Kis segítségre lenne szükségem. 2003-as 1.4 Xsara II-őn kénytelen voltam levenni az akksi sarut. Visszarakás után nem működik a távkapcsoló. Próbáltam az előírt módon betanítani ( gyújtás rá, gombok nyomogatása ) de nem reagál. Tudtok valami infóval szolgálni?
Sziasztok xsara2 esem van 2001 es évjárat, most olyat csinál hogy probálom beindítani,beindul valamikor van alapjárat valamikor nincs egyenletlenül jár a motor, olyan mintha nem menne minden henger a négy hengerböl háromnál korom fekete volt a gyertya, valamint ha beindul és adok neki egy kis gázt akkor a kipufogóból vizetfrecskendez.Ha tudtok segíteni írjátok meg milehet a baj. KÖSZÖNÖM
Szóval nekem 1.6 16v van a szekérben, most már bő három éve és túl vagyok a 70 ezredik gázos km-en ha minden jól be van állítva prímán megy szinte nem is veszed észre a különbséget
AC STAG 300 isa2 vezérlő, Valtek injektorok amiket most fogok a közeljövőben Hana 2001-esre lecserélni. Tomasetto Alaszka reduktor , 45 literes tartály szintén Tomasetto multiszeleppel... kb 15-20 százalék többlet fogyasztással számolhatsz a benzinhez képest .
Átépítés előtt érdemes átnézni a benzines oldalt mert ha már ott többet fogyaszt valamiért a gázos ahhoz képest lesz több ...
...és még valami ..csak akkor rakasd bele ha nem 2-3 km-t mégy naponta mert mire átváltana már meg kell állnod .. bár ilyenkor akár pár száz méter után már vált ..
...hát nyugodj meg ..szerelnek .. ha nem is a tartóra ,de a pótkerék helyére mivel nekem is ott van .. most a csomagtartóban hordom a pótkereket de nem is csak a szomszéd faluig járok...
Volt pótkerék tartályom, de galantban. Annak a csomitartó aljában van a pótkerék. Egyébként a tartály közepén volt egy elzáró csap, hát ahhoz is hozzá kell férni. Xsaránál nem tudom ez hogyan lesz hozzáférhető?
a cégnél azt mondták, hogy az az alap, hogy a pótkerék helyére szerelik fel. a típusra van sorozatátalakítási engedély, feltételezem láttak már ilyet és tudják, hol a pótkerék :)
Sziasztok cartársak! Két "topikot" indítanék. Az egyik az autó gázosításának témája, érdemleges infókat sajna nem nagyon tudtam meg a kereső használatával mivel az LPG és a gáz is csak 3-3 karakter, a fórum meg 4-től keres... De a talált hozzászólásokban úgy láttam, hogy "soryton" és "idiotaindex" jár gázzal. Hozzátok lenne pár kérdésem, milyen motor van az autóban, mióta, milyen gyártmányú az lpg szerkezet, a fogyasztás hogy alakul, télen van-e vele gond... az elején tudom, hogy macerás picit, mert be kell állítani a megfelelő hőfokot ahol kapcsoljon, a motort nem tudom, hogy viszonyul az új technikához... A másik pedig, nem tudom tudna-e valaki egy gyári cikkszámot adni ahhoz a "karikához" ami a benzinpumpát rögzíti?
Bontóban sanszos, hogy találnék, de új kéne mert ha kiszedem valahogy, gondolom sérül..
Gázadáskor elkezdett csörögni a motor (az a bizonyos előgyújtási csörgés). Ezt nem igazán tudom megérteni, hiszen van benne "kopogás" szenzor. Tök mindegy milyen kúton tankolok, még akkor is, ha 100 as benzinnnel keverem is jelentkezik.
Trafó, vagy ECU ??? (ez utóbbi nemrég volt szoftverfrissítve) Hogyan lehet kiűzni a csörgőkígyót a motorból ? Volt már valakinek ilyen jelensége ?
Kompresszió ma este lesz mérve,remélem a "lyukas" égésteret ki lehet majd zárni.Bár a trafó sem egy olcsó mulatság...Talán befecskendezés van, mert a kipufogón benzinszagú füst távozik, a kipufogó viszont kormos.
Több oka is lehet annak, ha egy henger nem megy, nem csak a szikra. Azon kívül az, hogy kint van - látszólag - szikra, nem jelenti azt, hogy a helyére szerelve, bent a gyertya végén is van szikra. (pl. sűrítésnél már nem képes létrejönni a szikra)
Tehát: lehet simán trafóhiba, elég gyakori. Lehet csak a kis gyertyapipa-szerűség hibája is, ami a trafót köti össze a gyertyával. (Persze kérdés, hogy melyik motorról van szó, mert némileg különbözőek a konstrukciók)
Ezen kívül ha pl. nincsen befecskendezés az adott hengerbe, akkor sem lesz égés. Ha nincsen megfelelő kompresszió vagy az egyik szelep nem zár rendesen, akkor sem biztos, hogy lesz égés.......
Autóm következő hibája: egy henger nem megy. A trafósort kivéve, tehát motoron kívül minden gyertya gyújt. A motorba visszahelyezve a szélső hengerben nincs égés. Ötletek?