A külsős cég csuklósai Aba Botondon jóval túlmutat, mint írtam, a BKV-ét is jól átkúrták, a giga4-es metróépítéssel. Kellett a busz. Azt nem árulták el, hogy nem is lesz 4-es metróépítés, csak a választások után...
Ha kritika kell,akkor kezdjük Aba "Úr"-nál. Hogy lehet az egy ekkora cégnél,hogy rászorul egy külsős cég segítségére??? A buszaink olyanok amilyen a megrendelő(nem az utas rendelte,sőt többsége még jegyet sem vesz). Olcsó húsnak híg a leve... A VT nem rossz csak néhány hibája van. De azok nem az utasokra tartoznak. Ami Titeket érint pl.:gyórsan megyünk vagy kéziváltóval kényelmetlenebb. Ez igaz. A menetidőt a BKV monja,ha lassabban mehetnék,akkor talán élvezném is a munkám. Kéziváltó:nem könnyű de 20 literrel kevesebbet fogyasz!!!!. 150 km-t megyek egy nap. Akkor szorozzatok egy kicsit.
Nem akartam megbántani senkit,de a kérdéssel többre megyünk,mint a pocskondiázással.
Nincs információm arról, hogy a megrendelő azt kérte volna, hogy buszokról a pécsi matricákat a forgalomba állás után se vegyék le.És abban sem vagyok biztos, hogy a motor karbantartását azon a címen kellett volna elhanyagolni,hogy öreg buszokat kért a BKV.Akár felfújja a média, akár nem, az öreg járgányokat is karban kell tudni tartani, de ugye hol lenne a Transmannál szakértelem erre?Itt élek Nagytétényben, nap mint nap utazom a MAN-ekkel, mióta csak forgalomba álltak és látom milyen gondossággal ápolják a buszokat,csendben jegyzem meg a megrendelő paprikás-krumplit kért, de nem akart megmérgeződni...ahogy az utasok sem.
igen, én fölülök a bulvárkárogásnak (ez egyébként szokásom:)
meg fölültem az előtte ott járó buszokra is, elég gyakran, és azóta jópárszor ezekre is.
nem azt mondtam asszem, hogy a bkv tökéletes, hanem azt, hogy az én véleményem szerint ezeknek rosszabb az állapota, és - bár ezt nem mondtam, de szintén gondolom - a transman még a szokásos.... mondjuk úgy "linkségén" is túltesz csepelen.
Őszintén szólva semmivel sem jobbak a BKV buszai, legfeljebb felülsz te is a búlvárkárogásnak. A történet annyi, hogy ezeknek a buszknak más a színe és lehet bűnbakot keresni, sugallva azt, hogy a nagy BKV mekkora színvonalat képvisel. Láttam én nem is egy BKV-és buszt, ami 10-15 perc állás közben úgy telifüstölte az utasteret, hogy a busz utasterében nem lehetett végig látni. Tényleg sokkal különb a BKV :/
az index.hu-t egy picit megdorgáltam ezért a cikkért, mert szerintem indokolatlanul támadták a VT-Trans-t. És már nem először. (topic itt: /T.Szerkesztőség!/ http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155540)
de cáfoljatok, vagy erősítsetek meg...
Amúgy egy ismerősöm a délbudaiaknál melózik. Kéziváltós mancival nyomul. Nagyon dícséri. (főleg a fogyasztást)
Pont tegnap utaztam egy olyan gyros-szal, aminek a váltója huhhúúúú... Apám! Mint egy manuális váltó túlhuzatva... Még a szaga is! :( Ezt akarják, mint BKV-színvonalat?
Nekem bejöttek ezek az ex-pécsiek. Sajnálni fogom őket.
És hány olyan gyros-szal utaztál, amiről ez nem mondható el? Általában véve a BKV buszai némileg jobb állapotban vannak az ex-pécsieknél. Nekem is tetszenek ezek a buszok, csak úgy mint az UV villamosok vagy a ZIU trolik, de a napi forgalomban való közlekedtetésüket mára nem tartom felvállalhatónak. Sajnálnod nem kell őket, mert fel lesznek újítva, és más vonalon állnak forgalomba.
Pont tegnap utaztam egy olyan gyros-szal, aminek a váltója huhhúúúú... Apám! Mint egy manuális váltó túlhuzatva... Még a szaga is! :( Ezt akarják, mint BKV-színvonalat?
Nekem bejöttek ezek az ex-pécsiek. Sajnálni fogom őket.
A Vt-s Localo, pontosaban a KLN-091 motorja rettenetessen zörög mióta megjött Debrecenből!!! Apropo... az ülések elrendezését ki találja ki??? Mert a busz mindent ősszevetve nagyon JO, de azok a másfeles ülések elöl... valami katasztrófa!!! Ezek voltak a kérdéseim... Amire eddig válaszoltál, azokat KÖSZÖNÖM!!!
Nem lenne kedvetek rövidtávon márkaként önállósülni, és saját arculattak rendelkezni?Úgy értem kissé kiemelkedni a Volvo szárnyai alól, és karosszálni ahogy eddig is, de egyedibb tervezésű buszokkal?