Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2018.09.23 0 0 41156

Az nem vigasztal, hogy máshol sem normálisak...

Előzmény: Fradista Utazó (41154)
NAR Creative Commons License 2018.09.23 0 0 41155

Az "autóút" táblák leszedése szerintem egyáltalán nem bonyolult. OK, kellene helyükre biciklivel/munkagéppel/lovas kocsival behajtani tilos tábla is.

Előzmény: trizs77 (41151)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.23 0 1 41154

Pénteken, számoltam, 15 munkavégzés mellett jöttem el, csak a forgalomkorlátozással járókat számolva. A 15 helyen összesen nulla építőmunkást láttam. Mindezt munkanap, fényes nappal.

Na, mielőtt végképp megbotránkoztok, elárulom, hogy ez nem Magyarországon volt. 

Előzmény: troglodita (41153)
troglodita Creative Commons License 2018.09.23 0 0 41153

Na igen, ha az emberben rögzülhetne az, hogy munkavégzés táblával jelölve = munkavégzés, akkor talán nem lenne annyi "tapló" autós sem...

Előzmény: NAR (41137)
troglodita Creative Commons License 2018.09.23 0 0 41152

Azért ez a Maros-völgy nem az Alpokban van, szóval semmi extra nincs benne... Alagutat pedig nem fúrni kellett volna, max kimélyíteni az út helyét és aztán lefedni és visszatemetni, ahogyan Nagyszeben felé is tették.

Előzmény: dimelo (41145)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.23 0 1 41151

Napi 14 forintért akarsz valamilyen új, bonyolult szabályt ?

 

Annyiért még egy kiflit se adnak.

 

 

Előzmény: NAR (41148)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.23 -1 0 41150

látom megy a szarrágás ezerrel...

Előzmény: Mash_bakter (41149)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.22 -3 1 41149

Mondjuk mert út felújítás van???

Mennyit is kell fizetni érte???

Évi 5000et. Ha bemegyek a Lidlbe nem úszom meg ennyiből.... Nem kell a felesleges rinyalas

Előzmény: NAR (41148)
NAR Creative Commons License 2018.09.22 -1 0 41148

Egyébként az M2-n tényleg van vagy 20 kilométeren keresztül 60-as korlátozás - ami felveti azt a kérdést is, hogy miért is fizetős egy olyan út, ahol végig van szembejovő forgalom, viszont a 80%-án 60-as korlátozás és előzési titalom van...

Előzmény: NAR (41117)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2018.09.21 0 0 41147

Jogos.

Jár a két pont:-)))

Előzmény: dimelo (41145)
mzdude Creative Commons License 2018.09.21 0 0 41146

Most jártam a 77-es úton, kb. 6 km hosszan van 40-es tábla. Munkavégzés egyetlen helyen.

Előzmény: NAR (41137)
dimelo Creative Commons License 2018.09.21 0 1 41145

Szóval nem mér, hanem már:))

 

 

II. opció:

 

Maros-meder változatlan

 

két híddal átvezetve az A1. (az épülő nyomvonalon és van 2 híd, tehát nem több, legfeljebb hosszabb lenne a Marosan át)

 

Mindkét változat gyorsabb és olcsóbb... lett volna

Előzmény: dimelo (41144)
dimelo Creative Commons License 2018.09.21 0 1 41144

Ezt mér korábban kitárgyaltuk...

 

Az alagútépítés drágább és lassabb...

Ennél a hegyelhordásnál a végén hidakkal

 lett volna jobb és gyorsabb megoldás.

 

Maros-kanyar átvágás, betonmeder (mint a Szamos Gyalunál A3)

és a régi meder helyén minden szintkülönbség kiküszöbölésével átvezethető az A1.

Előzmény: netuddkivogymuk (41143)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2018.09.21 0 1 41143

Ide alagutat kellett volna építeni. 

Előzmény: radio100jozsi (41139)
dimelo Creative Commons License 2018.09.21 0 0 41142

Köszi az úti "élménybeszámolót":)

 

Már több, mint 10 éve hülyítik az utazókat a mindjárt épül.... dumával.

Láthatjuk, tapasztalhatjuk, hogy odaát mi a tempó.

 

Ez a nyúlfarknyi A3 szakasz, csak belügy. Kolozsvárnak jó, Transzromán szempont.

 

Magyarnádas - Zilah között kellene a legdurvább építést elvégezni.

Az alagútfúrás nem román sikertörténet...

Látható, hogy az A1-en is Déva előtt (Bezsán - Marossolymos) inkább hegyet hordanak. Az sem megy gyorsan.

 

Itthon pedig a semmibe építik az M4-et a (nemlétező) határkapcsolatig...

 

Hogy is szól a "klasszikus" félmondat?  "Lóf.szt Mama..."

Előzmény: Roger Preed (41141)
Roger Preed Creative Commons License 2018.09.21 0 0 41141

El elmúlt fél évben kétszer voltam Kolozsváron Budapestről, most az M3-M35-47-42 útvonalon mentem át Romániába minimalizálva a 2*1 sávos utat.

 

Nagyvárad és Kolozsvár között az út rettenetes, tele van hosszú átkelési szakaszokkal.

Ha elkészül az M35-M4 akkor kb 20 percet lehet vele spórolni, de utána marad minden a régiben.

 

Néha elgondolkodom, hogy érdemes-e másmerre menni.

Ha megépülne a Zilah-Kolozsvár szakasz, akkor Nagykároly felé több létjogosultsága lenne a kerülőnek.

 

Sajnos a Nagyváradtól Kolozsvár felé félig megépített szakasznak addig nem lesz értelme, amíg összefüggően el nem éri Kolozsvárt vagy csak nagyon rövid szakasz hiányzik belőle.

Előzmény: dimelo (41130)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41140
Előzmény: radio100jozsi (41139)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41139
Előzmény: radio100jozsi (41138)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41138

A linkelt oldalon a becsatolt FB hivatkozás tök jó, lentebb tekerve a beírásokon, egy csomó aktuális kép, meg téma van, benne pl. Déva környékén a pályaépítés, vagy Bukarest elkerülő autópálya...stb.

Előzmény: dimelo (41124)
NAR Creative Commons License 2018.09.20 0 1 41137

Az vajh' miért nem jutott eszükbe, hogy a műszak végén letakarják a 80-as táblákat, a műszak elején meg leszedik róluk a takarókat? Mert akkor az autósok megszoknák, hogy ha 80-as tábla van kint autópályán, akkor tényleg vannak ott munkások és extra módon kell vigyázni?

Előzmény: trizs77 (41131)
e_laca Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41136
Előzmény: Mash_bakter (41133)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41135

személykocsival 25 perc előnyért.

 

Na, meg a vezetési komfortérzet-különbségért (legalábbis a teljes út egy jelentős szakaszán). Főleg, ha az úrvezetőnek valemely okból egyébként is van matricája.

Előzmény: dimelo (41130)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41134

Passz:(((

Előzmény: Mash_bakter (41133)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41133

nem ezt a hídat akarták felújítani, majd leusztatni Mohácsra???

vagy rosszul rémlik?

Előzmény: adiaboli (41127)
pirosalmabumm Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41132

M3-as környezetéről (nemcsak Borsod, hanem pl Fótról is) Székelyföld felé így igencsak versenyképes lesz a Vállaj-Zilah útvonal. A DN1j szörnyű volt, kamionok mennek a szerpentinen gyökketővel, előzés nincs. 20 perc mínuszt biztos jelent abban az irányban, de lehet hogy félórát is.

Előzmény: dimelo (41130)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41131

 

 

  Az ezredforduló óta 17 közutas munkatárs vesztette életét munkaterületi balesetben, ezért a Magyar Közút arra kér minden közlekedőt, hogy tartsák meg a munkaterületek melletti sebességkorlátozásokat, és vezessenek fokozott figyelemmel.

 

 

http://www.origo.hu/auto/20180920-zsenialis-rendortrukkel-szivatjak-az-autosokat.html?utm_source=hirkereso

 

 

dimelo Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41130

Van igazságod, de nem disszertációt készítettem:)))

 

https://www.google.com/maps/dir/46.8133895,23.4256701/47.9204736,22.0482766/@47.3690296,22.5606971,8.99z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Ha valakinek megéri 196 km-t 3 óra 15 perc alatt zötykölődni, ám tegye...

Tehergépkocsival Nagykároly-Vállaj nem játszik, tehát Csengersima 232 km 4-5 óra.

 

M0 Dél-ig a helyzet még hülyébb: 70 km többlet:

https://www.google.com/maps/dir/46.8133895,23.4256701/47.3887187,19.2931704/@47.3701151,20.7863504,8.99z/data=!4m2!4m1!3e0

személykocsival 25 perc előnyért.

Teherrel semmi előnyért...

 

Na ja, nem mindenki megy Pestre, vagy Pesten túl...

Csak a 90 %-a...

Előzmény: adiaboli (41128)
troglodita Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41129

Egyetértek, hála az M3-as "csápjainak", a Nagykároly-Tasnád-Zilah-A3 útvonalnak lehet realitása, akár Bp viszonylatban is...

Előzmény: adiaboli (41128)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41128

Kisebb kiegészítések.

Ami leginkább Kolozsvárnak jó hír. (Zilah, Nagybánya, Szatmárnémeti felé gyorsabb átjárás délről)

 

Az tény, hogy a Torda - Szilágyság irányú, Kolozsváron "dolog nélküli" forgalom felgyorsul. (A várost egyébként nyugat felől a DN1J szerpentinjén eddig is ki tudta kerülni.)

Azoknak, akik Nagyváradra és Magyarországra jönnek, azoknak semmit sem jelent,

amíg az A3 hiányzó 160 km-es szakasza el nem készül.

 

A nem Váradra igyekvő BAZ és SzSZB megyeiek kivételével. Biztos nincsenek túl sokan, de néhányan azért valószínűleg.

Előzmény: dimelo (41124)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.20 0 0 41127

E tekintetben optimistaként az első változatra gondoltam.

Előzmény: Roger Preed (41125)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!