Berekfürdő lenne a lényeg meg Kunhegyes, Kunmadaras.
Karcagon csak kényszerből átmenne.
Kunmadaras után Berekfürdő után útba kell ejteni.
Tiszafüred Budapest külön tészta.
Azt Poroszlónak, meg Füzesabonynak kéne küldeni, az nem nagyon lenne életképes, így Debrecen-Tiszafüred-Poroszló Besenyőtelek-Dormád Budapest ként üzemelhetne.
Pesze a Hajdú akarná, a Jászkunnak csak kiegészítő szerep jutna.
Tiszafüred Budapest M3 -on át 130 perc lehetne
35 perc a M3-ig onnan 95 perc kb.
Van a jászkunnak fóruma is!
Kunhegyesen , meg Túrkevén lesz új buszállomás, illetve talán azóta már van is, ott olvastam.
Az ide betett menetrendi javaslatot elküldtem nekik a fórumba.
Ha már Karcag, akkor szerintem inkább valamelyik tiszafüredi járatot kellene oda hosszabbítani, ahelyett a buta ötlet helyett, hogy a 4-es úton nyomatni őket Pestig.
Szerintem. Ez a 2 Premier volt még nem sárga, az FSJ-k pedig stimmelnek. Legföllebb a sorrend nem, de mondjuk legyen így, amíg nem tudunk bővebbet kép alapján.
Igen, én már utaztam az FLC-339-cel, Karcag és Jászberény között, 3,5 órát, a hátsó ülésen... és életem egyik legnagyobb élménye volt. Ez egy hatalmas jó busz.
Kéretnék nem leoltatni a topic nyitása miatt, ez a téma már régóta megért egy külön topicot, ami akár szaktopic is lehet a Volán-topicban néha felvetett 1-1 Jászkun Volános infóhoz képest. No meg ebben a régióban már csak ez a közlekedési topic hiányzott, és északabbra is már van minden volánnak. :-) Nem akarom persze, hogy mindegyiknek legyen, külön-külön, de ez már kellett.
Hogy miért is? Nemsokára imádnivaló csuklós buszok jelennek meg Szolnok utcáin... :-) Ha másért nem, akkor ezért. Kicsit öregek, de világszínvonalúak, a magyar ipar csúcsteljesítményei... én már várom őket. :-)