Ne haragudj tesó, hogy ilyen sokáig hitegettelek, de én is komolyan gondoltam, hogy jól járnál vele. Ugyanakkor most kaptam a könyvelőmtől az infót, hogy a lízingcéggel egyeztetve csak úgy számítják be, ha leadom és nem értékesítem saját magam.... szóval ne haragudj, hogy csak most derült ki... Azért, ha arra járok dobok egy telefont!
Tudtam, hogy tisztességesen GM-által tervezett delta (astra I) kasztnija van, de azt, hogy ennyire jól szerepeljen nem sejtettem, de nem bánom, hogy a gyerekeim és feleségem nem egy papírdobozban száguldozik nélkülem!!:))
Szia! Nekem 6 évig semmi bajom nem volt, igaz szedán volt, és a szervízben sem meséltek hasonlóról, pedig sokat "beszélgettünk", de ez nem jelent semmit. Valószínűleg MLAS-nál a pont, szerintem is az lehet.
Elképzelhető, hogy a kombi ill. az 5ajtós kevésbé merev, mint a sedan. Abban elég komoly lemezek futnak ott a hátsó szélvédő alatt. A kombínóban az nem van, ezért lehet, jobban csavarodik, és az első keret megfeszül. De ez csak teória, nekem 100e alatt 1x volt cserélve, akkor beb..szta egy nagy kő az autópályán, de az bármit betört volna :(( szemből sávból pattant át..
pár éve a totalcar az egyik tesztelt c vectránál írta, hogy a tesztautóban már a harmadik szélvédő volt :D próbáltam megkeresni, de sajna nem találtam meg a cikket. mindenesetre jól mutatja, hogy nem egyedi esetről van szó. meg ugye itt a topicon belül is mondták már ;)
Igazából nem vettem észre, hogy mikor... lehet, hogy állás közben.. Én ugyanakkor elég rossz úton is járok néha, de menet közben nem vettem észre. Lehet, hogy egy kavics nyomából indult el, de sajna már csak a végeredményt láttam mindig..
Casco-s téma volt mindkétszer és gond nélkül ment.
a szélvédőrepedés milyen szitukban volt? Lassú tempó mély kátyú? Esetleg gyors tempó kisebb úthiba? Casco-ra tudtad cserélni v. full fizetős? S ha igen mennyi kb.?
A kép az 1,9-es motorral szereltet mutatja, de úgy tudom a tiéden is a motor és a tűzfal között található. Mivel a kép elég nagy ezért azt e-mail-ban küldöm.
Ott lent a fekete kupakot kell kitekerni, az egyben a nívópálca is.
Elvileg a kereskedelmi forgalomban kapható hidraulikaolaj jó utántöltésre.
Nem a könyvből nézem, de szerintem a jobb oldalát szét kell szedni, ott van a kerék felett valahol. (onnan sejtem, hogy nagyon megörültek a szerelők mikor nekem is hasonló bajom volt, hogy milyen motor van nekem, mert nekem nem ott van, hanem elérhető helyen)
Lehet, hogy pofon egyszerű a kérdésem de akkor is fel kell tennem mert 2 napja a géptető alatt bújkálok és nem találom a kormányszervó kiegyenlítő tartályát.
2002-es 1.8 benzines a vas és 1 hete néha jelez, hogy kevés az olaj.
Jahh és ha megvan akkor milyen olaj illik bele mert persze a könyve azt nem írja. (azt se hogy hol, egyáltalán lehet e rakni bele)
Engem lehet, hogy megköveztek, de a mostani 3-as és 5-ös és a régi 7-es sokkal jobban tetszett. A csúcs nálam is az E60.... Az újakat akárhogy nézem olyan, mint egy macskcápa... az Z4-nek bombamód jól állt, de nekem sem a GT sem a 7-er nem tetszik... a jó öreg Bangle design.....:(((