Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vidi313 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5322

Az A2 értéke érdekes kérdés számomra. Attól függ milyen szempotokat veszek alapul. Használt autó katalógust nézve jogos a 7-900.000 Ft. Ha a szolgáltatás színvonalát nézem úgy globál, (saját autóróról beszélve), akkor már nem ennyire egyszerű a dolog. Egy új autó árát sem a külméret határozza meg sok esetben, hanem az általa nyújtott szolgáltatás. Pl. Honda Jazz. Kicsi és mégis drága, de a funkcionalitása, használhatósága igazolja a magas árát. Belmérete, csomagtere egy mérettel nagyobb kategóriához szabott. Ehhez igazodik az ára is. Az A2 alu karosszéria, nem rohad, sportülésekkel hosszú úton is kényelmes, nem fárasztó, 90-150 km/h között rendkívül dinamikus, rugalmas, 80-110 között 5-ben olyan csendes, hogy nem lehet megállapítani benzin, vagy dízelmotor viszi, nagyon kellemes stabil futómű, élvezetes kormányzással, 4-4,2 liter/100 km-es fogyasztással elmegy nagyobb tempójú utazás esetén is, stb. A kérdés úgy merül fel, mennyivel nyújt többet 3,5- 4,5 millió Ft-os árkategóriában egy hasonló méretű új kisautó? SEMMIVEL! Szerintem az A2-t így érdemes nézni, és már nem is sajnálja rá az illető a pénzt.

Előzmény: Octi19 (5319)
Stetten Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5321

64.000 Ft/db. magasságállító motor nélkül.

Audi...

Előzmény: vidi313 (5318)
Stetten Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5320

Az acél lengökarokat ki lehet váltani egy az egyben az olcsó lemez lengökarral. Én tuti nem fogok drága acélt beletenni egy 20 éves autóba ha majd arról lesz szó.

Nekem egyetlen egy autómban sincs olajleeresztö csavar. Pont a menetprobléma miatt. Mindegyikben van olajleeresztö szelep, ami megkönnyíti az olajcserét is, meg a menettel sem lesz probléma többé. Egyszer betekertem, beragasztottam menetrögzítövel, áldás békesség...

A lámpa javítási igény kérdése. Ha mondjuk 40000/db egy komplett felújítás, akkor én inkább 60-ért újat vennék. Ha 20-ból kijön darabja, akkor megéri javíttatni. Ha foncsorozni is kell, meg a búra is matt, akkor nehéz ügy. Az a cucc amit én szoktam tenni a lámpabúrákra (Innotec liquid glass) csak az anyag 15000Ft/lámpa. Ez a gyári bevonat (ilyen anyaggal csináltuk a fényszórók bevonatait Gyöngyösön). Nálatok annyival könnyebb hogy lehet fóliáztatni. Nálunk meg tilos bármilyen fólia a fényszórón. Söt, a lámpa búra polírozás is illegális, csak azt nem tudják ellenörizni ;-)

 

Ez így mindenestől már könnyen elérheti a fájdalomküszöböt, pláne egy 18 éves autónál... bármennyire is egy AUDI.

 

En ezért mondom hogy az Audi sosem lesz a szegény ember autója. Drága hozzá minden, és a kereskedés nem nézi hogy 3 éves, vagy 20 éves autóhoz kell az alkatrész. 

Előzmény: Octi19 (5319)
Octi19 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5319

Az autó értékéhez képest az ilyen beruházások már nagyon nagyok, mint ahogy előttem is írták egy szett lámpatest 120-130 ezer állítómotor nélkül (!) és ez egy reálisan 7-900 ezer forint értékű autónál már nagyon meggondolandó.

 

én is hasonló cipőben járok. Most néztem át az autót, mert műszakis lesz egy hónapon belül és elég elszomorító a helyzet. Van egy minimális lógás kormány irányban a bal oldalon ami valószínűleg a belső csukló ami nem cserélhető csak a komplett nyomtávrúddal. (valószínűleg nem lesz olcsó...) Ha még most át is megy a műszakin (bal alsó gömbfej porvédője szakadt, de még nem lóg) akkor legközelebbre a lengőkarok is cserések lesznek (acélöntvény)

és akkor még olyan apróságok is vannak, mint az olajleeresztő csavar helyén a menetbe többet nem lehet csavart tenni ha a mostanit kiveszem, szóval ezt is vagy menetfelújítóval vagy nagyobbra fúrással kell kezelni, a fékeket is újra kell rakni elől... meg ami még addig előjön. Ez így mindenestől már könnyen elérheti a fájdalomküszöböt, pláne egy 18 éves autónál... bármennyire is egy AUDI.

Előzmény: Stetten (5316)
vidi313 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5318

64.000 Ft/db. magasságállító motor nélkül.

Előzmény: Stetten (5316)
Octi19 Creative Commons License 2019.10.14 0 0 5317

Nekem gyakorlatilag csak le kellett mosni a foncsort és jó lett. (nekem is elég ramaty volt) Nézesd meg egy hozzáértővel, mert ahány autó annyiszor kétféle lámpa...

Előzmény: zombi112233 (5315)
Stetten Creative Commons License 2019.10.13 0 0 5316

Lencsézgetés meg aluminizáltatás helyett én inkább vennék 2db új Valeo fényszórót. Az nem opció?

Előzmény: zombi112233 (5315)
zombi112233 Creative Commons License 2019.10.13 0 0 5315

Szia! 

Még azt szeretném kérdezni, hogy neked csak a lencsét újították fel, vagy a fényvisszaverő részt is újra aluminizálták? Esetleg más alkatrész festése vagy ilyesmi? Csak mert kicsit jobban megnéztem, és nekem valószínű újra kéne aluzni. Ha neked nem csináltak plusz munkát, akkor nekem lényegesen drágább lenne szerintem. Az aluminizáló gép nem egy hétköznapi cucc

Előzmény: Octi19 (5312)
Donibcsi Creative Commons License 2019.10.04 0 0 5314

Újíttasd fel

Előzmény: majom55 (5313)
majom55 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 5313
...ha tudja valaki . aki cserélt már ,a2 3l ben első lengéscsillapitót . ,hogy jo e bele a vw lupo 3l hez valo.., vagy milyen jo bele ...mert sehol nem talalok ..Köszönöm előre is...a segitséget...
Octi19 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 5312

Már nem emlékszem pontosan, de ez állapot függő is. Ha jól emlékszem akkor nekem ~20 ezerbe került darabonként.

...mondjuk ez nominálisan nem kevés, de egy pár új lámpatesthez képest elég versenyképes...

Előzmény: zombi112233 (5311)
zombi112233 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 5311

Köszönöm szépen a válaszokat! 

 

Szabad tudni hogy mennyi volt az a nem olcsó? Azért kérdezem, mert 58 ezer egy új, és ha nagyon drága a felújítás, talán az jobban megéri, figyelembe véve az utána járkálást és egyebeket. 

Ez a legolcsóbb újonnan. Ez is nagyon drága, de ki tudja. 

Előzmény: Octi19 (5308)
majom55 Creative Commons License 2019.10.04 0 0 5310
János tamás nagy --tol kérdezem . sikerült megjavitani az audi a2 3l .? nekem is ilyen. van. miutan senki nem tudta megcsinalni. (sőt .direkt elrontották ! kénytelen voltam én megcsinálni., ) (röviden . tudok segiteni..) engem meg az érdekelne hol vettél hozza első teleszkopot. ? mert én nem talalok sehol ..csak az 1 4 eshez ....nem tudom . szabalyos e de . ide irom az email cimemet.. (akit erdekel .az a2 3l . . a legnagyobb gyári hibaja szivesen segitek. )majom195516@gmail.com
Octi19 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 5309

Nem polírozgatnak, szétszedik, kipucolják, ha kell és nem menthető akkor újra foncsorozzák, a búrát kemencében kezelik, majd ellátják fóliával. Nekem 2015-ben csinálták és még most is tökéletes, pedig nagyon durva állapotban voltak.

Előzmény: Octi19 (5308)
Octi19 Creative Commons License 2019.10.03 0 0 5308

Érdemes egy szakemberrel megnézetni és ha lehet akkor megcsináltatni. Nekem ez a cég csinálta http://autouveg4.hu/ és tényleg jó lett, mondjuk nem is volt olcsó.

Előzmény: zombi112233 (5306)
vidi313 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 5307

Nálam nem "pöttyös", szerintem nem általános probléma. 2003-as évjárat.

Előzmény: zombi112233 (5306)
zombi112233 Creative Commons License 2019.10.01 0 0 5306

Üdv újra! 

 

Újabb kérdéssel jelentkeznék. Másnál is jelentkezett az a probléma, hogy az első fényszórók belülről "pöttyösek"? Sokáig nézegettem, nézegettük, hogy vajon csak kívülről van e ramaty állapotban a lámpa vagy belülről is, és úgy tűnik hogy sajnos belülről jobban tönkre van menve.Egyik ismerősöm szerint az izzó álltál termelt hő tette tönkre belülről. Lehet hogy nem megfelelő izzó van benne, vagy eleve rossz minőségű a lencse. Más is tapasztalt ilyet az A2 ben? Általános probléma? 

zombi112233 Creative Commons License 2019.09.20 0 0 5305

Köszönöm szépen a segítséget! :)

 

Akkor amit én találtam sajnos nem jó, mert annak egyenes a teteje, amilyen az autóba kell, az pedig íves . Úgy tűnik valóban nincs ebből utángyártott,úgyhogy eredetivel kell pótolni.

 

Egyébként egy darab kapcsoló nem a világ vége. :) Nem biztos hogy csörögne vagy szétesne. Még az is lehet hogy jobb lenne mint az eredeti, ha anyagában színezett lenne, mert ez a festett majd lézergravírozott megoldás szerintem nem az igazi.

Na de nem is ezért vettem, hanem mert elegem lett a rozsdából. És ha minden igaz, azzal jó ideig nem kell most mar foglalkoznom. :)

Magyarul több idő, pénz és türelem marad minden másra. :) 

zsolie Creative Commons License 2019.09.20 0 0 5304

Az eredetinek a csatlakozó rész színe bordó. Lehetséges, hogy azóta mégis lemásolták :)

Az ultrahangos érzékelő kikapcsolásának csatlakozója fekete.

Előzmény: h.c.s (5302)
zsolie Creative Commons License 2019.09.20 0 1 5303

A keresőbe írd be a következőket:  audi a2 fuel flap release   ->  képek

A cikkszáma:  8Z29598335PR

Ebay: https://www.ebay.co.uk/p/Genuine-Audi-A2-Fuel-Flap-Release-Button-8Z29598335PR/706388138

Márkaszervízben: nekem 6-7 ezerbe került anno, de előrelátóan cseréltem a riasztó kikapcsoló gombját ugyanennyiért

Utángyártottat nem találtam, valószínű nem érte meg lemásolni mert csak az A2-be jó (8Z).

 

A rossz minőségű alkatrészekből javított autókról készűl majd a "szar konstrukció, esiik szét, zörög" hozzászólás a következő tulajtól aki ezek után ár alatt árulja az autóját :)

Előzmény: zombi112233 (5301)
h.c.s Creative Commons License 2019.09.19 0 0 5302

ilyen

Előzmény: zombi112233 (5301)
zombi112233 Creative Commons License 2019.09.19 0 0 5301

Azért lenne jó tudni, hogy egyáltalán hogy nézett ki, mert akkor utána tudnék járni, hogy hol mennyiért tudnám beszerezni. Esetleg cikkszám, vagy bármi amin el tudnék indulni. Maga a kapcsoló működik, csak azt sem tudom hogy hogy nézett ki a burkolat eredetileg. :)

Márkaszervízben biztos nem olcsó. Talán lenne más lehetőség is. Mint pl Kína. 

Valami ilyesmi lehetett mint a képen?

 

Előzmény: zsolie (5300)
zsolie Creative Commons License 2019.09.17 0 0 5300

A márkaszervizben van raktáron, ha használtan veszel akkor idő kérdése, hogy mikor fog eltörni. Nekem 10 éves korában öregedett el a műanyag és elpattant magától a teteje :)

Előzmény: zombi112233 (5298)
Number-1 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 5299

Sziasztok!

https://www.autosboltgesztely.hu/termekek/motor-es-alkatreszei/levegorendszer/vakumszuro-037133843a/

 

Ez az alkatrész az 1,4 B automban egy vákumcsö végén van a termosztátházam tetején csak ugy fityeg.A szürke müanyag résznek nem kéne bedugva lenni valahova?A multkor termosztátházat és hütöt kellett cserélnem akkor vettem észre,h ez a valami csak ott van,és fogalmam sincs rola,h honnan eshetet ki ha valahova be volt dugva.....

zombi112233 Creative Commons License 2019.09.16 0 0 5298

Üdvözlök mindenki! 

Nemrég vettem egy Audi A2 1.6 FSI-t. Van benne bőven mit helyre hozni. Valaki lenne olyan kedves, és lefényképezné nekem a tank ajtó nyitó gombját? Nekem sajnos hianyzik a kis "kupak" róla. Szerencsére működni működik. Ha nem túl nagy kérés, külső méretet is szeretnék tudni. Jó lenne pótolni valahonnan. Köszönöm szépen! :) 

vidi313 Creative Commons License 2019.09.06 0 0 5297

"valaki csinált már vezérléscserét magának? ha igen, mekkora szívás, gondolok itt a szűk helyre.."

 

Vásárlás után csináltam. Annak már 5 éve, hogy telik az idő?!... :-)

Nem volt szűk hely (dízel), mert megbontottam a jobb oldalt. Jobb oldali motortartó bak levéve, motor alátámasztva stb.

Előzmény: freeeride (5293)
h.c.s Creative Commons License 2019.09.06 0 0 5296

ugyanígy gondolom én is....

Előzmény: freeeride (5295)
freeeride Creative Commons License 2019.09.06 0 0 5295

van annak is kotyogása, de azt lefogva, a csukló 2 vége közt van a kottyanás.. a váltóval nem tudok mit kezdeni, nem akarom bolygatni, cseréltem benne olajat, ezzel be kell érje:)

Előzmény: h.c.s (5294)
h.c.s Creative Commons License 2019.09.06 0 0 5294

Én is kicseréltem az összes csuklót, de a váltó - difi fogaskerekeinek a kopása miatt érezhető szerintem a kotyogás.

Előzmény: freeeride (5293)
freeeride Creative Commons License 2019.09.06 0 0 5293

Sziasztok, valaki csinált már vezérléscserét magának? ha igen, mekkora szívás, gondolok itt a szűk helyre..

Másik kérdésem, nemrég kicseréltettem a külső féltengelycsuklókat, a szerelő azt mondta, hogy a belsők jók. Ma kicsit piszkáltam az autót és látom, hogy annyira mégsem jók azok a belső csuklók... a féktárcsa kerületén kb bő 3mm kotyogása van.. ez még nem cserés??? Egyébként azért is nézegettem, mert van egy pici kerregő-morgó hanga valaminek a hajtás környékén, leginkább akkor ha gurul a kocsi és csak éppen hozzáérek a gázpedálhoz, ha kezdene hajtani vagy tehermentesedni. nem tudom mennyire érthető:) szóval ez lehet pl a kardáncsukló lógása, vagy inkább a váltó környékén lehet valami? (a külső kardáncsuklócsere előtt nem figyeltem fel rá). Vélemény?

Köszönöm:)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!