Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
Ákostól került hozzám az akkor roncs állapotban lévő postakocsi. Valaki egy ablak rácsát kivágta és nem voltak lépcsői sem. A tetején is horpadások voltak. Alapos munka és némi Tóth alkatrész felhasználásával így kelt új életre egyedi személykocsiként.
Megdolgozták rendesen...:( Annak ellenére egész jól egyben van,még lehet belőle szép mozdony.Az se semmi aminek a képét a 3486-os hozzászólásomban feltettem.
Most került fel a Vaterára egy Előre rakoncás. Igaz, hogy ütött- kopott a festése, de eredeti. Két Pannónia forgózsámollyal és négy Pannónia ütközővel felturbózva már Pannóniává is fog válni. Ugyanis csak ennyi a különbség a két változat között.
Nem, nem H0 méretűek. A videón amit küldtem 0-ás méretű vonatok láthatók. Többek között Moskabel szerelvények, PV Pannónia személykocsik is stb. Ismerem a görgőkészítős változatot, a mellékelt videón azonban egyedi kasznit építet az illető. :)
A fekete műanyagházas modellt a Görgőkészítő Szövetkezet készítette. Ebbe a kaszniba belefér egy Előre motor. Ilyet már csináltam és Ervinnél van. Sajnos a műanyag kaszni nagyon nyomorult állapotban volt. A videón szereplő dolgok H0 méretűek. Ez a megoldás 0-ás méretben kb. a Hargita kasznimba férne be, ami 38 cm hosszú. Esetleg a harmadik féle ( futómű nélküli ) Pan - El motorom férne bele két tengellyel, amire S méretű kerekeket szerelünk fel. A Görgőkészítő képek itt vannak.
Az egyik az ide már feltett Árpád kaszni a másik a szintén itt szereplő Hargita kaszni szíve lesz, ezért nem eladók. Viszont írtam, hogy van egy Pannónia állórészem és forgórészem, Amik az egyik futóműből kerültek ki. Azt szívesen elcserélném egy üres állapotú Pannónia motor futóműre. Ez hiányzik a harmadik Pan- El motoromhoz. A motorok átalakításába nagy munkát fektettem, ezért egyáltalán nem áll szándékomban eladni. Az Árpád egyszerűbb feladat lesz, ezért most ezen dolgozom. Megcéloztam vele a karácsonyi családi vonatozásunkat. A Hargita jóval nagyobb falat. Előfordul, hogy marad az 1-es méretben a kaszni, de 0-ás nyomtávban. Viszont, ha egyszer elkészül ( remélem, hogy nyárra ) viszont eladó sorba fog kerülni, mert fedeznem kell a költekezésemet.
Nem értem a kérdést. Miért ne lehetne forgózsámolyos? Mindkettő simán el tud fordulni a kívánt mértékben. Merev vázzal nem lehet megcsinálni, mert nem tud elfordulni kanyarban a mozdony. Az Atlas tolatómozdonyomban mindhárom tengely hajtott, de a középsőn lévő réz kerekeknek nincs pereme. Így kanyarban oldal irányban csúsznak és el tud kanyarodni a mozdony.