Keresés

Részletes keresés

KisZsupi Creative Commons License 2 órája 0 0 275120

Csufi!

 

Meglett a hiba!

 Gyári csatlakozó eloxidálodott amit az első kerék felvert esővizet rá!

 

Köszi a segítségedet!! 

Csufi15 Creative Commons License 5 órája 0 0 275119

Lámpával vagy multiméterrel meg le kellene ellenőrizni hogy a gyújtáskapcsolóig elmegy-e az áram, illetve onnan lejön-e ha ráadod a gyújtást.

 

Valószínű gyújtáskapcsoló hibás, vagy az oda menő,vagy az onnan induló vezeték szakadt, + a csatlakozókat leellenőrizni.  A másik, a testvezeték lehet még hibás (szakadt, nem érintkezik, oxidált)

 

Van benn riasztó?

 

Előzmény: KisZsupi (275118)
KisZsupi Creative Commons License 5 órája 0 0 275118

Üdvözlök mindenkit!

 

Segítséget szeretnék kérni!!

 

Van egy Kymco Movie Xl125ccm robogóm. Olyan probléma lenne vele, hogy kulcsal ráadom a gyújtást és se kép se hang! Műszerfalon a mutatok megse mozdulnak. 

 

Akummulátor jó!

Üvegbiztositékokat leellenőriztem és jók. 

 

Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a probléma?

 

S. O. S. 

 

Előre is köszönöm a segítségeteket! 

kaktusz.22 Creative Commons License 14 órája 0 0 275117

Fel kell dobni a Babetta motorra egy fűkasza gyújtást, máris tuningosabb lesz!

Mesztic1988 Creative Commons License 2024.04.03 0 0 275116

Bocsánat! Esetleg valaki cserélt már Piaggio 2T 50-esben hátsó teleszkóp szilentblokkot? Két bolt is ugyan azt küldte, robbantott ábra szerint is oda megy, de valahogy nem stimmel a méret. Hosszúságra kb fél centi hiányzik. Középre bepréseltem a fém stiftet, vastagságra talán, de ugye keskenyebb mint maga a stift és ahová be kellene rakni. Vagy ez ilyen? 

Másik kérdés, hogy ha a bal fékkar lötyög, akkor mit szoktatok csinálni? Alátét? Vagy összébb lehet nyomni? (Vagy öntvény és eltörne?)

Előzmény: tcaoe (275108)
4728ITI Creative Commons License 2024.04.01 0 0 275115

Ha jól látom (nem biztos), a lámpához egy fekete és egy piros vezeték megy. Általában a fekete az akku mínusz csatlakozójához van kötve, a piros, kapcsolón keresztül a pozitívhoz.

Előzmény: pitor22 (275114)
pitor22 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 275114

Sziasztok rendeltem a robogóra  fényszóró lámpát  kapcsolóval együtt! Segitseg kellenne hogy mit hova kell kötni a müködéséhez!? Nem vagyok jártas a villamosságiban 

europass24 Creative Commons License 2024.03.28 0 0 275113

swm rs 300/500 van vkinek? mennyire bajosak? trail bike-nak

I.Blasius Creative Commons License 2024.03.27 0 0 275112

Köszi a választ! Végülis az újraéledt Malaguti, ez az FB Mondial és a Benelli is olasz márkanév és talán tervezés és mellé kínai gyártás. A külföldi videókban mondjuk a Benellit egész megbízhatónak tartják. Keeway-em (néztem most az új X-Light-ot is, az is jól néz ki szerintem, főleg az áráért), meg régebbi, de már kínai Benellim már volt, alkatrész volt hozzájuk, de volt velük ez-az, az igaz. 

Előzmény: tcaoe (275111)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.27 0 0 275111

Szerintem nincs ember, aki ilyet vett volna. A blokk ránézésre lehet Piaggio, node hogy amúgy milyen az alkatrészellátás, az megint jó kérdés. A Benelli full kínai.

Előzmény: I.Blasius (275110)
I.Blasius Creative Commons License 2024.03.27 0 0 275110

Üdv, szerintetek megérheti F.B Mondial 125-ös motort venni újonnan? Eladtam a 125-ös Marauderem, és vennék valami új 125-ös motort, 1.3 M körül. Elég stílusosnak és megfizethetőnek tűnik az F.B Mondial Spartan. Állítólag a Piaggio gyártatja a motort Kínában. Jók ezek a léghűtéses 125-ös motorjaik? Van ezekhez egyéb alkatrész vajon? Vagy inkább érdemes Benelli Leoncinot venni, ahhoz tuti van alkatrész?

Mesztic1988 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 275109

A teleszkóp szilentje el van érve, az csinálhat ilyet? Vagy a motor tartó szilent inkább?

Kipufogóval nem volt bajom, csak a csörgés tűnt fel mikor leszereltem... De akkor ha jól megy, nem törődök vele. 

Köszi a választ! 

Előzmény: tcaoe (275108)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.26 0 0 275108

Állítani nem, de ki lehet cserélni a szilenteket a blokk felfüggesztésében.

Ha elkezd eldugulni a kipufogó, akkor gyengébb lesz. Bár az nem akkora tétel, hogy ha aggaszt, ne cseréld ki.

Előzmény: Mesztic1988 (275107)
Mesztic1988 Creative Commons License 2024.03.26 0 0 275107

Sziasztok! Lenne néhány kérdésem, esetleg tudnátok segíteni? Adott egy Piaggio Fly 2T50. Új gumikat kapott, és most látom, ahogy poros lett a futó felület, hogy a hátsó gumi kopása nem közepén van (kicsit balra). Gondolom nem lehet ezen állítani. 

Másik kérdés pedig, hogy amikor leszedtük a kipufogót, eléggé zörgött. Gondolom a katalizátor csörög. Amúgy jól megy, lehet baj a kipufogó miatt?

Ülést mennyiért szokták újrahúzni?

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

face69 Creative Commons License 2024.03.24 0 0 275106

Nem kösz, ne szedd szét, :) szerintem félreértettél, pont az érdekelt amit írtál, hogy azt használsz, és minden ok.

(Mert voltak itt kóbor javaslatok, hogy autóba valót bele, stb)

Előzmény: rfc (275105)
rfc Creative Commons License 2024.03.24 0 0 275105

Nálam szintetikus van mindkettőben. Milyen tapasztalatra vágysz, szedjem szét a blokkot?

Előzmény: face69 (275104)
face69 Creative Commons License 2024.03.23 0 0 275104

Üdv, köszi a választ, igazából a szintetikus olajjal való tapasztalat érdekel, amit te írtál, nem a saját gondolatok, (tév)eszmék :) ez egy 8000 km-t futott jármű, nem szeretném elbaltázni

amúgy  ezt vettem bele, kipróbálom: https://www.olajwebshop.hu/eneos-city-performance-scooter-4t-10w-40-motorkerekpar-olaj-1-l/olajok/motorkerekpar-olajok/10w-40-motorkerekpar/eneos-p796160.html

érdekes módon ők is a jaso ma ma2-t ajánlották bele, nehéz volt őket meggyőzni, hogy a száraz kuplungosba nem az kell, erre rá is van írva hogy dry type clutch

Előzmény: rfc (275089)
peppino Creative Commons License 2024.03.22 0 0 275103

Hát van két lehetőséged:

  1. belepontozol a letört csonk közepébe, belefúrsz kisméretű majd egyre nagyobb fúróval és kiszedővel kitekered. Ez a kevésbé esélyes. 
  2. Fogsz egy anyát, ami lehetőleg nem horganyzott és a belsejénél ráhegeszted a csonk tetejére. Ez felizzítja a csonkot és így nagy valószínűség szerint ki tudod tekerni az anyával.
Előzmény: pitor22 (275102)
pitor22 Creative Commons License 2024.03.21 0 0 275102

Sziasztok! Segítség kellene! Yamaha aeroxon megrepedt a kipufogó csonk ,ma vettem hozzá újat! Régi leszedésénél beszakadt au egyik csavar a hengerfejbe,nem birtam kiszedni! Vízhűtéses a motor,mi a teendő ezután?? 

tcaoe Creative Commons License 2024.03.20 0 0 275101

A kapcsolási rajzból derül ki, mind a két megoldás létezik.

Előzmény: Fanyűvő14 (275099)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.20 0 0 275100

Jellemzően nem lehet otthon felújítani.

Előzmény: Fanyűvő14 (275098)
Fanyűvő14 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 275099

Sziasztok!

 

Másik kérdés:

"Megnövekedett fogyasztás miatt kaptam szét a karbit. Automata szívató témához van kérdésem. A gyújtást bekapcsolva a szívató csatlakozóján nem tudtam 12 V-ot mérni, a + 12 ott volt de nem volt test. A vezeték dzsumbujt nem tudtam végig követni, úgyhogy most adtam neki egy direkt testet, így működik. Jó lesz ez így? Mármint azt nem tudom, hogy a negatív az eredetileg direkt testen van e, vagy az a drót máshonnan jön. Ha valakinek van valami lövése a dologhoz, szívesen meghallgatom."

 

Ezt írtam a Scarabeo topikba, de nem válaszolt senki.

 

Azóta olvastam, hogy az automata szívatók váltóáramról mennek és csak akkor működnek, ha forog a motor. Nekem a testelés után a gyújtás bekapcsolásakor a szívató működik, kimegy a pöcök.

Hol van az igazság?

 

Köszim  Fanyűvő

Fanyűvő14 Creative Commons License 2024.03.20 0 0 275098

Sziasztok!

 

Hátsó telót fel lehet újítani? Kifröcskölte az olajat. Eddig jutottam a szétszedéssel. A szárat ki lehet húzni? Nagyon nem erőltettem. Scarabeo 200.

 

Köszi Fanyűvő

 

 

Devente Creative Commons License 2024.03.20 0 0 275097

Szia!  Az öníndító teker rendesen azt nem is néztem, hogy ég e a féklámpa. A membránokat megnézem hétvégén, gondolom azért észre lehet venni a szakadást rajta.  
Köszi szépen a tippeket!

Előzmény: tcaoe (275094)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.19 0 0 275096

Ez a CVK19, nem teljesen olyan, és nem is teljesen úgy működik, mint a 18.

Előzmény: Csufi15 (275095)
Csufi15 Creative Commons License 2024.03.19 0 0 275095

 A karburátor 

 

https://www.youtube.com/watch?v=E4MZJjG_tQ0&t=9s

 

Kapcsold be a magyar feliratot, lassítsd le 0,75-re, ha szükséges állítsd meg. Itt mindent megtudsz a karbi felépítéséről, működéséről.

Előzmény: Devente (275093)
tcaoe Creative Commons License 2024.03.19 0 0 275094

Ha nem működik a féklámpakapcsoló, nem forog az önindító sem. Olyan lehet, hogy koszos a kapcsoló és még egy kicsit kapcsol, de ilyenkor annyi, hogy meg kell próbálni a másik fékkel.

Az oldalsztendernek jellemzően nincs kapcsolója, ha van, az is az önindítót blokkolja.

 

Két membrán van benne, egy nagy, ami a súbert mozgatja, meg egy kicsi alulról, amiben egy csap van, ez kiáll a karburátorból és ha minden a helyén van, egy kicsi gumiharmonika van rajta. A gáz karjai mozgatják. De a karburátor tisztításához ezt nyilván ki kellett venni.

Előzmény: Devente (275093)
Devente Creative Commons License 2024.03.19 0 0 275093

Köszi szépen mindkettőtöknek a tippeket és  a segítséget!

Müködött amikor le lett téve, utána már nem tudtam beindítani. Szikra van vadiúj a gyertya benne. Benzincsap is jó lehet mert megszívtam és

jön a csőben a benzin.  A gyertya nekem nem tűnik benzinesnek. az eredeti a  porlasztó,  a keverékcsavar amit említettél, őszintén szólva nem tudom mennyire van betekerve.
Amit írtál  „ oldalsztenderd kapcsoló, féklámpa kapcsoló (világít a féklámpa amikor behúzod a bal oldali féket?)” ezeket még nem néztem, de e szerint el fogok indúlni.

A gyorsítószivattyú membránját hogyan képzeljem el?

tcaoe Creative Commons License 2024.03.18 0 0 275092

Először is húzd le a csöveket a karbiról, szívd meg a vákuumot, ha rendesen jön a benzin, akkor nem a benzincsap.

Próbáld ki, hogy indítózol kb. 10 másodpercig, utána hagyod állni úgy egy percig. Utána húzz két teljes gázt álló motornál. Azután indíts. Ha legalább pöffen párat, akkor a szívató lesz.

Ha még az eredeti Keihin CVK karburátor van rajta, annál a keverékcsavar alapbeállítása egy és háromnegyed fordulat.

De annál a karburátornál nagyon könnyű tönkretenni a membránt, mert ha kiszárad, nehezen megy vissza a helyére. Ha sikerült kicsípni, falsolni fog. Még könnyebb tönkretenni a gyorsítószivattyú membránját, mert az meg letapad, ha nem elég türelmes az ember, akkor megszaggatja. Ha a két membrán közül bármelyik problémás, akkor sem nagyon akar beindulni.

 

Előzmény: Devente (275090)
Csufi15 Creative Commons License 2024.03.18 0 0 275091

Te állítottad le amikor utoljára ment, vagy most így vetted?

 

Szikra van?

Benzin van?

Milyen a gyertyakép? Száraz, nedves?

 

Ha nincs szikra: gyertyapipa, gyújtókhábel, gyújtótekercs, CDI, összes gyújtással kapcsolatos vezetékcsatlakozás ellenőrzése  vezetékcsatlakozások megmozgatása kontakt sprayvel befújása, biztosíték, gyújtáskpacsoló, oldalsztenderd kapcsoló, féklámpa kapcsoló (világít a féklámpa amikor behúzod a bal oldali féket?) féklámpa izzó,  testvezeték, gyenge akkumulátor,  riasztó, jeladó, gerjesztőtekercs, fesszabályozó.

 

Ha száraz a gyertya: üzemanyagellátási gond (vákumos benzincsap, fúvókák, benzinszint, tűszelep, vizes benzin, 

 

Ha nedves a gyertya és szikra is van: nem megfelelő benzin-levegő keverék.  Fals levegő valahol, esetleg beragadt szivató. Nem záródó szelep. 

 

Előzmény: Devente (275090)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!