Keresés

Részletes keresés

elpazarolt tehetség Creative Commons License 2012.12.14 0 0 335

Viszonylag egyszerű szempontok vannak, és kevésbé meghatározók, mint az ernyő.

Kezdőként mindenképp ülő pozíció a jó, és jó vastag protektor, nem pedíg airbag.

Érdemes olcsó beülőt venni, az esek, kelek időszakra, minek szétcseszni egy csillivilli drága beülőt.

Vannak még másodlagos szempontok, de azokban kiki mást szokott tanácsolni, majd a többiek megszakértik :)

 

Előzmény: Qwerti123 (334)
Qwerti123 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 334

Sziasztok!

 

Használt beülő vásárlásakor mire érdemes figyelni? Abszolút kezdő vagyok, és kis súlyú, ez itt is kategorizálva van mint az ernyőknél? (hírdetésben láttam, hogy volt amit kimondottan haladóknak ajánlottak)

 

A válaszokat előre is köszönöm.

elpazarolt tehetség Creative Commons License 2012.12.13 0 0 333

Érdemes volt felvetni a témát! Lehet hogy ezután én is más szemmel nézek majd a zsinórzat egyenetlenségeire.

 

.ZsL. Creative Commons License 2012.12.13 0 0 332