Keresés

Részletes keresés

pentium10 Creative Commons License 2018.10.02 0 1 41198

Felfognak gyorsulni a dolgok az erdelyi A3-as kapcsan, hisz sikerult nagy nehezen a teljes szakaszra kivaltani a kornyezetvedelmi engedelyt.

Ez volt a problema eddig.

 

Most is van problema tobb is meghozza:

- tekintettel hogy ez a regi Bechtel szerzodesbol van, ezert uj kozbeszerzesi fuzetet kell kesziteni amibe beirjak a meglevo munkalatok allapotat is

- valamint azota valtoztak a normativok a standardok, igy lesznek reszek ahol utanna kell tervezni (jovahagyast igenyel)

- s lesz egy szakasz ahol alagutat irtak elo, az keszulne el utoljara, es nem tudjak meg, hisz alagutat meg nem epitetettek egyik autopalyan sem

- a fellebezzeseket (*van ahol 5-8 is van), es a megnyert vallalkozasok komolysagat is problemanak tekinthetjuk

 

 

Most mar hangoztatjak hogy masik 2 szakaszt fognak kiirni design&build tipusu szerzodesre, ami a Kolozsvari szakaszot hosszabitani az orszaghatar iranyaba.

Előzmény: mash.69 (41197)
mash.69 Creative Commons License 2018.10.02 0 0 41197

magyarán ha jól értem, akkor belátható időn belől megépülhet az rész, amivel a mi M4-esünk/M35-ünk

nem a semmiben végződne, hanem meg lenne a túl odlali folytatás....

Előzmény: pentium10 (41196)
pentium10 Creative Commons License 2018.10.02 0 1 41196

Erdelybol egy kis egyelore meg nem hivatalos hir.
A sajto es szemelyes forrasok alapjan, az a hir jarja tegnap este kesoig dolgoztak a roman NIF-nel, es megvan a nyertes hirdetese, az orszaghatar kozeli szakaszokra. Kettore pontosan. Osszesen 33 km. Az elso csomopont az 5km szelvenynel lesz.

Mindket szakaszt, ugyanaz a kis ceg nyerte meg. A konzorcium neve hosszabb, de ahogy meselik a Trameco - mas neven Selina egy bihari helyi kis ceg, aki meg sosem epitett autopalyat, csak helyi utepitesben jartas.

TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL

A roman torvenykezesek szerint, ez utan hivatalosan is nyertest hirdetnek, es ez utan jon a fellebezesi idoszak, ami vegtelensegig is elhuzodhat.

 

http://www.bihon.ro/constructori-bihoreni-pentru-doua-tronsoane-ale-autostrazii-bors-suplacu-de-barcau/2119892

 

Tehat az orszaghatartol 33 kmre van meg az epito (2 utem)
de folyamatban van meg egy szakasz az kb 25km, ott is eredmenyt kell hirdessenek

itt latszik, a zoldekrol van szo
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/47.175/22.057/0

a teljes nyomvonalat az 5+ ev varhato

 

egy kep

 

 

 

Előzmény: dimelo (41195)
dimelo Creative Commons License 2018.10.02 0 0 41195

Lehetne örülni...

ha a nyúlfarknyi szakaszt nem 3 évig építették volna.

 

Mi lesz az alagutas részekkel?

 

Valami nagyokos megint irreális dátumokat emlegetett.

Nem kellene jósolgatni.

Ebből a piciből semmi biztató nem következik.

 

Több, mint 160 km hiányzik a magyar határig!!!

Előzmény: adiaboli (41194)
adiaboli Creative Commons License 2018.10.01 0 1 41194
dimelo Creative Commons License 2018.09.30 0 0 41193

Egyszerűbb (civil) módszer nem valószínű. Talán ennyi segíthet:

a km szelvények megtalálásához kira.gov.hu

 

A forgalmi adatokat egyelőre én is így keresem meg.

 

Hogy az adatok pontosak vagy sem, azt bízzuk a szerencsére...

 

Kiver a víz a "felszorzott" adatoktól...

Meg a 15-20%-os "pontosság"-tól...

Előzmény: trizs77 (41192)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 41192

 

 Kérdés :

 

 http://internet.kozut.hu/SiteCollectionDocuments/Az%20orsz%C3%A1gos%20k%C3%B6zutak%202015.%20%C3%A9vre%20vonatkoz%C3%B3%20keresztmetszeti%

20forgalma.pdf

 

Hogyan lehet helyszínre keresni?

Eddig úgy csináltam ha érdekelt Mohács észak vagy Bátaszék dél forgalma, hogy megkerestem az 56-os utat, ott megsaccoltam, hogy kb. melyik km szelvény lehet legközelebb Mohács északhoz vagy Bátaszék délhez.

 

Annak kódszámát megnéztem, felírtam és a következő oldalon megkerestem, és kiírtam az ott talált értékeket.

Ok.

 

De ez pontatlan és legfőbb módon nehézkes.

Nincs valami egyszerűbb ?

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 41191

Az R7 (Pozsony - Èrsekújvár - Rimaszombat) èpül Pozsony mellett. A földmunkáknál tartanak. De vègig új nyomvonal van, a komáromi országútból nem használnak fel semmit.

 

Èpül a komáromi híd is. Egèsz jó M1 elkerülő lehet, ha a híd ès az M1 között rendes út èpül. Komárom és Pozsony között pedig az út vonalvezetése, szèlessège ma is olyan, mint egy autóútnak/fèlautópályának.

Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.29 0 1 41190

Az jó lenne. Januártól jöhet a megyei matrica. Így már nekem is megéri, mert most még 1 km-ért nem vagyok hajlandó fizetni. :-)

Előzmény: dimelo (41188)
dimelo Creative Commons License 2018.09.29 0 0 41189

Nekem mondod?   :)))  (Vagyunk még így páran...talán)

 

Bár a "falusi út" még definiálatlan.

És azt olcsón kalkuláltad, mert ha

abban élnék ki szerzési vágyaikat, igencsak többe fájna, mint 75 millió/km.

Előzmény: Mash_bakter (41186)
dimelo Creative Commons License 2018.09.29 0 0 41188

Szerintem ugyanúgy, de nem láttam mostanában.

Decemberben átadják a szakaszt... a tervek szerint.

Előzmény: Landsmann_ (41187)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41187

Azt hittem a Hajdúszovát-Derecske közöttiről van szó. Az hogy áll már?

Előzmény: dimelo (41185)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41186

megnéztem volna, hogy milyen föld munkák voltak....  ami indokolja a 3 milliárdos árat...

miközben 5 éve még Nyíregy mellett 1,1 milliárd volt 1km autópálya ára....

tudom kukacoskodó vagyok és unalmas....

csak hát az elsinkofált 1,5 miliárdból 20km falusi út tudna megújulni...

 

Előzmény: dimelo (41182)
dimelo Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41185

Ez a 4802. út Kaba-Derecske felüljárója

 

Észak felé van a Hajdúszovát-Derecske csomópont.

dél felé a komplex pihenő.

Előzmény: Landsmann_ (41183)
Balikaa Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41184

A lükepék nem azért menne arra, mert átmenetileg ingyenes, hanem eddig azért nem ment arra, mert fizetős.

Előzmény: adiaboli (41178)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41183

Szóval a felüljárót már átadták és nem kell tökön-paszúlyon kanyarogni. :) 

Előzmény: dimelo (41182)
dimelo Creative Commons License 2018.09.28 0 2 41182

Friss állapotfotók:

M35 Derecske pihenő és észak felé

rm40 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 41181

Igazad van, tényleg rémlik valami ilyen terv, bár most valahogy sehol nem találom az elképzelésről szóló térképvázlatot. És egyetértek, hogy erősen össze kellene, hogy függjön a két projekt, mert jelenleg az ebenfurti vasútvonalon bonyolódik a nagyobb forgalom.

Egyébként nem ártana valami normális kereszteződés az említett 8647-es és a 86108-as út között sem - talán ez is javítana egy szakaszon valamit az utóbbi út jelenlegi, roppant alattomos és balesetveszélyes állapotán.

Előzmény: Jared- (41172)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41180

Aha szóval elkezdték volna átépíteni, csak nem sikerült. Olyan 70 kilométerre volt egy körforgalommal megoldott autópályacsomópont. De nem különszintű, hanem autópálya vége tábla. körforgalomban körbe, autópálya kezdete tábla. Azt nemrég megcsinálták.

 

Lámpás kereszteződés van még Breda mellett is, de azt az egyik autópálya felüljárón szeli át. Jó kérdés, hogy akkor a másikra minek a lámpa, ha keresztezésmentesen is meg lehetett volna oldani, mert felüljáró úgyis van.

Előzmény: Fradista Utazó (41177)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 1 41179

Azt mondják ingyen még az ecet is édes. 

 

Nincs ebben semmi különös. Franciaországban is vannak olyan szakaszok, ahol az időjárástól függően akár 60 km/h is lehet sebesség, mégsincs ingyen ekkor sem. 

Előzmény: adiaboli (41178)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.26 -1 0 41178

Így van, az ingyenessé tétellel csábítsunk még több autót a sebességkorlátozott, munkavégzéssel terhelt útra.

 

Ki az a lükepék, aki csak azért menne egy ilyen útra, mert az (átmenetileg) ingyenessé vált. De fordítsuk csak a meggyőzőnek tűnő bevezetést a visszájára (vagyis az "őszintére").

 

"Nem így van. A fizetősen hagyással zavarjunk el minél több autót...".

 

De ha már így, akkor erre jobb ötletem is akad: le kell zárni a teljes útszakaszt, amíg tart a bővítés. A bakter után szabadon, "Tegye ki nyíltan!".

 

Előzmény: Balikaa (41162)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41177

Az N7 Groningennél egy problémás eset. Egy kis cég nyerte el a beruházást, és képtelenek voltak teljesíteni. Viszont a projekt jelenleg vizsgálat alatt áll, azaz nem vették vissza tőlük, pedig momentán három év késésben vannak. Az elvégzett munka minőségét a vizsgálatok során nem tudták megítélni - a beruházó ugyanis még nem csinált semmit. A vége nyilván az lesz, hogy elveszik a beruházótól a projektet, és újra meghirdetik. Kisebb holland cégről van szó, a kártérítési kötelezettségük garantáltan több lesz, mint a saját tőkéjük, azaz csődbe mennek. 

Előzmény: GOLAZ111 (41175)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41176

Magyarországra még jöhetnek, bár Mongólia kicsit messze van, de még elmegy. Hollandia totál szívás lesz nekik. Mondjuk jobban bánnak velük, mint az ukránokkal, azokat gyűlölik. 

Előzmény: trizs77 (41171)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41175

Ez kb. azt jelenti, hogy akit kirúgnak, azt hazaküldik repülővel és havi 4 szabadnap van. A mongol ideális bűnbak nekik, meg olcsóbb is.

 

Groningenben van mit csinálni, van a város közepén egy lámpás autópálya-kereszteződés.

 

https://www.google.com/maps/place/Julianaplein,+Groningen,+Niederlande/@53.2030776,6.5621351,364m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x47c832aec7c1df51:0x3a4c5c11df6bb0c6!8m2!3d53.2030744!4d6.5643238

Előzmény: hbe (41167)
dimelo Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41174

Értelmezés?

 

Mert több ponton nem ez történt...

Előzmény: kisspesti (41173)
kisspesti Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41173
Jared- Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41172

Elsö ránézésre valóban furcsa, de van benne ráció, ugyanis a Gysev kihúzó, tároló vágányt akar csinálni a jelenlegi Sopron-Ebenfurth fele tartó vonalból, és az ágfalvi (jelenleg nem villamositott) vonalat visszakötni a határ elött az ebenfurthiba. Ezért lesz az ágfalvi vonalon felüljáró a 8647-es úton, az ebenfurthin pedig szimpla átjáró.

 

Persze kiváncsi vagyok hogy sikerül összehangolni a két projektet, mivel jelen felállásban valóban elég nagy öngól oda szintebni keresztet csinálni.

Előzmény: rm40 (41170)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41171

OFF

 

Hétfőn voltam vizsgáztatni Biatorbágyon egy multinál.

Tavaly hoztak ukránokat (nem kárpátalja)  idén pedig mongol munkásokat, hogy a termelés ne álljon le.

 

ON

Előzmény: GOLAZ111 (41168)
rm40 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41170

Mondjuk a szintbeni vasúti átjáró létesítését még egy új elkerülő esetén sem tudom értelmezni.

Előzmény: rm40 (41169)
rm40 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41169

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!