Keresés

Részletes keresés

Killer Nyúl Creative Commons License 2006.09.09 0 0 39

 Szia  Gyöször ,

 

Akkor lehet , hogy nem irtam dátumot kiment a fejemből  //bocsi//  Viszont a szórólapot elég sok helyre felraktam . Most megpróbálom korrigálni , és szeretettel várunk .

                 Killer .

 

Előzmény: Gyöször (38)
Gyöször Creative Commons License 2006.09.06 0 0 38
láttam lezajlott a verseny Dani rakott be képeket. azon mosolyogtam hogy végülis a a dátumot akkor sem írtad bele. Nem baj majd a következő versenyszervezés még jobb lesz :)
Előzmény: Killer Nyúl (37)
Killer Nyúl Creative Commons License 2006.08.23 0 0 37

 Hali !

 

  Hát ez egy enduró cross jellegű kis megmozdulás lesz . Cross asztalok meg a híd csak az első körben lesznek  //kb. 2 nagy meg egy kicsi//  utána más nyomvonalon megy a pálya a rally miatt . Lesznek még kicsi buckák ahol elvileg tempónál szépeket lehet szállni.

Lesz erdős rész , csiki-csuki technikás , egynyomvonalas , meg hosszabb egyenesek , és egy kis vizesárok is , amit át is lehet repűlni . Felhivom mindenki figyelmét , hogy ne egy profi pályát és rendezést várjon . Nekem ez az első ilyen megmozdulásom , és teljesen egyedűl csinálom az egész motoros részt . Most pénteken jön egy pár cimbi segiteni , köztük Gencsidani a KTM topikból , aki maga ajánlotta fel a rendezői segitségét  //kösz Dani// 

Mindent megteszek , hogy minnél szinvonalasabb legyen a verseny , de sajnos a terep adottságai miatt a mostani pálya kialakitása közel jár a maximumhoz . Kb. 5-km. lesz egy kör és 6-7 kör lesz . Elvileg tankolás nélkül letudjuk zavarni ezt a távot .

Ezt tulajdon képpen egy baráti házi bajnokságnak inditottam , de rengeteg ismeretlen ember fülébe jutott és jelezték , hogy szeretnének ők is jönni . Hát innen indult a reklámozása és a pálya jóval nagyobb kijelőlése . 

                                                

                                          Mindenkit szeretettel várunk , már péntek délután , vagy 

                                          szombaton reggel 10-ig a nevezésen .

                                          Helyszin : Dabas Kardos Rally tanya.

                                           

 

                                            Killer .

Előzmény: Gyöször (36)
Gyöször Creative Commons License 2006.08.18 0 0 36
én a krosszmotorok fórumba pörgök inkább de ez mi is lenne?
Előzmény: Killer Nyúl (35)
Killer Nyúl Creative Commons License 2006.08.09 0 0 35

 

 Sziasztok , látom nem nagyon vagytok itten  :-(   ha esetleg valaki még is ide

 tévedne , akkor ez biztosan érdekelni fogja . 

 

 

                 

                                               Killer .

takiz Creative Commons License 2006.06.15 0 0 34

Hali!

Egy egészen lájtos endurózást tervezek most szombatra Szeged-Gyál között - ha jó a tempó akkor oda-vissza... ha nem akkor csak oda és részemről vissza kövesen.

Jó lenne minel hamarabb indulni - de ha érdekel valakit, akkor összecsöröghetünk és egyeztetünk. Én egy 750-es xtz-vel mennék, tehát csak lájtosan...

Egyéb info a www.motorozz.hu -n  a turák között "OFF-Road turaendurokkal" cimzó alatt...

s2engine Creative Commons License 2006.05.22 0 0 33
Üdv! , Van egy Yamaha YZ 250-em.. Valszínű főtengelycsapágyas.. Tud valaki segíteni,esetleg alkatrészben, robbantott rajzban ,hasonló.. Köszönöm
Ádám ..
Killer Nyúl Creative Commons License 2006.05.20 0 0 32

 

 Sziesztok endúrosok ,

 Van egy eladó 2003-as 625-SXC-m . Ez a számom : 06-20-9-159-778

 

      Hy . 

petiair Creative Commons License 2006.04.22 0 0 31
Kösz a válaszod!!!Először egy 2T 125-ös cr lesz.Csak azért izgatott annyira a 4T mert a hangja nagyon fasza volt.Egyébként számoltam azzal hogy drágábbak a fenntartási költségei csak már (sajna) egyre jobban nyomják a 4t-ket!!!Mégegyszer kösz!!
Amarton Creative Commons License 2006.04.22 0 0 29
Vett ki a hátsó dobból a gyapotot. :)
Nem tartom jó ötletnek, hogy hangosítani akarod a motorodat, mert ha endúrózól nagyon hangos motorral, még a végén a vadászok lelőnek és balesetnek álcázzák. :)
Erősebb nem lesz tőle a motor, viszont a környezeted zavarod vele.
Vagy tuning kipuf, vagy semmi. Szerintem
Előzmény: Törölt nick (28)
Amarton Creative Commons License 2006.04.15 0 0 27
Az új 4T motorok majdnem ugyan annyit forognak, mint a 2T-k. Mivel sokkal bonyolultabb a felépítésük (lánc, szelepek,stb), ezért ha valami elszáll benne, az nagyon költséges. A titán szelepeknek darabja ha jól tudom 25 pénz. 5*25=125 ezer.
Nyomaték alacsony fordulaton nics. Magas fordulaton ugyan olyan hirtelen jön meg a nyomaték, mint a 2T esetén.
Elönye: durva a hangja, kevesebbet fogyaszt, nem kell a benzint keverni.
Hátránya: drága, a karbantartása is drága.
Használtan minden motor zsákbamacska. Ha értersz hozzá, hallhatod, hogy milyen hangja van a motornak.
Előzmény: petiair (26)
petiair Creative Commons License 2006.04.03 0 0 26

Hali!!!!

 

Mi a véleményetek a 4T motorokról???pl.a honda crf 250r és a crf 450r-ről esetlge crf 450x???

Vagy más típusokról???Érdemes őket használtan venni vagy csak újonnan nem zsákba macska.A szervizeslés ezeknél milyen intervallumokban van ha vki hobby szinten motorozik???

petiair Creative Commons License 2006.04.03 0 0 25

Hali!!!!

 

Mi a véleményetek a 4T motorokról???pl.a honda crf 250r és a crf 450r-ről esetlge crf 450x???

Vagy más típusokról???Érdemes őket használtan venni vagy csak újonnan nem zsákba macska.A szervizeslés ezeknél milyen intervallumokban van ha vki hobby szinten motorozik???kösz

Dambor Creative Commons License 2006.03.25 0 0 24

Hello zoozee!

szivesen veném tanácsod motorvállasztás céljából ,én a mecsekben lakom

és most akarunk haverokkal endurókat venni ,csak hogy velük ellentétbe én nagyon kevés rutinnal bírok (robogók,kölcsön-mz,stb)

Ők 250 2t -be vagy 600  4t-be gondolkodnak erdei rendetlenkedés céljából

Én arra gondoltam nekem elég lenne egy kisebb így kezdésnek .

Szerinted mi lenne nekem a legideálisabb

Én egy 250-350 négyütemüre gondoltam ,talán azok egy kicsit tartósabbak

 motorikusan és nem kell állandóan nyelezni , viszont súlyra meg elég nehezek ,ugyhogy tanácstalan vagyok

 

Meg esetleg ha valaki vett már motort olaszba,

 tőle is kérdeznék,csak terepen használnám így nem olyan bonyolult ,de nemtom érdemes-e lemenni .Három mocit is vennénk úgyhogy gondolom megtérülne.

 

A vadászokkal nálunk sztem nem lesz gond mert az UAZ-os fatolvajok már ugyis

elhajtották az összes vadat.Meg elég sokan endúróznak és még senki se panaszkodott  

 

Előzmény: zoozee (19)
Amarton Creative Commons License 2006.03.22 0 0 23
Motorosok!

Itt van egy új oldal, ami a crossmocikkal foglalkozik.

www.xmoto.hu

Nézzétek meg, megéri.
Gyöször Creative Commons License 2006.02.20 0 0 22

Hali!

 

Azon gondolkoztam, hogy én szinte alig endurózom ezzel. Amikor csak tudok pályára megyünk, ott 2-3 üzemóra alatt megy el úgy 8 liter benzin. Azé húzom neki. De nekem sosincsenek olyan félgázas tötymörgéseim, hogy csak úgy kóricálnék vele. Ha megyek haveromékhoz is mindig full fordulaton 5ösben, kanyar előtt visszarugdosom, de mindig az a cél hogy keresztben legyen a segge :D aztán megint tőgáz plussz az alföldön elég sokáig úgy is marad. Pályázáskor persze én igen bemelegítem a versenyzőkkel szemben, de az a helyzet hogy a versenyzőknek 10 üzemórát mondanak cserére és a hobbisoknak mondják a 30at. Ami igaz is lehet mert nagyon el volt fogyva a dugóm :(

 

Most olyan kompót lett benne alig bírtam berugni :) Persze sajnos a hengerem is már szarocska, elég rongy a nicasil alul, a következő dugónál be fogom perselyeztetni már itt virít 1 éve a wiseco persely az asztalomom :)

 

Természetesen légszűrőt szigorúan mosom minden motorozás után. Gyertyát milye teszel bele? nekem b9es van most téli használatra, mert múltkor is beköpte az EG-t ami tönkre is ment. Mit hallottál róla milyen motorokba, milyen márkájú gyújtáshoz kell a BR9EG? Tehát az R es zavarszűrős gyertya? Nekem azt mondták egy boltban hogy az új suzukik allergiások rá. Mondták hogy milyen gyújtás van azokon. Kokusan ra emléxem. Tehát hogy az nem szeret sima gyertyával menni igényli az R-eset. Tegnap néztem enyémen is kokusan gyújti van :S

 

Olajozásra mit mondasz? Ipone samurai racing 2t olajat keverek 1:33 ra vagy néha sűrűbbre is.

 

A hajtókarom tök jó még de következő dugónál már cserélni kell.

 

Bocs h ilyen későn írok. Van egy másik topik is nemtom azt ismered e a neve Krosszmotorok (125-250) ott egy kicsit nagyobb élet van.

 

Üdv: Gyöszi

 

 

Előzmény: zoozee (21)
zoozee Creative Commons License 2006.02.14 0 0 21
Szia Gyöször!
Hobby célra teljesen jó a lovad szerintem mindenhova elvisz ahova nem oda nem is érdemes menni! Az áttételi okoskodásod kb. jó hátra talán még lehetne1-2 fog. A dugócserélgetést máshogy gondolom. Igazság ez a 25 -30 órás dugócseréről szóló hiedelem,de ez azért szigorúan
versenyzőkre és versenykörülményekre kiszámolt üzemidők. Rendes olajozás és hűtés mellett a max. teljesítmény is eddig még garantáltan marad. Tehát be az új dugó bemelegít/nem járat 1percet sem/ és verseny nyél gázon mint a marha! Na erre a 30óra.Versenyzők agyontunnigolt lovai kicsit mások azokba hamarabb dobják dugót kifelé szemétbe. De az más világ. Visszatérve a Földre aztmondom neked,a benzinfogyásokat kell alapul venni A versenyző 10 tankot is kimotorozik 30 óra alatt sőt. Neked figyelembe kell venned hogy nem csutkán jársz hanem harmadannyira ütöd mint egy versenyző/de ezt neked kell tudnod mennyire húzod/ akkor 30 tankot is lazán eltüzelhetsz egy dugóval. Akkor az laza endúróba vagy 2500 km is lehet. Ha nem mész sokat ez egy idény is lehet! Szóval nem erőltetném én annyira a 30 órát. Inkább megnézném mi csöröghet még ott! A légszűrőtisztítása, olajozása a megfelelő olajminőség, a keverési arány. Ezek betartása még nagyon fontos. Endúróba a világ két legjobb cucca a telóvédőharisnya és a kézvédő nyugodtan vehetsz belőlük! /pályára nem annyira fontosak/ Jó motorozást és vigyázz magadra!
Üdv:zozi
Gyöször Creative Commons License 2006.02.14 0 0 20

Heló!

 

Nekem 250es CRem van 1988as. Abszolút anyagi okok domináltak a vásárláskor viszont azóta teljesen megszoktam, megszerettem, meg sem válnék tőle klasszikus enyhén "ótvar" kinézete miatt. Látszik rajta hogy jó egyébként de mégis öreg viszont lehet vele villantani ha összegyűlik megfelelő tudás. Az ereje megvan a futómű meg leküzdhetőnek tűnik kevésbé rutinos, de új motorral csili vili cuccban versenyző egyének ellen.

 

a 250es nekem is az enduró miatt jött szóba, akkor még szó sem volt pályamotorozásokról, azóta szinte cska ezt csináljuk, mivel az alföldön lakom és itt marha unalmas endurózni. Amúgy jó, szeretjük, csak ritkán műveljük. Nekem egyenlőre gyári crossra való áttétel van rajta, most tervezem univerzálissá tenni a dolgot mert kell új láncszett lassan és az úgy tervezem kivitelezni, hogy 13:48 az lesz a mostani 14:51 helyett, viszont akkor 14:48 ra lehet cserélni az első lánckereket ha endurózni akarok. Nekem van rajta üzemi világítás elől hátúl, féklámpa, és most tervezem kézvédők felszerelését, bár attól egy kicsit idegenkedem. De viszont jó nagy matricázható felületet fog adni ezért KELL :D Illetve ha eséskor menti a fékkart, kuplungkart akkor már jó. vagy ha megvédi a kezem az elvétett kanyar után csipkebokorba repüléstől, az megint pozitív :)

 

Viszont pályára a kettőötvenes 2T halál. Jó sokáig kell szokni. de idén apróbb versenyeken én is szeretnék elindulni. persze crossba. Enduróban nem vagyok jó nem tudok elég jól rögtönözni és nem vagyok bevállalós típus.

 

Viszont hobby használat mellett 30 óránként ki kellene cserélni a dugattyút. Erről jó lenne hallani a te véleményed is, mert nekem ennyi idő után már becsörög a motor és ki szoktam. Most akarom cserélni, csak fűtött garázs híjján várom a napsütést ami tegnap lett volna, csak más dolgom akadt.

 

Üdv: Gyöszi.

Előzmény: zoozee (19)
zoozee Creative Commons License 2006.02.13 0 0 19
Sziasztok motorosok!
Véletlen estem be mert olyat kergetek a neten "endurósok kontra vadászok " esetleg valaki aki tud valamit légyszi jelezze! Kösz!
Bocs , hogy nem tudtom megállni szó nélkül az írásaitokat de azt kell mondjam szerintem a 25-ös motorral kell igazán tudni motorozni/nem csak utazgatásra gondolok/ viszont ezt a tudást senki sem 25-tel szerezte kívéve ha kisgyerek de akkor meg 80-assal tanult meg! Tehát szerintem nem túl jó ötlet 125-ös crossmotorral endúrózni tanulni tetejébe ha még jó öreg a motor! Nem azért mert harmat gyengék! 30-39 loerejüket csak nyélre húzva adják le de ahhoz nagyon kell tudni hogy lehessen vele endúrózni a csiki-csukiba fölfelé a függőlegesbe a kövesbe zuhogó esőben sáros gumikkak! Inkább pályára jobb választás. Endúrózni a KTM 525 exc a jó hátránya az ára! Ha ilyenünk nincsen és még vagy 5-6 szóbajöhető igazi endúró akkor kompromisszumot kell kötni. Először is félredobni KTM-es vicceimet és figyelembe venni a következőket : 1. pénztárca /mert fontos eleme mocivásárnak/
2. mit akarunk pálya/cross/ vagy erdő/endúró/ motort
3. mennyire bírunk menni és mennyire sokat szeretnék fejlődni
A fejlődést úgy gondolom ,hogy kivitelezhető-e egylépcsőben? Lehet kettő motorral először egy olcsóbb majd ha megy a dolog drágább nagyobb modellel összeházasodni!
Hadd mondjam el saját példámat mindig vesszőparipám ha vitába keveredek motoros barátaimmal röviden ár/tejesítmény/súly arány ezt én találtam ki! /biztos kitalálták ezt már mások is de az drágább!!!/ Naszóval nekem is esszerint kellett cselekedni csak még annyi plussz kritérium, hogy utcai CBR-em nem mehet rá a visszaendúrósodásomra,és igazi versenyendúróra nincs elég lecsó, de ott akarok lenni aprócskább versenyeken! (kihagytam 5évet az endúrózásból gyerekszületés stb. miatt) Már idegesítettek a haverjaim, meg tudjátok forr a motoros vére ha motoroznak körülötte! Szóval a jól bevált receptem az lett hogy 2crossgép jöhetett szóba a honda és a yamaha ezekből csak a 250-es /ha 2ütem/ és ne nagyon öreg kicsit több mint 2éve vettem 600e ft-ba állt meg átendúrósítva 97-es cr250 aluvázas honda nagyon jó állapota miatt is esett rá a választás. Az endúrósítás az egy áttételmódosítás +kézvédők+telóharisnya +beállitás +1-2 csingilinginél/ciclocomputer/ nem több. Az akkor új dugós lovat 2 éve ütöm 5800km-et lehúzott 1 dugót 1láncszettet 4hátsógumit 3elsőgumit 3pár fékbetét 1gázbowdent 1 garnitúra kerékcsapágyat fogyasztott meg a lengővillát egyszer kellett megtűgörgőznöm.nem volt sajnálva és durva terepen sziklákon mindenen keresztül ütöm verem és meg vagyok elégedve nagyon komoly gépre fogom csak lecserélni.Na és igy áttételezve nem motoros barátaim is tudnak vele menni de azért ötödikbe feláll egykerékre gondolom szerepetjátszik az 58 ló! Ja és a csak 97 kg se nagy baj .Szerintem ennyi pénzért nincs sokkal jobb. És a többiekkel tudom tartani a tempót pedig majd mindnek 525 exc-je van! Nekik a nyomaték az adu a zsebükben persze van lóerejük is csodajó gépek azok csak elérhetetlenek árfekvés miatt!
Amúgy régóta motorozok utca/terep egyaránt . És nem utccsó sorban szerelő vagyok. Egyszóval megjártam a hadak útját !
Ezt csak azért írtam mert soxor véresen megszerzett tapasztalataimmal szívesen segítenélek benneteket ha akarjátok vagy ha él még ez a topik időnként benéznék mi a pálya esetleg idecsődítenék néhány endúrós marhát is! Mert nem nagyon találni igazi endúrós topikot vagy rossz helyen kerestem !Mi esztergom és környékén vagyunk itt mocizunk a pályákon és inkább az erdőben/PILIS/
Na bocsi az okoskodásért de próbáljátok ki mielőtt vásároltok! / ha van valami vadászos sztori karcoljátok ide légyszi!/mikor tiltanak ki az erdőből/
Előzmény: Gyöször (13)
Gyöször Creative Commons License 2006.02.02 0 0 18

Hali!

 

Feb 11-12 teremcross békéscsabán

 

Amúgy valamikor áprilisban nagykanizsán ha jól tudom

 

Csőváz!

Gyöszi.

Előzmény: candle (17)
candle Creative Commons License 2006.01.31 0 0 17
Sziasztok

Mikor lesz az idei első verseny?
TitiRii Creative Commons License 2006.01.31 0 0 16

hehey all

elado egy dr600(650s vagy) hátsó kerék(dob fékes)

a ráf benne 17 2,5 36 küllös

szal ideális kisebb supermotok épitéséhez is

ajándék enduro gumikkal(elöre hátra)

ja és sürgös

tévedésböl lett vásárolva

és nem tudok haladni a vassal mig ez el nem megy :(

strife Creative Commons License 2006.01.07 0 0 15

üdv!

Köszi az észrevételt!

Bár már gondolom észrevetted, hogy átmocorogtam az említett topicba. :)

Ha minden igaz akkor tapasztalatom is lesz 250-nel kapcsolatban és kiderül....

___sTRIFe___

Előzmény: TSR200 (14)
TSR200 Creative Commons License 2006.01.06 0 0 14

Szia!

 

Bár nekem crossom nem volt, próbálni próbáltam.

 

Nekem most egy 200ccm-es kb 35-38 Le-s endúróm van. Erről ültem át a haverom SX 250-ére és NEKEM kezelhetetlen volt, annyira hamar kap, ugrik, hogy megtanulni nem lehet vele csak annak aki ezt szereti hogy minden pillanatban kiugrik alóla a gép. Nem lehetetlen, mert ez az említett srác is egy 125-ös TSR-ről (27LE) ült át 250-es crossra. Szerintem mivel tapasztalatlan vagy érdemesebb lenne egy 125-össel kezd. Eléggé keresettek ahhoz hogy könnyen túl adj rajta ha megunod. De ha megnézed a Cross topicban MX_Bela vagy monitormant nekik is 125 crossuk van és nem panaszkodnak, de faggasd ki őket, hiszen ezért van a fórum. A tapasztalatcseréért.

 

Üdv.

Előzmény: strife (12)
Gyöször Creative Commons License 2006.01.05 0 0 13

Hali Strife!

 

Az én motorom kisújról vettem Győritől, be volt adva bizományiba. A tulaj nevét most nem tudom, lehet még ismered is. Egyébként azóta kiderült hogy olaszból hozta be egy gyomai srác, Nagy Peti. A gép nagyon jó. Jah egy 1988as CR250 ről van szó. Normál telós elől hátúl tárcsás.

 

A 250 az pályán elég húzó. Én annyi előnyét látom kezdőknek hogy sokka megbocsájtóbb ha sokadikban marad a váltó kanyar után. Nem dobod el magadtól az összes lendületet egy ilyen hibával mint 125el. De máshol mindehol átok, ugrani is elég gáz nagyon el kell találni a gázt hogy ne verjen hanyatt már felfelé menet. Illetve kapar, 1 kerekezik mindehol kanyarban meg ahol csak nem számítasz rá. Sztem ha most egy 125ösre ülnék sokkal jobban mennék mint ezzel. Spec a 125ösöket sem mindig tudom befogni a pályán. Sőt az egyik haverom abszolút nem is álmodom róla hogy valaha is utolérjem. 1991es ktm 125ös endurója van :)

 

Karbatartásilag elég sok a dolog. drága a jó olaj, váltóba is le kell cserélni 5-6 pályázás után, telókba sem árt, dugó kell bele, 20 üzemóránként illik cserélni. Szóval nem egy mindnet kibíró DT a krosszgép.

 

Ha kérdezel szívesen válaszolok de így nem tudom mennyire vágod a témát. Jöhetsz a krosszmotorokba is, de nekem 8 hová írsz én mindakettőt figyelem.

 

Gyöszi.

Előzmény: strife (12)
strife Creative Commons License 2006.01.04 0 0 12

Ü

d

v

!

 

Miután megtalálaltam a "Krosszmotorok" nevezetű topicot, nem sok esélyét láttam annak, hogy rövid időn belül választ kapok jelen helyen, de mindenekelőtt ott sem akartam beleszólni semmibe tájékozatlanul....

Mivel mostanra sikerült átmazsolázgatnom az ottani "termést" így javarészt képben vagyok. Szóval idővel akár át is moccangatok oda...:)

Láttam, hogy említetted Mezőtúrt és mint ahogy kivettem a haverod is rakott fel hirdetéseket a motor.hu-ra a környékről. Gyakorlatilag nem egetverő a távolság hisz én Kisújszálláson lakom.

Az igazat megvallva főképp a supermoto szerelmese vagyok de imádok mindenféle kétkerekűt amivel nem csak az országúton cruiseolgatva lehet mereszteni a sörhasat! :D

Most idén résztvettem a KTM supermoto tehetségkutató 3 fordulóján is és csak mégjobban erősödött bennem a motorozás iránti vágy. Mindemellett a csekély tapasztalatomat figyelembe véve így is nem sok híján múlott, hogy nem kerültem be a következő versenyszezonba. De a rutin hiánya főleg versenykörülmények között sokat nyom a ám latba! :) Ezelőtt egy 92-es Yamaha DT125R-em volt kb. 2 évig. De tavaly eladtam. Azóta még nagy A jogsit tettem de ez motor nélkül 0 rutin. :D

Ez a "rövidke" intro sztorim. Most pedig szerencsére összegyűlt annyi cash, hogy fontolóra vettem egy krosszgép vételét. Nagy dilemmában vagyok, ugyanis nem túl sok tapasztalattal rendelkezem a vásárlás/"termékkínálat" terén. Habár a fórum és egy-két magánoldal már segített kicsit az eligazodásban...

Olvastam, hogy "elsőre" nem ajánl senki nagyon 250-est. Tényleg ennyire nagy falat? Én a neten eddig 2db 96-ost találtam, de ahogy nézem a "96" sem kézpénz sehol. :(  Hirdetésen keresztül nem sok jön át de azért majd kíváncsi lennék a véleményedre. Majd elküldöm a linket ha sikerült elolvasni ezt a FALATNYI szöveget. :)

___sTRIFe___

Előzmény: Gyöször (11)
Gyöször Creative Commons License 2006.01.04 0 0 11

Hali!

 

Én is szolnoktól 50 km re lakom és történetesen épp CR250em van :D

 

Te merre lax? Én délre.

Gyöszi.

Előzmény: strife (9)
TSR200 Creative Commons License 2006.01.02 0 0 10

 

Jééé, évek óta irogatok ide az indexre de ez a fórum elkerülte a figyelmem.

 

Itt egy hasonló témájú topik, ha érdekel valakit. Egy kicsit élénkebb. Sajna én vagyok az egyetlen endúrós mindenki más crossozik. Valaki javítson ezen az arányon :D

 

BUÉK!

 

strife Creative Commons License 2006.01.02 0 0 9

Üdv mindenkinek!

Én még "friss hús" vagyok a fórum témában de örülök hogy ezzel az egy hozzászólással is emelhetem a topic nem túl duzzadó forgalmát.

Egyébként Szolnoktól 50km-re és motanság tervezem egy crossgép beszerzését mert már nehezen bírom motorozás nélkül, és mivel crossozni edddig nem volt még komoly lehetőségem gondoltam itt az ideje kipróbálni. Egy Honda CR250-en gondolkodom.

Örülnék egy-két észrevétellel és tapasztalattal a motorral kapcsolatban!

Kb. olyan 94-96 közötti évjárat lenne ideális a jelenlegi anyagi helyzetemet tekintve.

Más:

Kb. mekkora költség fenntartani a motort? Elsősorban gondolok itt a kopóalkatrészek cseréjére. Nem versenyezni használnám, max. néha kipróbálnék egy-két pályát, de inkább csak erdő, mező, erre arra.

Előre is köszönöm a válaszokat!

 

___sTRIFe___

 

z1000laca Creative Commons License 2005.10.19 0 0 8

Üdv Srácok (és Csajok?:)

 

Rövid bemutatkozás: Laci vagyok, Kelet Mo.-ról, mindenem a terepezés, leginkább motorral:)) Nemrég adtam el xl250r-emet, meg most egy gsx550et, ugyhogy uj moci elött állok, jelenleg egy 60as simoval csapatom a hegyeket .

Szerintem azért pang kissé a topic  - sajna:( - mert sok levlistás nem jön át ide.

 

Szigetközi motoros témárol vélemény?? :

 

Csöváz!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!