Este megallt a kocsi sajnos. Menet kozben elvette a gazt a kocsi es megallt. Ujrainditani nem lehet. Villog folyamatosan a stop felirat. Valaki egy gyors megoldast tudna irni. Szerelohoz lehuztam meg most de csak hetfon tudja vallalni. Hetfon meg fuvarba menne.
Sziasztok lenne egy kerdesem egy 2006 1,9 cdti vivarom van es mar 500000 ren is atfordult,egy motor cseren gondolkozom es mivel trelerezek eleg sokat vele megfordult az agyamban mi lenne ha egy 2,5 motrot tennek bele ...lehet hulyeseg de gondoltam megkerdezem mit szoltok hozza ?? Elore is koszonom valaszotokat. UDV MINDENKINEK
Gondolom 2,5 mocival van ...teljesen jól teljesít kacsolható 4x4 nagy hasmagasság viszonylag magasabb fogyasztás amit ismertem földekre vették ott tette a dolgát
Nekem az egyik Vivarómba Laguna váltó van. Keveset forog vele az autó, viszont csak 130 km/h körül lehet betenni 6.-ba, alatta nem igazán bírja. Ha meg van pakolva az autó nem is nagyon szokták hatba tenni. :) Az 1.9 PK-s Scenicé is jó bele.
Milyen 6-os váltót lehet beépíteni a 2002-es F9Q motoros traficba a gyári helyett?
Mivel elég nagy önsúlya van az autónak, gondolom kinyírja a váltót, mert nekem egy PK6018 van benne, és sír az 1-es rendesen, pedig s legnagyobb súly amit cipelek az a a teli tank és a 100+kg-os kollégám.
Elvileg a Laguna II-ét hallottam (ez is az), de valaki említette a Megane-t is. Esetleg az Espace-é?
Egy 2002 vivaro gazdija lettem és lenne olyan kérdésem ,hogy tudja-e valaki milyen típusú gépjármű vezetőülésével tudom kicserélni a vezetőülést benne , ami karámaszos is
Új vagyok még itt. Édesapám is vásárolt egy Opel Vivaro falubuszt 2.0 CDTI 115 LE L2H1.
Van benne tetőklíma, ami jól is működik, viszont most hogy hűvösebbre fordult az idő, azt mondja édesapám, hogy fentről csak hideg levegőt tud fújatni.
Valaki el tudná magyarázni, hogy tud-e esetleg ott meleglevegő áramlani?
Köszönöm előre is!
Még egy kérdés:
Utólagosan bele lehet-e építeni kiegészítő kályhát?
A Traficban 2002(1,9F9Q) sajnos a futómű szilentek szétestek, ezzel egy időben a váltó is zúgni kezdett 1esben hangosan, 2-esben halkabban, de az 5-6 is kezd zajosodni.
Tagnap kicseréltük az összes szilentet, valamint ha már arra jártunk a motortartó. billenésgátlókat is.
Tegnap leengedtük az olajat a váltóból, de spén nem nagyon volt benne, ezért a csapágyakra gyanakodunk. Elvileg lehet venni csapágy készletet 55e-ért, amint őszintén szólva nem nagy kaland kicserélni.
Valaki próbálkozott hasonló mutatvánnyal?
Ja még valami, nekem PK6018-as lagunaII váltó van benne, és ennek az 1-ese túl hosszú (, így vontatni elég nehéz. ég a kuplunk néha, és ezt is cserélném PK6008-as 1-es fokozatra,(11/43 helyett 11/51-re) ha lenne valakinek.
Esetleg forduljak kívánságaimmal vargamunka úrhoz!?
Szia! Köszi a hozzászólást.Szerencsésen megoldódott a dolog.Szét lett szedve és a szénkefék voltak berohadva. Gondolom vizet kapott.Most megy frankón, üdv
Szia ! Nekem a motor belsejében a szénkeféről a bekötőszál volt elégve, beforrasztottam egy vastagabbat meg a sekkert is megszüntettem, azóta hibátlan. A motor kiperemezés után co hegesztővel zárandó.
Mostanában sokat vezettem vivarot, a gyengébbiket - ez 115Le , sokkal jobb mindenben, csendesebb, érzik az a pár lóerő plusz, de a kezét törtem volna el annak aki a műszerfalra rakta azt a ledes akármis hőfokmérő és üzemanyag kijelző panelt , mint a régi wartburg/trabant kettősön. Nekem a mutatós jobban bejön.