Köszi, ezek már megvoltak. Néhány helyen sérült a festés, ezért akartam átfesteni. Így marad a régiben, majd ha valamilyen műszaki ok miatt muszáj lesz levetetni, szerelőhöz viszem. :(
Gumikalapáccsal óvatosan ütögesd körbe, az szokott segíteni.
Arra most hirtelen nem emlékszem, hogy a blokkon van-e valamilyen "kiálló" rész, de ha nagyon megszorul, akkor jobb oldalról kicsit rá lehet segíteni csavarhúzóval a csavarok táján v. a "kilógó" részeknél. Ez utóbbit nem nagyon ajánlom, nehogy "szétüsd" a blokkot. Inkább maradj a gumikalapácsos verziónál.
RST 125-ösről szeretném levenni az oldal deknit. Hátsóhajtás anya, alátét le, körbe a 10 rögzítő csavar ki, le kellene jönnie.Néztem youtube videót, ott a túloldalról kicsit megütötték, és jött le. Hát nekem nem mozdul. Fújtam a tengelyvéget a csapágynál csavarlazítóval, semmi. Nincs erre valami ötlet, hogyan kell leszedni a deknit, ha a csapágy rászorult a tengelyre?
Asszem 6-os v. 8-as imbusz, az is elég rossz helyen van, nehéz alárakni bármilyen edégnyt, amibe pontosan bele lehet ereszteni az olajat. Egy használt motorolajos flakon vagy egy szétvágott pet palack a legjobb szerintem. Amúgy is kb. 1 deci olaj jön le.
A 125-öst nem ismerem, de az én 50-esemen nem ez a hajtóműolaj leeresztő csavarja. A jelzett csavartól még lejjebb van, a föld felé néző imbusz csavar.
Valamelyik vákuumcső nem lehet, hogy lyukas, és még mindig falsot szív? Egyszer jártam úgy, hogy a szelepfedélhez csatlakozó cső le-lecsúszott, már nehezen indult. Mielőtt hazaértem volna, 2-3 km-rel előtte lecsúszott a cső, és már nem indult. Gyanakodtam mindenre, de csak az a kis nyavalyás cső volt az oka.
Ezért gondolnék arra, hogy valahol még mindig falsot szív.
Meg írj szerintema Motor, robogó fórumba, ott remek szakik vannak, biztos több használható ötlettel állnak elő, mint én.
Szívócsonkot cseréltem (2000 ft), de nem az volt a baj. Mondjuk így már ez pár évre el van intézve. Szóval ami csövön a levegő ráérkezik a légszűrőre, az kicsit szét volt már, és orrán száján kapta a mindenséget. Csőcsere (0 ft). Aztán benzincsap csere (2500 ft), mert össze-vissza nyitott (gyakran előfordult, hogy állómotornál jön a benzin, járó motornál semmi).
És ugyanaz a hiba:menet közben elfogy az erő, olyan mintha kifogyna a benga, és szépen leáll. Ha 60-nal megyek, ha 35-tel, tök mindegy. Ez csak fúrás óta van így. Próbáltam másik gyertyát, azzal sincs javulás. Szarul van megfúrva? Vagy membrán? Más már nem nagyon maradt.
egyébként az órája szerint fel tud gyorsulni 85-90-ig, ami a valóságban olyan 75 környéke lehet, de ott már nagyon csúnya a hangja
az óra szerint 80al szoktam vele menni a bevezetőn, (valós szűk 70 körüli) ami ott is elegendő
a város belsőbb részeiben nem nagyon kell még ennyi sem, pl a fiumein végig sem szoktam kihúzatni, mert úgy is van forgalom vagy lámpa, vagy bármi
egyébként volt már olyan, hogy a soroksáriről 1szerre indultam egy 1000-es nagyvassal és a városligetig nem tudodd elhagyni, pedig én nem eszetlenül motorozok, hanem biztonságosan (pl nem mindig van elsőfékem, mert levegős és lusta voltam még levegőtleníteni, de ennek tudatában megyek)
szóval simán elég ez a kínai is a városban
ha fél év múlva annyira gallyramegy, hogy ki kell tólnom a vastelepre, akkor is elmondhatom, hogy legalább nem bkv-ztam
ettől függetlenül nem a végsebesség nem tetszett, hanem az, hogy 30-40 és 40-50 közt relatíve lassan gyorsult, ahhoz képest, amire használnom kellene
ha pl egy kis faluban laknék vidéken és az 5 km-re lévő kisvárosba járnék dolgozni, azonnal megvettem volna
de amit vettem az jól muzsikál, beleraktam pár nap alatt 250 km-t,
még mindig 2,2-t fogyaszt, ha 2800 km-t elmegy gond nélkül (az még meg lehet az idei szezonban), akkor 0-ra kihozta a befektett árát, utána minden egyes megtett kilóméter tisztán 21 ft haszon + az idő/parkolódíj megtakarítás
Lehet, hogy egy osztrák/német példány volt, az olaszokban nincs ilyen "limiter". Jó állapotban a valós 60-65-öt futják meg (testsúlytól, út- és szélviszonyoktól :) függően).
A lehető legjobb megoldás a Bp. és környéki motorozásra: Honda Innova. Max. 2,5 literrel eljársz, de inkább 2 liter körül, tudja a 70-80-as utazót. Csak az nem 150e Ft, hanem mondjuk 300e. Plusz a biztosítás, átírás... számolj utána, hogy mi éri meg jobban.
Amúgy nem azt mondom, hogy mission impossible Pesten az 50-es 4T Liba, de meg kell szokni, hogy nem egy robbanékony 2T.
"kb 100-110 ccm-es és a valós sebessége 70-75 körül lehetett"
Ha Innova klón, akkor valszeg körváltós. És már meg is van, hogy miért eszik kevesebbet. A Liba állandóan kb. 6000-es fordulaton pörög, míg a körváltónál ez nem így van. Ilyen egyszerű a magyarázat. :)