Keresés

Részletes keresés

scotter Creative Commons License 2012.08.18 0 0 55

Köszi, ezek már megvoltak.
Néhány helyen sérült a festés, ezért akartam átfesteni. Így marad a régiben, majd ha valamilyen műszaki ok miatt muszáj lesz levetetni, szerelőhöz viszem. :(

Előzmény: jester0926 (54)
jester0926 Creative Commons License 2012.08.18 0 0 54

Gumikalapáccsal óvatosan ütögesd körbe, az szokott segíteni.

 

Arra most hirtelen nem emlékszem, hogy a blokkon van-e valamilyen "kiálló" rész, de ha nagyon megszorul, akkor jobb oldalról kicsit rá lehet segíteni csavarhúzóval a csavarok táján v. a "kilógó" részeknél. Ez utóbbit nem nagyon ajánlom, nehogy "szétüsd" a blokkot. Inkább maradj a gumikalapácsos verziónál.

Előzmény: scotter (53)
scotter Creative Commons License 2012.08.17 0 0 53

RST 125-ösről szeretném levenni az oldal deknit. Hátsóhajtás anya, alátét le, körbe a 10 rögzítő csavar ki, le kellene jönnie.Néztem youtube videót, ott a túloldalról kicsit megütötték, és jött le. Hát nekem nem mozdul. Fújtam a tengelyvéget a csapágynál csavarlazítóval, semmi. Nincs erre valami ötlet, hogyan kell leszedni a deknit, ha a csapágy rászorult a tengelyre?

jester0926 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 52

Örülök, hogy megoldódott a probléma. Legalább már én is tudom, hogy a 125-ösbe 2 deci olaj kell. ;)

Nincs mit, sok baleset- és hibamentest! :)

Előzmény: tomoka01 (51)
tomoka01 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 51

Köszönöm szépen az infot, tényleg imbusz, ha minden igaz 8-as kell a leengedéshez. A kerék felöl jobb oldalról egészen jól kivehető

a leengedő csavar, pláne hogy tudtam mit keresek most már:-)

Amit sikerült leengedni az nem volt túl bizalom gerjesztő, nagyon állott fekete trutyi volt.

Jó érzés volt feltölteni friss olajjal.

A leírás szerint a 125-ös  200 ml-t kér cserekor!

 

Köszönöm még1×

Előzmény: jester0926 (50)
jester0926 Creative Commons License 2012.08.11 0 0 50

Asszem 6-os v. 8-as imbusz, az is elég rossz helyen van, nehéz alárakni bármilyen edégnyt, amibe pontosan bele lehet ereszteni az olajat. Egy használt motorolajos flakon vagy egy szétvágott pet palack a legjobb szerintem. Amúgy is kb. 1 deci olaj jön le.

Előzmény: tomoka01 (49)
tomoka01 Creative Commons License 2012.08.11 0 0 49

Szia!

 

Nem biztos, a leírás ezt a részt eléggé elnagyolta. megnézem még 1× és visszajelzek látom-e az általad írt csavart.

:-) ha igzazad lenne és sima ügy lenne.

 

thomas

Előzmény: jester0926 (48)
jester0926 Creative Commons License 2012.08.11 0 0 48

A 125-öst nem ismerem, de az én 50-esemen nem ez a hajtóműolaj leeresztő csavarja. A jelzett csavartól még lejjebb van, a föld felé néző imbusz csavar.

 

Biztos, hogy a 125-ösön ez a jó csavar?

Előzmény: tomoka01 (47)
tomoka01 Creative Commons License 2012.08.11 0 0 47

Sziasztok!

 

Leszerettem volna cserélni a 125-ös 4t-be (2006) a hajtómű olajat és döbbenten vettem észre hogy a leengedő csavar kitekerésekor

az utolsó pár menetnél a csavar feje neki ütközik a hátsó fék mechanikájának (egy tartó csonknak) így fizikai képtelenség volt

kitekerni rendesen, így szomorúan beláttam hogy ez most nem fog megtörténni. Nincsen sok tippem mitől van ez és főleg hogy mi

a megoldás rá.

 

Ha másnak is volt ilyen tapasztalata és sikerült megoldást találnia akkor legyen szíves jelezni.

 

tomoka01 Creative Commons License 2012.08.09 0 0 46

Sziasztok!

 

Leszerettem volna cserélni a 125-ös 4t-be (2006) a hajtómű olajat és döbbenten vettem észre hogy a leengedő csavar kitekerésekor

az utolsó pár menetnél a csavar feje neki ütközik a hátsó fék mechanikájának (egy tartó csonknak) így fizikai képtelenség volt

kitekerni rendesen, így szomorúan beláttam hogy ez most nem fog megtörténni. Nincsen sok tippem mitől van ez és főleg hogy mi

a megoldás rá.

 

Ha másnak is volt ilyen tapasztalata és sikerült megoldást találnia akkor legyen szíves jelezni.

Ha nem volt világos a leírás, akkor szívesen feltöltök képet is.

hardstyle001 Creative Commons License 2012.08.04 0 0 45

Ja, 2T. Kösz a linket! :)

Előzmény: jester0926 (44)
jester0926 Creative Commons License 2012.08.04 0 0 44

A tiédnél a szelepfedél ugye nem játszik, mert ha jól emlékszem, a tiéd 2T. :) Írj a Motor, robogóba, ott biztos lesz rá megoldás!

Előzmény: jester0926 (43)
jester0926 Creative Commons License 2012.08.04 0 0 43

Valamelyik vákuumcső nem lehet, hogy lyukas, és még mindig falsot szív? Egyszer jártam úgy, hogy a szelepfedélhez csatlakozó cső le-lecsúszott, már nehezen indult. Mielőtt hazaértem volna, 2-3 km-rel előtte lecsúszott a cső, és már nem indult. Gyanakodtam mindenre, de csak az a kis nyavalyás cső volt az oka.

Ezért gondolnék arra, hogy valahol még mindig falsot szív.

 

Meg írj szerintema Motor, robogó fórumba, ott remek szakik vannak, biztos több használható ötlettel állnak elő, mint én.

Előzmény: hardstyle001 (42)
hardstyle001 Creative Commons License 2012.08.04 0 0 42

Na újra itt :/

Szívócsonkot cseréltem (2000 ft), de nem az volt a baj. Mondjuk így már ez pár évre el van intézve. Szóval ami csövön a levegő ráérkezik a légszűrőre, az kicsit szét volt már, és orrán száján kapta a mindenséget. Csőcsere (0 ft). Aztán benzincsap csere (2500 ft), mert össze-vissza nyitott (gyakran előfordult, hogy állómotornál jön a benzin, járó motornál semmi).

És ugyanaz a hiba: menet közben elfogy az erő, olyan mintha kifogyna a benga, és szépen leáll. Ha 60-nal megyek, ha 35-tel, tök mindegy. Ez csak fúrás óta van így. Próbáltam másik gyertyát, azzal sincs javulás. Szarul van megfúrva? Vagy membrán? Más már nem nagyon maradt.

jester0926 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 41

A leírtak alapján tényleg jól megy, Pestre bőven elég. Sok hibamentes km-t! 

Előzmény: vakrepulo2 (39)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 40

ja és a jelenlegi állapotom szerint a kocsihoz képest 100km-ként 5 liter megtakarítás, valamint napi 40perc plussz

bkv-hez képest kb havi 4-5 ezer megtakarítás és napi 50 perc plussz

Előzmény: vakrepulo2 (39)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.26 0 0 39

ezt is írtam lejebb ;-)

 

egyébként az órája szerint fel tud gyorsulni 85-90-ig, ami a valóságban olyan 75 környéke lehet, de ott már nagyon csúnya a hangja

az óra szerint 80al szoktam vele menni a bevezetőn, (valós szűk 70 körüli) ami ott is elegendő

a város belsőbb részeiben nem nagyon kell még ennyi sem, pl a fiumein végig sem szoktam kihúzatni, mert úgy is van forgalom vagy lámpa, vagy bármi

 

egyébként volt már olyan, hogy a soroksáriről 1szerre indultam egy 1000-es nagyvassal és a városligetig nem tudodd elhagyni, pedig én nem eszetlenül motorozok, hanem biztonságosan (pl nem mindig van elsőfékem, mert levegős és lusta voltam még levegőtleníteni, de ennek tudatában megyek)

 

szóval simán elég ez a kínai is a városban

ha fél év múlva annyira gallyramegy, hogy ki kell tólnom a vastelepre, akkor is elmondhatom, hogy legalább nem bkv-ztam

 

 

 

 

 

 

Előzmény: jester0926 (38)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 38
mennyi a vegseb.? Hivatalosan ugye 45, de biztosan probaltad zart palyan ;)
Előzmény: vakrepulo2 (37)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.25 0 0 37

az importőr és minden hivatalos eredeti papírja alapján 50-es

a hangja és a menetdinamikája alapján nehéz ezt elhinni

a sebessége megfelelő bp-en

Előzmény: jester0926 (36)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 36

Ja, látom, az volt nálad korábban 1 hétig. Ez 50-es vagy 70-es? Használtautón láttam 70-es hengerrel egy hirdetést. 

Jól megy? :)

Előzmény: vakrepulo2 (35)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.24 0 0 35

mex motor sherpa, 4T körváltó automata kuplunggal, 17ezer km és 60 rugó

egy honda innova másolat kínai minőségben 

Előzmény: jester0926 (34)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 34

Mit vettél végül?

Előzmény: vakrepulo2 (33)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.23 0 0 33

ettől függetlenül nem a végsebesség nem tetszett, hanem az, hogy 30-40 és 40-50 közt relatíve lassan gyorsult, ahhoz képest, amire használnom kellene

 

ha pl egy kis faluban laknék vidéken és az 5 km-re lévő kisvárosba járnék dolgozni, azonnal megvettem volna

 

de amit vettem az jól muzsikál, beleraktam pár nap alatt 250 km-t,

még mindig 2,2-t fogyaszt, ha 2800 km-t elmegy gond nélkül (az még meg lehet az idei szezonban), akkor 0-ra kihozta a befektett árát, utána minden egyes megtett kilóméter tisztán 21 ft haszon + az idő/parkolódíj megtakarítás 

Előzmény: jester0926 (32)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 32

Lehet, hogy egy osztrák/német példány volt, az olaszokban nincs ilyen "limiter". Jó állapotban a valós 60-65-öt futják meg (testsúlytól, út- és szélviszonyoktól :) függően).

Előzmény: vakrepulo2 (31)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.18 0 0 31

valós 52 mivel ennek még alap volt az elektronikája, azaz rajta volt a gyári fordulatszámlimit

Előzmény: jester0926 (30)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 30

Óra szerint mennyi volt a vége? :)

Előzmény: vakrepulo2 (29)
vakrepulo2 Creative Commons License 2012.07.17 0 0 29

na mentem egy kört egy 50 4T libertyvel

olyan mint a doxa óra, frankó gép, de aki a hungárián vagy valamelyik autópálya bevezetőn használná, annak nem ajánlom

egyébkét városban nagyon fasza lenne, jobban tetszett mint más 50-es kiskerekű robogók

 

jester0926 Creative Commons License 2012.07.13 0 0 28

A lehető legjobb megoldás a Bp. és környéki motorozásra: Honda Innova. Max. 2,5 literrel eljársz, de inkább 2 liter körül, tudja a 70-80-as utazót. Csak az nem 150e Ft, hanem mondjuk 300e. Plusz a biztosítás, átírás... számolj utána, hogy mi éri meg jobban.

 

Amúgy nem azt mondom, hogy mission impossible Pesten az 50-es 4T Liba, de meg kell szokni, hogy nem egy robbanékony 2T.

Előzmény: vakrepulo2 (23)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.13 0 0 27

"kb 100-110 ccm-es és a valós sebessége 70-75 körül lehetett"

 

Ha Innova klón, akkor valszeg körváltós. És már meg is van, hogy miért eszik kevesebbet. A Liba állandóan kb. 6000-es fordulaton pörög, míg a körváltónál ez nem így van. Ilyen egyszerű a magyarázat. :)

Előzmény: vakrepulo2 (22)
jester0926 Creative Commons License 2012.07.13 0 0 26

Akkor azért megy "többet". :) A 2T-k azért némileg izmosabbak a 4T-s társaiknál.

Előzmény: jaszy1 (21)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!