Keresés

Részletes keresés

54homer__ Creative Commons License 2025.05.28 0 0 19327
gencsydani Creative Commons License 2025.05.10 0 0 19326
Gyöször Creative Commons License 2024.09.02 -1 0 19325

Gondoltam válaszolok Neked intelligensen, hogy ne érezd azt nem is válaszol Neked itt senki. A felvetett problémára nem tudok továbbra sem érdemben megoldást, ha tudnék bármit is leírnám, mert szeretek segíteni, ezért járok fórumozni. Semmi esetre sem gondoltam, hogy ilyen öreg motorral kellene foglalkoznod, csak ezzel próbáltam megindokolni, hogy én miért nem válaszolok érdemben. Sajnos ide nem sokan járnak már.

 

Köszönöm kérdésed, jól vagyok minden nap, tegnap sikerült tűrhetőre karburálni a CR-t, mostmár alapjáratról tőgázig becsuklás mentesen elgyorsít 5ösben, ami kiváló érzés és nagyon büszke vagyok magamra. Ehhez szükség volt a haverom eszterga padjára is, mert 20 éve eltörtem az eredeti PJ karbi szivató gombját, hüje voltam mert akkor nem vettem, gyári már nincs, a 2500Ft-os kínai meg kicsit tökéletlen, de javítható! Ha valakinek ilyen baja van, keressen nyugodtan! Karbihoz tudok csak szagolni.

 

Kívánom neked, hogy erőben egészségben sikerüljön megtalálni a legjobb diagnosztikai eszközt, meg az átalakítót hozzá.

 

Sok sikert Barátom!

Előzmény: bob lee SWAGGER (19324)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2024.09.01 0 0 19324

gratulálok. most akkor vegyek a képességeimhez méltó 70ben gyártott gépet? mit akarsz mondani írni? lehet az a sok hegesztő gáz az agyadra ment

Előzmény: Gyöször (19323)
Gyöször Creative Commons License 2024.09.01 0 0 19323

Én egy 1988as és egy 1991es motort próbálok megülni, tehát nem tudom. De a 2017es kocsimhoz se vettem még.

Előzmény: bob lee SWAGGER (19321)
gencsydani Creative Commons License 2024.08.31 0 0 19322
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2024.08.29 0 0 19321

krosszmotorhoz (bár mondhatnám sima motort is) ki-milyen diag eszközt használ? nagyrészt 2015 utáni gépekhez? 

autóhoz van 1-2 obd olvasóm, veszek egy kábelt ami átalakítja (pl ezt https://ktmcentrum.hu/products/cable-obd-ii?_pos=39&_sid=330172d74&_ss=r ) hogy tudjam használni és ennyi?+app telóra

semmi xtra hibakód olvasás törlés, nahmeg üzemóra kiolvasás ecu-ból? vagy az üzemóra kiolvasáshoz kell vmi spéci diag?

Endurofan Creative Commons License 2024.04.29 0 0 19320

Aki ennek a teljesítményét kimotorozza, az előtt meghajolok. Teljes gázt nem mertem én sem húzni, de ahogy írtam ha nem húzod neki, jól kezelhető, szelíden is lehet menni vele. He Te meg csőgázon mégy mindeig, akkor veled van a baj:)

Előzmény: Gyöször (19319)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.26 0 0 19319

Mentem én pont olyannal pályán, tudom hogy megy.az a baj én húzom neki, akkor meg nagyon megy. De rajta maradtam, csak utána visszagondolva rájöttem, hogy igen őrült lehetett a tempó és senki nem fizeti ki ha elesek.

Előzmény: Endurofan (19318)
Endurofan Creative Commons License 2024.04.26 0 0 19318

Jól kezelhető, ha nem húzod nem megy úgy. Elején tartottam tőle, de jól adagolható az ereje. És igen, ritka a rendszámos akármilyen crossgép. Viszont nagy előny, ha nem kell paráznod a rendőrtől folyton..

Előzmény: Gyöször (19317)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.25 0 0 19317

Megértem a szitut. Kicsit sajnálom, hogy nem tudom megvenni. Ilyen erős motor nem kellene meg amúgy is kétüteműs vagyok. Csak az tetszik benne, hogy nyugodtan végig lehet menni vele a főúton.

Egyszer talán veszek egy papíros EC300at.

Előzmény: Endurofan (19316)
Endurofan Creative Commons License 2024.04.24 0 0 19316

Nem, szeretem a motort. De a ház ahol van, őrizetlen/lakatlan, egyebek mellett azt is árulom(tavaly meghalt édesapám belőle). Egyszerűen nem tudok állandóan utazgatni, eladok mindent amit tudok. Plusz a Gilera is ott van, azt is el akarom adni majd. Szóval, megváltozott életkörülmények miatt. A motort szeretem, jól kezelhető gép, bár a teljesítménye 1/3át, ha én ki tudom motorozni.

Előzmény: Gyöször (19315)
Gyöször Creative Commons License 2024.04.24 0 0 19315

Nem akarok indiszkrét lenni, de megkérdezem. Földhöz vert csúnyán azért gondoltad gyorsa(bba)n eltüntetni a háztól?

Előzmény: Endurofan (19314)
Endurofan Creative Commons License 2024.04.24 0 0 19314

900.000 Ft -ért vihető a Yamaha!  Adok mellé utcai gumikat, egy tartalék felújítható hengerfejet, oldalidomokat, új polisport kézvédőket stb..

Előzmény: Endurofan (19299)
gencsydani Creative Commons License 2024.03.22 0 0 19313
Endurofan Creative Commons License 2024.03.05 0 0 19312

Típusfüggő is, a 2002 -es Yamahámhoz pl minden is van. De az 1990-es Gilera RC125 -ömhöz csak motorikus és fék alkatrészek vannak

Előzmény: Gyöször (19310)
gencsydani Creative Commons License 2024.03.04 0 0 19311

Gyári alkatrész sajnos 15 éves kor fölött már könnyen előfordulhat hogy nincs. De ha van is, simán telhet hónapokba is mire ideér (legutóbb aug. 30-án rendeltem egy alkatrészt és valamikor október végén már meg is érkezett - bár ahogy hallom, KTM-éknél ez az utóbbi néhány évben teljesen megszokott, nem függ a motor korától).

A szokásos kopó-fogyó alkatrészek (szűrő, fékbetét, lánckerék, idom stb.) persze kaphatók mindenféle más forrásból is, szóval azokkal nincsen gond.

Előzmény: europass24 (19308)
Gyöször Creative Commons License 2024.03.04 0 0 19310

Ha felmész az https://oem-parts.hu/hu/ oldalra, minden csavarjára rá tudsz keresni a kiszemelt " áldozatnak" hogy kapható vagy már nem. Tapasztalatom csak 35+ éves motorokkal van, nekem már sok minden "X nem rendelhető".

Előzmény: europass24 (19308)
kerkyra Creative Commons License 2024.03.03 0 0 19309

Minden kapható  hozzájuk.... 

Előzmény: europass24 (19308)
europass24 Creative Commons License 2024.03.03 0 0 19308

most hogy itt a tavasz elgondolkoztam egy 250 4t krosszmotor vásárlásán. néztem egy YT videót krosszfiuk ahol azt javasolták, hogy injektoros legyen. ami azért is lenne jó, mert nem értek a karbihoz. semennyire. vmiért a ktm mint márka tetszik, van ebből olyan évjárat amit kerülnöm kellene? mondjuk egy 10+ éves géphez lehet még alkatrészeket kapni?

gencsydani Creative Commons License 2024.03.02 0 0 19307
jobHUNTER Creative Commons License 2024.02.29 0 0 19306

honda 250 4t. köszi amugy szelepekre nem is gondoltam...

Előzmény: kerkyra (19305)
kerkyra Creative Commons License 2024.02.29 0 0 19305

120 óránál  én már  automatikusan cserélném a dugót.. 2T  ,4T  ?   Ha  4T  szelepeket  is  cserélném és  ránéznék a hajtókarra  is....  

 

Előzmény: jobHUNTER (19304)
jobHUNTER Creative Commons License 2024.02.29 0 0 19304

help me!

 

megvettem életem első -használt- krosszgépét- 5 éves a tulaj elmondása szerint 120óra van benne. és a blokk még nem volt bontva. honnan kellene tudnom ha eljött a dugócsere ideje? csökken a teljesítmény? mérjek kompressziót és ha csökken cseréljek dugattyút? elvileg olaj volt sűrűn cserélve kaptam is ajándékba 1l-t+3 légszűrőt... hittem a tulajnak. nagyrészt ahogy látom egybe van a gép.... lassan a fék cserés, de futomu himba jónak néz ki.

bármi tippnek örülök.

Endurofan Creative Commons License 2024.02.19 0 0 19303

Valószínűleg javítás után fordítva ragasztották fel!

Előzmény: Gyöször (19300)
laciipacii Creative Commons License 2024.02.17 0 0 19302

egyedul a yamahanak lattam ilyen power tuner szerkezetet. ott lehet asszem uzemoran olvasni, meg map-et cserélni. létezik vmi univerzális ami az osszes motorhoz jo? nagyrészt injektoros 4thez keresnék diagot

laciipacii Creative Commons License 2024.02.17 0 0 19301

injektoros krosszmotorokban van obd2 csatlakozó?ahogy nezem az mostani injektoros motorokban van 6 pines obd2 csatlakozó. nem tudom krosszmotorokban milyen van?

pl az uj ktm-eknél láttam már gyári olvasót de én vmi olcsobbat keresnek házi használatra.

Gyöször Creative Commons License 2024.02.13 0 0 19300

Idáig gondolkoztam rajta, de most rájöttem.

 

Azért van a villán a kayaba felirat fordítva, mert mikor ki volt véve, akkor ragasztotta fel valaki, és mikor berakta a helyére; homlokára csapott és azt mondta:

 

"úb@zm3g"

Előzmény: Endurofan (19299)
Endurofan Creative Commons License 2024.02.08 0 0 19299

Endurofan Creative Commons License 2024.02.08 0 0 19298

Na srácok!

 

2002-es Yamaha YZ426(60LE, még kézi dekompresszoros igazi hardcore crossgép), magyar forgalmival, lejárt műszakival, de fizetett érvényes biztosítással, a nevemen van(UNN-031). Endurósítva van, szakszerűen kivitelezve, Yamaha fejidommal, világítás/irányjelzés rendszám megvilágítással, kürttel, tükrökkel, akkumulátorral stb. ahogy kell. Utólagos akku beépítés a légszűróházba. Esztétikailag szép állapotban van, nyilván vannak hasznáalti nyomok. A farok crossidomra szerelt lámpa/rendszám súlya, menet közbeni rezonancia miatt repedt, ezen kívűl igen szép állapotú, egységes motor. Ülését újrahúzattam. Van hozzá egy tartalék idomszett, rajtszámtartó stb.. 

2020-ban az előző tulaj által Gyöngyösön az Omegamotornál teljes motorgenerál, teleszkópszervíz, fék csere. Szelep szakadás miatt teljesen generálozni kellett, kapott egy másik felújított hengerfejet(amit egy évig keresett hozzá!!), új dugattyú, vezlánc, csapágyak szimmeringek, tömítések stb.. A henger hüvelyezve lett, de minden szakszerűen lett javítva. Váltója jól működik, nem dobálja a sebességeket, nincs vele probléma. Van egy KOSO gyártmányú kombinált műszer, ami km óra, üóra számláló, meg azt se tudom pontosan mit tud még, de mivel a motor csak áll, az akku lemerült benne. Nálam csak erdőjárásra volt használva, azt is pár alkalommal. Aki felújítatta korábbi tulaj, bejáratta, úgy adta el nekem, szóval elég kevés óra van benne! Nálam nagy becsben van tartva, minden erdőjárás után légszűrő tisztítás, lánckenés, lemosva/kiszárítva lekonzerválva került a helyére pokróccal letakargatva. A félújításról számla van, ezt berakom a képek közé!

Irányára 1,1M Ft, komoly, a vételárral rendelkező személynek eladó, szeretném ha olyanhoz kerülne, aki legalább úgy megvigyázza, mint én.

Egertől 30km-re, Szentdomonkoson van a motor, szállítani nem tudom.

érd: +36304694003

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!