Keresés

Részletes keresés

puntooo Creative Commons License 2019.02.04 0 1 42834

Szerintem is ezzel speciel semmi gond nincs. Ahhoz képest, hogy ez egy (leendő)autópálya kereszteződés, még nagyvonalú is a kiépítés. Örüljünk, hogy nem egy 60-as korlátozású, egysávos hajtűkanyar. -Lehet, hogy más tervezte, mint az M4-47 mikroszkópikus-körforgalmait.... 

Előzmény: hegyaljai3 (42832)
puntooo Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42833

Valójában nem így néz ki (pont ott van a Google képhatára. A kanyar végig 2 sávos. Előtte meg a felhajtó 3. sávszűnik meg.

Előzmény: troglodita (42828)
hegyaljai3 Creative Commons License 2019.02.04 0 1 42832

Ez a leendő autópálya csomópont tipikus egy "ha van rajta sapka, de ha nincs rajta sapka" típusú reakciót vált ki az itt kommentelőkből. "Micsoda pazarlás az M6-M8 csomópont, ott fog állni évekig". "Miért nem csinálták meg az M35-M4 csomópontját úgy, hogy a továbbépítésre alkalmas legyen". Persze van átmenet a két véglet között, de nem igazán látom a megoldást. Persze, ha ez az átmeneti időszak csak 1-2 év lenne, akkor kisebb lenne a jelentősége.

Előzmény: Roger Preed (42824)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42831

Én azt hittem, a kanyar után. De akkor végülis lényegtelen, mert az egyenes szakszon bucskázott a gödörbe. Az meg akkor vezetési hiba. Elaludt, vagy babrált valamivel. Vagy akár műszaki hiba is lehetett.

Előzmény: puntooo (42827)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42830

Én nem tettem fel róla képet. Az M4 építése folyamatban van az országhatár felé. A 47-es főútig tartó szakasza volt az első ütem, hogy így az M35 utolsó szakasza is elkészüljön és végre a Románia felől a 42-esen érkező járművek Nyíregyháza és Budapest felé kikerüljék Debrecent, illetve gyorsítsa az eljutást. A 47-est is tehermentesíti a forgalom alól Debrecen irányába. Akinek nem ott van dolga, ne menjen át a városon.

Előzmény: Roger Preed (42824)
troglodita Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42829

vagy csak nem számított arra, hogy 2 km után eltűnik alóla az "autópálya"

Előzmény: troglodita (42828)
troglodita Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42828

Ennél a magasfeszültségű távvezeték tartóoszlopnál, gondolom: https://www.google.hu/maps/@47.2920611,21.5103777,358m/data=!3m1!1e3

Itt tűnik el az egyik sáv, vagy itt van a korlátozó tábla, vagy vajon mitől ijedt meg ennyire szegény?

Előzmény: puntooo (42827)
puntooo Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42827

Már morgolódtam én is többször az M35-M4 megvalósítása kapcsán. Most azonban árnyákra vetődtetek: a kamion az M4-esről, még a kanyar előtt fordult az árokba. (A 47-es felől jött.)

Előzmény: Landsmann_ (42816)
troglodita Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42826

Hát igen, de ahhoz meg kellett volna építeni a csomópont legalább felét, felüljárót, lóherét, amit most még nem akartak, mert hát egyelőre úgyis csak potyára díszelegne ott a nagy magyar puszta közepén... Bár nyilván úgy lett volna a logikusabb, mert így meg nem tudom, hogyan lehet ezt a torzót forgalom közben átalakítani...

Előzmény: Roger Preed (42824)
rm40 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42825
Roger Preed Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42824

Korábban szerintem te raktál fel képet a végleges csomópontról.

 

Nem teljesen értem, hogy miért nem épült meg a Debrecen->országhatár közvetlen ág.

Előzmény: Landsmann_ (42823)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42823

No igen, mindenkinek jogában áll hülyének lenni, mindaddig míg mások testi és vagyontárgyainak épségét nem veszélyezteti. Az adott helyen (szombaton nappal megyek arra, a kamera menni fog, majd ha nem felejtem el, az oda útról is készítek videót és publikálom) a szabályok betartásával biztonságosan lehet közlekedni. De ez is olyan, mint Murphy törvénye: Ami elromolhat, az el is romlik. Adott helyzetben ha valaki lehet hülye, az az is lesz.

Ha már így oldották meg az átmenetet az M35/M4 között átmenetileg, akkor eróteljesebben kellett volna felhívni a figyelmet a sebességkorlátozásra. Akár azzal is, hogy kiteszik az autópálya vége táblát. Mertt valljuk meg, az a kanyarodó rész a leállósáv hiánya miatt inkább autóút mint autópálya. De az autóútra érvényes sebesség is sok ott abban a két kanyarban. Bizonyos időjárási viszonyok között egyenesben még elfogadható lehet a 90-es tempó, de a kanyarban lehet már az is sok.

Sokszor lesz még ott a szalagkorlát egyengetve, nem hzinném, hogy a csavaroknak lesz ideje berozsdásodni, igen könnyű lesz őket szerelgetni. Az emberi hülyeségre nem lehet minden szempontból felkészülni.

Előzmény: dimelo (42821)
NAR Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42822

Ha reggel befelé, este kifelé lesz egyirányú, akkor nem lesz olyan vészes - bár akkor nem tudom, hogy a 134-es hogy jönne a Szentlélek tér felé este...

 

Azért még a Mátyás Király útja Szentendrei út - Bercsényi utca közötti részre is ráférne a felújítás.

Előzmény: qwertz77 (42820)
dimelo Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42821

Igazad van, de az "átalakul majd", nem holnap lesz...

 

Addig havi 1-2 árokba fordulás nem hiányzik senkinek.

 

Persze mondhatják, mindenki lehet hülye.

A felelősség kétféle.

Aki ezzel a kivitelezéssel és engedélyezéssel úgy képzelte, hogy nincs balesetveszély, az most széttárja a karját?

Előzmény: Landsmann_ (42816)
qwertz77 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42820

A Czetz János nem olyan fontos utca, azt teljesen lezárták időnként. Itt félpályás lezárás lesz váltakozó irányú forgalommal. Elég sok kiegészítő feladat van (csomó vízvezeték, parkolók, szegély járda kapubeállók, HÉV átjáró kapcsolat, faültetés. Van ami nem is ide tartozik, nem lennék meglepődve, ha több, mint egy év lenne, mire vége lesz.

Utána meg jöhet a Dózsa György felújítása is, meg a Pusztakútiból, ami a starnd után nem lett felújítva, akkor egész vállalható lesz a környék úthálózatának állapota.

Előzmény: NAR (42818)
troglodita Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42819

"Érték áfa nélkül: 1.00 HUF"

;-)))

Előzmény: NAR (42818)
NAR Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42818

A III. kerületi Szentendrei utat fel akarják újítani a Mátyás Király út és a Pünkösdfürdő utca között. Most tekintsünk el attól, hogy a kiírónak nem sikerült helyesírási/gépelési hiba nélkül megadnia a feladatot. A felújítás igencsak ráfér az útra. A felújítás azzal fog járni, hogy a Békásmegyer és Csillaghegy nyugati és keleti fele közötti HÉV-átjárók kapacitása kétharmadával csökkenni fog (az Ürömi úti átjárót is le kell zárni, mert a Szentendrei út - Mátyás király utat is átépítik). Értem, hogy ez ezzel jár.  Amit nem értek, az az, hogy miért fog ez 200 naptári napig tartani? Alig egy kilométerről van szó... A Czetz János út és köz felújítását (hasonló hosszon) kb. 50 napra tervezték (és lett belőle kb. 140).

NAR Creative Commons License 2019.02.04 0 1 42817

Minden útépítésre igaz, hogy az ott lakók nem szeretnék, ha más is járna arra. Ugyanakkor ha jól értem, Budapest területén végig föld alatt menne az M0, az egy csomópont valahol errefelé lenne: https://goo.gl/maps/1HH4DDJPe1p Kibukkan a hegy alól az M0 és a völgy másik oldalán egyből menne is be a másik hegybe - ez túl sok zajt nem okozna. A remeteszőlősi csomópontnál (már Budapesten kívül) kicsit szélesebb a völgy, ugyanakkor zsákfalu felől jön az út, szóval megint nem hiszem, hogy túl nagy forgalom lenne. utána meg nem hogy Budapestet, de még Budakeszit is elkerüli az M0.

Előzmény: adiaboli (42809)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42816

Az általam koirábban belinkelt videón látszik az út vonalvezetése, beláéthatósága. 90-el biztonságosan be lehet venni. De aki nem veszi észre, vagy nem akarja észre venni a 90-es táblát és 130-al hasít tovább, a "hirtelen jött" kanyartól megijed, garantált a baleset. A 2 sáv nem szűkül egyre, hanem a leállósáv fogy el ott a kanyarban, amit majd elbontanak ha Püspökladány felé is megépül az M4. Ez a csatlakozás teljesen átalakul majd.

Most az adott esetben azért érdekes, mert kisodródásról nem beszélhetünk, ugyanis Debrecen felé haladva jobbra ível az út. inkább a kanyar végén mélázhatott el a sofőr, hogy nem hozta egyenesbe a kormányt és kanyarodott tovább. Én legalábbis ezt tudom elképzelni. Azért bő 1 hónap alatt két hasonló balesetnek el kellene gondolkodtatnia a tervezőt, hogy mit nem csinált jól. További érdekesség, hogy nem a száguldozuó személyautókat érte a baleset, hanem mindkét esetben teherautó volt az áldozat.

Előzmény: dimelo (42813)
dimelo Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42815

Az S7 épül, igaz k. lassan, még nem a határig.

Nem lesz súlykorlátozott útvonal.

 

(Ez a hír erőteljesen Sopron környékéről szól.)

Előzmény: kabold (42810)
NAR Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42814

Szentgotthárd nem Burgenland tartományban van.

Előzmény: Mash_bakter (42811)
dimelo Creative Commons License 2019.02.04 0 0 42813

Az M35-M4 szakasz átadása előtt már kritizáltuk a tufa-egyszerű, ám veszélyes  "megoldás"-t.

 

http://www.haon.hu/kamion-borult-arokba-az-autopalyan-berettyoujfalu-tersegeben/4129900

 

A kapcsolt fotókból nem látszik jól, hogy milyen is az útszakasz beláthatósága.

Próbáltam egy közelítő képet feltenni.

kb. ilyen az út a semmibe...

90-es tábla, amit éjszaka és/vagy ködben, havazásban nem nehéz egy pillanat alatt elnézni a kanyart.

A 2 sáv leszűkül egyre, így még biztonságos lassító terület sincs.

 

NEM EZEN KELLETT VOLNA SPÓROLNI,

ha már a többi kilométerre bőségesen (el)folyt a pénz...

 

Előzmény: Landsmann_ (42807)
pentium10 Creative Commons License 2019.02.03 0 1 42812

Erdelybol egy szezonkezdesi allapot a a maros megyei A3-as palya kulombozo reszeibol.


- a kormany igeretei szerint iden kesz lesz mindket szakasz

- a fuggetlen szakertok szerint nem lesz kesz egyik sem, egyik epito Astaldi 58%-on, a Straco pedig 19%-os keszultsegen van

 

https://www.youtube.com/watch?v=tJr8CjsOVRM

 

terkep: http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=11/46.457/24.276/0

Mash_bakter Creative Commons License 2019.02.03 -1 0 42811

Szentgotthárd az nem cel fuvar???

A tranzitot akarjak kiszoritani

Előzmény: kabold (42810)
kabold Creative Commons License 2019.02.03 0 1 42810
adiaboli Creative Commons License 2019.02.03 0 0 42809

Egyetértek. Ehhez tenném hozzá., hogy az eredeti M0 nyugatot a közvetlenül mellette élők vélhető többsége azért megépíttetné, ún. csökkentett műszaki tartalommal (persze, alagút, völgyhíd lehet benne, egyúttal a zaj ne bántsa a füleket), de csak azzal a feltétellel, hogy a két végén a "kivéve: célforgalom" tábla legyen kitéve.

No, ez az, ami nem megy. Így tehát az említettek egy jó része a bősz ellenző szerepét játssza el.

Hiszen már csak emberből volnánk...

Előzmény: NAR (42806)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.02.02 0 0 42808

Ma jöttünk Szegedre. Hát az M5 és az M43 közöti átvezető út az botrányos....

 

Néztem a minap a videót az M35rol hát az elején az egyik felüljáró előtt is érdekes volt az út minősége

Landsmann_ Creative Commons License 2019.02.02 -1 0 42807

Szedi áldozatait az M4/M35.  Debrecen felé haladva az M4/M35 csatlakozási pontjánál egy kamion árokba hajtott. Hangzott az útinform jelentésében. Ez azon a részen van, ahol a két éles kanyar és a sebességkorlátozás van. A hét elején is volt egy ugyanilyen, akkor fel sem lehetett hajtani Berettyóújfalunál, csak Derecskénél. MOst nem volt lezárva az út, csak a külső sáv. Lesznek még ott gondok.

NAR Creative Commons License 2019.02.02 0 2 42806

"Az M0 nyugati szakasza  a  nagy lakosságszámú északi városrészek ( Óbuda, Újpalota, Újpest, Dunakeszi térsége ) részére még a Budapesten belüli közlekedést is segítené"

 

Kétségeim vannak. Óbudáról Újbuda felé jelenleg most beáll a dugóba az Árpád fejedelem útján, aztán az alsó rakparton, aztán ott van a célnál. Ha lenne M0 nyugat, akkor elindulna az uticéljától ellentétes irányba, menne egy negyed kört, majd beállna  a dugóba az M1/M7 bevezetőn, aztán a Nagyszőlős utcában - mit is nyerne ezzel? Vagy Újpestről az Alkotás utcába: beáll a dugóba a Váci úton, aztán a Margit körúton, vagy kimenne az M0-ra, menne negyed kört, utána végigaraszolná a Hidegkuti, Hűvösvölgyi utakat meg a Szilágyi Erzsébet fasort. Ne feledjük, hiába épülne meg az M0 Nyugat az eredeti útvonalon, az összes csomópontjából a városközpontba vezető út a Szilágyi Erzsébet fasorba torkollana (míg a keleti oldalról legalább három független út jön be).

Előzmény: brenn (42800)
dimelo Creative Commons License 2019.02.02 0 1 42805

A szakaszvizsgálati térképek szerint a határon belépő teherkocsikból:

 

3000 db  M1   Budapest M0 előtt  1319  tehát mintegy 1700 tgk. el sem jön Bp-ig. (M.óvár, Győr, Tatabánya és 81-82-83-85-86. út)

2900 db  M15 Rajka Bp. M0 előtt    990                         1900

 

M0 Duna - hídon       902                      tehát mintegy   400 tgk. be Budapestre

                                 669                                               300

M5-M43 felé              386                      ezen is el lehet gondolkodni. Minél közelebb van a szakasz Budapesthez, annál több a belföldi uticélú tgk. (Vica versa)

                                 402

4. út felé                   233

                                 126

M3 felé                    104                    

                                  38   

 

tehát az M0 Duna-hídon áthaladó M1-M15 felől érkező tgk-ból , mintegy 180 db Bp. keleti területeinél célba ér. 

Többször átellenőrizve is összesen 140-150 tgk úticélja az M3 bármelyik távolabbi szakasza.

A visszfuvarral 300 db tranzit tehergépkocsinak jelentene nagy előnyt az M3-M0Ny-M1.

 

Az M7-en még kevesebbnek. (M7 Bp előtt 467, M0 Duna-híd 253, M3 Gödöllő 103) 200 db tgk/nap  Az úgynevezett Balti-Adria tranzit nyomai: 30-50 tgk/nap...

       

A legjobb az M2-M0Ny-M1 relációban, de ilyen szállítmányozás ma alig kimutatható. (Bp.-Vác-Rétság - SVK-PL)

Továbbá az első és másodrendű utakat használókból annyi, akinek megérné az emelt útdíj megfizetésével elérhető rövidebb út és idő.

 

A kiszámíthatatlan jövőre tekintettel várom véleményeteket.

 

Előzmény: brenn (42803)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!