Keresés

Részletes keresés

TeaSet Creative Commons License 2018.04.29 -1 0 39602

Kedves Dimelo! Ezt gondold át kérlek még egyszer. Mintha bármelyik csabainak (vagy gyulainak, szarvasinak, mezőberényinek, folytassam a sort??) köze lenne a lopáshoz. Ott a Kossuth téren pesten reklamálj kérlek! Köszi!

Előzmény: dimelo (39600)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.28 -3 0 39601

a sok hülye 4 év felhatalmazást adott rá. mármint a szemérmetlen lopásra.

Előzmény: dimelo (39600)
dimelo Creative Commons License 2018.04.28 0 0 39600

https://g7.24.hu/allam/20180427/egyetlen-alfoldi-uton-majdnem-200-milliardnyi-megbizast-kapott-a-duna-aszfalt/

 

Ha jól számolom: a 10 km-ből 556 m a híd.

A M44 eddigi szakaszai 2,1-2,8 milliárd Ft-ba (/km) kerültek. (ez is abszurd. mert M4 Pest megye 1,7-1,9 MFt/km)

Szóval lesz 9 km út 25 milliárd Ft-ért...

 

A híd is 25 milliárd???

 

Békéscsaba! miért hagyjátok ellopni a többi magyar állampolgár pénzét?

 

 

Csak a juss számít, az arányosság nem?

Dölyfösséget nem kell Debrecentől tanulni.

 

DJ. Bakter Creative Commons License 2018.04.28 0 0 39599
Előzmény: mzdude (39597)
adiaboli Creative Commons License 2018.04.28 0 0 39598

a Megyeri hídon a leállósávól lehetne csinálni egy 3. sávot. szerintem.

 

...és a tervezők/kivitelezők/üzemeltető szerint is. Most hirtelen nem tudok forrást idézni, de határozottan emlékszem, hogy ezt a jövőbeni tervet az átadáskor, illetve már azelőtt is többször közhírré tették. Leállósávnak viszont majd nem marad hely, de ez hidak, viaduktok esetében nem is meglepő.

Előzmény: Mash_bakter (39587)
mzdude Creative Commons License 2018.04.27 0 1 39597

Én egy olyat szeretnék látni, hogy jön egy gépsor, az eleje felkapja a régi utat, a közepe darálja, a vége meg teszi le az újat. Elkezdik mondjuk május 1-jén, és 7-én már csak a csíkokat festik.

Előzmény: hbe (39595)
NAR Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39596

Ja, érdekes volt látni a 3-as út felől érkezve, hogy már a fóti lehajtóban álltak az autók. Utána az M2-es lehajtósávja állt be. Persze volt egy "okos", aki előzni akart és csak közvetlenül a lehajtó előtt esett le neki, hogy nem fog beférni, ezért megállt a középső sávban, gyakorlatilag egy sávra szűkítve az M0-ást, miközben a belsőben meg 120-szal ment volna a hátulról jövő... Gondolom a másik irányban is lehetett egy hasonló zseni, mert abban az irányban is álltak az autók.

Előzmény: hbe (39593)
hbe Creative Commons License 2018.04.27 0 1 39595

Egyébként nagyon érdekes, hogy egy keresztmetszet csökkenés milyen helyeken tud más szűk keresztmetszetekkel együtt hatásokat generálni. Most a reggeli befelé irányt írom le. Az 1-es pontnál van a keresztmetszet csökkenés. Ezért többen próbálkoznak a 2-es ponttal jelölt, régi 2-es úton. Emiatt a 3-as körforgalom beáll, így a 4-es lámpa is beáll, ami miatt az 5-ös körforgalom minden irányból a totális percekig se-ki, se-be blokkolás állapotáig is eljut. A 6-os lehetőséghez az 5-ös kikerülésével is el lehet jutni, ezért az is teljesen beáll. Az 1-es blokk a 7-est nagyon lefogja. Ezért többen próbálkoznak 8-as irányba, ami miatt a 9-es dugul be, és a hatás az A pontnál jelentkezik. További komoly torlódások vannak még a B és C pontokon, és az 1-es és a 8-as pont kihat az M3 forgalmára is, D ponttal jelölve.

 

Nagyon bonyolult egy ilyen dinamikus rendszer, és erre írtam korábban, hogy Dunakeszi és Göd teljesen be van szorulva, és a menekülés Fótot is beszorította. Kedden reggel Fót-Dunakeszi viszonylatban 5 kilométeres távon volt 1 órán túli menetidő is. Mindent meg kellene tenni, hogy az 1-es pontban a lehető legnagyobb átfolyás legyen, mert ez így elég keserves lesz hónapokig.


Előzmény: hbe (39593)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.27 -1 1 39594

>A 81-es út, 4,4 km

Nem. A 81-es út több, mint 80 kilométer hosszú.

 

Gáz, ahogy kiemeltem a mondatod felét? Igen. Te is ezt csináltad? Igen. 

Előzmény: trizs77 (39592)
hbe Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39593

Nem tudom, jár-e erre valaki, de az M2 felújítás ahhoz a szakaszhoz érkezett, amikor az M0 és a fóti csomópont között fél pályán, irányonként egy sáv járható jelenleg. Maga az út kapacitása még éppen elég lenne ahhoz, hogy haladjon rajta a forgalom, azonban keletkezett két szűk keresztmetszet, amik drámai mértékben hatással vannak a környező települések (Újpest, Dunakeszi, Fót, Göd és Rákospalota) forgalmára. Az egyik, hogy az M0 keleti és nyugati irányából felhajtó forgalom a meglévő egy sávba fonódik össze, ami a délutáni forgalomban jelent problémát. Elég jól működik a cipzár elv egyébként, de akkor is. A másik reggel a befelé irány, az M2 Göd felől érkezők és a fóti felhajtók szintén egy sávra sorolnak. Az állapotok egyelőre konszolidálódni látszanak pár nap után ebben a két szűk keresztmetszetben. Felvetődött bennem, hogy vajon a jelenlegi cipzár elvnek (egyik ágnak stop tábla van, de a gyakorlatban felváltva jönnek be kb az autók) van a nagyobb áteresztő képessége, vagy pedig annak, mint amit amerikai autópályákon is láttam, hogy lámpával felváltva engedi be a két ágat. Miután a szűk keresztmetszet után meg lehet indulni az M2-n amennyire a terelés engedi, én arra gondoltam, hogy a szűk keresztmetszeti áthaladó sebesség növelése növelné a kapacitást, és egy szinkronizált lámpa lehet jobb megoldást jelentene. Mit gondoltok?

 

trizs77 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39592

A 81-es még Kisbért is elkerüli.

 

-------------------------------

 

Hát nem.

A 81-es út, 4,4 km hosszan kanyarog Kisbér és Ászár belterületén.

Sajnos.

Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39591

A 81-esen ez a forgalom Fehérvár - Kisbér közt van meg. De onnét javarészt nem Győr felé megy tovább. 

Viszont a 81 Fehérvár és Kisbér közt egyetlen település lakóterületén sem halad keresztül már most sem (Móron a város legszélén, az iparterületnél megy el, de érint kb. húsz házat). És még Kisbért is elkerüli, úgy fordul rá a 13-asra. 

Előzmény: Mash_bakter (39590)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 0 1 39590

a 81-esen 1307 tehergépkocsi

a 86-oson 2000 alatt, olyan 1900, ha jól rémlik, amit dimelo írt pár hónapja

olyan nagy különbség nincs közte, csak 50 % ha innen nézem, ha onnan akkor csak 30% :)

Előzmény: Fradista Utazó (39589)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39589

>kb. ez igaz a 83-asra és a 81-esre is...

Ezt nem tudom, mire alapozod, a 81-esen Kisbér-Győr közt, ill. a 83-ason teljes hosszban elég alacsony a kamionforgalom. 

 

>ha szígorúan vesszük, akkor az M86 és M85 se indokolt...

Az M85  Győr - Csorna közti szakaszán a forgalmi adatok alátámasztják a beruházást. Az M86-on Csornán túl valóban necces.

 

>pláne ha elkezdik matatni az M1-est, akkor átszoknak majd oda páran

Ezt azért nem hiszem, a 83-ason semmiképpen, és a 81-esen se sokan. 

Előzmény: Mash_bakter (39588)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 0 1 39588

ha szígorúan vesszük, akkor az M86 és M85 se indokolt...

ha forgalmi adatokat nézzük...

ellenben így a falvak mentesülnek a napi 2000 kamiontól....

 

kb. ez igaz a 83-asra és a 81-esre is...

pláne ha elkezdik matatni az M1-est, akkor átszoknak majd oda páran

Előzmény: Fradista Utazó (39585)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 -1 0 39587

a Megyeri hídon a leállósávól lehetne csinálni egy 3. sávot. szerintem.

Előzmény: NAR (39586)
NAR Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39586

Elvileg úgy építették a hidat, hogy elférjen irányonként 3 sáv plusz valami leállósáv.

Előzmény: dimelo (39581)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.27 -1 0 39585

A 2×2 sávos kapacitásbővítést a forgalom egyik úton sem indokolja, leszámítva a közvetlenül Győr előtti bevezető szakaszokat. 

Előzmény: Fradista Utazó (39584)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39584

A 81-es forgalmát évek óta nem mérték rendesen. 2016-ban összesen 1 ponton (közvetlenül Győr előtt) volt értékelhető mérés, 2015-ben ugyanott, és még egy helyen, Mór környékén, 2014 szintén. Ezen kívül még négy-öt helyen vannak időszakos, az évben 30-50 napon történő mérések, ezek megbízhatósága korlátozott, de azért többet érnek, mintha nem is lennének. 

Mindenesetre ami adat a rendelkezésünkre áll, abból azt a következtetést vonhatjuk le, hogy a 81-esen a Fehérvár - Győr forgalom szerepe minimális, és semmiféle kapacitásbővítést nem igényel. Némileg leegyszerűsítve az út két végén a Fehérvárra és Győrbe ingázó forgalom dominál, a közepén a kihasználtság alacsony. 

A 83-as mérési adatai hasonlóan megbízhatatlanok, de abból is az látszik, hogy a Győrbe ingázók töltik meg. 

Előzmény: Mash_bakter (39579)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39583

itt néztem: http://kira.gov.hu/kira/index.jsp

 

de se a 81-esről, se a 83-asról nincs adat...

a 82-esről viszont igen... ki érti ezt...

annak pl. M1 előtt 18 ezres forgalma van, de utána már csak 8ezres.

nem tudom menynire lehet hinni ezeknek az adatoknak

Előzmény: trizs77 (39578)
dimelo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39582

81. út Győr-SM megye:  8031 ebből 1079 tgk    9786  egységjármű

          teljes hosszban: 7680          1307         9829

 

83. út Győr-SM megye: 9654             559         10567

                                     6408            445         7118

 

A helyes választ még lehet tippelgetni.

Van benne KÖVÉR-faktor is.

Előzmény: Mash_bakter (39579)
dimelo Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39581

Elértem a kitűzött célt:))) Lett valami élet a fórumon.

 

Ne a bulvár címből indulj ki. Ez a bedobott Galvani-híd látványterv is a figyelemelterelés része.

 

Hiszen az építése 10-15 éves távlat.

Miért kellett épp a választások után erről cikkezni? (A múlt héten még nem akartam reagálni, de 5 napig aludt a fórum)

 

No de a lényeg: 2x3 sávos lenne és csak 30 ezres forgalmat "jósoltak" rajta.

Kapacitása: 9600 E/óra, a forgalom meg csak ennyi...

 

A Megyeri-híd csak 6400 E/óra, mégis 50 ezres forgalma van jelenleg.

M0-Ny megépülésével 70-80 ezer lesz, hogyan akarják szélesíteni???

Előzmény: Mash_bakter (39575)
20-as vonal Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39580

Én úgy hallottam,hogy ez valami alku volt.Beígérték az off 10-es vasútvonal villamosítását,ez ilyen-olyan okok miatt meghiúsult.Cserébe "kapták"a 83-as 2x2 sávos kiépítését.

Előzmény: Mash_bakter (39576)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39579

Azt nem tudom, de Pápa 30 ezres, Fehérvár majd 100 ezres város

az egyik megye székhely, a másik meg nem...

de majd dimelo megmondja a forgalmi számokat

Előzmény: trizs77 (39578)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.27 0 0 39578

Melyiknek, mekkora az elővárosi (Győr előtti 10 km) forgalma ?

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39576)
toto92 Creative Commons License 2018.04.26 -1 0 39577

A Galvani-hídnál probléma, hogy legyalulnák a Határ úti kiserdőt. Annál az Albertfalvai hídnál nem lenne ez gond, ami a Határ út folytatása lenne lényegében? Arról nem is beszélve, hogy Budán vége van mint a botnak, semmi esély az M1/M7 felé vezető átkötésre.

Előzmény: dimelo (39574)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.26 0 0 39576

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/egy-lepessel-kozelebb-a-gyor-papa-orszagut-negysavositasa

 

A négysávossá váló 83-as főutat várhatóan 2022 nyarán helyezik forgalomba.

 

Amúgy tudja valaki, hogy mitől fontosabb a 83-as 4 sávosítása, mint a 81-esé?

Valaki egyszer viccesen írta, hogy a Nato bázisról maharabb jussanak a tisztek a bécsi kupikba..

Na de tényleg miért a 83 és miért nem a 81?

Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.26 0 3 39575

ne beszélj már te is hülyeséget...

elkezdte a hülye index ezt a semmiből a semmibe.... hülye idióta szöveget

most ez a másik sz..kupac átvette...

aztán gondolom megírja ugyan ezt a hvg.hu is.....

idióták...

 

ilyen alapon is az m0 a semmibe vezet....

ja, hogy közben összeköti az m3-ast a 4-essel, m5-össöl, m6-assol, M7-essel, m1-essel...

Gyors forgalmi, Üllői út, M5 bevezető, Soroksári út, Szabadkikötő út, Budafoki út, Andor útca.....

ja... semmmiből a semmibe...

 

amúgy fel akartam hozni a témát, mert amikor olvastam 2028 előtt neki se állnak....

na ezen nagyon meglepödtem... azt gondoltam 2020-ban neki állnak...

nyugdíjas leszek mire elkészül...

már ha megérem

Előzmény: dimelo (39574)
dimelo Creative Commons License 2018.04.26 -3 0 39574

Semmi csoda, csak önző bunkóság... Olimpiai lázálom.

 

http://magyarnarancs.hu/republikon/tarlos-ujabb-eszement-terve-hid-a-semmibe-110872

dimelo Creative Commons License 2018.04.25 0 0 39573

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!