A Győr-Szfvár közti utat már meg is építhették volna a Veszprém-Szfvár helyett.
Egyébként ezt kellett volna csinálni, és a 710-es út helyett meg lenne a 8-as út kapcsolata az m7-tel Szfvártól nyugatra, és így értelmet kapott volna a 8-as út négysávúsítása is. Mindenesetre a Veszprémből kiinduló két út közül az egyik felesleges. Ez már látszik.
A Dunaújváros-Szeded összeköttetést én feleslegesnek tartom. Nagyjából ugyanazt tudja az m8 Duna-Tisza közi nyomvonala, de az egyben Budapest megkerülő szakasz a Dunántúl-Alföld forgalomban is.
Térben lehet, hogy hosszabb, a kérdés az, hogy időben (Budapest-környéki dugók) és pénzben (pl. magasabb útdíj/km Budapesthez közeledve) is nagyobb-e vagy kisebb.
Ez ma, a meglévő M5 - M0 - M1 útvonalon kb. 275 km (nem látom hajszálpontosan, hogy honnét hová mérted, ezért 2-3 km eltérés simán lehet). Mivel az általad felrajzolt útvonal nyilván képtelenség, itt-ott meg kellene kerülni egy-egy települést, és a Bakonyt se lehet nyílegyenesen átfúrni, a te utad is lenne legalább 265-270 km, de könnyen lehet, hogy a végén hosszabb lenne, mint a meglévő.
Belgiumban az amerikai autópályákat másolták le. Mèg a burkolati jelek is azonosak. De ne csak szidjuk őket, vannak felújított autópályáik is, azok nem rosszak. Persze még használják "beleöntünk valami trutyit a gödörbe" módszert is.
Amióta kész a Várpalotai elkerülő, én az Északi-partra (pl. Csopak, Zánka, Badacsony), csak is az M7-8-as út felé megyek, és szerintem gyorsabb időben is, de főleg nyugisabb.
Szavazatszerzés + szavazat megtartás céljából zárták le.
A helyi lakosok sok-sok panasszal éltek, mert a magyarországi naponta ingázók, reggel-este nagy forgalmat és dugót okoztak az addig békés falujukban.
Gondold meg, hogy a határ nyitásig, ezek rendkívül csendes, békés, többségében ZSÁK faluk voltak Kelet-Burgerlandban a magyar határ közelében.
Csak az ment oda akinek ott feladata volt.
Keletről, Magyarország felöl meg csak a varjú repülhetett át, mert határőrség + S-100-as rendszer, stb.
Ez változott meg (kárukra) a határok kinyitása után.
A burgerlandi helyi politikusok, a helyi szavazók megszerzése vagy megtartása érdekében, elintézték, hogy a jogszabályi keretek között, vagy azokat kicsit máshogy értelmezve, korlátozzák ezekben a falvakban az átmenő forgalmat.