Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 41192

 

 Kérdés :

 

 http://internet.kozut.hu/SiteCollectionDocuments/Az%20orsz%C3%A1gos%20k%C3%B6zutak%202015.%20%C3%A9vre%20vonatkoz%C3%B3%20keresztmetszeti%

20forgalma.pdf

 

Hogyan lehet helyszínre keresni?

Eddig úgy csináltam ha érdekelt Mohács észak vagy Bátaszék dél forgalma, hogy megkerestem az 56-os utat, ott megsaccoltam, hogy kb. melyik km szelvény lehet legközelebb Mohács északhoz vagy Bátaszék délhez.

 

Annak kódszámát megnéztem, felírtam és a következő oldalon megkerestem, és kiírtam az ott talált értékeket.

Ok.

 

De ez pontatlan és legfőbb módon nehézkes.

Nincs valami egyszerűbb ?

GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.30 0 0 41191

Az R7 (Pozsony - Èrsekújvár - Rimaszombat) èpül Pozsony mellett. A földmunkáknál tartanak. De vègig új nyomvonal van, a komáromi országútból nem használnak fel semmit.

 

Èpül a komáromi híd is. Egèsz jó M1 elkerülő lehet, ha a híd ès az M1 között rendes út èpül. Komárom és Pozsony között pedig az út vonalvezetése, szèlessège ma is olyan, mint egy autóútnak/fèlautópályának.

Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.29 0 1 41190

Az jó lenne. Januártól jöhet a megyei matrica. Így már nekem is megéri, mert most még 1 km-ért nem vagyok hajlandó fizetni. :-)

Előzmény: dimelo (41188)
dimelo Creative Commons License 2018.09.29 0 0 41189

Nekem mondod?   :)))  (Vagyunk még így páran...talán)

 

Bár a "falusi út" még definiálatlan.

És azt olcsón kalkuláltad, mert ha

abban élnék ki szerzési vágyaikat, igencsak többe fájna, mint 75 millió/km.

Előzmény: Mash_bakter (41186)
dimelo Creative Commons License 2018.09.29 0 0 41188

Szerintem ugyanúgy, de nem láttam mostanában.

Decemberben átadják a szakaszt... a tervek szerint.

Előzmény: Landsmann_ (41187)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41187

Azt hittem a Hajdúszovát-Derecske közöttiről van szó. Az hogy áll már?

Előzmény: dimelo (41185)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41186

megnéztem volna, hogy milyen föld munkák voltak....  ami indokolja a 3 milliárdos árat...

miközben 5 éve még Nyíregy mellett 1,1 milliárd volt 1km autópálya ára....

tudom kukacoskodó vagyok és unalmas....

csak hát az elsinkofált 1,5 miliárdból 20km falusi út tudna megújulni...

 

Előzmény: dimelo (41182)
dimelo Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41185

Ez a 4802. út Kaba-Derecske felüljárója

 

Észak felé van a Hajdúszovát-Derecske csomópont.

dél felé a komplex pihenő.

Előzmény: Landsmann_ (41183)
Balikaa Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41184

A lükepék nem azért menne arra, mert átmenetileg ingyenes, hanem eddig azért nem ment arra, mert fizetős.

Előzmény: adiaboli (41178)
Landsmann_ Creative Commons License 2018.09.28 0 0 41183

Szóval a felüljárót már átadták és nem kell tökön-paszúlyon kanyarogni. :) 

Előzmény: dimelo (41182)
dimelo Creative Commons License 2018.09.28 0 2 41182

Friss állapotfotók:

M35 Derecske pihenő és észak felé

rm40 Creative Commons License 2018.09.27 0 0 41181

Igazad van, tényleg rémlik valami ilyen terv, bár most valahogy sehol nem találom az elképzelésről szóló térképvázlatot. És egyetértek, hogy erősen össze kellene, hogy függjön a két projekt, mert jelenleg az ebenfurti vasútvonalon bonyolódik a nagyobb forgalom.

Egyébként nem ártana valami normális kereszteződés az említett 8647-es és a 86108-as út között sem - talán ez is javítana egy szakaszon valamit az utóbbi út jelenlegi, roppant alattomos és balesetveszélyes állapotán.

Előzmény: Jared- (41172)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41180

Aha szóval elkezdték volna átépíteni, csak nem sikerült. Olyan 70 kilométerre volt egy körforgalommal megoldott autópályacsomópont. De nem különszintű, hanem autópálya vége tábla. körforgalomban körbe, autópálya kezdete tábla. Azt nemrég megcsinálták.

 

Lámpás kereszteződés van még Breda mellett is, de azt az egyik autópálya felüljárón szeli át. Jó kérdés, hogy akkor a másikra minek a lámpa, ha keresztezésmentesen is meg lehetett volna oldani, mert felüljáró úgyis van.

Előzmény: Fradista Utazó (41177)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 1 41179

Azt mondják ingyen még az ecet is édes. 

 

Nincs ebben semmi különös. Franciaországban is vannak olyan szakaszok, ahol az időjárástól függően akár 60 km/h is lehet sebesség, mégsincs ingyen ekkor sem. 

Előzmény: adiaboli (41178)
adiaboli Creative Commons License 2018.09.26 -1 0 41178

Így van, az ingyenessé tétellel csábítsunk még több autót a sebességkorlátozott, munkavégzéssel terhelt útra.

 

Ki az a lükepék, aki csak azért menne egy ilyen útra, mert az (átmenetileg) ingyenessé vált. De fordítsuk csak a meggyőzőnek tűnő bevezetést a visszájára (vagyis az "őszintére").

 

"Nem így van. A fizetősen hagyással zavarjunk el minél több autót...".

 

De ha már így, akkor erre jobb ötletem is akad: le kell zárni a teljes útszakaszt, amíg tart a bővítés. A bakter után szabadon, "Tegye ki nyíltan!".

 

Előzmény: Balikaa (41162)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41177

Az N7 Groningennél egy problémás eset. Egy kis cég nyerte el a beruházást, és képtelenek voltak teljesíteni. Viszont a projekt jelenleg vizsgálat alatt áll, azaz nem vették vissza tőlük, pedig momentán három év késésben vannak. Az elvégzett munka minőségét a vizsgálatok során nem tudták megítélni - a beruházó ugyanis még nem csinált semmit. A vége nyilván az lesz, hogy elveszik a beruházótól a projektet, és újra meghirdetik. Kisebb holland cégről van szó, a kártérítési kötelezettségük garantáltan több lesz, mint a saját tőkéjük, azaz csődbe mennek. 

Előzmény: GOLAZ111 (41175)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41176

Magyarországra még jöhetnek, bár Mongólia kicsit messze van, de még elmegy. Hollandia totál szívás lesz nekik. Mondjuk jobban bánnak velük, mint az ukránokkal, azokat gyűlölik. 

Előzmény: trizs77 (41171)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41175

Ez kb. azt jelenti, hogy akit kirúgnak, azt hazaküldik repülővel és havi 4 szabadnap van. A mongol ideális bűnbak nekik, meg olcsóbb is.

 

Groningenben van mit csinálni, van a város közepén egy lámpás autópálya-kereszteződés.

 

https://www.google.com/maps/place/Julianaplein,+Groningen,+Niederlande/@53.2030776,6.5621351,364m/data=!3m2!1e3!4b1!4m5!3m4!1s0x47c832aec7c1df51:0x3a4c5c11df6bb0c6!8m2!3d53.2030744!4d6.5643238

Előzmény: hbe (41167)
dimelo Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41174

Értelmezés?

 

Mert több ponton nem ez történt...

Előzmény: kisspesti (41173)
kisspesti Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41173
Jared- Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41172

Elsö ránézésre valóban furcsa, de van benne ráció, ugyanis a Gysev kihúzó, tároló vágányt akar csinálni a jelenlegi Sopron-Ebenfurth fele tartó vonalból, és az ágfalvi (jelenleg nem villamositott) vonalat visszakötni a határ elött az ebenfurthiba. Ezért lesz az ágfalvi vonalon felüljáró a 8647-es úton, az ebenfurthin pedig szimpla átjáró.

 

Persze kiváncsi vagyok hogy sikerül összehangolni a két projektet, mivel jelen felállásban valóban elég nagy öngól oda szintebni keresztet csinálni.

Előzmény: rm40 (41170)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41171

OFF

 

Hétfőn voltam vizsgáztatni Biatorbágyon egy multinál.

Tavaly hoztak ukránokat (nem kárpátalja)  idén pedig mongol munkásokat, hogy a termelés ne álljon le.

 

ON

Előzmény: GOLAZ111 (41168)
rm40 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41170

Mondjuk a szintbeni vasúti átjáró létesítését még egy új elkerülő esetén sem tudom értelmezni.

Előzmény: rm40 (41169)
rm40 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41169
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41168

A mongol igen. Elnézést kérek, de kèsőbb leírom. Talán hasznos lesz.

Előzmény: hbe (41167)
hbe Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41167

2004 környékén egy Düsseldorf melletti majd 40.000 lakosú volt bányászvárosba jártam rendszeresen. Ott már akkor nem találtak senkit, aki vállalta volna a bánya és a kiszolgáló létesítmények bontását a terület rehabilitációjakor, úgyhogy végül Kínából hoztak embereket. Biztosan tudom, mert nem sok szálloda volt, és sok szobát elfoglaltak. Nem ettek meg semmilyen idegen kaját, a folyosón meg a szobákban főztek maguknak. Mi másik cég vendégei voltunk, szóltunk érte, de mondták, hogy minden meg van nekik engedve, csak csinálják meg. Nyilván az egy veszélyesebb munka volt, viszont 14 évvel ezelőtt történt. Ennek alapján nekem a mongol vonal ma simán elképzelhető.

Előzmény: GOLAZ111 (41166)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41166

Vannak kètsègeim.

Előzmény: trizs77 (41165)
trizs77 Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41165

Ismerős fia Hollandiában Gronningen mellett  útépítő mérnök, cégvezető helyettes.

Ők most hoztak 40 fő mongolt (!) útépítőnek.

 

Havi 1x hazarepítik őket egy hétvégére (4 nap) , és így tudnak útépítő munkát vállalni, annyira nincs szabad munkáskéz.

 

 

Előzmény: Fradista Utazó (41164)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41164

Hollandiában elég szigorúan veszik az útépítéseknél és felújításoknál, ill. bővítéseknél a határidőket. Egy átlagos projekt ott akár negyed-ötödannyi idő alatt lemegy, mint Németországban. Viszont mostanában többször előfordul, hogy a nagy cégek egy-egy projektet meg se pályáznak, mert látják, hogy nem tudnak elegendő számban munkásokat szerezni ahhoz, hogy határidőre befejezhessék az építkezést. 

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.09.26 0 0 41163

Mintha érdekelné az újságírókat, hogy a számolatlan tárgyi tévedésük és jelzés nélküli cikkmódosításuk közül valaki egyet lement.

 

---

 

Csőrike, a 60-as tábláid megvannak még az M1-en? Nagyon elcsendesedtél itt!

Előzmény: hegyaljai3 (41160)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!