Keresés

Részletes keresés

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42585

"Ha az M8 koncepciót nem fúrták volna (pl. 710. út torzó), akkor nem kellett volna 2x2 sáv Veszprém-Fehérvár között sem."

 

Erről beszéltem.

Csakhogy ezt a koncepciót nem most fúrták meg, hanem úgy 25-30 éve. (Akkor kezdték négysávosítani ezt a szakaszt). 

Úgyhogy hiába is akarod ezt (is) Orbánra kenni. 

Előzmény: dimelo (42574)
van_Persil Creative Commons License 2019.01.12 -21 0 42584

Azzal akkor van gond, ha benézed a dolgot, mert akkor a gatyád is leszedik rólad, és kifejezetten és kimondva a tranzitot akarják vele szivatni.

Előzmény: GOLAZ111 (42582)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42583

A 8 - ast eleve 2x2 sávval kezdtèk átèpíteni. A szociban csak Veszprèmig lett volna irányonként 2 sávos.

Előzmény: dimelo (42574)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42582

Sose szerettem őket igazán. Prága felè jobb menni.

Az IG-L szerintem nem gond, mèsz 100 - al ès ennyi. A teherforgalmat nehezítik meg, de annyira, mint mèg Svájcban sem. Èrdekes, hogy a legjobb átkelőn a Mont Blancon egyszerű átmenni, a Gotthardon már nehezebb, de lehetséges. A legrosszabb Brenneren pedig teljesen abszurd fèlreszabályozott káoszt csináltak. A tiroliak szerint jól működő a rendszerük ès folytatják.

Előzmény: van_Persil (42581)
van_Persil Creative Commons License 2019.01.12 -21 0 42581

Mondjuk, az osztrákok meg a külföldieket (elsősorban az Olaszországba tartó németeket) szivatják az IG-L 100-as tábláikkal az A–12-n és az A-13-on, amit a károsanyag-kibocsátást csökkentendő vezették be és vonatkozik a tisztán elektromos járművekre is, miután az áthaladási tilalmat nem vezethették be. 

Előzmény: GOLAZ111 (42570)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42580

Az északiak és a nyugatiak ellenzik az autópályadíjat. Ezt egy olyan párt, a CSU találta ki, amely csak Bajorországban működik. Rajtuk kívül mindenki ellenzi, de itt most nem részletezendő politikai okokból elfogadták. 

 

Amúgy a hollandok, dánok, stb. nem is érdekesek. Az osztrákok is csak azért, mert Kufstein - Salzburg közt, csak egy használható út vezet, az pedig Bajorországon keresztül. Így Ausztria nagy részéről Innsbruckba, meg arra az egész környékre, Bajorországon keresztül járnak az osztrákok. 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (42579)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42579

Ezt délen még el is tudom képzelni, ha eléggé nasty vagyok, na de mi van északon? Ott a hollandokat és dánokat kell szivatni? És nyugaton a franciákat és kelet-belgákat? A másik oldalon a lengyeleket és bohémokat? Ki hagytam valakit? :-)

 

Egy venezuelainál még elmenne, de ennél azért komolyabb indokra számítottam volna a németektől.

Előzmény: Fradista Utazó (42578)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42578

>komolyan azt gondolod, hogy ez a cél? a jó labancokat megszívatni?

Semmi kétségem sincs efelől.

Előzmény: Mash_bakter (42577)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42577

komolyan azt gondolod, hogy ez a cél? a jó labancokat megszívatni?

Előzmény: Fradista Utazó (42569)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42576

akkor mi a cél?

elrettenteni a tranzit forgalmat?

nem értem.

Előzmény: Fradista Utazó (42566)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42575

Milyen forgalmi adatokból gondolod, hogy a Nagyszombat-Dunaújváros tengely most beindul???

Nem értem az írásod... Ha volt ilyen forgalom akkor az most is ott van a magyar oldalon...

Magyar oldalon max a Komárom/Kisbér forgalma növekszik

Előzmény: dimelo (42561)
dimelo Creative Commons License 2019.01.12 0 1 42574

2a:  1995 ÉÁNF Várpalota 

 

Összes  teher   szgk   busz

12559  1983  10379  128

vagyis, már 20 évvel ezelőtt is késő lett volna elkerülőt építeni, bár akkor nem lett volna szükséges a 2x2 sáv...

 

Ha az M8 koncepciót nem fúrták volna (pl. 710. út torzó), akkor nem kellett volna 2x2 sáv Veszprém-Fehérvár között sem.

 

2b: De 8-10 km is számított Veszprémnek, ezért történtek a "kényszerített" építkezések.

 

Majd 2008-ra megépült az M7-M70 és eltűnt a tranzit a 2x2 sávosra bővített 8. útról.

 

Évtizedeken át zajló játék, és még mindig jobban állunk pl. a románoknál...

Csak az érzi a súlyát, aki átéli nap, mint nap. Ezért szolidaritásom a felvidékieknek is...

Előzmény: adiaboli (42567)
dimelo Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42573

Nem Bécsig és nem Pozsonyig.

M1  13. úttól -

D2 Nagyszombat-ig (Trnava)

 

Mondjuk úgy, a lengyel tranzit útvonalon.

 

Persze meg kellene beszélni azt a forgalomnagyságot, amelynek ez számítani fog...

Előzmény: GOLAZ111 (42565)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.12 0 1 42572

Erről van szó, igen. 

Előzmény: GOLAZ111 (42570)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42571

Most èn sem, de a Stuttgart melletti règi szakaszt lezárták a hó miatt. Iszonyat dugó volt. Csak hallottam róla, de el tudom képzelni.

Előzmény: Fradista Utazó (42569)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42570

Ja bocsánat, ez mèg a règi CSU baromság, hogy szerintük külföldön fizetni kell az autópályákèrt, ezèrt Nèmetországban is kelljen a külföldieknek?

Előzmény: Fradista Utazó (42566)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42569

Semmiféle káoszt nem látok.

Az meg, hogy te kiben bízol és kiben nem, a te dolgod. A lényeg: a személygépkocsikra kivetett német útdíj lényege egyáltalán nem a bevétel, hanem a külföldiek (főleg az osztrákok) megszívatása. 

Előzmény: GOLAZ111 (42568)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42568

Lehet, elèg nagy a káosz. De most már nem bízok bennük.  Az ellenőrzèsre van pènz, most emeltèk a teherautók és buszok útdíját, nem is kevèssel.

Előzmény: Fradista Utazó (42566)
adiaboli Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42567

(1) félOFF Bolsonaro "megoldja" a brazil őserdők sorsát és keresztet vethetünk a bolygónk jövőjére... jó keresztény módjára...

 

(2a)Várpalotára gondolsz?  Az több évtizednyi szégyen volt. (versus)

(2b) Nem gondolod komolyan, hogy a veszprémi elit kerülni akarna az M7 felé? Előbb megcsináltatták a 8-ast, most majd követelik a többit is...

 

(3) Kiegészíteném a székesfehérvári/felcsúti elittel is... Mint ismert tény, 2 km-es rövidítésért 2x2 sávot építettek Székesfehérvárnál is.

 

(4) A következő 10-15 évre generálja az "elit" a "nélkülözhetetlen" fejlesztéseket az új Duna-híddal. Ne legyünk önzők, gondoljunk bele: jól megszívatjuk a szlovák oldalon a Vág-völgyében lévő településeket is.

 

Azért jó megismerkednei a DÜHÖNGŐ BIKA-féle közlekedési koncepcióval, bocsánat, mindent sinfelő kritika-rendszerrel. A "következetességet" illetően pedig legyen elég a (2a) kontra (2b) összevetése. Csak az elmúlt évi hasonlókból amúgy kisebb tanulmányt lehetne összegereblyézni. Én nem teszem meg.

Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.12 0 1 42566

>A nèmet fizetős ötlet abból a megfontolásból fakadt, hogy kell a pènz.

Ez butaság. Bevétel csak a külföldiektől jön, am ia forgalom kb. 5%-a. Ellenőrizni viszont az egész hálózattot kell. A bevétel várhatóan nem fogja kitermelni az ellenőrzés költségeit sem, tehát máshonnét kell pénzt elvonni az útdíj miatt. De még a közlekedési minisztérium indokolatlanul optimista álláspontja szerint is csak az vente az utakra fordított kiadások 3-5%-a fog bejönni az útdíjból. 

Előzmény: GOLAZ111 (42563)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42565

Hogy jött ki a 45 km? Èn Bècsig 20 - at számoltam. Pozsonyig ennyit lehet spórolni?

Előzmény: dimelo (42561)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42564

Nem leküzdhetetlen, csak a nèmet lehajtók rosszak. Túl rövidek, ellenívek vannak bennük, stb. 

Előzmény: netuddkivogymuk (42545)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42563

A nèmet fizetős ötlet abból a megfontolásból fakadt, hogy kell a pènz.

 

Birminghami mellett van egy hasonló megoldás. Onnan is lehet tudni, hogy hol kezdődik a fizetős szakasz, hogy mindenki èsz nèlkül menekül le balra. Tehát a fizetősön tènyleg kevesen vannak.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (42550)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42562

Van, hogy 3 is van. De csak egy rövid szakaszon. Ahhoz, hogy èrjen is valamit Duisburgtól Frankfurtig kellene megèpíteni ès átèpíteni a 3 - ast. Ez soha nem fog megtörténni.

Előzmény: netuddkivogymuk (42551)
dimelo Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42561

Jó felidézni, de a valósággal is kellene törődni:

https://www.google.com/maps/dir/48.339726,17.6339465/47.1700117,18.4971812/@47.7764874,17.5988197,9z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Milyen forgalomáramlási változásokat fog generálni az új Duna híd? 45 km-rel rövidebb, mint M1-M15-D2-D1

 

Növekedés a 13-81-62 útvonalon. és Szfvár belvárosában.

A Szf.vár nyugati elkerülőnek (Fekete-hegy) semmilyen szerepe nem lesz ebben.

 

Csökkenés 14. út Vámosszabadi, M15 Rajka. és lehet hogy a 2. úton is (Zólyom felől)

 

Tehát előbb 2x2 sáv jön a 13.út  M1-ig, 81. út Szf.vár-Mór, majd Mór-Kisbér és 13. Kisbér-M1?

 

Milyen összeköttetés lesz az M8-hoz? (Lepsény-Dunaújváros)

Ja, akkor legyen 2x2 a 63. út is Sárbogárdig? (Akkor miért a 62. utat elkerülőzték?)

 

A következő 10-15 évre generálja az "elit" a "nélkülözhetetlen" fejlesztéseket az új Duna-híddal.

 

Ne legyünk önzők, gondoljunk bele: jól megszívatjuk a szlovák oldalon a Vág-völgyében lévő településeket is.

 

 

Előzmény: Mash_bakter (42560)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.12 0 0 42560

https://www.youtube.com/watch?v=SB1JdqNaHF0

 

KOmáromi Duna híd-ról egy kis animáció...

dimelo Creative Commons License 2019.01.12 0 2 42559

A véleményed nem befolyásolja a tényeket.

https://www.google.com/maps/dir/47.179519,18.3802563/47.2140457,18.3097603/@47.2016646,18.3095789,13z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Kiegészíteném a székesfehérvári/felcsúti elittel is...

Mint ismert tény, 2 km-es rövidítésért 2x2 sávot építettek Székesfehérvárnál is.

 

A szakasz forgalma OKA2017:

összes    teher  szgk. kistgk busz

  6667   1095  4824    667   51

Ezért épült 7 km hosszban 2x2 sáv 15 milliárd Ft-ért.

 

Lehet sorolni, hogy hol nem épül semmi...

Előzmény: netuddkivogymuk (42558)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.11 0 0 42558

Röviden meg tudnám fogalmazni, hogy mi a véleményem a veszprémi elit véleményéről. 

Előzmény: dimelo (42556)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.01.11 0 0 42557

Köszi. Ezt nem is tudtam. Máris kiderült, hogy volt/van értelme követni ezt a topikot (is).

Előzmény: Fradista Utazó (42555)
dimelo Creative Commons License 2019.01.11 0 0 42556

Nem gondolod komolyan, hogy a veszprémi elit kerülni akarna az M7 felé?

 

Előbb megcsináltatták a 8-ast, most majd követelik a többit is...

Előzmény: netuddkivogymuk (42552)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!