Bocsánat hogy "későn" válaszolok, a kocsit most is garanciában javították (cserélték amit kellett) plusz rugótányért cseréltek, ezek után a hangjelenség megszűnt - még friss a tapasztalat, fél órája hoztam el a kocsit :-) és csendes, jónak tűnik. Elégedett vagyok, remélem több probléma ezzel nem adódik :-)
Szia! Nagyon sok éve ebbe a szervízbe járok, meg vagyok velük maradéktalanul elégedve. A gátlók blisteinek, a többi alkatrész sachs - remélem jól írtam le a márkaneveket. Csak a bal oldallal van gond, a jobb oldal ugyanazon gyártó alkatrészeivel meg sem nyikkan. Most milyen került bele nem tudom, de nem gondolom hogy rosszat vagy rosszul tettek volna bele, a szakember (ne értsd félre nem hibáztatom őt) nem először és nem egyet cserélt már... ő is furcsálja, meglepődött rajta. A szervíz álláspontja hogy addig csinálják amíg jó nem lesz, garanciális ügyintézésük példaértékű, a probléma felvetésekor azonnal megnézték, intéztek mindent, végtelenül segítőkészek voltak.
Nekem még Kormi Kandúrban kellett annó cseréltetnem. Megkérdezték, hogy mit tegyenek be gyárit, vagy utángyártottat? Emlékeim szerint talán 6-7.000Ft volt differencia, mondtam, hogy a gyárit.
Nem tudom, manapság mi a helyzet de ott valami nem kerek, amit műveltek. Vagy nagyon rossz minőségű alkatrészt tettek be, vagy rosszul, de az is lehet, hogy elnézték a cikkszámot, és nem odavaló, hogy ilyen gyorsan tönkremegy?
Sziasztok! A tanácsotokat kérem: a kocsiban (Fabia 2 1.4 16V) szeptemberben cserélve lett a lengéscsillapító, toronycsapágy és szilent. Decemberig csendben volt, utána recsegni ropogni kezdett. Most pénteken cseréltek ismét toronycsapágyat és szilentet garanciában. Pénteken a hazaúton meg sem nyikkant. Hétvégén nem használtam. Ma reggel ez fogadott (természetesen visszavittem most, elvileg ismét javítják garanciában). Valami tipp? Íme a jelenség: https://youtu.be/i9Ol3-EzwIg?si=ek9gMhVc1XtIHPLr
Az egy foglalat nélküli, lecsavarozott 40A lemezbiztosíték, ami nem bírja a rezgést/mozgást és simán csak eltörik. A motortérben az aksin, általában a 4. számú, ritkábban a 6. Ki kell legalább lazítani, mert van hogy a helyén nézegetve nem is látszik hogy törött.
Elvileg igen, ha az előttem szólóknak, aki azért nagyobb tudással bírnak nálam, igaza van. DE! Ha már, akkor már! Mivel ott eléggé nagy áramok szeretnek rohangálni, érdemes az egész biztosíték táblát átnézni, és az évek során oxidálódott áram érintkező felületeket (biztosíték foglalat, csatlakozások) fémtisztára megpucolni.
Ez egy általános diag készülékkel készült, amit ráadásul kicsit félre is fordítottak... Az autó nem képes gyújtáskimaradást érzékelni, csak égéskimaradást. Nem uyganaz :-)
Ahogy előbb írták is, az ABS/kormányszervo hibát okozhatja a törött nagyáramú biztosíték.
A korábbi ABS-eredetű hiba nyilván a szokásos biztosítéktörés volt a motortérben, ezt még mindig benézik sokan, a motorikont kivillantja a hibás féklámpa kapcsoló is, de fordulatszám-korlát és égéskimaradás egyik miatt sincs. Simán lehet több, egymástól független hiba.
Nem az enyém az autó hála isten, csak régebben oda adtàk , hogy csinaljak vele valamit és akkor bejött a gyujtótrafo csere akkor volt diagon 1.-2. henger gyújtáshiba mind a 3 kicserelve. Most jott elő ez a hiba Megint. De most nem segitett a csere gyujtotrafo. Anno a diag sok bosch abs hibakat irt .majd belinkelem az akkori diagnozist. Veszprembe 2 szervizbe volt ezzel az abs hibaval nem jutottak ott egyrol kettore valami kábelhibára gyanakodtak, majd lepattintották a tulajt. nem hinnem mondjuk hogy az abs hiba osszefuggésbe van a gyujtas kimaradasokkal?!
Szia! Szerintem el kell vinni egy szervizbe. Ott egy diagnosztikával fognak kezdeni, aztán javítják a feltárt hibákat. Sajnos ezek a hibajelzők nagyon sok hibát jelezhetnek, kár találgatni.
Sziasztok! Van egy 1.2 12v skoda fabia 2006os világít a motorlampa , abs lampa és a fék piktogram, a kocsi normálisan megy.. miután elkezd villogni a motor lámpa akkor viszont 2 ezer fölé nem engedni pörögni egyik fokozatban sem. Lett belerakva 3 csere gyujtótrafo egy darabig működött normalisan aztan megint ugyanolyan… regebben is produkálta ezt a hibát de akkor a gyújtótrafok cserejevel megoldodott , 30 ezer km lett megtéve azota és most megint jelentkezett a hiba. szerintetek mire lehet gyanakodni ? Alapjaraton kb egy henger biztos nem megy. Egyébként az abs hiba mar nagyon régota fenáll, de attól függetlenül a kocsi jól működött.