Sziasztok mindenkinek eladnám a DERBI X-race 50-emet 2006ban vásárolt de 2005-ös modell.Nem volt mokolva új gumikat ,fékbetetéteket és láncszettet kapott 2gyári kulcsal,aksi,index,stb,rendszeressen volt szervizelve még benne van a folytás csak szintetikus olajjal ment 75megy most,van hozzá egy Supermoto szettem is nem öntött kerekű öreg gyorsaságiból hanem hozzá való 20perc alatt át lehet szerelni 80eFT adom,külön is eladó 300eFT+80eFt SM szett ,még nem raktam fel netre mert még nem volt időm végig játszani a hirdetészi fázist
Van dajcsba egy ismerősöm, aki egy 50-es Senda X-Treme-hajt. Tavasszal elköltözik a családi házból egy tömblakásba, a mocit nem tudja magával vinni, ezért eladja, gondoltam beírom ide, hátha érdekel valakit:
Kék-fekete színű, 2007. 10. 08-án vette újonnan szalonból, momentán 330 Km van benne, összesen 3 hétig volt használva, nem dőlt el, nem esett vele, egy karc sincs rajta, szalonállaputú. Fojtás kiszedve, erősebb lánc-szett. Ő 2590 -ért vette.
Most 2100-ért hírdeti, mivel 1-2 hetente járok arrafelé egy kisteherrel, annyit tudok neki-Nektek segíteni, hogy ebbe az árba a hazahozatal belefér. Ha több infó, vagy kép kell, írjatok ide, vagy mélem publikus, rákérdezek mindenre.
Takiz: Nagyon köszönöm a véleményed, jól esett. Nézegetem a hirdetéseket, és napról napra keseredek el, h 200ezer körül szinte semmit nem kapni, ami meg van, ahhoz egy fika bizalmam sincs. De majd összejön vmi szépség, fel nem adom... :-) Neked meg kitartást a bejáratáshoz, és szeresd a motorod, bár írtad, h nehéz eset...
Szóval csak jelzem, hogy halad a derbi extrem 50 bejáratása... már 470 km van benne.
Eleinte meglepően gyenge volt... meg olyan egyenetlen is... de mára már teljesen kisimult. Bajáratás közben határozottan csökkent a motor belső ellenállása - igy jelenleg akár 55-tel is lehet már vele menni... kb. félgázzal. (Mondjuk teljes gázzal sem egy többet, de ez a folytás miatt van.)
A motorja nagyon jó - a futóműve (értem alatta az első, hátsó teleszkópokat...) szóval azokból semmi jót nem nézek ki. Sajnos a gyakorlat is ezt igazolja... nagyon gyermetegek. Mondjuk szerencsére nem ütnek fel... de olyan kemény mindkettő, hogy néha olyan mintha nem is lenne semmilyen csillapítása - az összes útegyenetlenséget a gerincemben érzem. Számomra döbi volt az is, hogy egyik telon sincs semmilyen állítási lehetőség sem... Még az előfeszítést sem lehet korrigálni, amit még a legszarabb motormnál is lehetett... szóval nem lehet pl. leültetni...
A kormánya nagyon alacsony... azt megéri cserélni egy magasabb kivitelűre...
Az elsőlámpaidom nálam gyárilag belevert az első sárvédőbe... elégé zavaró volt... és elég sokat szenvedtem vele, amíg sikerült a 2-3mm-es nyílást úgy fixálni, hogy egy-egy hosszabb út után is megmaradjon...
Amúgy természtesen élvezem a motort... már várom, hogy túl legyek az első ezres bejáratási cikluson...
azove: arra figyelj, hogy ez az ár kategória épp az, ahol nagyot lehet szívni... mert ilyemi áron azokat szokták hírdeni, amit épp most újítottak fel... és alig bejáratos stb... no - ilyet ne vegyél!!!!!!!!!!!!
Akkor inkább vedd meg azt amit 50-60e-rel olcsobban adnak (annyibol komplett motor felújítás kihozol, ha ügyes vagy - ha nem akkor 100e, de akkor tényleg tudod, hogy tényleg most lett felújítva és, hogy mi van benne...)
Persze nem kell rám hallgatnod, de én már kétszer szívtem meg a 200e-s kategóriát...
(Legyen jó a szerkezete, futómű, teleszkópok és szarjál a motorra... és legyen olcsó, aztán motor felújjítás...)
Hali! Derbi endurót vennék. Minél gyáribb állapotban, minél kevesebb kilóméterrel, minél esztétikusabb. Olyan 200 körül. Illetve más típusú 50es enduró is érdekel... (Yamaha, Aprilia, Suzuki) Ide írjatok légyszíves: post@citromail.hu Kösi...
A leírtak nagyon úgy tünnek nekem, hogy nem a motorjával van a baj!
A rászkódás és az ebből következő olajfolyás valőszínűleg a váz törése miatt van, pontosabban a vázon lévő motorblokk tartő fülek egyike törhetett el a hegesztéseknél! Nézd át, sajnos ez jellemző hiba.... Ha nem tört el, akkor csak kilazult, jól húzd meg az -összes- blokkot tartó csavarokat, vizsgáld meg a gumiszilenteket!
Ezek után szépen a kipufogó könyöknél utánahúzol!
Remélem tényleg ez a baj és nem a motorjával van gond!
A hegesztése nem gond, a kinézettel ellentétben a 2001-es kiadásnak még nem alu a váza, úgyhogy bármelyik szaki meghegeszi neked!
Lécci segítsetek nekem! MAi napon motoroztam 2001-es Derbi Senda SM-emmel Xrace idomok vannak eajta, Extreme műszerfal de a fordulatszámmérő nem működik(:() és ma ahogy mentem vele egyre erősebben éreztem egy hörgő, rázó árzást fordulaton... ha behúztam a kuplungot , tehát leesett a fordulat, megszűnt az egész..Régebben is éreztem ha nagypbb foprdulatról engedtem vissza a gázt, és még emellet még héhány helyen ereszt az olaj, de nem vészesen, illetve rengetet fogyaszt is... mikor hozzámkerült egy szerelő megnézte, nem talált semmit... nekem olyan érzésem van mintha szorulna valami... ha valaki tud megoldást kérném irjon nekem : -ide: derbisendasm@citromail.hu E-mail -ide: chuckyxxx009@mailpont.hu E-mail -ide: chuckyxxx009@mailpont.hu MSN -ide: a fórumba!
...aztán meg tényleg fogalmam sincs a gyári sm gumi minőségéről, csak azt szerettem volna éreztetni, hogy egy kezdőnek könnyebb egy esetleges vészhelyzetet vagy nedves felületen elfékezést korrigálni...stb, ha jobb papucsok vannak alatta.
...éppen ezért kellene rá valami normális gumi, mert kezdő a gyerek, vagy rosszul értem?
...más. 2005-ös Senda-n gyári extra, hogy leégeti a kipufogógáz a farokidomot? Ránézésre befelé áll a dobvég, de sem a vázon, sem a dobon a felfogatásnál sérülésnyom nem látszik.
kutyabobesz Senda-ja ezentúl nagyobbik gyermekem segge alatt teljesít szolgálatot...
:-))))))))))
3:45 óra alatt küzdöttem le vele a hazahozatala kapcsán 209 km-t, 3 megállással.
70-75-ös tempónál 3 liter nyálat szívott 100 km-ként, és - érzésre - 5.000 alá ne ejtsük a fordulatot...
Az első tapasztalatok - nekem - jók, bár a gyári gumik amolyan "bakelitesek", de legalább sokáig fognak tartani, gyermekem meg egyébként sem egy nagy kanyarvadász...:-))))))))))
Új kép, feltöltés, majd beszúrás. Ekkor megjelenik majd egy [image] felirat a hozzászólásod szerkesztőablakában. Ha gondolod, elötte megnézheted a Megnéz gonbra kattintva. Ha ott megjelenik a kép, akkor azt az ablakot zárt be, a főablakban meg kattins a Mehet-re.
Üdv mindenkinek! Volt és van is Derbi Sendám,ez is csak 60-at megy, de mit lehet várni egy 2,4kw-os motortól? Már csak azt mondjátok meg,hogy lehet feltenni képeket, mert mutatnék valami különlegességet!