Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gepi90 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34595

Rendben, megnézem őket. Ha szál szakadás van az valahol máshol lehet, mert  nem is indul az autó, olyan mint ha az ECU nem is kapna áramot.

Előzmény: OPC-007 (34586)
rsi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34594
Előzmény: donkarlos 50 (34590)
rsi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34593
Előzmény: rsi (34592)
rsi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34592

Az M32-es váltó gyári olaja a GM1940182...

Előzmény: donkarlos 50 (34590)
rsi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34591
Előzmény: donkarlos 50 (34590)
donkarlos 50 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34590

Köszönöm a választ , ezt én is olvastam . A GM olajokról nem egyértelmű a minősítés , ezért is kérdeztem , hogy mit ajánlanak a kollegák . A kormányszervó olajáról tudsz ajánlani minőséget , mennyiséget ,márkát ?Elég csak a tartályából leszívni cserekor ? Van gyári ajánlású olaj hozzá ?

Üdv karcsi

Előzmény: rsi (34589)
rsi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34589

34514...

Előzmény: donkarlos 50 (34587)
rsi Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34588

Kereső balra...

Nemrég tárgyaltuk...újra...

 

rsi

Előzmény: donkarlos 50 (34587)
donkarlos 50 Creative Commons License 2018.01.24 0 1 34587

Üdv mindenkinek !

A váltóolaj cserélésen gondolkodok . Z19DT M32 váltó . Milyen olajat tegyek bele . Olvastam a75W90-től a 80W90-ig több félét . Márkát , viszkozitást mit javasoltok ?

A kormányszervóban mikor javallott az olajcsere ? Milyen minőségű kell bele , és mennyi ? Elég ha csak leszívja az ember a tartályából a régit , és rátölti az újat ? Nem találtam erről semmi leírást .

OPC-007 Creative Commons License 2018.01.24 0 0 34586

Nézd meg a biztosítékokat,ha nem az a rossz akkor lehet hogy meg van szakadva az a szál ami a motorvezérlőtől megy a diagnosztikai csatihoz ,ha az se akkor motor vezérlő !

Előzmény: Gepi90 (34585)
Gepi90 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 34585

Sziasztok

2002-es 1.8 benzin Z18XE motorkódok. Probléma a következő lenne: gyújtás ráadásul, olajnyomás, töltés visszajelző kivillan motorkonttoll lámpa nem világít. Diagnosztikára nem reagál, azt írja nincs kapcsolat. Valakinek valami ötlete?

Válaszokat előre is köszönöm.

Tommmer Creative Commons License 2018.01.23 0 0 34584

köszi, ott még nem néztem, de hétvégén szét lesz kapva akkor megtudom a tuti. most így lámpával benézve nem látom de lehet vak vagyok:)

Előzmény: geo5 (34582)
geo5 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 34583

Egyébként a kormény szervómmal kapcsolatban egy érdekesség:

beindítás után nagyon visított. Gondoltam megnézem az olaj szintet, nem tudom a régi tulaj mit mikor cserélt, nekem már csak ennek a cseréje van hátra. Meg is találtam az alább említett helyen, hát az egyik felfogatója le van törve. Kicsit mozog az egész. Mondjuk ez így nem jó, de februárban úgy is le kell szedni a váltót, aknán lesz kocsi, addig kibírja. Szóval amióta megmozgattam, nem visít. Szep csendes ahogy lennie kell.

geo5 Creative Commons License 2018.01.22 0 0 34582

Az a zafirában 1.8 benzinnél az anyós oldali homlokfalon van a légszűrőház mögött lent. Ki kell venni a légszőrő házat, könyékig lenyúlni és ott van. Elég béna helyen, épphogy lehet folyadékot önteni a tartályba.

 

Nem tudom, hogy a b-ben hol van, itt nézted már?

Előzmény: Tommmer (34581)
Tommmer Creative Commons License 2018.01.22 0 0 34581

van itt zafira b (cng) tulaj? egyik napról a másikra eltűnt a szervó... indításnál a kormány beremeg.
próbáltam megkeresni a kormányszervofolyadék tartályt de sehol se lelem. esetleg nem tudja valaki merre keressem?

Holgika Creative Commons License 2018.01.21 0 0 34580

Szia OPC-007

 

köszönöm szépen a válaszodat 😊 sejtettem hogy nem lesz más csak gyári. Az önindítóval még nem tudom mi van lehet csak ki  kell tisztítani. Ha kell szólnék . Mennyibe kerül?

 

Holgi

Előzmény: OPC-007 (34577)
OPC-007 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 34579

2. szinkrongyűrű és szinkronagy csere megoldja a problémád.....

Előzmény: Pajti1987 (34578)
Pajti1987 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 34578

Hello!

2005 Zafia A 1.8benzines 

Masodikba nem mindig birom berakni a valtot hideg es meleg motornal (Valtonal) is csinalja.

Mi lehet a gond?

OPC-007 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 34577

Csak Gyáriba létezik,már többet cseréltem ,mi a helyzet az önindítóval / csak azért kérdezem mert van eladó / ?

Előzmény: Holgika (34576)
Holgika Creative Commons License 2018.01.20 0 0 34576

Sziasztok!

 

2003 OPC Zafira tulajdonosa vagyok. A napokban megáll t nem indult. Önindítóra gyanakodtam. Betoltuk bevittem a szervizbe ott megnézték. Folyik az olaj ami rácsöpögött az önindítóra. Egy bizonyos acél cső végén lévő gumi a hunyó de ezt a két eltérő hosszúságú acél csövet együtt kell cserélni a tömítésekkel együtt. Lehet ezt az alkatrészt beszerezni unix, bárdi? A szerviz elég húzós árát mondott rá. Köszönöm a segítséget előre is.

 

Holgi

Nemethi Gyula Skipy Creative Commons License 2018.01.18 0 0 34575

SZIASZTOK VAN EGY OPEL ZAFIRAM B 2006, 1,9 DIESEL, FOLYIK AZ OLAJ ELEG EROSEN A SZIVOCSO MELETT? MITOL LEHET?VAGYIS AHOL JON RA A KIPUFOGO RENDSZER A MOTORA NEMTUDOM JOBAN ELMAGYRAZNI, MITOL LEHET? TURBO? HENGERFEJ? VAGY PORLASZTO SZEMERING, TOMITES

OPC-007 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 34574

Ügyes vagy .........

Előzmény: remete004 (34573)
remete004 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 34573

Üdv.! Opel zafira a 2002 1.6 16V ecotec . Olajfogyasztás az egekben! Úgy döntöttem, hogy a szelepszár szimmeringeket kicserélem. 

Minél zsebkímélőbb módon, azaz magam uram. Átgondolva a dolgot, tudtam, hogy elég "macerás" dolog ez. Kell egy szeleprugó összenyomó, ami csavaros fix megoldás, mert elég picike

és mélyen ülő a szelepék. Először megbontottam a vezérlést a szelepfedéllel, majd a vezérműkerekek levétele után kivettem a vezérműtengelyeket. (mindent szépen megjelölve alkoholos filccel ) Ezután kitaláltam, hogyan tudok egyszerű módon összenyomót készíteni.

Kis nehézség, hogy a felfogatás síkja nem merőleges a szelepösszenyomás irányára. A V elrendezés miatt szöget zár be. Házi módszer szerint az összenyomót csak ott a helyszínen lehet méretre szabni és beállítani. A rugótányér nyomórészét egy esztergályos megcsinálta nekem. A

 

szerelőnyílást egy kis flex-el kivágtam. ( a precízek megfúrják egy 5-ös fúróval a központfuratos lapkát és betesznek egy kis led-et világításnak 12V -akksira. ez nagyon sokat segít)

 

 

Ez után a konzol következett. (nem szép, de a célnak megfelel. CO hegesztővel merevítést kellett csinálnom, mert hajlott. A második képen látszik, hogy a  nyomócsavar (nagyobb)  szöget zár be a rögzítőcsavarral (a kicsivel) A szelepek V elrendezése miatt. A konzolból 2db kell, mert a középen felfogatott (a vez tengely csapágyfedél külső csavarjához) konzol egyik szelepnél jobbos a másiknál balos szöget zár be. Felfogatáskor egy alumínium lemezkét tegyünk alá, hogy ne sértse fel az alu hf. nevezett pontját.

Na, innen kezdünk. Természetesen a dugattyú a fölső holtponton, amit a gyertya helyén belógatott csavarhúzóval beállíthatunk. itt a képen a hydrotőke ki van véve. Óvintézkedésként a rizikós helyeket, ahol az ék elérhetetlen helyre eshet ledugózzuk (én papírtörlővel)

A szelepösszenyomó beállítása a műanyag betétek behelyezésével kezdődik, amit egy flakonból vágtam ki. Ezt is két félét, mert a régi szimmeringet fogóvak lehet kivenni és félő, hogy az alu házat megsértjük, ami kerülendő.

Lehetőleg szerezzünk be egy szelepszárszimmering fogót, mert anélkül nem boldogulunk. Én barkácsoltam egyet, ami nem a legtökéletesebb volt, de a célját megoldotta. A fogó alapja, egy kínai csőrös 200FT volt.

Az új szimmeringet egy megfelelő méretű csővel rákocogtatjuk a helyére. Érezni, mikor felül.

ÉRZÉSSEL! A folyamat ugyanaz csak az ékeket nem kivesszük, hanem betesszük a helyére.

Kivételnél kell egy kis mágneses kiszedő. (nekem olyan teleszkópos kínai van, ami tökéletes.)

Az ék berakásánál egy műanyagcsíkot használtam, aminek a végéhez zsírral ragasztottam a pici éket és úgy helyeztem be a helyére.(egy gyors kötöző méretre szabva.)  Mágneses dologgal ne próbálkozz. Hidrotőke vissza és egy kész. Így szépen sorba egyesével és nincs keveredés. Minden oda kerül vissza, ahol volt. Mehetnek vissza a vez. tengelyek, majd a vezérlés.

Nálam a szimeringek úgy megvoltak keményedve, hogy éppen nem töredeztek, de rugalmasság az semmi. Majd írok, hogy az olajfogyasztás hogy alakul ezután.

geo5 Creative Commons License 2018.01.15 0 0 34572

köszönöm! Van egy h astrám is, azon 205/55 van és a zafirán nem tetszik hogy magas a gumi oldala és a gumirendelés is egyszerűbb ha nem kell mindig több méretet bogarászni. Talán a felni is kompatibilis.

Előzmény: rsi (34571)
rsi Creative Commons License 2018.01.14 0 0 34571

Persze a nagyobb, az mindig drágább...

A komfort egy hajszálnyit talán csökken...

Stabilabb lesz, az biztos...

Meg a fogyasztás is nő egy kicsit...fizika...

De hogy jobban fog mutatni, az nem vitás...

 

rsi

Előzmény: geo5 (34569)
rsi Creative Commons License 2018.01.14 0 0 34570

Nekem 17-es a nyári és a téli gumim is... Ne félj a 16-os mérettől...

Előzmény: geo5 (34569)
geo5 Creative Commons License 2018.01.14 0 0 34569

Érdeklődnék, hogy van-e tapasztalata valakinek a 195/65 R15 helyett 205/55 R16 gumival? Van-e hátránya a nagyobb felninek vagy mindegy?

OPC-007 Creative Commons License 2018.01.13 0 0 34568

Tud valaki ingyenesen letölthető,vírusmentes Rádió Code Kalkulátort ?

CDR 2005 rádióhoz kellene ......

geo5 Creative Commons License 2018.01.12 0 0 34567

A középkonzolban levő hamutartót ki lehet venni? Úgy nézem, hogy van benne és a szivargyújtóban világítás ami nem jó. ki szeretném cserélni.

donkarlos 50 Creative Commons License 2018.01.11 0 0 34566

B Zafiráról van szó , 2006 10.havi , z19DT . Eredeti GM felnik . Azon filóztam , hogy a féknyereg vezető capok gumi perselyei csinálhatnak ilyent ?

Előzmény: Knappcsi (34564)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!