Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, általában nem is pártolom őket, de most úgy szeretném ha valaki elő jönne egy jó kis összeesküvés elmélettel, hogy miért csal a politikusok és a köz felé a KSH ?
De attól félek, hogy nincs mögötte titkos szál, csak egyszerű emberi nemtörődömségből, butaságból, trehányságból csalnak.
Ez rosszabb mintha a TelAviv-NewYork-Bukarest tengely miatt csalnának.
A 4, 41, 491 utak mindegyikén közvetlenül a határ előtt van az utolsó mérési pont. Mindhárom úton volt mérés 2016-ban 2017-ben minden nap. Mindhárom útra igaz az is, hogy a 2016-os és '17-es adatsor közt csekély az eltérés. Nem ellenőriztem le, de feltételezem, hogy a további átkelőkön a forgalom nagyon csekély, naponta legfeljebb néhány tucat gépjármű. Az adatokat kerekítettem az áttekinthetőség végett, az összes tehergépkocsi-kategóriát egybevontam. Minden adat átlagos napi forgalom, a két irány összesen.
- 4 (Záhony): 2.000 szgk + 650 tgk
- 41 (Beregsurány): 1.400 szgk + 140 tgk
- 491 (Tiszabecs): 1.000 szgk + 40 tgk
Ebből a teljes ukrán határforgalom naponta átlagosan kb. 5.000 személygépkocsi és 1.000 tehergépkocsi lehet.
Vetettem egy pillantást a 2010-es adatokra. Nincs jelentős eltérés.
Ha Trizs adatai ettől jelentősen eltérnek (márpedig jelentősen eltérnek), akkor valaki valahol nem mond igazat.
Alig egy hónapja van, hogy teljesen felújították Nyíregyháza nyugati szélén a 3317-es út és a 36-os út közötti átkötő utat (a térképen lila alapon fehér betűkkel megírtan, "3317 - 36 átkötő út" névvel jelölve be).
Ez az út dél felől (a 3317-es út felől) észak felé (a 36-os út felé) a Tó u. - Bottyán János u. - Derkovits u. útvonalból tevődik össze, és ebből mindeddig a Tó u. volt évtizedek óta egy többnyire nagyon rázatós, dilatációs betonburkolattal ellátott út állapotában. Most ez az út vadonatúj és erős minőségi aszfaltburkolatot kapott, lehetővé téve az autósok számára a normális -- kényszerű lelassítások nélküli -- menetsebességet. (Az útvonal másik részét, a Derkovits u.-t már évekkel korábban felújították minőségi aszfalttal, a Bottyán János u. állapota pedig eredetileg is jó állapotú volt.) Így most a 3317-es út felől a 36-os út felé közlekedőknek lehetővé teszi a 36-os út vasúti felüljárójának végig kiváló minőségű úton történő elérését is, ami azért fontos, mert a 3317-es útnak a 4-es útba történő becsatlakozásáig 2 db nagy forgalmú vasútvonal vasúti forgalma is "útját állja" időszakosan.
Így most Nyíregyháza belvárosa a 3317-es útról is végig kiváló minőségű úton érhető el.
Egyszer mentem arra. De nem volt jó, semmi hangulata nem volt. Eisenach felé bezzeg sokkal otthonosabb. Ma egy nagy parkoló van a határ helyén, és szinte az egész eredeti állapotban van.
Az A71 autópálya a német újraegyesítési projektek közé tartozik, Schweinfurt - Ilmenau - Erfurt - Sangerhausen közt vezet, mintegy 220 km hosszú. A kilencvenes évek végén kezdték el építeni, a 2010-es évekre készült el. A déli része Bajorország, a nagyobb, északi, pedig Thüringia. A schindgrabeni völgyhíd 2002-ben készült el.
Érdekessége, hogy a híg egy kőbánya felett vezet.
Amikor a bányában robbantás van, a rendőrség lezárja az autópályát.
EBBEN a videóban az első három percet érdemes nézni. Németül van, de a felvételek nyelvtudás nélkül is értelmezhetőek.
A közlekedési kormányzatunk - nem először - úgy hoz döntéseket, hogy alap adatai sincsenek meg.
Viktor kinevez pár kétes alakot :
- Schváby,
- Völner,
- Becsey,
- Kerékgyártó,
- Tasó,
- stb.
közlekedési államtitkárnak, helyettes államtitkárnak, főosztályvezetőnek, ez rendben van.
Egy szakmának el kell bírnia a svihákokat is.
De amikor a jobbak:
- Dabóczi,
- Fónagy,
- Mosóczi,
- .............
úgy hoznak döntéseket, hogy a KSH az alap adatokat se biztosítja számukra, akkor nem értem miért nem pampognak.
Miért nem sikoltoznak hangosan, hogy nincsenek meg az alapszámok se.
Minden sz@rt közzétesz a KSH, még a pincsi kutyák fülmozgási együtthatóját is táblázatba rendezi, de ha arra vagy kíváncsi, hogy Magyarország államhatárát, egy évben, hányan lépték át és milyen eszközökkel, akkor csak széttárják a kezüket.
S ezt nem lehet Viktor örökbecsűjével
........Az útépítések esetén vannak forgalmi szempontok és vannak más szempontok is.......
"a Püspökladány és Berettyóújfalu közötti 30 kilométeres szakaszról most derültek ki az első információk"
Ad1: A "most derültek ki az első információk" nagyon, de nagyon messze van a szalagvágástól.
Ad2: Tudtommal már egy jó ideje lefutott néhány engedélyezési kör itt. Ami természetesen elakadt, lejárt az engedély, ami visszarakja a projektet a startvonalra. Szóval innentől legalább 8-10 év kell ahhoz, hogy itt elkezdődjön az útépítés.
Ad3: Nem értem, hogy miért a kisebb forgalmú, 42-es úttal párhuzamos szakasz van előrébb, mint a nagyobb forgalmat lebonyolító Törökszentmiklós-Püspökladány?