Nemrég vettem egy 4 éves Vectrát, "DVD 90 NAVI" gyári navigációs rendszer van benne. A leírás szerint tud TMC infókat kezelni, nekem azonban nem sikerült beizzítani ezt a funkciót. (A beállításokat végigzongoráztam, de adót nem talál, semilyen TMC jelet nem vesz.)
Tud valaki segíteni, hogy mi kell ahhoz, hogy működjön? (A TMC szolgáltatónak kéne lépnie? Újabb navigációs DVD kéne? Valami firmware frissítés?)
Igazad van! Éjjel jöttem hazafelé és a NEO tipikus 128-sa MP3, a Class nagyságrendekkel jobban szól...
Egyenlőre mindkettő tele millió bakival... majd jobbak lesznek!
Nekem akkor is hiányoznak a kedvenc barmaim a reggeli időből. Én ugyanis csak reggel hallgatom a rádiót utána, hangoskönyv vagy saját zene...
Sajnálom, hogy így alakult , de ezzel igazából nem lenne baj, ha nem megint a politikusaink zsebébe csorogna vissza láthatatlanul az a rengeteg zsé!!?((((((
És nekem emiatt van hányingerem mikor átkapcsolok! A műsorok lassan majd ugyanolyanok lesznek, mint korábban, csak most nem adózott jövedelemként egy vállalkozó zsebébe, hanem részben adózatlanul és baromi szürkén a pártkasszákban....
Ismeritek?!: "Mutter! Hol van a zsé?.... Hát a zé után...":))))
jah, reggel en is vittem suliba a gyerkocot es visszafele ki kellett volna kanyarodni a suli mellekutcajabol a foutra... epp csak qrvara nem lattam semmit :)))
nev kiiras: a radiod az RDS-t tarolta el. Valts a csatira nyomd ujra hosszan az adott csati gombjat es ujra letarolja az aktualisat.
erről jut eszembe, váltogattam ma össze-vissza és azt vettem észre, hogy ha ezekre váltok, akkor 1-2 másodpercig még a danubiust vagy a slágert írja ki :) nem tudom mitől lehetséges, nem értek hozzá ;)
egyébként hatalmas köd van itt, az orromig alig láttam :P jah és rengeteg a rendőr. láttam olyat, akik csak szimplán igazoltattak, voltak akik a buszmegállóban várták, hogy ne álljak meg a stop táblánál (nem jött össze nekik, hehe), meg akik csak simán autókáztak. lehet vmi országos mizéria van, vigyázzunk uraim (hölgyem)! :D
más fórumokon is panaszkodtak, hogy a neo hangzása elég gagyi, olyan helyi rádiós amatőr szint. sajna én a zafira gyári bang & olufsenéből nem sokat veszek észre :D
Reggel belehallgattam mindkettőbe és egy biztos: nem leszek hallgatójuk. Valamelyiken a Gangsta volt egy Lovász nevű emberrel, s az utóbbi egyszercsak valami ilyesmit mondott sms felolvasás közepette: hányingerem van a sok dicsérő sms-től - nem tudom pontosan idézni, totál kiakadtam.
A zenei ízlés más kérdés, kinek mi... nekem reggel pörgés kell, nem andalgás, mert visszaalszok :)
mlas: hangzásról nem tudok nyilatkozni, előbb kiakadtam, mintsem a minőség megfigyeléséig eljutottam volna.
Nem tom, észrevettétek, mintha a Neo-n nem lenne elég basszus? Olyan, mintha csak 128-as mp3 szólna... bár lehet, hogy csak a sláger után, mert az meg túl "zsírosan" szólt. Igaz, egész nap kb, 15 percet hallgattam. Mit tapasztaltatok?
leginkább. mazochizmusból ma reggel felváltva hallgattam mind a kettőt, hát egyikről se tudok elmondani semmi jót - leszámítva egy Katie Melua számot, amit azért valamelyik csak leadott egy Nox meg a Romantic között... :D
Azt kérdezném, hogy miért van az, hogy ha megnyomom a nullázót,akkor kiírja a km-t a szervizig, de ez nekem mindig 30ezer?! Voltam olajcserén kb. 5ezer km-rel ezelött és akkor állították be 30ezerre. Akkor most nem 25ezret kellene mutatni? Így volt ezek előtt is.Beállították a Tech-2vel, mentem 15ezret olajcseréig, de az még mindig 30ezret mutatott. Ua. a szakszerviz volt.Nem értenének a szervizintervallum visszaállításához?
Én is elolvastam a tesztet. Ezek tényleg nem tudnak dízelt vezetni, vagy csak elvárják tőlük a fikázást? Mert ugye csak akkor motor, ha pörög :(( Aszonygya: "városban nem lehet 4-est kapcsolni, mert 50-es sebességnél a motor 3-asban 1500-at forog" AKKOR NE TEDD 4BE, BAZMEG !!!! meg "130-nál 4-esben 2900-at forog, azért ez is szürreális, 6-osban végképp semennyit, 1800-at. Ha ilyenkor nyomunk egy padlót, és elkezdünk számolni, hát nagyon sok másodpercig nem történik semmi." ÉS AZ 5ÖS MIJAFXNAK VAN???
Nem bírják felfogni, hogy halál-kényelmes 2500as fordulattal, nyomatékcsúcson suhanni (UTAZNI!!) 150el, és 100-200 közt nem kell váltani...
Jól esik a dicséret, de ne túlozz!! Ha nem lennék ennyire nagyképű még elpirulnék!!:)) Részemről a szerencse Apám!!
Winkler!! Korrekt volt és ő az első aki leírta, hogy ez van legközelebb most a prémiumhoz! Szerintem is!!
Vectra! Szerintem korrekt és az őz és róka után tisztességesen lett elemcserével javítva. Egyébként volt egy gyári visszahívásból egy turbócsere, egy CIM modul csere. Az elején jobban koptak a hátsó fékbetétek... Mostanra beállt. A belső ajtókilincs helyett egy ideiglenes megoldással nyitható az ajtó... Ja és annak ellenére, hogy nem dohányoztam benne a tökömnél egy pici lyuk égett a kárpitba.... szégyenlem, de nagyon melege volt biztosan...:))
Aga!! Megin magadból indulsz ki!! Ahogy én használtam ezt a kocsit ideális: hosszú lendületes autózás. Soha nem huzattam meg hidegen és nem állatkodtam vele!! (Nem is rakattam bele chip tuningot, mint egyesek... és nem is mentem padló gázzal több száz kilométert úgy.... rémlik valami...?:)))))
Szóval majd sultan a jövő héten lezsűrizi, ha hazajöttem!!!
2007, 2008, 2009: 3 év alatt ~200k, az vállalható, sztm az Insigniás barátaink is mennek ennyit. Főleg fender papa, aki heti 2x járja meg a frankfurt-budapestet - úgy gyorsan (és kíméletesen!) fogy rajta a kilométer.
ooo... 2 ev alatt 190e? eloreporgetted? mert ha nem, akkor taxi :)es tenyleg nem er tobbet annal mivel napok kerdese es motorcsere aktualis benne, ha meg epp haza tud menni vele a vevo
Eladó 4 darab, OPEL Vectra C-n (lehet, hogy a lemezfelni más típushoz is jó, de ehhez biztos) egy szezont használt (75 %-os), lemezfelnire szerelt, 195/65 R15-ös DUNLOP Wintersport M3 téli gumi. Irányár: 60.000,-HUF Érdeklődni lehet az andrashomekukacgmailpontcom-on.