Nincs információm arról, hogy a megrendelő azt kérte volna, hogy buszokról a pécsi matricákat a forgalomba állás után se vegyék le.És abban sem vagyok biztos, hogy a motor karbantartását azon a címen kellett volna elhanyagolni,hogy öreg buszokat kért a BKV.Akár felfújja a média, akár nem, az öreg járgányokat is karban kell tudni tartani, de ugye hol lenne a Transmannál szakértelem erre?Itt élek Nagytétényben, nap mint nap utazom a MAN-ekkel, mióta csak forgalomba álltak és látom milyen gondossággal ápolják a buszokat,csendben jegyzem meg a megrendelő paprikás-krumplit kért, de nem akart megmérgeződni...ahogy az utasok sem.
igen, én fölülök a bulvárkárogásnak (ez egyébként szokásom:)
meg fölültem az előtte ott járó buszokra is, elég gyakran, és azóta jópárszor ezekre is.
nem azt mondtam asszem, hogy a bkv tökéletes, hanem azt, hogy az én véleményem szerint ezeknek rosszabb az állapota, és - bár ezt nem mondtam, de szintén gondolom - a transman még a szokásos.... mondjuk úgy "linkségén" is túltesz csepelen.
Őszintén szólva semmivel sem jobbak a BKV buszai, legfeljebb felülsz te is a búlvárkárogásnak. A történet annyi, hogy ezeknek a buszknak más a színe és lehet bűnbakot keresni, sugallva azt, hogy a nagy BKV mekkora színvonalat képvisel. Láttam én nem is egy BKV-és buszt, ami 10-15 perc állás közben úgy telifüstölte az utasteret, hogy a busz utasterében nem lehetett végig látni. Tényleg sokkal különb a BKV :/
az index.hu-t egy picit megdorgáltam ezért a cikkért, mert szerintem indokolatlanul támadták a VT-Trans-t. És már nem először. (topic itt: /T.Szerkesztőség!/ http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155540)
de cáfoljatok, vagy erősítsetek meg...
Amúgy egy ismerősöm a délbudaiaknál melózik. Kéziváltós mancival nyomul. Nagyon dícséri. (főleg a fogyasztást)
Pont tegnap utaztam egy olyan gyros-szal, aminek a váltója huhhúúúú... Apám! Mint egy manuális váltó túlhuzatva... Még a szaga is! :( Ezt akarják, mint BKV-színvonalat?
Nekem bejöttek ezek az ex-pécsiek. Sajnálni fogom őket.
És hány olyan gyros-szal utaztál, amiről ez nem mondható el? Általában véve a BKV buszai némileg jobb állapotban vannak az ex-pécsieknél. Nekem is tetszenek ezek a buszok, csak úgy mint az UV villamosok vagy a ZIU trolik, de a napi forgalomban való közlekedtetésüket mára nem tartom felvállalhatónak. Sajnálnod nem kell őket, mert fel lesznek újítva, és más vonalon állnak forgalomba.
Pont tegnap utaztam egy olyan gyros-szal, aminek a váltója huhhúúúú... Apám! Mint egy manuális váltó túlhuzatva... Még a szaga is! :( Ezt akarják, mint BKV-színvonalat?
Nekem bejöttek ezek az ex-pécsiek. Sajnálni fogom őket.
A Vt-s Localo, pontosaban a KLN-091 motorja rettenetessen zörög mióta megjött Debrecenből!!! Apropo... az ülések elrendezését ki találja ki??? Mert a busz mindent ősszevetve nagyon JO, de azok a másfeles ülések elöl... valami katasztrófa!!! Ezek voltak a kérdéseim... Amire eddig válaszoltál, azokat KÖSZÖNÖM!!!
Nem lenne kedvetek rövidtávon márkaként önállósülni, és saját arculattak rendelkezni?Úgy értem kissé kiemelkedni a Volvo szárnyai alól, és karosszálni ahogy eddig is, de egyedibb tervezésű buszokkal?
1.) A Localokat tovabbra is gyartjuk, egy 4. kivitelben
(1. Dunaujvarosi zsirafszallito 2. Ujpesti buszok 2+2+1 ajtoval, 3. VT-s es ujpesti buszok 2+2+2 ajtoval es a kovetkezö update, amely megszunteti a "zsirafszallito" jelleget.)
Nemrég estefelé ismét láttam Localot 14-s viszonylaton utasokkal az utasterében...Elég szép látvány sötétben is a busz...Olyan gyorsan tűnt el,hogy lekapni sem tudtam....Na sebaj!Most errefelé nemnagyon hiszem,hogy járni fogok...
Nekem eddig a 092 és 090 volt a poénfavorit. A 090-esbe a teszt miatt lassították az ajtót, hogy biztonságosan záródjon. Egy idő után már idegesítő lett, így egy 'kicsit' beállították, ami miatt 2 sec alatt záródott tompa puffanással, úgy, hogy a vezető paravánfala is belezörrent... Két-három hét után törés (váz vagy ajtószerkezet) lett volna belőle... A 092-esben meg kilazult az ajtó, és leért a kidobókarra. Először csak csikorgott, de egyre jobban feszült, a végén már befeszülve úgymaradt... Érdekes volt 30 centi szélesen leszállni. Eddig az ajtó tűnik a leggyengébb pontnak. És az első ajtót biztos úgy kell betenni? Nekem pont fordítva lenne logikus, úgy mint a B7La-kon.
Más: direkt kimentem Újpestre a régebbi Localok miatt. Azokon több az alacsonypadló, sokkal jobb az alváz kiosztása, formája. A paravánfalak is szebbek. Valami aranyközép kéne a két altípus között. :-)
A 2. és 3. ajtó nyitott állásában nincs gumitámasz, és egy hatalmasat csattan, amikor kinyílik.
Ezt már 090-nél is írtam, ezek szerint minden kocsinál külön kell szólni, hogy legyenek szívesek normálisan beállítani... Úgy 20Ft-os gumidarab kéne oda, hogy ne csattanjon akkorát, ráadásul magának a szerkezetnek sem igazán tesz jót a rugalmatlan ütközés...
Kár, hogy ilyen apró hülyeségekre nem figyelnek, pedig ha ezek nem lennének, még meg is tudnék barátkozni az Alfákkal...