Láttam. Ajándékba kéne, de én inkább az 1000RR-t venném - vagy ócsóbbért egy R1-et :) Ez a nagytestű túra nem az én világom, nem vagyok hozzá elég öreg :))
nekem ugye volt a 2.2-es GTS, ami egy rakéta volt az 1.8-hoz képest. No egy pénteki napon jött az OPC, a GTS-t meg tán kedden kellett visszaadnom. Nyilván az OPCben laktam hétvégén:)
aztán kedden viszem a GTS-t. hát vazze, azt hittem, kispolski, annyira cammogott..
a tegnapi BMW nem cammogott, meg utána az OPC se:) (viszont nagyon furán könnyű volt a BMW kormánya...:)
Igen, mert attól jobban leszek. Viszont a 335i meg a 535D után nagyon rosszul voltam - mikor visszaültem a sajátba :( Komolyan mondom, első pillanatban azt hittem, elromlott, mert hiába nyomtam a gázt, nem ment. Tiszta Vectra-D-vészüzem feeling volt :DD Ezt a 300 körüli lovat nagyon hamar meg tudnám xokni.
Ronda rasszista vagy. Szegény, egyetem mellett biztos éjszakai segédmunkával robotolta össze a beugrót, és nyögi a részleteket a diákmelóval megkeresett pénzéből..
Haver vett egy 1est, 3 éve, Szegeden, de szervizbe meg Kecskemétre hordja. Ezért mindenhova hívják tesztvezetni, ha van valami újdonság. 1x vele mentem a pesti szalonba, az én autómmal, na, azóta engem is hívogatnak. Mindig ketten megyünk, megvolt már az összes bömbi (nekem az X6 MÉG nem, az X5 meg nem kellett), beleértve az ilyen 35i meg 35D-ket, meg 750i-t, Z4-et... A legjobb a nyílt nap, ami annyira nyílt csak, hogy ilyen meghívásos, mert akkor kísérő nélkül odaadják a verdákat, és még szendvics is van :DDDD
hát tegnap jött egy boxos 20 éves forma fiúcska egy fehér M3 kupéval, megállt satuféken a piac előtt, pacsi a havernak, bumm-bumm-bumm-bumm jön bentről, majd padlógázon csikorgatva el... neki lehet más az elképzelése a drágáról...
Elhiszem. Sajnos nekem nincs lehetőségem autókat tesztelni :( Lehet jóba kéne lennem az operatív igazgatóval a cégnél, az életébe nem ült 25M-nél olcsóbb kocsiba ....
Nyáron is egy R8 vagy hogy hívják azt az Audit, meg Ferrarikkal járt dolgozni. Télen meg egy fekete M5-el jár most :D
nem eszik olyan forron az autocserét, csak különböző lehetőségek vannak hogy mikor mire, ebből az egyik, de messze nem az egyetlen, hogy még idén rendelek valamit, autokat nezegetni meg vezetgetni, az meg jó buli nagyon:)
A héten hoztam el a Vectra-mat :) 2.nap sikerült egy szöget bekapni a bal hástóval (amint ma kiderült a gumisál) Riasztó nincs benne, ezügyben kérnék tanácsot ha valakinek már van tapasztalata néhánnyal.
Na, ma egy felorara teszvezettem egy 335xi-t, automata is volt a dög, hadd szoljak bele én is. Hm. Lehet, az elvi automataellenességem fogyoban van, legalábbis ez eléggé el volt találva, ment mint állat ahogy kell..... Teccett.
Én sem venném a bátorságot, hogy a BMW, Mercedes és az Insignia közé egyenléség jelet tegyek, de egy biztos: még egy Opel sem volt ilyen közel hozzájuk...
Ti még nem emlékezhettek arra, hogy volt egy márka, amin sokan csak nevettek, hogy mit akar és aztán kitartó munkával most úgy hívják, hogy Audi.
Nem mondom, hogy az opel oda tart, de ilyen közel korábban egyértelműen nem volt.
3er-t még csak keveset vezettem, de c mercit elég sokat, hogy egyértelműen szubjektíven, de azt mondjam, hogy az Insignia (kivéve a hajtásláncból eredő alapkülönbséget) komfortra nem másik liga. Kifejezetten az összeszerelés és anyagminőség és a futómű tekintetében nincs mit szégyellnie.
A 3er sokkal jobb motorikusan és futóműben ebben nincs vita. Viszont szerintem egyéb komfort dolgokban vele szemben sem egyértelműen rosszabb.
Azért meg lehet nézni a "motor und getriebe" szekciót... a 3er a karosszéri részben veszített annyi pontot, amit másutt nem tudott behozni. Hiába, ha a pontozás alapja az, hogy a több a jobb :(( Ott is mutat azért valamit a "Qualität/ Verarbeitung" :)) Az Insi nagyon bőven kapott a hideg fékre - biztos jó lehet, elvégre a bömbi fékjei is jól szoktak szerepelni általában.
Az én propelleres szemüvegemen át nem kérdéses, hogy melyik szerepelt legjobban: motor, váltó trakció, kidolgozás, funkcionalitás, ergonómia, kezelhetőség, szlalom.. egyedül a fék nem volt a legjobb... (amit továbbra sem értek)
Sok tesztet láttam már, az E90/320D-be igazából mindenütt csak a hosszú 6.-ba tudtak belekötni, emiatt a 80-120 mindig rossz volt. Megoldás: 4be, vagy automata :))
ez egyébként egy érdekes teszt. - avensist egy igazi német nem vesz, és olcsóbb is mindegyiknél. - a BMW 177 LE-vel és hátsókerékkel nem hiszem, h rosszabb az insigniánál bármilyen dinamika-tesztben, hacsak nem egy erre kihegyezett teszt alapján döntöttek. - a mercedes meg egy másik liga kényelemben, zajban, vezetési stílusban. nem is szabadna ide rakni sztm. :)
Az insignia fórumra most linkeltem be egy német cikket, ahol a C merci, Avensis és 3er kombit hasonlítják össze. Ott a 3er volt a legkisebb a hátsó és első helyeket tekintve.
Érdekes, hogy összesítésben a viszonylag gyenge és hangos motor ellenére a 2. lett az Insignia a Merci első és 3er 3. A legérdekesebb, hogy a menetdinamikában nem az állóhelyes gyorsulásban, hanem kanyarok, fékút, stb. az diesel Insignia volt az első... érdekes.
Papa, Te írtad, hogy "egy nekem méretben megfelelő 530d automata touring", tehát a 3er kicsi - és akkor kiderül, hogy az is nagyobb, mint a jelenlegi :DD (ha a hátsó liter mind1) Most akkor kell a hely, vagy nem? :)
De azt persze elfogadom, hogy egy felkarácsonfázott Insignia sokkal olcsóbb még egy uolyan 3er-nél is, nemhogy 5er-nél. És diszkrétebb :)
Igazából én is azt hittem, a Superb nagyobb... hosszra szinte ua., mint a kombi Veki, csak rövidebb a tengelytáv. Valszeg az orra még hosszabb (első túlnyúlás)
De az lepett meg jobban, hogy a KÖZTUDOTTAN NAGY Superb ugyanakkora, mint a KÖZTUDOTTAN KICSI 3er... :DD (persze a puttonyt leszámítva, de az is csak tizencentivel nagyobb) Ennyit a dogmákról :))
Tengelytáv: (3er) 2760 (Veki) 2830 a kombi (a lim/5ajtós csak 2700) Superb: 2.761 Széles: 1817 - 1798 (a bömbi szélesebb!!) Superb: 1.817 hossz: 4527 - 4822 (itt a különbségből kb 15 centi esik a puttonyra, 15-el az orra nagyobb a fronthajtás miatt) SUPERB: 4.838
Konzekvencia: Superb limó hosszabb mint a kombi Veki :D Na meg a 3er :D
Akinek egy Vectra 4-ajtós nem elég nagy az már halucinál! Ki a tökömet érdekli a hihetetlen lábhely hátul a Superb-ben, mikor normális embernek akkora lábtér az életben nem kell...
Sofőrös kocsinak hátul űlni meg (már megbocsáss Tesó) egy kicsit gáz... ilyet arra senki nem vesz!
Nekem, pláne a kombi a régi Wartburg-ot juttatja eszembe, ami a legjobb zöldséges kocsi volt, de semmi értelme magának a puszta méretnek csak!