Én tennék bele egy másik kályhát. Nem tudom milyen körülmények közt használod, de ez a motor télen sosem melegszik be kiegészítö fütés nélkül. Magadnak csinálod, nem másnak. Nekem is volt gondom a kályhával, égöteret cseréltem benne, most meg az állófües szivattyúját kell cserélnem. Ennek ellenére az egyik leg hasznosabb extra ebben az autóban.
Érdekes kérdés, hogy mi marhatta szét a kályha házát. Ha aluminiumbarát hütöfolyadékkal használták, akkor ilyennek nem lenne szabad történnie. Ha viszont valami agresszív szart öntöttek bele, akkor más alu alkatrésznél is lehetnek meglepetések a vízkörben.
Megkeresem őket. Az Allroadhoz jó lenne valami értelmes felújítás, mert annál a két gyári xenonlámpa újban kb. 440e. Egyszer fel lettek nagyjából újítva, de most 20 évesen a plexiben megjelentek hajszálrepedések, ami nyilván az anyag öregedésével függ össze.
mennyiért végeznek (és kik) komplett fényszóró felújítást?
Érdemes összemérni az új árával (hosszú távra számolva).
Az, hogy egy új GYÁRI Valeo fényszóró 60-75e per darab áron megy, nem számít soknak az autópiacon. Egy Suzuki fényszórója is hasonló lehet, de amerre csak nézek, legalább ennyibe vagy többe kerülnek a gyári (és nem utángyártott) új fényszórók. Az ebay-en folyamatosan kapható első beszállító Valeo fényszóró. Attól 9-10%-kal olcsóbban lehetne még találni Németországban (vagy esetleg itthon?) mivel kb ennyi az aukciós oldal jutaléka, nem számolva az azonos tulajdonosi körben lévő Paypal lenyúlását is. Összességében 14-16%-ot vesznek le az eladóktól, egyébként, bár a nagy tételben eladó céges kereskedőknek kedvezményeket nyújt, ha nem is hatalmasakat.
Akkor a te autódon már le lett cserélve! A modell frissítés előtti autóknál még kampós kar volt, amire szinte lehetetlen lapátot kapni! Valami kisteher lapátja majdnem jó, csak pár centivel rövidebb.
ez mondjuk erősen függ a felhasználástól is. a mindenféle beltéri kencék, vagy adott esetben a túlzásba vitt kézkrém is fel tudja oldani. Nekem szűk 200 ezer alatt egy két kisebb karcot leszámítva teljesen újszerű volt minden ilyen gumis bevonat.
Az enyémből egyszer kiesett az egyik zsanér csapja, akkor nem tudtuk, hogy hova való, de nem dobtuk ki. Azután nagyon rossz úton mindig ki nyílt. Egyszer valami miatt le kellett vennem, és amint láttam, azonnal tudtam, hogy hova való, vissza ragasztottam és azóta hibátlan!