Szlovén forgalmi adatok. Ott is úgy van: minél távolabb mész Ljubljanától, annál kisebb a forgalom. A ljubljanai körgyűrű viszont elég erős. Figyelem, ezek nem egységjármű, hanem sima darabszám-adatok.
Tanulságos eszmecsere (mint ahogy a témakörben feltett képek is). Mindemellett sajnos: http://130km.ro/calendar.html
E pillanatban 153,53 km:(((
Valójában ez az igazi probléma, nem pedig a kipécézett szakasz kivitelezési technológiája és megvalósítási időtartama. (Bár lehet, hogy a kettő egy okból ered.)
1. Nagyon sok az onkentes dron felvetel. En rairtam minden magyarorszagi illetore akitol valaha megjelent kis dron video 1-1 csomopontrol mert nyomvonalrol nem jelent meg, es feldobtam az otletet hogy filmezze az egeszet, es mindegyik kivetelesen finanszirozva kepzelte el csak, nem hobbybol.
2. Es van fuggetlen sajto meg Erdelyben. Magyarorszagon van meg fuggetlen sajto?
3. amugy sok video nagyon hasznos egyetemi kepzesen, hisz hiaba mutatod a kinai nagy falat amikor itthoni szituacioval jobban azonosulnak
4. kepek hogy kb hol lesz - mondjuk mindket kepen tul fentre sikerult a nyomvonal de kb 3-5 meterrel lejebb lesz.
Ebből a videóból nekem az nem jön le, hogy miként vezet a két irányú autópályatest, mert hely még sehol sincs hozzá, mennyit kell még ebből a hegyből faragni?
Ami viszont érdekes, hogy az FB--n is követve az eseményeket, mely útépítés van hazánkban, ami ilyen szintű majdhogynem napi publikációt kap képekkel, és drón videókkal? Mert én nem tudok ilyenről.
ez mar a masodik, pont tavaly 2017ben akkor is talan septemberben megindult egy kicsiket
a kozettan kimutatta ott vagy 50 meteren homokos a reteg, s balrol es jobbrol is kemeny kozet veszi korul
az epito is tudja, es valoszinu rendszeresen kell "takaritani" amig egy termeszetes szintre nem jut nem tudom biztosra, de a terv talan az hogy lesz egy fal ami mogott felgyulhet es onnan el kell idonkent hordani
És a vastag függőlegesen felfelé futó vasbeton támfallal mi a helyzet? Az sem tudná már megállítani? Sok hegyoldalban látom, hogy a szerpentinutak feletti kőomlásokat vastag vasbeton támfalakkal stabilizálták meg, sikeresen. Ami falakat én láttam, azok a Bükk-hg. útjain vannak a közepes, vagy nagyobb mészkőomlásoknál, és kb. 15-20 méter magasságúak.
Szóval egy ilyen támfal megfogná-e még, (vagy már az sem)??
De ha ezt a csúszást nem lehet megállítani semmivel sem, akkor nem jobb lett volna inkább a hegyet megkerülő, és a völgyben futó nyomvonal megtervezése és kivitelezése?? (Ami lent van, az már csak nem tud lejjebb csúszni... .)
Volt olyan diskurzus, hogy miért nem a folyón vezették át híddal a pályát, de kimagyarázták, hogy ez a hegy elhordás dolog olcsóbb, és gyorsabb megoldás.
Egyreszt a detonaci az ut fele küldi az kirobbantot törmeleket, es utan a rezsüne elkezd leszaladni par tonna kö. Ezt nem hiszem, hogy egy epületrobbantashoz hasonlitani lehetne.