Azt szeretném kérdezni, hogy a vákuumos üzemanyagszivattyúnál normális jelenség az, hogy a benzincsap megnyitásakor szép folyamatosan folyik belőle a benzin (szerencsére csak a kimenő csonkon). De ha indítózok, akkor semmi változás nem észlelhető (talán csak kicsit buborékosabb a kifolyó benzin).
(Mostanában adódtak kisebb indítási nehézségeim, és még csak idáig jutottam.)
Sziasztok.Nem tudom hogy itt,vagy odaát kérdezte valaki a Nankang gumit.Egy hét használat alapján(vizet még nem látott) úgy néz ki, hogy jó vásárt csináltam vele. Még a vizes teszt várat magára,de ami késik,az nem múlik:-)
Köszi, szerintem foglak is majd zargatni, csak kiórázom a főtengelyt. Nagyon remélem, elég lesz a generátort cserélni, mert ha nem, akkor lesz egy csomó bontott alkatrészem eladó :(
Kissé másnaposan, reggeli nélkül indultam dolgozni(sietni kellett, de nem akartam gyorsan menni), eleve szélesen vettem az ívet, és a jobb kanyarban a balra lévő távvezetéken lódó valami frutylit néztem, osztán meg a sávhatáron kanyarodó nagy fehéret. Végighúztam az oldalának első felét, letörtem a dísztárcsáját, leszakítottam a műanyag sárvédőtoldatot róla és lett egy lyuk az oldalán. Úgy beszartam (azt hittem, csak álmodom, hogy túléltem), tovább is mentem lassítás nélkül, de váltani már nem tudtam, és ömlött az olaj mindenfelé, meg fel is fogtam, hogy mi is történt, így félreálltam, és visszaszaladtam egy betétlappal... még én nyugtatgattam a sofőr bácsit, mert úgy remegett, mint a kiborított kocsonya.
A motorra kell egy komplett generátor, deklivel, meg egy váltórudacska, remélem a fötengely megúszta a dolgot, mert a forgórész is kapott rendesen. Bal kipuffogódob (Bendorf féle) kinyílt, szóval ha valaki tudja a számát, adja meg legyenszíves, mert javíttatnám, ha vállalja. Úgyis csörömpölt már a motor, lehet, hogy az egyik balanctengely csapágyas már. Meg a 10 literes fogyasztás nem akart alábbhagyni kawabácsi karbijával sem, de legalább 200-zal is annyi volt, meg 80-nal is.. Mondjuk ezeken legalább a membránok nem szakadtak..
A bal nagylábujjamon van egy kisujjkörömnyi horzsolás, és kicsit bicegek most, de max 1 csont van törve az is a lábfejem közepén, ki van támasztva oldalról rendesen, majd ha lesz időm, megröntgeneztetem, de igazából csak fölfele váltásnál fáj.
A motor már megy, a lánc ok. Viszont van egy érdekes jelenség a bal indexxel. Nagyobb sebességgel ha megyek, szapora lesz a villogás. Elméletileg tehát hátul nem villog, ami nem túl üdvözítő. Lecsiszolgattam az érintkezőjét, most már párás időben, és kis sebességnél nem rendetlenkedik. De ezekszerint még valami gondja van. Gondolom a feszültség-szabályzásnak köze van jelenségnek. 3vd egyébként, senki nem tapasztalt ilyet?
Ez tényleg meglepő manapság! Én egy kis "műszerész" satuval nyomtam össze, jól sikerült. Picit húzni, majd mérni tolómérővel. Majd még ötször-hatszor, csak türelmesen.
Én most akarok rendelni tepozaras mikrofonos fulest. es kiprovalni wifi megosztast androidrol két tekefon között es walki talki appon keresztül beszélni.
Sziasztok! Használ valaki "olcsó" intercom-ot? Ha igen milyet, milyen tapasztalattal? Eljutottam odáig, hogy párban motorozunk, és mégis jobb, ha tudunk egymáshoz szólni. Nem feltétel a zene, navi, stb extrák..
Sziasztok! A múlt héten beszerzett Givi oldaldoboztartó sajnos annyira el van görbülve, hogy nem tudom sehogy sem összehozni a 4TX-emmel, csak idegeskedtem vele az elmúlt két napban... így továbbra is érdekelne ilyen tartó, ha esetleg valakinek úgy alakulna, hogy szabaddá válna egy akkor szóljon!!
Illetve a most nálam lévőt továbbadnám valakinek, aki szívesen bajlódna egy kis vasmunkával és kell neki doboztartó.
Ja, csak az ember olvassa a hegylakókon hogy az xx 1100-on hogy ment el több mint 10.000km-t a metz úgy hogy még maradt rajta 2.2mm minta, ami azért nem egy gyenge vas, konkrétan jó 40%-al erősebb mint az enyém és a nyomaték is jó 15%-al nagyobb. Ehhez képest jövök én a (most néztem meg) 6.453km-el, oszt van olyan kopásjelző, ami kevesebb mint 0.5mm-re van a gumi felületétől. Igaz, van olyan is a széle felé ami még 1.5-2mm. Ez is furcsa, mert inkább a középvonal és a szél közt félúton szoktak elkopni a gumijaim, nem a középvonal mellett mint ez. Meg keresgélve rájöttem arra a fantasztikus technikai bravúrra, amivel a roadtec01 ráver futásteljesítményben a Z8-ra: 1.2mm-el mélyebb rajta a minta bazmeg. Gratulálok, ehhez aztán köllött az ész meg a mérnöki tudás, nem is beszélve a beleinvesztált iszonyú fejlesztésbe. Valami azt súgja, nem leszek én már metz rajongó ebben az életben. Jövőre megint pr4 lesz.
Nem a gumival van itt gond kérem szépen, hanem Kend ződ sárkányával... :-)
Azért a 105 paci meg a 98Nm igencsak ingerli Kend jobb csuklóját és azok a brutális gyorsítások -amiket itt felvázolt nekünk - nem igazán kedveznek a kaucsuk élettartamának. Szerintem szolidabb felhasználással el lehetne nyújtani a csereperiódust, de hát akkor meg mi a nyavalyáért van Muscle Bike az ember segge alatt, nem igaz? Eccer élünk, húzzuk neki! :-))))))))))))))))))
Szárazon nagyon jó, gyors, pontos, kezes, csak felfestésen sikerült megcsúsztatni, lehet vele menni mint az állat. Esőben is próbáltuk, ésszel használva semmi gond sem volt. A kopás viszonylag egyenletes, csak kicsit lett kockás. Viszont pofátlanul gyorsan kopik, ilyen futásteljesítményt némelyik sport gumi is tud. Most megint ilyent veszek, de csak azért mert az első még kibír egy hátsót és legyen egyforma, de asszem többször nem veszek. 6000 körül van most benn, és nem tudnék nyugodtan elindulni egy 2000km-es túrára. Hát azért basszák már meg, egy túra-sport gumi menjen már el minimum 10-et, de inkább 12-t!