Keresés

Részletes keresés

dimelo Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42519

Öntökönszúrás kicsiben:

https://terkepem.hu/utvonalterv/teherauto/9300-csorna-(85)-kozeleben,47.62221923192252,17.305440902709964/9321-farad-(85)-kozeleben,47.60222780248063,17.187767028808597#!vs=3,1,0,0,0,0,0,0,1!l=0,1!p=13/47.6019/17.2121

 

vagy keresztül Csornán:

https://terkepem.hu/utvonalterv/teherauto/9300-csorna-(85)-kozeleben,47.62221923192252,17.305440902709964/9321-farad-(85)-kozeleben,47.60222780248063,17.187767028808597#!alt=1!vs=3,1,0,0,0,0,0,0,1!l=0,1!p=13/47.6019/17.2121

 

 

A szép és k.rvadrága elkerülő visszabüffent...

https://www.kisalfold.hu/rabakozi_hirek/kitiltjak_a_kamionokat_csornan_pentektol_buntetik_aki_engedely_nelkul_hajt_be/2584809/

 

Mert "okos" a szabályozás: belterületen nincs útdíj! Az elkerülőn 4 km-rel hosszabb és 800+üzemanyag 400 Ft-tal többe kerül.

 

Mintha éppen vonzani szándékoznák a kamionokat a belterületekre.

 

Önkormányzati jog az egyedi kitiltás és bírságolás?

DE útdíjat nem szedhetnek (2x), pedig az racionális lenne.

 

Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42518

arra már megírtam a megoldást....

a szenny patak helyére kell süllyeszteni a 2x1 sávos alagutat.

befedni, dombot csinálni belőle és már kész is a szánkó pálya

Előzmény: Samott (42517)
Samott Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42517

Ott, azzal a kiserdovel a Hatarutnal... azzal meg baj lesz. Kar volt azzal ennyit varni.

Előzmény: Mash_bakter (42515)
rm40 Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42516

https://magyarepitok.hu/tv-musor/2019/01/a-balatoni-dugokat-enyhiti-az-m7-es-uj-akarattyai-kapcsolata

 

Biztos, hogy szerencsés csak 2x2 sáv fesztávúra építeni a felüljárót?

Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 0 1 42515

Ha abból a pénzből más hasznos út híd épül akkor hajrá.

Az én személyes tippem/vágyam a Galvani híd es társai épüljön meg.

Ferihegyi gyorsforgalmi

Kőer utcai aluljáró

Határ út átépítése

Illatos út..

Gubacsi hid

Hévek a Kálvin terig...

 

Előzmény: troglodita (42514)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42514

Értem én mindkettőtöket és persze igazatok is van az M3-M31 kapcsán, de akkor az M0 nyugati sem azért fölösleges, mert "úgyis ott van körbe az M0, tessék azon menni"

Amúgy arra lennék kíváncsi, hogy kormányzati szinten hogyan is zajlott ez, jött O1N (Orbán egy Nagy(on)okos), bedobta a témát, aztán elment hozzá a NIF-es főcsóka Róbert Attila és kisírta a szemét is, hogy csinálják már valahogy vissza, mert mégsem kéne az éves költségvetés felét erre az egy nyomorult projektre költeni?

Előzmény: Mash_bakter (42512)
NAR Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42513

Nyilván, de ugye az M3 "önálló" szakaszára jön Gödöllő (32000 fő), Szada (5000), Veresegyház (18000), Mogyoród (6500), Erdőkertes (7500), stb. ingázóforgalma is, annak meg jót tesz, ha legalább a transzfer nem megy arra, szóval ott a "nem megépítésnek" is lett volna költsége.

Előzmény: troglodita (42511)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.09 0 1 42512

csak feleslegesen mentek volna 15 km-ert és terhelték volna az M3 amúgy is agyon terhelt 2 sávját...

ha nem lenne az M31, akkor már rég 3 sávos lenne a bevezető, amit lassan most már nem lehet megúszni

Előzmény: troglodita (42511)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42511

nem, de azért az sem volt ingyen ;-)

Előzmény: NAR (42510)
NAR Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42510

Az M31 nem alagút.

Előzmény: troglodita (42509)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42509

Na de akkor ennek alapján az M3-M0 sem igazán kerülő, mert alig 10-12 km-el hosszabb, mint az M31, vagyis az M31 is fölösleges, nem?

Előzmény: NAR (42508)
NAR Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42508

Nagy kerülő? Ne viccelj! 10 km az 5 perc, ha egy pihenőnél a WC-től messzebb van csak parkoló és ott is sorba kell állni, az kb. ennyi idő. Nemzetközi fuvarnál fel sem tűnik. Az osztrákok sem építenek az A4 és az A1 között Bécs alatt alagutat, mert az S1-A21 "kerülő"...

Előzmény: puntooo (42497)
troglodita Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42507

na de most már én sem értem, hogy mi a 7km ;-)))

Előzmény: Mash_bakter (42499)
dimelo Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42506

Ha ezt nem győzné kivárni, aki kíváncsi, van gyorsabb tájékozódási lehetőség:

 

Dehir.hu szerkesztősége tavaly többször is tudósított a Debrecen elkerülő M35-481. utak forgalmáról.

Nekik biztos kapcsolatuk van az útkezelőkkel.

 

De minimum márciusig erre praktikus lenne várni. (Sőt, a májusi forgalom közelíti legjobban az éves átlagot.)

Előzmény: Roger Preed (42505)
Roger Preed Creative Commons License 2019.01.09 0 0 42505

2020 nyarán jelennek meg a 2019-es forgalomszámlálási adatok hivatalosan.

Szerintem az a kb 10 nap, ami idén nyáron lesz publikálva (ha egyáltalán) még nem igazán mérvadó.

Előzmény: khun (42472)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42504

Pedig de, mert nem nézted meg a videót, még az első 20 mp-ét sem...

különben nem kérdeznél hülyeséget...

https://youtu.be/3R4fFRLPDHg?t=15

 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (42503)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42503

Sem hülyeséget, sem okosságot nem írtam. 

Kérdeztem, mindenféle vélemény nélkül. 

Előzmény: Mash_bakter (42499)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42502

"Az m3-m1 kapcsolat meg megvan az m0 déli ágán.

 

Meg, csak nagy kerülővel."

 

Ezt az m3 nyomvonalának tervezésekor rontották el. Most már ez van, kényszerhelyzet. 

Előzmény: puntooo (42497)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 -1 0 42501

Csaxólok, hogy már 2005-ben is ennyiért építették itt az autópályákat, miután a Vegyépszert (aki 1,1-1,3 md-ért épített 2000-ben autópályát) nemes egyszerűséggel kizártál a versenyből. És azért 2005 óta volt egy kis infláció, ha nem is mostanában. 

Előzmény: Mash_bakter (42489)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42500

" Ha viszont az alagút végén egy lámpa visszatorlasztja, akkor sikerült egy drága földalatti parkolóhelyet építeni. "

 

Igen.

Ezért kell jól megtervezni a kapcsolatokat. Esetünkben például valszeg az lenne a megoldás, hogy az első lejárat a Flórián téren lenne, amit négyágú autópálya csomóponttá kellene átalakítani, a déli oldalon meg a Széll Kálmán téren kéreg alatt elhaladva kellene az Alkotmány útba bekötni. Az ottani kapcsolat valóban problémás lenne. 

Előzmény: hegyaljai3 (42488)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.08 -1 0 42499

Nézd meg a linkelt videót.

Aztán irj hülyeségeket

Előzmény: netuddkivogymuk (42496)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42498

Sztem itt elég nagy zavar van még a fejekben. 

Én például nem hiszem, hogy 3-400 md forintot megér a Déli pályaudvar területe. Azt sem hiszem, hogy a Déli pu minden funkciója megszűnne. Bár egy földalatti megálló csak emelné a felszabaduló terület értékét. 

A Nyugati pályaudvarban gyakorlatilag lefeleződne a fejpályaudvari forgalom, a rákosrendező lehetne a közös tároló (parkoló), karbantartó pályaudvar, és lehetne átszállás nélkül Miskolcról Győrbe, Bécsbe, az Adriára utazni. 

 

Szóval sok előnye lenne az összekötésnek, de nagyon drága lenne. Az ötlet mindenesetre jó. És hogy lesz-e telekspekuláció itt, az nem Mészároson, hanem a magyar népléleken múlik. Eddig minden nagy beruházásnál megjelent ilyen-olyan mértékben a spekuláció (emlékezzünk a Hankokra), így valamilyen mértékben itt is várható. Vagyis a mérték a lényeg. 

Előzmény: Fradista Utazó (42487)
puntooo Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42497

A nemzetközi forgalom kiválóan elmegy az esztergomi pályán is az m0 nyugat helyett

 

Mindegy, hogy milyen módon zárul be a gyűrű, ha nem túl nagy a kerülő.

 

Az m3-m1 kapcsolat meg megvan az m0 déli ágán.

 

Meg, csak nagy kerülővel.

 

 

 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (42494)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 -1 0 42496

"nem gondoltam volna, hogy ez az út 7km..."

 

Mi 7,0 km?

 

"A tó keleti oldalán haladó 710-es főút eddig csak Balatonakarattyáig ért el, most azonban Duna Aszfalt és a Hazai Építőgép munkálataival egészen az M7-es autópályáig vezetik egy 2,2 kilométeres új szakasz kiépítésével. A projektben az ehhez szükséges csomópont is kiépül a főút és a sztráda találkozásánál."

Előzmény: Mash_bakter (42486)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 -1 0 42495

Igen, ha az Erzsébet-hídi sávok aranyárban készülnek. 

Előzmény: Fradista Utazó (42485)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42494

"az egész Bp környéki, hazai és nemzetközi tranzitforgalomnak igen jót tenne. " 

 

A nemzetközi forgalom kiválóan elmegy az esztergomi pályán is az m0 nyugat helyett. Az m3-m1 kapcsolat meg megvan az m0 déli ágán. 

Most még nem tartunk ott, hogy már ne legyen fontosabb útépítésünk az m0 nyugatnál. 

És jó sokáig még nem is fogunk ott tartani. 

 

"a dél budapestieknek is könnyebbéget jelentene az M déli szakaszán a forgalom csökkenése..."

 

Nem tudom, hogy áll a 2x3 sáv elkészítése, de azután jó darabig nem lesz ott kapacitáshiány. Az mégiscsak fontosabb, mint jó drága alagutakat fúrni a Budai hegyek alá. 

Előzmény: puntooo (42484)
dimelo Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42493

Amit a tanulmányból meg lehetett tudni, az eléggé homályos:

 

"Nagytehergépkocsik belföldi mátrixát járműkövetési adatok felhasználásával készítettük el a

Magyarországon közlekedő nagytehergépkocsik 46%-át felölelő járműállomány kéthavi mozgásának adatbázisa alapján."


"A nagy volumenű primer adatgyűjtést a közbeszerzési eljárások lezárása után, 2016 őszén végeztük.

Ekkor került a birtokunkba a partnercégek elektronikus adatbázisaiból származó adatok többsége is.

Az adatfeldolgozás – a tanácsadó testület módszertani észrevételeinek figyelembevételével – 2016 végén, 2017 első felében zajlott."

 

 

Ezekhez képest azóta már láttam pl. VÉDA adatokat napi bontásban...

Előzmény: puntooo (42478)
khun Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42492

A Vértesi vasúti átjáró fölé a felüljáró jó ötletnek tünik. De akkor még mindig ott van a másik vasúti átjáró a Gázvezeték utcán (egyvágányú  Derecske felé menő vonatforgalom), ahol elég sűrűn bele lehet futni 10-15 perces pirosba.(vicc kategória amúgy).

Előzmény: puntooo (42482)
troglodita Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42491

Fasza: 

troglodita Creative Commons License 2019.01.08 0 0 42490

Azért is linkeltem be, mert gondoltam, hogy kiveri a biztosítékot ;-)

Előzmény: Mash_bakter (42486)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!