Keresés

Részletes keresés

Irispepe Creative Commons License 2006.12.16 0 0 229
Nincs információm arról, hogy a megrendelő azt kérte volna, hogy buszokról a pécsi matricákat a forgalomba állás után se vegyék le.És abban sem vagyok biztos, hogy a motor karbantartását azon a címen kellett volna elhanyagolni,hogy öreg buszokat kért a BKV.Akár felfújja a média, akár nem, az öreg járgányokat is karban kell tudni tartani, de ugye hol lenne a Transmannál szakértelem erre?Itt élek Nagytétényben, nap mint nap utazom a MAN-ekkel, mióta csak forgalomba álltak és látom milyen gondossággal ápolják a buszokat,csendben jegyzem meg a megrendelő paprikás-krumplit kért, de nem akart megmérgeződni...ahogy az utasok sem.
Előzmény: I-shift (226)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.16 0 0 228
Marketing? Volt olyan?
Előzmény: paca664 (227)
paca664 Creative Commons License 2006.12.16 0 0 227

Paprikáskrumpli és paprikáskrumpli között is lehet különbség. A megrendelő nem ilyen paprikáskrumplit kért.

 

A marketingre szánt pénzt pedig inkább a felújításra költötték volna...

Előzmény: I-shift (226)
I-shift Creative Commons License 2006.12.15 0 0 226

Szerintem a megrendelő paprikáskrumplit kért és kapott, de a média lazacfilét követel az árért...

 

Talán több marketing + felvilágosítás kellett volna a buszok és a szolgáltatás körül,

de hát a részletek üzleti titkot képeznek, gondolom én....

paca664 Creative Commons License 2006.12.15 0 0 225
Én sem :)
Előzmény: Törölt nick (219)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.15 0 0 224

bűnbakot egyébéként keresgéljen más, engem ez a része nem érdekel.

se a bkv, se a transman "lelki élete".

én a magam részéről ezt mondom azóta, hogy először láttam ezeket közelebbről.

Előzmény: Törölt nick (223)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.15 0 0 223

igen, én fölülök a bulvárkárogásnak (ez egyébként szokásom:)

meg fölültem az előtte ott járó buszokra is, elég gyakran, és azóta jópárszor ezekre is.

nem azt mondtam asszem, hogy a bkv tökéletes, hanem azt, hogy az én véleményem szerint ezeknek rosszabb az állapota, és - bár ezt nem mondtam, de szintén gondolom - a transman még a szokásos.... mondjuk úgy "linkségén" is túltesz csepelen.

 

egyet érteni továbbra se kell.

Előzmény: Grimbi (222)
Grimbi Creative Commons License 2006.12.15 0 0 222
Őszintén szólva semmivel sem jobbak a BKV buszai, legfeljebb felülsz te is a búlvárkárogásnak. A történet annyi, hogy ezeknek a buszknak más a színe és lehet bűnbakot keresni, sugallva azt, hogy a nagy BKV mekkora színvonalat képvisel. Láttam én nem is egy BKV-és buszt, ami 10-15 perc állás közben úgy telifüstölte az utasteret, hogy a busz utasterében nem lehetett végig látni. Tényleg sokkal különb a BKV :/
Előzmény: Törölt nick (220)
dani1 Creative Commons License 2006.12.15 0 0 221
Helló én most irók ebbe a jó kis fórumba elöször, és ezzel a képpel szeretnék indulni ,tudom ez a Budapesti VT-és buszok fóruma!
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.15 0 0 220

szerintem a csepeli buszokkal kapcsolatban minden kritika jogos.

 

ami azt illeti, a vt-transman szolgáltatásával kapcsolatban úgy általában is lehet említeni sok mindent....

Előzmény: halinorbi (218)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.15 0 0 219

kösz

(bár szerencsére nem ilyenekből tudom meg a fontos dolgokat)

Előzmény: paca664 (215)
halinorbi Creative Commons License 2006.12.15 0 0 218
az index.hu-t egy picit megdorgáltam ezért a cikkért, mert szerintem indokolatlanul támadták a VT-Trans-t. És már nem először.
(topic itt: /T.Szerkesztőség!/ http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9155540)

de cáfoljatok, vagy erősítsetek meg...

Amúgy egy ismerősöm a délbudaiaknál melózik. Kéziváltós mancival nyomul. Nagyon dícséri. (főleg a fogyasztást)

Előzmény: paca664 (215)
paca664 Creative Commons License 2006.12.15 0 0 217

Pont tegnap utaztam egy olyan gyros-szal, aminek a váltója huhhúúúú... Apám! Mint egy manuális váltó túlhuzatva... Még a szaga is! :( Ezt akarják, mint BKV-színvonalat?

Nekem bejöttek ezek az ex-pécsiek. Sajnálni fogom őket.


És hány olyan gyros-szal utaztál, amiről ez nem mondható el? Általában véve a BKV buszai némileg jobb állapotban vannak az ex-pécsieknél. Nekem is tetszenek ezek a buszok, csak úgy mint az UV villamosok vagy a ZIU trolik, de a napi forgalomban való közlekedtetésüket mára nem tartom felvállalhatónak. Sajnálnod nem kell őket, mert fel lesznek újítva, és más vonalon állnak forgalomba.

Előzmény: Törölt nick (216)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.15 0 0 216

Pont tegnap utaztam egy olyan gyros-szal, aminek a váltója huhhúúúú... Apám! Mint egy manuális váltó túlhuzatva... Még a szaga is! :( Ezt akarják, mint BKV-színvonalat?

Nekem bejöttek ezek az ex-pécsiek. Sajnálni fogom őket.

Előzmény: paca664 (215)
paca664 Creative Commons License 2006.12.15 0 0 215
Irispepe Creative Commons License 2006.12.13 0 0 214
Köszönöm a választ és sikert kívánok továbbiakban.Így is mérföldkő, hogy két év alatt ennyit fejlődtetek, és remélem még fogtok is!
Előzmény: I-shift (209)
b.chris Creative Commons License 2006.12.12 0 0 213
A Vt-s Localo, pontosaban a KLN-091 motorja rettenetessen zörög mióta megjött Debrecenből!!!
Apropo... az ülések elrendezését ki találja ki??? Mert a busz mindent ősszevetve nagyon JO, de azok a másfeles ülések elöl... valami katasztrófa!!!
Ezek voltak a kérdéseim... Amire eddig válaszoltál, azokat KÖSZÖNÖM!!!
Előzmény: I-shift (210)
FKU-911 Creative Commons License 2006.12.12 0 0 212

még szerencse hogy nem localo és nem 263as volt

Előzmény: cmexpress (208)
I-shift Creative Commons License 2006.12.12 0 0 210

A SOR az Art deco híres buszait -pl. korai Drögmöller- vonalait hasznosítja újra.

 

Mi egy alacsonyabb buszt fogunk csinálni, nem magasabbat.

Előzmény: adam_89 (206)
I-shift Creative Commons License 2006.12.12 0 0 209

Teljesen önálló cég vagyunk, a Volvonak egy fillérje sincs a cégben.

 

Volvo alvázra karosszálni csak a Volvo Body Builder Instruction normái alapján lehet,

ez meghatároz egy csomó - jellegben is előtűnő - vonást.

 

A felépítmény saját tervezésű, NAGYON eltér a standard Volvotól...

 

Újabb arculatok is jönnek, de ez csak a busz elejét-hátulját határozza meg, a lényeget, a konstrukciót nem.

 

Egyszerű, hosszú távú felhasználó-barát buszt kívánunk csinálni, ami 15 éves élettartammal egy hasznos igavonó lesz, és nem parádés kocsi...

Előzmény: Irispepe (207)
cmexpress Creative Commons License 2006.12.11 0 0 208
Ma késő délután egy MAN 14-es eseményezett a Vegyész utcánál.

Épp a 18a-s vilin voltam, nem láttam milyen sérülése lett...
Irispepe Creative Commons License 2006.12.11 0 0 207
Nem lenne kedvetek rövidtávon márkaként önállósülni, és saját arculattak rendelkezni?Úgy értem kissé kiemelkedni a Volvo szárnyai alól, és karosszálni ahogy eddig is, de egyedibb tervezésű buszokkal?
Előzmény: I-shift (203)
adam_89 Creative Commons License 2006.12.11 0 0 206

Remélem nem a SOR Libchavy ötletét használjátok föl... :-D A busz teteje félúton fölemelkedik 70 centit! :-P Valami förtelmesen néz ki.

 

Adam89

Előzmény: I-shift (203)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2006.12.09 0 0 205
KLN-092 rendszámú Localot láttam ma,114-esként,szépen nézett ki.
Előzmény: Téboy1 (200)
Törölt nick Creative Commons License 2006.12.09 0 0 204

?

mesélj.

Előzmény: paca664 (202)
I-shift Creative Commons License 2006.12.09 0 0 203

Igen, sajnos neha eltunok...-:))

 

Mi is a ´kerdes valojaban?

 

1.) A Localokat tovabbra is gyartjuk, egy 4. kivitelben

 

(1. Dunaujvarosi zsirafszallito  2. Ujpesti buszok 2+2+1 ajtoval, 3. VT-s es ujpesti buszok 2+2+2 ajtoval es a kovetkezö update, amely megszunteti a "zsirafszallito" jelleget.)

 

2.) Tovabbi LPG DAB-ok is varhatok.

 

Igy jo a valasz???

 

 

Előzmény: b.chris (201)
b.chris Creative Commons License 2006.12.06 0 0 201

I-shift... Eltüntél?

Előzmény: I-shift (191)
Téboy1 Creative Commons License 2006.12.05 0 0 200

Sziasztok!

 

Nemrég estefelé ismét láttam Localot 14-s viszonylaton utasokkal az utasterében...Elég szép látvány sötétben is a busz...Olyan gyorsan tűnt el,hogy lekapni sem tudtam....Na sebaj!Most errefelé nemnagyon hiszem,hogy járni fogok...

 

Sziasztok!

adam_89 Creative Commons License 2006.12.01 0 0 199
Nekem eddig a 092 és 090 volt a poénfavorit. A 090-esbe a teszt miatt lassították az ajtót, hogy biztonságosan záródjon. Egy idő után már idegesítő lett, így egy 'kicsit' beállították, ami miatt 2 sec alatt záródott tompa puffanással, úgy, hogy a vezető paravánfala is belezörrent... Két-három hét után törés (váz vagy ajtószerkezet) lett volna belőle... A 092-esben meg kilazult az ajtó, és leért a kidobókarra. Először csak csikorgott, de egyre jobban feszült, a végén már befeszülve úgymaradt... Érdekes volt 30 centi szélesen leszállni. Eddig az ajtó tűnik a leggyengébb pontnak. És az első ajtót biztos úgy kell betenni? Nekem pont fordítva lenne logikus, úgy mint a B7La-kon.

Más: direkt kimentem Újpestre a régebbi Localok miatt. Azokon több az alacsonypadló, sokkal jobb az alváz kiosztása, formája. A paravánfalak is szebbek. Valami aranyközép kéne a két altípus között. :-)

Adam89
Előzmény: lala0210 (198)
lala0210 Creative Commons License 2006.12.01 0 0 198

A 2. és 3. ajtó nyitott állásában nincs gumitámasz, és egy hatalmasat csattan, amikor kinyílik.

 

Ezt már 090-nél is írtam, ezek szerint minden kocsinál külön kell szólni, hogy legyenek szívesek normálisan beállítani... Úgy 20Ft-os gumidarab kéne oda, hogy ne csattanjon akkorát, ráadásul magának a szerkezetnek sem igazán tesz jót a rugalmatlan ütközés...

Kár, hogy ilyen apró hülyeségekre nem figyelnek, pedig ha ezek nem lennének, még meg is tudnék barátkozni az Alfákkal...

Előzmény: adam_89 (197)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!