Keresés

Részletes keresés

jakyg Creative Commons License 2018.07.25 0 1 40480

De. Szezonban kb. napi 3-4. És ennyi ugye vissza is jön. Oda-vissza az összes napi forgalom 1000-2000 fő. Plusz a teherhajók.

De nem Belgrádig, hanem Nikopolig, Cernavodáig, vagy a tengerig mennek.

Előzmény: NAR (40458)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.25 -1 1 40479

Nem.

Mert útépítés + vasútépítés ügyi államtitkár/miniszter SE foglalkozik már forgalmi számokkal, nem hogy I.Viktor.

 

Számlázzanak túl, adják le a %-t és le van sz@va merre megy az út vagy a vasút.

 

 

Előzmény: dimelo (40478)
dimelo Creative Commons License 2018.07.25 -1 0 40478

De a butaság, trehányság

a kinevező főnököknek nem szúr szemet?

 

system error

Előzmény: trizs77 (40477)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.25 -2 0 40477

Az rendben van, hogy a KSH csal.

( amúgy nincs rendben )

 

Csak azt nem tudom miért csalnak ?

 

Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, általában nem is pártolom őket, de most úgy szeretném ha valaki elő jönne egy jó kis összeesküvés elmélettel, hogy miért csal a politikusok és a köz felé a KSH ?

 

De attól félek, hogy nincs mögötte titkos szál, csak egyszerű emberi nemtörődömségből, butaságból, trehányságból csalnak.

 

Ez rosszabb mintha a TelAviv-NewYork-Bukarest tengely miatt csalnának.

 

 

Előzmény: dimelo (40476)
dimelo Creative Commons License 2018.07.25 -1 0 40476

Már tudhatjuk ki a hunyó...

De ha a kistehert számítjuk Ukrajnánál, akkor Romániánál az még 3000 db,

vagyis teljesen félrehord a KSH.

 

Ez még most is a Helsinki-folyosók átka? (M3 E71-E573  favorizálása M4 E60 helyett)

 

Mintha a valóságot még mindig  felülírnák a vágyak.

 

"Hogyha nem kell senkinek,
hát az ördög veszi meg.
Tiszta szívvel betörök,
ha kell, embert is ölök."     ?????

 

Nem feltételezem, hogy ez a Hivatal mottója...

Előzmény: trizs77 (40475)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.25 -1 0 40475

Osztom Fradista kételyeit.

A KSH valahol csal.

 

Az Istennek se ismernék be, de szerintem sárosak.

Kamu adatokat adnak a döntéshozóknak.

 

Nem véletlen, hogy kicsike Móriczka táblázatom tartalmáért már több mint 90 napja küzdök, igen csekély eredménnyel.

 

 

dimelo Creative Commons License 2018.07.25 -1 0 40474

Elfogadható, ha a kistehert a "nagyokhoz" számítottad.

 

Biztos, hogy felcserélték a Trizs által feltett táblázatban a személyt a teherrel. (Ukrajna esetében)

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (40473)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.07.25 -1 1 40473

A 4, 41, 491 utak mindegyikén közvetlenül a határ előtt van az utolsó mérési pont. Mindhárom úton volt mérés 2016-ban 2017-ben minden nap. Mindhárom útra igaz az is, hogy a 2016-os és '17-es adatsor közt csekély az eltérés. Nem ellenőriztem le, de feltételezem, hogy a további átkelőkön a forgalom nagyon csekély, naponta legfeljebb néhány tucat gépjármű. Az adatokat kerekítettem az áttekinthetőség végett, az összes tehergépkocsi-kategóriát egybevontam. Minden adat átlagos napi forgalom, a két irány összesen.

 

- 4 (Záhony): 2.000 szgk + 650 tgk

- 41 (Beregsurány): 1.400 szgk + 140 tgk

- 491 (Tiszabecs): 1.000 szgk + 40 tgk

 

Ebből a teljes ukrán határforgalom naponta átlagosan kb. 5.000 személygépkocsi és 1.000 tehergépkocsi lehet. 

Vetettem egy pillantást a 2010-es adatokra. Nincs jelentős eltérés.

 

Ha Trizs adatai ettől jelentősen eltérnek (márpedig jelentősen eltérnek), akkor valaki valahol nem mond igazat. 

dimelo Creative Commons License 2018.07.25 -1 1 40472

Ja:  11 db/ nap B.suránynál.

 

3,5 t alatt 115 db, na ettől még nem lesz meg az 5000 db  (Záhonynál 211 db kistgk)

Nagyságrendi gubanc...

 

És a nagylaki káosz?

 

 

Előzmény: trizs77 (40471)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.25 -2 0 40471

Beregsuránynál 7.5 tonnáig mehet teher is.

Szerintem.

 

Másutt meg 3,5 tonnáig minden.

 

 

Előzmény: dimelo (40469)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.25 -2 0 40470

Csak Záhonynál lehet teherrel átmenni Ukrajnába.

 

----------

 

Ez biztos ?

 

 

dimelo Creative Commons License 2018.07.25 -1 0 40469

Még leragadtam a táblázatnál:

                                       

                                                    Szerbia  Horvátország  Románia  Ukrajna

közúti teherjárművek  db/nap        1238         1163            6901      5484

 

Itt valami nagyon komoly árulás van.

Csak Záhonynál lehet teherrel átmenni Ukrajnába. Az OKA 2017 naponta 422 db tgk-t jelez.

SRB: Röszke-Tompa: 765+463 ez rendben

CRO: Letenye-Berzence-Barcs-Drávaszabolcs-Udvar: 323+26 +311+148+329 ez is rendben

RO: Csanádpalota-Nagylak-Kiszombor-Gyula-Ártánd-Csengersima:3589+ 803 + 49+576+2399+480= 7896 db tgk.!!!

 

Tehát: Ukrajna túllőve, Románia alábecsülve.

 

Ezzel együtt nagyon gyanús a Csanádpalota-Nagylak áthaladás (valami duplikálódás lehet.)

Előzmény: trizs77 (40444)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.07.24 -2 0 40468

Friss jó hír a Nyíregyháza irányába autózóknak:

 

Alig egy hónapja van, hogy teljesen felújították Nyíregyháza nyugati szélén a 3317-es út és a 36-os út közötti átkötő utat (a térképen lila alapon fehér betűkkel megírtan, "3317 - 36 átkötő út" névvel jelölve be).

 

Ez az út dél felől (a 3317-es út felől) észak felé (a 36-os út felé) a Tó u. - Bottyán János u. - Derkovits u. útvonalból tevődik össze, és ebből mindeddig a Tó u. volt évtizedek óta egy többnyire nagyon rázatós, dilatációs betonburkolattal ellátott út állapotában. Most ez az út vadonatúj és erős minőségi aszfaltburkolatot kapott, lehetővé téve az autósok számára a normális -- kényszerű lelassítások nélküli -- menetsebességet. (Az útvonal másik részét, a Derkovits u.-t már évekkel korábban felújították minőségi aszfalttal, a Bottyán János u. állapota pedig eredetileg is jó állapotú volt.) Így most a 3317-es út felől a 36-os út felé közlekedőknek lehetővé teszi a 36-os út vasúti felüljárójának végig kiváló minőségű úton történő elérését is, ami azért fontos, mert a 3317-es útnak a 4-es útba történő becsatlakozásáig 2 db nagy forgalmú vasútvonal vasúti forgalma is "útját állja" időszakosan.

 

Így most Nyíregyháza belvárosa a 3317-es útról is végig kiváló minőségű úton érhető el.

 

Térkép: >>

 

van_Persil Creative Commons License 2018.07.24 -20 0 40467

A megépítése előtt Coburgból vagy Erfurtból eljutni Ilmenauba egy örökkévalóság volt és nem csak a Thüringer Waldot gyakran ellepő sűrű köd miatt. 

Előzmény: Fradista Utazó (40463)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40466

Egyszer mentem arra. De nem volt jó, semmi hangulata nem volt. Eisenach felé bezzeg sokkal otthonosabb. Ma egy nagy parkoló van a határ helyén, és szinte az egész eredeti állapotban van.

 

https://www.google.com/maps/@51.007189,10.2497846,382m/data=!3m1!1e3

Előzmény: Fradista Utazó (40463)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40465

Van ami visszafordul, de legalább a negyedük elmegy a Vaskapuig.

Előzmény: NAR (40458)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40464

Tudtommal határfolyó. Mintha valami olyasmi lenne, hogy belépsz Horvátországba, és utána akár Szerbiába is beléphetsz.

Előzmény: trizs77 (40451)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40463

Az A71 autópálya a német újraegyesítési projektek közé tartozik, Schweinfurt - Ilmenau - Erfurt - Sangerhausen közt vezet, mintegy 220 km hosszú. A kilencvenes évek végén kezdték el építeni, a 2010-es évekre készült el. A déli része Bajorország, a nagyobb, északi, pedig Thüringia. A schindgrabeni völgyhíd 2002-ben készült el.

Érdekessége, hogy a híg egy kőbánya felett vezet.

Amikor a bányában robbantás van, a rendőrség lezárja az autópályát.

EBBEN a videóban az első három percet érdemes nézni. Németül van, de a felvételek nyelvtudás nélkül is értelmezhetőek. 

Csülkös.Pantani Creative Commons License 2018.07.24 0 1 40462

Pedig de.

Fejétől büdös az a hal, szokták mondani.

Előzmény: trizs77 (40461)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.24 -2 0 40461

A közlekedési kormányzatunk - nem először - úgy hoz döntéseket, hogy alap adatai sincsenek meg.

 

Viktor kinevez pár kétes alakot :

 - Schváby,

 - Völner,

 - Becsey,

 - Kerékgyártó,

 - Tasó,

 - stb.

közlekedési államtitkárnak, helyettes államtitkárnak, főosztályvezetőnek, ez rendben van.

 

Egy szakmának el kell bírnia a svihákokat is.

 

De amikor a jobbak:

 - Dabóczi,

 - Fónagy,

 - Mosóczi,

 - .............

 

úgy hoznak döntéseket, hogy a KSH az alap adatokat se biztosítja számukra, akkor nem értem miért nem pampognak.

Miért nem sikoltoznak hangosan, hogy nincsenek meg az alapszámok se.

 

Minden sz@rt közzétesz a KSH, még a pincsi kutyák fülmozgási együtthatóját is táblázatba rendezi, de ha arra vagy kíváncsi, hogy Magyarország államhatárát, egy évben, hányan lépték át és milyen eszközökkel, akkor csak széttárják a kezüket.

 

S ezt nem lehet Viktor örökbecsűjével

........Az útépítések esetén vannak forgalmi szempontok és vannak más szempontok is.......

betakarni.

Ne fogjunk már minden káoszt rá.

 

 

Előzmény: dimelo (40454)
trizs77 Creative Commons License 2018.07.24 -1 0 40460
trizs77 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40459

Nem.

 

Évente egy-kettő.

 

Budapestnél fordulnak.

 

 

Előzmény: NAR (40458)
NAR Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40458

Ezek a 100+ méter hosszú dunai kirándulóhajók, amikből 8-10 parkol a rakpart mellett, nem mennek le Belgrádig?

Előzmény: trizs77 (40451)
dimelo Creative Commons License 2018.07.24 0 1 40457

Nem, ne gondold, hogy előbb lenne.

A Tsz.-Pl. szakasznak 2016 május óta van építési engedélye.

 

Más kérdés, hogy azóta sem történt semmi.

 

Mit ahogy a Tisza-híd szakaszon is "keresik" a kivitelezőt  a sajtó szerint április óta.

Voltak júniusi határidők, de eredményt nem közöltek...

Előzmény: Roger Preed (40456)
Roger Preed Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40456

Teljessé válik:

 

"a Püspökladány és Berettyóújfalu közötti 30 kilométeres szakaszról most derültek ki az első információk"

 

Ad1: A "most derültek ki az első információk" nagyon, de nagyon messze van a szalagvágástól.

Ad2: Tudtommal már egy jó ideje lefutott néhány engedélyezési kör itt. Ami természetesen elakadt, lejárt az engedély, ami visszarakja a projektet a startvonalra. Szóval innentől legalább 8-10 év kell ahhoz, hogy itt elkezdődjön az útépítés.

Ad3: Nem értem, hogy miért a kisebb forgalmú, 42-es úttal párhuzamos szakasz van előrébb, mint a nagyobb forgalmat lebonyolító Törökszentmiklós-Püspökladány?

Előzmény: drummond (40453)
dimelo Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40455

Csak 2 info hiányzik belőle: miből és mikor?

 

Tele van a padlás az ígéretekkel...

Előzmény: drummond (40453)
dimelo Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40454

Írhattam volna én is... :)))

Előzmény: trizs77 (40452)
drummond Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40453
trizs77 Creative Commons License 2018.07.24 0 0 40452

Az egésznek amúgy az az értelme, hogy elkészüljön végre a 7 db modal split torta diagram, a 7 szomszédos állam és Magyarország közötti forgalomról.

 

Az már látható, hogy a közúti forgalom mindenhol bőven 90% fölött fog részesedni.

Inkább 95=%-98% körül.

 

Ez ugye Szerbia felé a legfeltűnőbb mert pártunk és kormányunk a határforgalom 1=egy %-t adó, vasút miatt  akar most 750 milliárd forintot elkölteni.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.07.24 -1 0 40451

 

Nem teljesen tiszta (valós ?) a KSH adatsora.

Például nagyon vitatom, hogy Horvátország felé, egy év alatt 142.977 fő, vízi úton lépett ki és be.

Szerintem ez nem így volt.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!