Keresés

Részletes keresés

szani Creative Commons License 2005.12.19 0 0 9
tudna valaki a linket egy részletes térképhez, amin pontosan látszik a most átadott szakaszok nyomvonala?
callaghan Creative Commons License 2005.12.19 0 0 8

 

 A tervek szerint 2007-re megépül az M0-s M3-ig tartó szakasza, de az a legrosszabb az egészben, h. az 1991. LXV. tc., vagyis az önkormányzati tv. lehetővé teszi, hogy bármelyik település keresztbe feküdjön egy országos jelentőségű beruházásnak. Az északi MO-s híd átadásának ideje most is bizonytalan, de valószínű, h. a bíróság felsőbb kérésre napolta el a döntéshozatalt. A keleti szektor nyomvonalát már rögzítették, uniós támogatás van rá, ezt nem lesz olyan könnyű a pénzhiányra hivatkozással lefújni. A hídhoz túl sok kompenzációs program kapcsolódik, M4-M3 szakasz tele lesz műtárggyal, de mégis könnyebb eset.

 Való igaz, az államnak nem igazán érdeke a közösségi közlekedés fejlesztése, hiszen sokba kerül a kiépítése+fenntartása+üzemeltetése. A torlódások viszont már olyan szintet értek el Bp.en, h. az elfüstölt benzin haszna már nem áll arányban a járulékos károkkal, ill. a pesti lakosok türelme is kezd elfogyni.

kutya. Creative Commons License 2005.12.19 0 0 7

Vajon kinek a lobbija, hogy a pesti forgalom HARMADÁT levevő M0 - M3 nem készül el kb.9 éve???

Mindenki tudja hogy kell, és nagyon jó hatású lenne a fuldokló pesti körutakra, és mégsem építik - lehet hogy a pesti forgalmat nem utálják annyira, mint amennyire kedvelik az átutazó vidékiek által Pesten elköltött pénzt ???

Előzmény: radio100jozsi (-)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.19 0 0 6

Amúgy az eredeti tervekhez képest sokat változott az új 4-es út, főleg, hogy nem kapott autóút státuszt, de miért nem?

 

radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.19 0 0 5

Szerintem azért igen, mert ha összevetjük a Monor-Köki mnenetidőt keresztűl Üllőn és Vecsésen a dugón, az biztos sokkal többre jön ki, mint most az új úton, benne a Határőrségnél keletkező dugóval. Arról nem is beszélve, hogy eddig a házak között ment a füstölgés, most meg legalább azokon kavűl.

 

Amúgy tegnap déliután meg a Lágymányosi hídnál lévő OBI-tól jöttem a Könyves Kálmán krt-Nagykőrösi-M5-M0-4-esen haza Csévharasztra, és 41 perc alatt megtettem.

 

Valamint szombaton és vasárnap is láttam az új M0-ás puhenőjénél az új Skodás rendőröket posztolni.

 

Előzmény: hetrick (2)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.19 0 0 4

A gyorsforgalmi ügyében sok évvel ezelőtt még a Petőfi rádióban is volt műsor, amibe be is telefonáltam.

Akkor volt olyan terv, hogy a Gyömrői út mellett kibontják a korlátokat, és 3-3 sávos úton lehetne haladni, annyi megkötéssel, hogy a belső sávban minimum 80-al lehetne haladni, és 2,5 tonnás korlátozás lenne benne. De ez lassította volna a forgalamat, és ezzel az indokkal elvetették.

 

Amúgy mostanság a vonatból az Airport centernél lévő utat figyelem, aminél állandóan hosszú kocsisor áll.

 

Szerintem az igazi javulás akkor lesz, ha 2007-re kész lesz az M0-ás, mert akkor akik nem a város Kispest felöli részébe mennek, azok lehet inkább kerülnek, és egy másik irányból közelítik meg célpontjukat.

 

Na meg, ha az Üllőnél véget érő 4 sávos új 4-es összeér az Albertirsától kezdődő 4-sávos 4-esbe, azaz megépül Monor-Pilis közötti elkerülő is.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.19 0 0 3
Igen, Gyömrőtől a határőrségig k* jól lehet jönni, most onnantól áll a sor.
A vecsésiek fellélegezhetnek, megszűnt a forgalom, és ha az OTPbe akarok menni, vagy vásárolni, nem kell sz*rakodni a forgalommal, mert nincs akkora.

De ez még így félmegoldás.
Előzmény: hetrick (2)
hetrick Creative Commons License 2005.12.19 0 0 2
de azért csak történt valami elörelépés,nem?
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.19 0 0 1
Szóval megépült, átadták, bár megmondom a frankót én már egy ideje használtam :) A tábla nem betonfal, a munkások már egy ideje nem voltak jelen szinte egyáltalán (reggel meg este pláne) így zavartalanul autóztunk (még jó páran rajtam kívül) az új úton :)

Ma reggel volt az első nap élesben. Röhejes kicsit, a vecsési Shell kútnál eddig a szinte üres új 4-esnek volt hosszú zöldje, most a réginek van.
A határőrségnél levő lámpa elromlott, vagy átprogramozták kb másfél-két hete, és állandóan megfogja a társaságot, de olyan szinten, hogy az üllői útra kanyarodó sáv is várakozással közelíthető meg, azaz majdnem a másik shell kútig áll a sor :(
A következő lámpa szintén gyalázatos, ott vannak az érzékelők az útban, miért nem azok állítják csak? Néha minden indok nélkül pirosra vállt, áll mindenki, de miért? :( Reggel bosszantó, amikor megfogja a sort.

A legszűkebb keresztmetszet jelenleg a gyorsforgalmi. Münchenben láttam jó megoldást: az utcaszint alá levitt, felül nyitott, alul kétszer két sávossá bővített útpálya. Jelenleg, a Gyömrői út megtartásával és figyelembe véve a szűk helyeket (pl KöKi) más nem férne el. Kökinél nincs hova szélesíteni sajna, és előtte ott a két felüljáró + a benzinkút megintcsak, ami útban van....
Mondjuk, tényleg sokat lendítene a dolgon, ha a pár vakegér nekilódulna végre, figyelné a táblákat, és nem tartaná fel a sort 50-el (rendszeresen kapnak villogást hál' istennek).

Sajnálom, hogy a ferihegy1-nél levő gyalogos átkelős lámpa csak egy nagyon nagyon durva haláleset hatására épült meg :( Felüljáró + korlát sokkal jobb megoldás lenne, egy ekkora forgalmú útra. Ha már beruháztak, ez nem lett volna olyan nagy plussz...
kavkaz Creative Commons License 2005.12.19 0 0 0
M0
Előzmény: radio100jozsi (-)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.12.19 0 0 topiknyitó

Hosszú évek problámája oldódott meg szombaton, amikor átadták az új 4-es utat Üllő-Ferihegy között. Valamint ide kapcsolódva az M0-ás új 4-es és M5-ös közötti darabját.

 

Ezzel megszűntek a dugók Üllőn és Vecsésen, de mint hallom ma reggel már Ferihegynél a Határőrségnél volt dugó.

 

Pedig a Vecsésnél lévő Shell kútnál 3 sávra van szélesítve a lámpás csomópont Pest felől, így itt a dugó elkerülhető, a következőnél az Agip kútnál lévő lámpák ütemre váltanak, tehát a forgalom haladhat befelé. Viszont a Határőrségnél lévő gyalogos átjáró miatti lámpa, eddig is okozott néha torlódást. A Ferihegy C portánál lévő lámpa is megakaszthatja már a nagyobb forgalmat, na meg a Ferihegy 1-nél lévő is. Nem tudom, hogy ezek áthangolásra fognak-e kerülni mostanában?

 

A ferihegyi gyorsforgalmi katasztrófa, most mondja épp a rádió, hogy a Felsőcsatárin megint beszorúlt egy kamion. Na meg a VOLÁN az összes ez irányú járatát ráterelte a gyorsforgalmira, így a buszok után kígyózik a sor 60-70-el.

 

Arról már nem is beszélve, hogy sokan nem veszik figyelembe, hogy ez lakott területen kívülnek számít, így 90-el is lehetne haladni, és nem 60-70-el, a tompított fényt nem is említve.

 

Ezeket kikerülendő jó alternatíva az M0-áson átmenni az M5-ösre, de ott meg az Ecseri út és a Könyves Kálmán körút a káosz.

 

Amúgy láttam egy hibát is, hogy az M0-áson az M5-felől menet a 4-es felé a Vecsés felé menő lehajtó a 37-es km-re írja a táblák, közben meg a 36-oson van a másik táblák szerint.

 

Amúgy az új 4-es miért nem autóút, miért csak 90-el lehet menni maximum? Bár inkább 120-al megy mindenki.

 

Valamint a gyáli és az M0-új 4-es úti csomópontokban elég bosszantó az a rengeteg 60-as tábla.

 

Arról már nem is beszélve, hogy a Vecsést kikerülő út csak nem kerüli ki Vecsést, hogy 50-el lehessen cammogni papíron az Agip és a Shell kút között, amikor ide 70-es is biztonságos volna, mint hasonoló helyeken, hisz gyalogos forgalom sincs az út közelében, csak 2 lámpás csomópont, és jó széles út. Biztos a Vecsésiek lobbizták ki, vagy inkább a rendőrök, hogy itt lehessen kaszálni a trafipaxxal.

 

Na a lényeg, hogy ilyen témákról lenne itt szó.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!