Az enyém szokta kérni ha lemerül az akku, de már akkor is kérte amikor merültebb akkunál indítóztam.
(...viszont, egy előző konszerntárs autómban az eredetileg beszerelt fejegység azt is kibírta kód kérése nélkül, hogy kiszereltem, szétszedtem, átforrasztottam a végfokot, és vissza tettem)
A nejem autójában is eredetileg kazettás fejegység volt és CD-s lett bele téve. Kódos fejegység, tehát olyat keress amihez van kód is, és az enyémet diagnosztizálni is lehet, szóval teljes az illesztés. ...de nem én csináltam hanem az előző tulaja. ...egyébként a gomb matricák állítólag eléggé gázul néznek ki, és a CD-s verzió sem túl naprakész. A legegyszerűbb megoldás ha valamilyen CD-tár emulátort teszel rá és akkor egy USB-n keresztül játszod le a zenéket. (nekem egy Dension Gateway Lite BT van az autómban és ez tud telefon kihangosítást is)
Igen, az ilyesmit szeretik külön eladogatni a kereskedök. Most hoztam egy ismerösömnek Hyundai i30 CW-hez csomagtér rolót, mert azt is kiszedegetik eladás elött.
Öszintén szólva ilyen autót nem vennék meg a hiányzó alkatrész árának levonása nélkül. Ez a román mentalitás szivárog be, ott kiszedik a szivargyújtót, az eü-csomagot, az elakadásjelzö háromszöget, mindent. Csoda ha a szelepsapkákat fenthagyják.
Egy rokonom vett ott egy lakást, és az eladó leszerelte az összes csapot. Szerencsére a bejárati ajtót, meg az ablakokat nem akasztotta le.
"Lehet hogy kellett a kereskedő egyik haverjának"?
Vagy éppen eladta belőle. A kereskedőnek csak a pénz számít. 2 évvel ezelőtt megtetszett egy A2 90 LE-s dízel, minden szuper, valós 89.000 km-el (Ez már valami, manapság)! Hányzott belőle a 3 részre hajtható csomagtér betét. Kifogásoltam. Azt mondja: rakjak bele farostlemezt. Na ne már! Egy ilyen autónál? Akkor annak a bolti ára 80.000 Ft. volt. Mondtam neki, vonjuk le az árából. Nagyon nem tetszett neki. Kizárt, hogy egy ilyen autónak "elkallódott" volna a tulajdonosnál, gondosan vezetett szervízköny, stb. mellett.
Igen, szinte folyamatosan keresem jó pár hónapja . De valahogy nem akad sehol sajnos. Nem mondom hogy nem vagyok el nélküle, de azért mégiscsak jó lenne ha az sem hiányozna az autóból. Szívesen kipróbálnám hogy az hogy szól. A rádió gyönyörűen, és az fm transmitter szintén. Nem tudom milyen lehet akkor az S-line Bose rendszere mélynyomóval együtt. Nekem ez is tökéletes. Ég és föld a többi autóhoz képest amikben eddig ültem
Bár alapból nem értem hogy lehetett azt elhagynia valakinek.
Lehet hogy kellett a kereskedő egyik haverjának? 🤔🙂
...hát kedves topiklakók, lassan már csak megfigyelői státuszban leszek jelen a fórum életében, mert meg vannak számolva a napjai a nejem A2-esének. ...már úgy értem, hogy az én gondozásomban.
(végül is ez mondjuk nem teljesen igaz, mert egy haverom veszi át, akivel elég sokat javítottuk korábban is a kis TDI-t. szóval tudja a nyűgjeit, tisztában van az állapotával és így is azt vágta a fejemhez, hogy ha nem neki adom el akkor vége a barátságnak, szóval örülök ennek a végkifejletnek. Az utód egyébként egy Skoda Fabia 1.0 MPI Clever lett 2018 novemberi autó, 18500km-rel, karcmentesen, téli-nyári kerekekkel acél és alu felnikkel)
Lassan eladóvá válik a nejem A2-ese! Ha valakit esetleg érdekel: 2001-es 1.4TDI (AMF), ezüst szürke, 16"os gyári nyári és 15"-ös szintén gyári (de A3-as) téli kerekekkel, BT kihangosítós USB léjátszásra alkalmas CD-tár emulátorral, facelift utáni bordás "hűtőráccsal" és oldalcsapos ablaktörlőkarral, ~192 ezer km-rel, mindene tökéletesen működik! Még nincs fent a HaHu-n és nem is sürgős. ...csak gondoltam hátha... Az árát 700 ezer körül gondoltam de a nyári kerekek csak alku nélkül vihetők!
Attól függ milyen elvárásaid vannak a motorcserét illetően. Én az optimális megoldást vettem alapul a motorcserénél, azért írtam a teljes hajtáslánc hangolását a megváltoztatott benzinmotorhoz. A dízel chiptuning általában más. Ott leginkább a nyomatékviszonyok változnak, a hajtáslánc, végfordulat marad, hiába az esetleges +25 LE, stb. Az én dízel A2-esem nagy eséllyel tuningolt, így vettem. 100-150 km/h között legalább 100 LE-s módon viselkedik, így nagyon dinamikus vele a közlekedés ebben a tartományban, még a fogyasztás autópályán, folyamatos 130-140-nél sem megy túl a 4,5 liter/100 km-nél, 4 személlyel sem! 160 km/h-nál viszont nem pörög tovább.