Keresés

Részletes keresés

hegyaljai3 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42645

Nem találgatok.

Előzmény: dimelo (42639)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42644

Túlkérdeztél.

Előzmény: dimelo (42631)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.01.16 -1 0 42643

A Győr-Szfvár közti utat már meg is építhették volna a Veszprém-Szfvár helyett. 

Egyébként ezt kellett volna csinálni, és a 710-es út helyett meg lenne a 8-as út kapcsolata az m7-tel Szfvártól nyugatra, és így értelmet kapott volna a 8-as út négysávúsítása is. Mindenesetre a Veszprémből kiinduló két út közül az egyik felesleges. Ez már látszik. 

 

A Dunaújváros-Szeded összeköttetést én feleslegesnek tartom. Nagyjából ugyanazt tudja az m8 Duna-Tisza közi nyomvonala, de az egyben Budapest megkerülő szakasz a Dunántúl-Alföld forgalomban is. 

Előzmény: trizs77 (42634)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42642

Időben minden bizonnyal gyorsabb. Ez az út Szegedtől Dunaújvárosig üres lenne, szóval lehetne menni, amit a szabályok meg a lelkiismeret megenged. 

Előzmény: NAR (42641)
NAR Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42641

Térben lehet, hogy hosszabb, a kérdés az, hogy időben (Budapest-környéki dugók) és pénzben (pl. magasabb útdíj/km Budapesthez közeledve) is nagyobb-e vagy kisebb.

Előzmény: Fradista Utazó (42637)
khun Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42640
dimelo Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42639

Általában igaz,

de konkrétan tudható-e, hogy mennyi görög megy Belorusz-ba?

 

Elég vicces feltételezés lenne a tömegigény.

 

600 kamionból mennyi megy csak Szlovákiába?

Szerintem a többség szlovák-magyar reláció...

 

 

Azt is kérdeztem Hegyaljait, mert neki a szűkebb pátriája.

Előzmény: trizs77 (42636)
dimelo Creative Commons License 2019.01.16 0 1 42638

Kicsit tágítani szükséges a látómezőt, például a múlt héten taglalt komáromi Duna-híd miatt.

https://www.google.com/maps/dir/49.2342037,18.7363253/46.920356,18.6028925/@48.0214377,18.5703439,8z/data=!4m2!4m1!3e0

 

sőt oda kell figyelni a Zsolna - Túrócszentmárton közötti D1 szakaszra is. Ha el készül az alagút (Dubna Skala) jelentős időnyereség lesz.

 

Nem a mi feladatunk utat építeni arrafelé, de figyelmen kívül sem hagyhatjuk.

Előzmény: trizs77 (42634)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42637

Ez ma, a meglévő M5 - M0 - M1 útvonalon kb. 275 km (nem látom hajszálpontosan, hogy honnét hová mérted, ezért 2-3 km eltérés simán lehet). Mivel az általad felrajzolt útvonal nyilván képtelenség, itt-ott meg kellene kerülni egy-egy települést, és a Bakonyt se lehet nyílegyenesen átfúrni, a te utad is lenne legalább 265-270 km, de könnyen lehet, hogy a végén hosszabb lenne, mint a meglévő. 

 

Előzmény: trizs77 (42634)
trizs77 Creative Commons License 2019.01.16 -1 1 42636

Hova megy napi 600-700 kamion Sátoraljaújhely határátkelőn keresztül?

 

 

--------------------------------------------------------

 

 

1.

 - Lengyel-Román viszonylat

 - Lengyel-Bolgár viszonylat,

 - Lengyel-Görög viszonylat,

 - Lengyel-Török viszonylat,

 

 

2.

 - Fehérorosz/Orosz-Román viszonylat

 - Fehérorosz/Orosz-Bolgár viszonylat,

 - Fehérorosz/Orosz-Görög viszonylat,

 - Fehérorosz/Orosz-Török viszonylat,

3.

 - Lett/Litván/Észt-Román viszonylat

 - Lett/Litván/Észt-Bolgár viszonylat,

 - Lett/Litván/Észt-Görög viszonylat,

 - Lett/Litván/Észt-Török viszonylat,

 

 

trizs77 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42635

Bocsánat.

Nem tudom miért háromszorozta meg.

trizs77 Creative Commons License 2019.01.16 -1 0 42634

Nem a legszebb hanem inkább a leghasznosabb feladatnak egy ilyen út megépítését tartanám :

 

Győr alatt kiágazásGyőr alatti kiágazás, majd Kisbér észak, Fehérvár nyugat, Duna híd, Szeged M5-M43 csomópont

 

 

Előzmény: dimelo (42633)
dimelo Creative Commons License 2019.01.16 0 1 42633

Álláspontunk egyezik.

Ezért nem csodálom, hogy 2x1 sávon építik az M8-at Körmendtől. (OPEL)

 

Csakhogy az M7-M70 a tranzitvonal, ezért milyen létjogosultsága maradt az eddigi M8 tranzitvonal érveléseknek?

 

Az világos és fontos, hogy az M7-M6-M5-M4 között hiányzik az összekötés.

 

Szerintem az M7-M6 közötti szakaszt metsző 63. útnál (Sárbogárd felett) lenne az optimális elágazás észak (81-13-M1) felé. (Jó az M44-M43-M5-M6-ról)

https://www.google.com/maps/dir/47.5028582,18.0452994/46.8985941,18.9749809/@47.1196617,18.3574838,10z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d18.5609603!2d46.9931742!3s0x474209d570308371:0xf8af884c187537c6!1m0!3e0

 

Nyilvánvalóan új nyomvonalon az M6 és 63. út között. Onnan nyugatra M7 Lepsény új 710. csp-ig és északra Fehérvárig alakulna ki egy "villa-ág".

A legkisebb többletbefektetéssel optimális-közeli megoldás.

Előzmény: trizs77 (42632)
trizs77 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42632

Rábafüzes ?

 

Kicsi a teherforgalom, azon belül még kisebb a kamion forgalom.

Oka?

Nincs hová menni a túloldalon.

 

Észak-Olaszország felé  nem erre vezet a jó-jobb kamionos útvonal.

Graz nem kamionos cél.

 

Karintiával nem túl acélosak gazdasági kapcsolataink.

 

 

 

Előzmény: dimelo (42631)
dimelo Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42631

Van-e publikus információ arról, hogy mennyi lehet a 8. út nemzetközi tranzitforgalma?

Az OKA2017 szerint a határátlépő forgalom Rábafüzesnél:

 

teher  szgk. kistgk  busz

 382   3111   332    13

 

Azt nehéz elképzelni, hogy a 8. útról a 86. út irányába lenne számottevő.

Ugyanezért a 83. út is kerülő lenne M1 felé.

 

A 62. M6-M8-52. útvonal működik (nyáron rettenetes állapotban volt az 52. út)

de főleg Győr felé és meghatározóan Dunaújváros-Székesfehérvár között. (Vagyis főleg belföldi használatú.)

 

Bár az ország másik fele, de Neked nyilván közelebbi tudásod van róla:

 

Hova megy napi 600-700 kamion Sátoraljaújhely határátkelőn keresztül?

 

Ha megírod, akkor köszi!

 

 

Előzmény: hegyaljai3 (42607)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.16 0 0 42630

Belgiumban az amerikai autópályákat másolták le. Mèg a burkolati jelek is azonosak. De ne csak szidjuk őket, vannak felújított autópályáik is, azok nem rosszak. Persze még használják "beleöntünk valami trutyit a gödörbe" módszert is.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (42628)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42629

Amióta kész a Várpalotai elkerülő, én az Északi-partra (pl. Csopak, Zánka, Badacsony), csak is az M7-8-as út felé megyek, és szerintem gyorsabb időben is, de főleg nyugisabb.

Előzmény: Mash_bakter (42595)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42628

Jöhetnének hozzánk is... ami itt van... :-(

Előzmény: Fradista Utazó (42624)
NAR Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42627

Na jó, de ott tökéletes aszfalton nem lehetne ilyeneket rendezni: https://goo.gl/images/fj22nJ

Előzmény: Fradista Utazó (42624)
troglodita Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42626

;-)

Előzmény: Fradista Utazó (42624)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42625

Èn Miklóshalmán nemrèg mentem át. 

Előzmény: trizs77 (42622)
Fradista Utazó Creative Commons License 2019.01.15 0 1 42624

"A belga utakra gyártva".

 

Jared- Creative Commons License 2019.01.15 0 1 42623

Noha hivatalosan nem gyorsforgalmi út, de azért megemlitem, a 67-es út Somogybábod-Kaposfüred 33 km-es szakasza is elkészül idén ha minden igaz.

Előzmény: troglodita (42620)
trizs77 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42622

Mikor zárták le ezeket?

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Kb. fél éve.

Szavazatszerzés + szavazat megtartás céljából zárták le.

A helyi lakosok sok-sok panasszal éltek, mert a magyarországi naponta ingázók, reggel-este nagy forgalmat és dugót okoztak az addig békés falujukban.

 

Gondold meg, hogy a határ nyitásig, ezek rendkívül csendes, békés, többségében ZSÁK faluk voltak Kelet-Burgerlandban a magyar határ közelében.

Csak az ment oda akinek ott feladata volt.

Keletről, Magyarország felöl meg csak a varjú repülhetett át, mert határőrség + S-100-as rendszer, stb.

Ez változott meg (kárukra) a határok kinyitása után.

 

A burgerlandi helyi politikusok, a helyi szavazók megszerzése vagy megtartása érdekében, elintézték, hogy a jogszabályi keretek között, vagy azokat kicsit máshogy értelmezve, korlátozzák ezekben a falvakban az átmenő forgalmat.

 

 

Előzmény: GOLAZ111 (42621)
GOLAZ111 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42621

Mikor zárták le ezeket? Mert Miklóshalma eddig is átjárható volt, Rajkához meg hála Istennek semmi közük.

Előzmény: trizs77 (42601)
troglodita Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42620

2019:

M2 bővítés

M4 Üllő - Abony

M44 Tiszakürt - Kondoros

M7 - 710 bekötés

M70 bővítés

...

 

De csináljunk már valami rendes térképes megjelenítést ennek ;-)

Előzmény: pentium10 (42618)
troglodita Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42619
Előzmény: Mash_bakter (42617)
pentium10 Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42618

milyen gyorsforgalmi atadasok varhatok iden?

Mash_bakter Creative Commons License 2019.01.15 0 2 42617

Nyugello gyerekek.

Nem lehetne ezt a 4-es út témát jegelni, nem szóba hozni?

 

Azt hiszem abban 100%-ban egyetértünk, hogy kellene az M4 Pest és a Határ között.

Remélhetőleg a Tisza híd pályázata érvényes lesz, a 120 nap előbb utóbb letelik

és elindul a Szolnok északi elkerülője a híddal együtt...

dimelo Creative Commons License 2019.01.15 0 0 42616

Jószándékúnak nem nevezhető félmondatod totálisan mellészállt...

Ha van benned igény a valóság elemzésére és értelmezésére, akkor el sem küldted volna.

 

A témához:

 

Wikipédia szerint Karcag

Teljes népesség 19 732(2018. jan. 1.)

 

tehát 7 év alatt újabb 1300 fős fogyás...

 

Továbbra is törekszem a pontos adatok közlésére.

Előzmény: netuddkivogymuk (42614)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!