levő óvodából kell délben elhozni az unokát. Ha valakinek lenne ötlete a hiba okára, nagyon örülnék és előre is köszönöm szépen!
Felicia hardtophoz keresnék gumikédereket, főként a hátsó ablak és a kasztnival érintkező "szoknya" érdekelne. Van bárkinek tippje, hogy esetleg mivel lehet helyettesíteni? A Pragosnál már bukott a story. Köszi szépen! Üdv. W.Andris
Van valakinek Skoda S100-hoz eladó kilóméterórája?Sajna az enyémnek rossz a a meghajtás,ahova csatlakozik a spirál.Esetleg lehet ezt javítani,valami más kilóméterórából?
Hát már abban sem vagyok biztos,viszont rosszul írtam.Lehet hogy évjárattól függően más a hosszúsága a tetőperemnek,mert kaptam egyet egy S 100-ról,és az enyémre rövid.1976-os kiadásu az autóm.....
Magyar kisipari gyártmányú univerzális fesszabályzó. Mindegyik generátoros (már nem dinamós) skodába, ladába, stb. berakható. A mechanikus gyári fesszabályzót lehetett vele kiváltani.
Érdekelnének alkatrészek alkatrészek az autóról. Az S100-asom felújításához, ajtók, kárpitok,kormány, műszerfalra kapcsolók. ablaktörlők, ülések. Vagy akár egyben is érdekelne.
sziasztok..... esetlegesen hátha érdekel valakit két db skoda egy 120l a másik 105 s rakok fel képet...elérhetőségem 06705271167 ha többet szeretnél tudni a 120 ast 115,000,- ft adom 39000km forgalmi törzskönyv a 105s 300,000,- ft nagyon jó állapotban ,időhiány és költözés miatt adom el....