Nah jó, h itt vagy :) Állítólag a pletykák szerint ezeket a kocsikat megvették a szlovákok (vagy csak elvittél pestről). Tudsz valamit róluk? Vagy csak pletyó szint volt ez a információ ?
Tobbnyire mar Crosswayt gyartanak, mindenfele kivitelben,a 900 as Karosakat mar szerintem abbahagytak. Citelist tudtommal gyartanak, a mult honapban Kassara gyartottak kb 10 csuklos citelist, gázmotorral.. es vannak fotok a ahogy a Karosa gyár udvarán vannak.. ugyhogy akkor ott gyártották oket. de biztos nincs annyi megrendeles mint a corosswayra...
A héten jártam Vysoké Mytoban. A Karosa gyárba nem sikerült bejutni, de az országútról látszottak a buszok a gyárudvaron. Csupa Crossway távolsági (kis ajtós) és elővárosi (nagyajtós) kivitelben volt látható. Az úton jöttek is szembe szépszámmal a zacskós üléses, hófehér buszok.
Kérdésem: a Citelisek gyártását tényleg abbahagyták Csehországban és csak az olaszok fabrikálják?
Igen, az 1015 ost gazbussza akartak attalakitani, felujittassal parhuzamban, de sajnos az uj Liaz motor nemfert el a motorterben, igy meghosszabbitottak a vázat, de sajnos igy attalakitva nem engedelyeztek, nemment volna att a muszakin. Igy felig attalakitva kiselejteztek...
a masik baleset utan selejteztek, nemrte volna mar meg a jaitasa,
a harmadik busz meg korrozio miatt van leallitva... De ahogy latom, a 400 as ikarusok mar nemérik meg a felujitasukat, igy selejtezve lesznek felujitas nelkul, meg az eredeti, gyari festesukben...:( Gondolom nincs ceg aki felujittana oket Zlinner Karosakra oszpontosit, a DPB muhelyeiben meg mar par eve a B732esek ota nemuitott fel nagyon semmit...
Az 1015-ös mintha gázbusszá lett volna alakítva, de később - számomra is ismeretlen okból - selejtezték. Az 1007-es mellett az 1008-as is áll - őneki balesete volt, amiről szintén vannak fotók az oldalon.