tefan Gregor, Ipolyság polgármestere arra hívta fel a figyelmet, hogy a városban egy új üzem épül, amely 450 embert fog foglalkoztatni, ezért is fontos a vasúti forgalom felvétele.
A polgároknak szükségük van a gyors és komfortos eljutási lehetőségre.
--------------
tefan Gregor, Ipolyság polgármestere pont annyira tudja, azaz sehogyan se tudja, hogy az Ipolyságra, vagy Ipolyságon át máshová utazók milyen közlekedési eszközzel közlekednek, mint magyarországi polgármester társai.
Valószínűleg halvány fogalma sincs a dologról.
A magyarországi polgármestereknek se.
tefan Gregor, Ipolysági polgármestere úr nagy valószínűséggel még azt se tudja, hogy a városába, hivatásforgalmi céllal, munkanaponként érkezők :
Olyan kérdés már fel se mernék neki tenni, hogy ha a hivatásforgalmat leszűkítem a saját ipari parkjukra, akkor ott ugyanezek a számok miként alakulnak.
A vasútállomás nem Ipolyság városában, hanem az Ipolysághoz csatolt Homok községben, azaz városrészben van. (Ez a magyarázata az említett távolságoknak.).
"Na vŕku" elnevezésű ipolysági ipari park kb. 2400 méterre található gyalog a Sahy vasútállomástól.
Valóban 450 főt terveztek alkalmazni, 2017 év végi kezdéssel.
a 2400 métert nagy valószínűséggel nem gyalog teszik műszakonként kétszer a munkások a vasúttól a gyárig hanem eleve szerződéses buszok hordják őket az üzembe.
Tehát velük indokolni egy ilyen felújítást több mint hülyeség.
A Szlovák Vasúttársaság (SR) vezérigazgatója, Martin Erdössy szerint a szükséges befektetések összege eléri a 4,6 millió eurót. A biztonságos vasúti közlekedés fenntartásához be kell biztosítani a vasúti átjárókat, meg kell javítani a peronokat, fel kell újítani az állomások épületeit, ez mind pénzbe kerül.
tefan Gregor, Ipolyság polgármestere arra hívta fel a figyelmet, hogy a városban egy új üzem épül, amely 450 embert fog foglalkoztatni, ezért is fontos a vasúti forgalom felvétele. A polgároknak szükségük van a gyors és komfortos eljutási lehetőségre.
Ez eggy feltoltos kártya, amit az eggyes SAD-k adnak ki a saját utasaik részére. Névre szól, a buszban toltod fel, és utána jegyvásárláskor azzal fizetsz. Van rá valami kis kedvezmény is ha azza a kártyával fizetsz.. Ez elonyos az utas számára is, nemkell álandoan pénzt keresni a buszra, a sofornek is egyszerubb a dolga.
Nálatok ilyen nincs????? Nálunk ez évek óta mukodik.
Az a helyzet, hogy egyáltalán nem vagyok képben a szlovákiai közösségi közlekedésben. Kollégiumban élek és nagyon sok a hátár mellől érkező diák a környezetemben. Ők mesélték, hogy sok különböző társaság van és ezért bevezettek valami kártyát amire pénzt lehet tölteni és úgy működik mint egy bankkártya nem pontosan értettem igazából és ők sem tudták teljesen elmondani, hogy ez végül is micsoda. Meg ez csak egy egyszerű bankkártya vagy hordoz más adatokat is pl. milyen utazási kedvezmény jár stb.. stb..
Visszatérve az SAD Trnava, és SAD Liorbus hoz, az Arriva megvette az eddigi tulajdonosotol 100% tulajdonát. De az SAD-k ban eddig is volt és van is az államnak része benne, 60,5 - 39.5 % arányban. Szoval az Arriva azt a 60.5% részt vette meg mintket cégnél az elozo tulajtol.
Tudna valaki esetleg segiteni info kellene. A 90 es évek elején jottek hozzánk a BKV bol kiselejtezett Ikarusok, 280 asok, konkrégam a párkányi, érsekújvári, és nagyszombati SAD-k hoz.
Tudna valaki segiteni hogy mennyi darabrol lehetett szó es hogy menyikek voltak, rendszam vagy ilyesni kellene. Tudom ez már 20 éve volt, de mégis.
Konkrétan van eggy megmaradt roncs Farkasd kornyénén. Kép nem az enyém, egy barátomé.
Miert? Annyira szeretnél Karosát a VT-Arrivához?:)
Pár éve konkrétam a nyitrai Arriva Veolia transport volt, csehorszagban is volt a Veolianak egypár ilyen volt CSAD vállalata, onnet kuldtek Nyitrára mindent ami már ott nemkellett de viszont Nyitra egy kis segitseget kapott mert joval oregebb buszai voltak mint kiselejtezhetett ez után.
Igen, szoval nálatok is az arriva terjeszkedik? BKV-ban is van része? Láttam az új buszokon a BKK-t de hogy mit jelent azt nemtudtam. A BKV nem létezik, vagy ez csak leanyvallalata vagy hogy van ez?
Szlovákiában a városi tomegkozlekedét a nagyobb városokban mint pl Pozsony, Kassa, Zsolna Eperjes, Besztercebánya saját városi kozlekedési vállalatuk biztositja, miknek 100% tulajdona a város. Gondolom nálatok is ez így van azert kicsit fura hogy az arriva belépett a BKV-ba
Kozponti eloírás nincs, minden SAD vállalat maga donti el hogy milyen szinuek, szinkombinaciot választ. Az adott SAD-n belul persze igyenekznek hogy minden busz egyforma szinkombinaciojú legyen. Már nagyon nincs elkulomboztetve a városi a helykozi busztól sem. A busz színre értem.
Egyenruha régebben egységes volt kék ing, teszil nadrág. Az ingen és a nadrágon volt textil embléma a cég lemblémájával és persze a cég nevével.